همواره گفتهها و گزارشات فراوانی پیرامون SUV جنجالی لامبورگینی یعنی اوروس در جریان است و هرروز خبری جدید از آن منتشر میشود. همچنین چند وقتی است که نخستین تصاویر جاسوسی از پروتوتایپهای در حال آزمایش نسخهٔ تولیدی این SUV منتشر شده که بر اساس آنها نیز رندرهای زیادی طراحی شده است؛ اما در اینجا رندرهای منحصربهفردی از اوروس را مشاهده میکنید که نشان میدهند طراحی نهایی نسخهٔ تولیدی این خودرو چگونه خواهد بود.
همچنین پیشازاین مشخص شده بود که اوروس به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز خواهد بود که بنابراین نخستین محصول توربوی لامبورگینی لقب میگیرد؛ اما گزارشات جدیدی نشان میدهند که موتور توربوی اوروس قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت. قیمت این ماشین نیز از حدود ۱۸۰ هزار پوند آغاز میگردد؛ بنابراین اوروس که یکی از بحثبرانگیزترین مدلها در تاریخ ۵۴ سالهٔ لامبورگینی است، قیمتی مشابه اوراکان خواهد داشت و به همان میزان از تکنولوژیهای این سوپراسپرت بهرهمند است. گفته شده است که احتمالاً لامبورگینی از نسخۀ تولیدی اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای امسال رونمایی خواهد کرد.
رئیس لامبورگینی «Stefano Domenicali» اوروس را بهعنوان «یک سوپراسپرت درون یک SUV» توصیف کرده است. وی در مصاحبهای اختصاصی با اتو اکسپرس گفته است که پیشبینی میکند اوروس در سال ۲۰۱۹ بیش از نیمی از فروش لامبورگینی را تشکیل دهد درحالیکه بریتانیا بهطور بالقوه سومین بازار بزرگ این SUV خواهد بود؛ اما فعلاً تا زمان رونمایی رسمی اوروس میتوانید پیشنمایشی از آنرا در این رندرهای منحصربهفرد مشاهده کنید.
اما ایدهٔ دیگر SUV لامبورگینی به سال ۱۹۸۶ و معرفی مدل LM002 بازمیگردد که تولید آن در سال ۱۹۹۳ خاتمه یافت. سپس بین این روند فاصله افتاد تا زمانی که این سوپراسپرتساز ایتالیایی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ نسخهٔ کانسپت اوروس را معرفی کرد. از آن زمان پروتوتایپهای این SUV زیر پوششهای استتاری تحت آزمایش بودهاند درحالیکه طراحی نسخهٔ تولیدی آن نیز تا حد زیادی بازتابی از نمونهٔ کانسپت خواهد بود.
همانطور که اشاره شد، در زیر پوستهٔ جذاب اوروس یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو جدید پنهان شده است که بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. این نیرو از طریق یک گیربکس دوکلاچه به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. اوروس همچنین همانند اونتادور S مجهز به سیستم الکترونیکی فرمان گیری چهارچرخ و دامپرهای الکترونیکی مجهز خواهد بود. علاوه بر این گفته شده است که لامبورگینی بعدها یک نمونهٔ پلاگینهیبریدی از اوروس را هم تولید خواهد کرد که نخستین ساختهٔ هیبریدی این شرکت خواهد بود.
Domenicali در ادامهٔ گفتههایش در مورد اوروس اظهار کرده است که ما باید در این زمینه بردبار باشیم. ما نیاز به شروعی گامبهگام داریم چراکه این یک دنیای جدید برای ما است. البته در دو سال اول عرضه ممکن است تقاضا برای اوروس دیوانهوار باشد زیرا همیشه علاقهمندان زیادی به یک SUV جدید با قدرت و عملکرد بالا وجود دارد بهویژه هنگامیکه آن توسط برندی همچون لامبورگینی ساخته شده باشد؛ اما به گفتهٔ Domenicali، اتفاقی که بعد از گذشت این دورهٔ شیرین و هیجانانگیز روی میدهد اهمیت دارد. او بهخوبی میداند که بعدازاین دوره، این تب تقاضای بالا فروکش خواهد کرد و به همین دلیل حفظ میزان فروش یک SUV با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو واقعاً کار سختی خواهد بود.
