تاکنون نسخه فیس لیفت شده لامبورگینی اوروس در حال تست رؤیت شده و مجله خودرو مدعی شده این خودرو در سال ۲۰۲۲ رخنمایی خواهد کرد. نسخه فیس لیفت شده سوپر شاسیبلند لامبورگینی طبق انتظارات پذیرای عضو جدیدی خواهد بود. این عضو جدید از قوای محرکه پلاگین هیبریدی سود خواهد برد. همچنین یک مدل اسپورت غیر الکتریکی شده با پسوند RS نیز تولید خواهد شد.
مدتهای زیادی است که منتظر اوروس پلاگین هیبریدی بودیم و مائوریزیو رجیانی مدیر فنی لامبورگینی حدود سه سال پیش گفته بود اوروس در ۱۸ ماه آینده دارای درگاه شارژ خواهد بود. البته این گفتهها رنگ واقعیت به خود نگرفتهاند اما به نظر میرسد جایگزین معنوی LM 002 به حضور در بازار قدبلندهای الکتریکی شده نزدیک میشود.
طبق گفته مجله خودرو، اوروس پلاگین هیبریدی از پیشرانه پورشه با کد LK5 استفاده خواهد کرد. البته در خبرها به ۶ یا ۸ سیلندر بودن این پیشرانه اشارهای نشده اما مجله خودرو مدعی است این پیشرانه بنزینی میتواند قدرت ۶۰۰ اسب بخاری داشته باشد. وجود یک پیشرانه الکتریکی نیز باعث میشود قدرت ترکیبی مجموعه به ۸۲۰ اسب بخار برسد.
همانند تمامی خودروهای استانداردی که پذیرای قوای محرکه پلاگین هیبریدی میشوند، اوروس پلاگین هیبریدی وزن بالایی خواهد داشت. گفته شده وزن این خودرو حدود ۲۵۰ کیلوگرم بیشتر از نسخه ۸ سیلندر کنونی خواهد بود. به این ترتیب وزن اوروس پلاگین هیبریدی میتواند به ۲۴۵۰ کیلوگرم برسد که خب وزن بالایی است.
از طرف دیگر به مدل اسپورت RS اشاره شده هرچند جزئیات زیادی از آن در دست نیست. گفته شده این مدل قدرت ۶۷۵ اسب بخاری خواهد داشت که نسبت به مدل فعلی افزایش قدرت ۲۵ اسبی را نشان میدهد. این خودرو میتواند از نسخه ارتقا یافته پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی کنونی سود برده و گشتاور آن بیشتر از گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری مدل فعلی باشد.
مجله خودرو همچنین مدعی شده نسل بعدی اوروس تا سال ۲۰۲۸ به تعویق افتاده و تا سال ۲۰۲۵ نیز خبری از جایگزین اوراکان نخواهد بود. تولید جانشین آونتادور نیز ظاهراً به تعویق افتاده است. ظاهراً تولید چهارمین محصول لامبورگینی نیز در هالهای از ابهام قرار دارد زیرا ایتالیاییها فعلاً از مرحله مدل فول سایز گِلی جلوتر نرفتهاند.
مجله خودرو میگوید کمبود شرمآور محصولات جدید لامبورگینی میتواند تا فروش کمتر ۳۵۰۰ دستگاه خودرو در سال تأثیر داشته باشد اما خب همچون همیشه باید این خبرها را با اندکی اغراق و بزرگنمایی در نظر گرفت.
امیرحسین
۱۶ اسفند ۱۳۹۹بالاخره یه مطلب خوب بعد از چند روز دیدیم،مطالب قبلی کسل کننده بود،البته برای من.شاید از نظر دیگران خوب بوده.
یکی این و یکی مک لارن هنسی این ۲ تا مقاله از قبلیا بهترند
پدر خودرو سازی جهان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹اوروس : یک پورشه / آئودی با پوسته لامبورگینی هست نه یه لامبورگینی واقعی
MahyarM.A.R
۱۶ اسفند ۱۳۹۹نه لامبورگینی هست یعنی پورشه کاین پورشه نیست لندرور است البته مثال درست حسابی یادم نیومد بزنم ولی روح یه لامبو رو داره درباره هیربرد هم حدود 1000 اسب داشت خوب بود
پدر خودرو سازی جهان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹( یعنی پورشه کاین پورشه نیست لندرور است) منظورت از این جمله چیه؟
نفهمیدم!