منبع: AutoExpress
reza
۷ اسفند ۱۳۹۵اگه از یه چیز لامبورگینی و فراری خوشم میاد اینه که برا هر محصول یه موتور خاص استفاده می کنن…مثلا فراری 458 4.5 v8 و فراری 488 3.8 v8 یا هوراکان 5.2 v10 و اونتادور 6.5 v12 حالام اوروس 4.0 v8…هردو معرکن…و بی رقیب…
فرشاد سجادیان
۷ اسفند ۱۳۹۵اکثر خودروسازها همین کارو میکنن دوست عزیز
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵مکلارن این کار رو نمیکنه.
تا الان غیر از 720S که هنوز تولیدش شروع نشده در
650S
675LT
570S
MP4-12C
P1
همه از موتور V8 ، 3.8 لیتری با کد M838 استفاده کرده.
فقط انگلستان
۷ اسفند ۱۳۹۵جناب مجید طراحی زیرساخت همه موتورهای V12 لامبورگینی شبیه به هم هستش و بیشترین تغییر به سر سیلندر یا نحوهی طراحی سوپاپها و سیستم سوخترسانی محدود میشه
شاید شرکت مکلارن الان فقط یک حجم موتور داشته باشه ولی براش هیچ مشکل و زحمتی نداره که موتوری با یه حجم دیگه بزنه برای مثال موتور مدل جدیدی که قراره مکلارن بسازدش چهار لیتری هستش در ضمن مکلارن نیازی به تغییر حجم موتور نداره چون موتورهای 3.8 لیتریش با هم فرق دارن مثلا شرکت مکلارن گفته موتور 3.8 لیتری مکلارن P1 کاملا جدید هستش و فشار کاریش 2.4 بار هستش یعنی دو برابر موتور 3.8 لیتری مکلارن MP-4
یعنی به نظرتون اگه الان موتور مکلارن P1 مثلا حجمش 4.2 لیتری بود باید بهش گفت موتور جدید ولی چون همون حجم سی سی 3.8 رو داره نمی شه بهش گفت موتور جدید
حرفاتون با هم سازگار نیستن.
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵نخندون منو رفیق ???
موتور های لامبورگینی همشون آشغال و داغون بودن که عوض شدن ؟!؟!??
حتما فرمول ساخت موتور های مکلارن رو هم فرشته ها بدست آوردن که کارشون خطا نداره!!!! ???? آره ؟!؟!????
این از خسیس بودن مکلارنه که 10 تا مدل ماشین رو با یک موتور میسازه.
چون نمیخواد پول خرج کنه ???
ولی لامبورگینی اینقدر به فکر بازدهی هست که حتی در یک مدل هم از 2 موتور استفاده میکنه.
موتور مورسیه لاگو اول 6200 سی سی بود بعد شد 6500.
موتور گالاردو اول 5000 سی سی بود بعد شد 5200.
موتور مورسیه لاگو برای ونتادور استفاده نشد ، بلکه یک V12 جدید رو طراحی کردن. ???
فراری هم همینطوریه
کلا ایتالیایی ها دست و دل بازن ?
خودروسازان انگلیسی ها خسیس هستن و فقط بلدن با مفاهیمی که خودشون درست کردن و میدونن دیگه پیش کسی خریدار نداره مثل ” اصالت” و ” طراحی اصیل انگلیسی” سر مشتری رو شیره بمالن ????
.
???
موفق باشی.
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵.
در ضمن تغییر دادن بوست توربو شد هنر ؟!؟!???
ماشین های توربو ، خصوصا دهه ی 80 و 90 ، اکثرشون یک اهرمی کنار فرمون داشتن که با چرخوندنش میشد فشار کاری توربو تغییر داد. ???
یعنی بر طبق حرف شما ، هر لحظه خودت میتونستی مثل مهندس های مکلارن موتور بسازی ???
مکلارن اون اهرم رو از داخل کابین حذف کرده ، به جاش هر بار که بوست توربو تغییر میده اسم مدل ماشین رو عوض میکنه ????
اول MP4-12C بود ، بعدش یکم اون پیچ رو چرخوندن شد P1 ???
فقط انگلستان
۷ اسفند ۱۳۹۵بازم که داری از تغییر حجم موتور حرف می زنی و تغییر حجم رو به موتوری جدید معنا می کنی
البته برای خودت.
reza
۸ اسفند ۱۳۹۵خودرو سازای انگلیسی و امریکایی نمی کنن دوست عزیز
علي
۷ اسفند ۱۳۹۵بدون تعارف میگم که لامبو واقعا برند بی نظیر و دوست داشتنیه. اولش مخالف ساخت شاسی بلند لامبو بودم و زیاد افق روشنی نمیدیدم ولی الان با قاطعیت میگم ، موفق که میشه هیچ ، بلکه به عنوان ی محصول دوست داشتنی خاص میتونه جوایز بین المللی را درو کنه.فقط امیدوارن زیرش بلند باشه و قابلیت آفرود هم داشته باشه که البته بعید بدونم.
با تچکر
حمیدرضا
۷ اسفند ۱۳۹۵علی جان
این اولین شاسی بلندتولیدی لامبورگینی نیست برو تاریخچه ی لامبورگینی رو چک کن
ace
۷ اسفند ۱۳۹۵.
ماشاءالله لامبورگینی روز به روز داره بزرگتر میشه.
به زودی ۴ مدل جدید عرضه خواهد شد.
اونتادور اس ( سلطان هایپرکار ها از همه نظر)
اوراکان سوپرلجرا ( سلطان سوپراسپرت ها در شتاب)
اوراکان پرفورمنته ( سلطان سوپراسپرت ها در پیست)
اوروس ( سلطان کراس اوور ها)
بعد از اون ۲ سال و افت تقاضا برای اوروس ، احتمالا مدل های قوی تر و سریع تری از این SUV عرضه خواهند شد.
تبریک میگم به دوست داران این شرکت دوست داشتنی و موفق… .
فرشاد سجادیان
۷ اسفند ۱۳۹۵داداشم یکم متعصبانه نظر دادی؛ اونتادور از همه نظر سلطان هایپرکارهاست؟!!! خیلی سخته که تو کلاس هایپرکارها قرارش بدیم، به فرص اینم که تو این کلاس باشه، دقیقا تو چه موردی بهتر از لافراری، P1، رگرا، شیرون، ۹۱۸ و. . . هست؟؟!!!
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵رفیق
من متعصبانه نظر ندادم.
بذار برات توضیح بدم تا قانع شی :
اونتادور مسلما جزو هایپرکار هاست. کافیه در سایت caranddriver نگاه کنی تا ببینی اونتادور در بین هایپرکار ها شماره ی -1- رو به خودش اختصاص داده ?
این که حل شد ( چون دفعه ی پیش دوستان سوال کرده بودن که اونتادور هایپرکار حساب میشه یا نه، گفتم توضیحی داده باشم).
مورد بعدی ، هر ماشینی برای این که در سگمنت خودش برترین باشه باید در تمام زمینه ها نمره ی خوبی کسب کنه ،
یکی از مهم ترین این سگمنت ها قیمت ماشینه.
هر ماشینی اسب قدرت ، گشتاور و قیمت مشخصی داره.
من حساب کردم در مکلارن P1 ، برای خرید هر اسب شما باید 1769 دلار پول بدی ، در لافراری ، 1473 دلار و در پورشه 918 ، 962 دلار.
اما در اونتادور S ، شما با پرداخت 674 دلار میتونی یک اسب بخار به دست بیاری.
در مورد گشتاور هم همین بحث صدق میکنه.
برنده : اونتادور S ?