مزدا
۱۶ اسفند ۱۳۹۹تو خط تولید تنوع رنگ ها رو ببین ادم کیف میکنم
تو خط تولید حلبی ساز ها هم همش سفید هست
?Ali Hossein?
۱۷ اسفند ۱۳۹۹یه ارادت خاصی به اوروس دارم
Hadi
۱۶ اسفند ۱۳۹۹واقعاً برنامه تولید اوروس 800 اسبی خیلی عالیه…
و رقابتش با فراری پورسانگ خیلی جذاب میشه…
مدل RS هم با قدرت بیشتر خیلی بهتره ولی باید زودتر اینا رو معرفی کنن…
مخصوصاً جانشین اونتادور رو مخصوصا الان که داره 10 سال ازش میگذره…
akrh78
۱۶ اسفند ۱۳۹۹اگه نسخه v10 یا v12 اوروس رو میزدن فاتحه همه ssuv ها خونده بود
چرا لامبورگینی به سبک خودش هیبریدش نکرده (مثل سیان)
راستی چند تا بررسی متنی و ویدئویی از سیان دیدم امروز اگه میشه ترجمه کنین مقالش رو
Khosrow
۱۶ اسفند ۱۳۹۹اوروس لامبورگینی نیست / حسم میگه پورسانگ میتونه فراری باشه ..
OMID-LAMBO
۱۶ اسفند ۱۳۹۹اتفاقا پورسانگم فراری نیست ! از پلت فرم مازراتی لوانته استفاده خواهد کرد با قوای محرکه فراری !
Farzad
۱۶ اسفند ۱۳۹۹خیر ، از پلتفرم جدیدی که در روما معرفی شده استفاده خواهد کرد .
مهدی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹خیلی عالیه ولی
میترسیدم لامبورگینی خیلی اروم بره سمت الکتریکی خیلی خیلی اروم شاید 30 سال دیگه برقی بشه ولی من ماشین های پلاگین هیبرید رو خیلی دوست دارم
MahyarM.A.R
۱۶ اسفند ۱۳۹۹اشتباه نکن 15 یا فوقش 25 سال دیگه برقی میشه تو زمانه ای که 10 یا 20 سال دیگه همه تقریبا برقی شدن و بنزین انگشت شمار است و آروم یعنی 5 سال دیر تر که اون زمانم فقط چند تا منظورم یک یا دو تا برقی داشته باشه شایدم نداشته باشه و فقط هیربرد باشه
مهدی
۱۷ اسفند ۱۳۹۹منظور کلی من هم همین بود که تقریبا توی این مدت ها برقی میشه
ارشیا
۱۶ اسفند ۱۳۹۹چی میشه یه v12 بزارن روش.
Saeed
۱۶ اسفند ۱۳۹۹گذاشتن یه V12 اونم رو محور جلو وزن بسیار زیادی به ماشین اضافه میکنه
همچنین نیازمند فضای بیشتر هم هست یعنی باید جلوش از چیزی که هست درازتر بشه
مصرف سوختش هم بیشتر میشه
میزان آلایندگی بیشتر میشه
افزایش قیمت احتمالا بسیار زیادی خواهد داشت
پس بودن یه V8 عاقلانهتره واسه یه Ssuv
RezaRs
۱۶ اسفند ۱۳۹۹من به تقدیرم و تقدیر هم از ذات من است
قادر هردو جهانم تتناهو یاهو
واقعا این خبر نشون دهنده پیشرفت عظیم و بزرگیه طی سال های عاطی
یه زمانی با ۷۰۰ اسب ماشین نیشد رسما هایپر کار الان اوروس ۸۲۰ اسبی
RezaRs
۱۷ اسفند ۱۳۹۹چرا هیشکی نگفت سالهای آتی درسته ???????
محمد رستمی نژاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹سلام خدمت کاربر های عزیز سایت پدال
آیا در سایت پدال میشود با کاربری
خصوصی صحبت کرد یا مثلا قسمتی باشد که بشود صحبت کرد به غیر از زیر پست های مختلف .
اگر میدانید ممنون میشم راهنمایی کنید
من چند ساله که توی سایت خوب پدال هستم
ولی حساب کاربری تشکیل ندادم
زیاد آشنا نیستم با قسمت ها مختلف حساب کاربری.
من به شخصه از سایت پدال و آقای سردبیر و نویسندگان سایت
چه آنها که هستند همچنان
چه آنها که رفته اند تشکر و قدر دانی فراوان میکنم
اگر در مورد سوالی که پرسیدم میدانید لطف میکنید بگویید