این از قدرت …
در مورد شتاب ، برای هر ثانیه ای که زودتر از 5 ثانیه به 100 برسی در اونتادور S باید 217/000 دلار بدی ، در P1 ، میشه 695/000 دلار ، پورشه 302/000 پول میگیره ، و لافراری 538/000 دلار.
برنده : اونتادور S ?
این از شتاب …
در حداکثر سرعت به ازای هر کیلومتری که بالای 300 تا بری ، در اونتادور S خرجش میشه 10/000 دلار ، در P1 میشه 34/000 دلار ، واسه 918 و لافراری هم به ترتیب 21/000 و 28/000 دلار.
برنده: اونتادور S ?
اینم سرعت…
رکورد پیست ، اونتادور SV تونست به رکورد 918 نزدیک بشه ، احتمالا اونتادور S این رکورد رو بشکنه ، الان در رده بندی نوربرگ رینگ 918 اوله ، اونتادور SV دوم ، و خبری از لافراری و P1 نیست. مکلارن که کاغذش رو گم کرد.
این هم واسه هندلینگ …
میشه بگی اونتادور چرا نباید بهترین باشه ؟!
من با کلی زحمت ثابت کردم اونادور بهترینه. ??✌?
.
من متعصب نیستم رفیق ، عادت دارم همه چیز رو در نظر بگیرم و بعد انتخاب کنم.
با دیدن اعداد هیجان انگیز ، از خود بیخود نمیشم.
میشینم و مقایسه میکنم. بعد میگم هر کسی چقدر کارش درسته.
موفق باشی. ???
همیشه سعی کن نگرش کلی نگر و جامع داشته باشی.
همه چیز رو در نظر بگیر.
تک بُعدی نباش.
.
جونم لامبورگینی…
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵حتی بدون در نظر گرفتن قیمت
شتاب 0 تا 100 اونتادور S برابر با 2.7 ثانیست که فقط از 918 کم میاره.
حداکثر سرعتش 217 مایل بر ساعت یا 349 کیلومتره.
اینا کم هستن به نظرت ؟!؟!
فقط انگلستان
۷ اسفند ۱۳۹۵خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اگه به این چیزایی که تو داری می گی باشه الان دوج هلکت چند برابر بهتر از لامبورگینی اونتادور هستش.
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵چی میگی رفیق ????
انفاقا دوج هلکت از بهترین ماشین های کلاس خودشه
اگر شتابش زیر 3 و هندلینگش بکم بهتر بود ، میشد بهترین ماشین اسپرت جهان.
دوج هلکت در بین ماشین باز ها هزاران عاشق و سینه چاک داره
تو پدال هم زیادن کسایی که عاشق هلکت هستن.
دلیلش هم همین چیزایی هست که من گفتم ?????
Meysam..laferrari
۷ اسفند ۱۳۹۵داداچ اصن خرابم کردی با این مقایسه ت??
شتاب اونتادور فقط از 918 کم میاره ؟! برو تست موتور ترند رو ببین 0-96 لافراری رو 2.5 ثبت میکنه با لانچ کنترل? حالا این که صفر تا 60 مایله بماند 0-200 و 0-300 که اونتادور جوکی بیش نیست در برابر لافراری و پی وان
اگه فراری وجود نداشت قطعا اولویتم با لامبورگینی میبود ولی با این مقایسه هات ملتو نخندون?
Ace
۸ اسفند ۱۳۹۵.
این همه نشستم ضرب و تقسیم کردم ، بعد میای میگی لیلی زن بود یا مرد ?????
یک ساعت داشتم بادمجون واکس میزدم ؟!؟???
ثانیا ، من فقط شتاب اولیه رو گفتم
هر کسی میفهمه 900 نیوتن متر کجا و 700 نیوتن متر کجا…
دور هم خوشیم داداش ، همین خندیدن هاست که میمونه ، یک عمری ما خندیدم حالا یه بار هم شما بخند ????
Meysam..laferrari
۸ اسفند ۱۳۹۵توهین آمیز برداشت نکن
فقط منطقی فکر کن
مثلا فک کردی کریس رونالدو وقتی میخواسته بوگاتی شیرون رو بخره نشسته حساب کرده واسه هر اسب بخار چند یورو داره پول میده ؟ شرط میبندم همین الان از رونالدو بپرسی ماشینت چند اسب بخار قدرت داره جوابشو از تو گوگل درمیاره میده بهت (شوخی)
در کل پایین ترم گفتم رقیب اونتادور رو اگر بخوایم نام ببریم F12 و 812 از فراری نزدیک ترین ها هستند
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵ما ارادت داریم.
بحثی هم هست واسه شوخی و گپ زدنه.
ما 20 کلمه از شما یاد میگیریم ، 2 کلمه هم از خودمون بهش اضافه میکنیم.
❤❤
mehran911
۸ اسفند ۱۳۹۵چه وضعی شده این پست
بابا مجیدعزیز بعضی وقتا از این شوخی ها میکنه
چرا همه موضع میگیرید ؟؟؟؟
بنده خدا ی کوچولو از لامبو طرف داری کرده
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵مهران جون اصلا طرفداری نکردم .
حقیقت رو گفتم.
اسمش طرفداری نیست. شوخی هم نیست
بنده خدا هم هر دو تامون هستیم. نه فقط من.
بخوام طرفداری کنم، مثل شما آواتارم رو میذارم آرم لامبورگینی ، اسمم رو هم میذارم MadjidLP740-4 . ??
اینایی که گفتم واقعیته.
رقیب لامبورگینی اونتادور با اون غرش زیبای 12 سیلندر فراری F12 TDF هست یا 820 Superfast هست ، همین و بس.
انتخاب بین این 2 تا سلیقه ای هست ( سجع ساختم ?)
من چون لامبورگینی رو از بچگی بیشتر دوشت داشتم گفتم بهترین هایپرکار اونتادوره.
وگرنه 820 سوپرفست احتمالا یکی از ابرقدرت های سگمنت خودش باشه.
کسی که فراری دوست داره میگه به نظر من فراری بهترینه ، منم هیچ اعتراضی نمیکنم. چون سلیقش این طوریه.
V12 تنفس طبیعی رو فقط باید با V12 تنفس طبیعی مقایسه کنی.
1000 سال هم که بگذره هیچ ماشینی نمیتونه مثل یک 12 سیلندر تنفس طبیعی باشه. 6 سیلندر توربو که عمراً بتونه. ????
به نظر من بهترین سوپرکار یا هایپرکار باید 3 ویژگی داشته باشه :
1- V12 تنفس طبیعی ( چون صدای ماشین مهم از قیافه خیلی مهم تره. وقتی تو ماشین نشستی ، این صداشه که تو گوشته)
2- سرعت ، شتاب و هندلینگ قابل قبول
3- قیمت نسبتا مناسب نسبت به رقبا ( مثل 820 سوپرفست و F12 یا اونتادور) ( برای همین قیمت بالای لافراری بود که نگفتم بهترینه)
اگر لافراری 600/000$ یا کمتر قیمت داشت ، بدون شک میگفتم بهترین ماشین اسپورت در طول تاریخ توسط فراری در سال 2014 ساخته شد.
توجه کن که ” بهترین” با ” سریع ترین” فرق میکنه.
mehran911
۸ اسفند ۱۳۹۵مجید جان
دوست عزیز
.
اولش اینو بگم که من رو حساب دوستی گفتم بنده خدا اصلا قصد بدی نداشتم
نمی دونم چرا بد برداشت کردی !!!!!!!
.
از طرفی دوست عزیزم
اشتباه شما اینه که
به این موضوع توجه نکردی که برای برتری یک هایپر کار معیار های پذیرفته شده ای وجود داره ( شاید برای هایپر کار تعریف دقیق وجود نداشته باشه اما معیار های خوبی وجود داره )
.
شما با نظر شخصی معیار اصلی رو قیمت در نظر گرفتی !!!!!! و به قول خودتون نفس طبیعی بودن و همه چیز رو با این دو عامل میسنجید !!!!!!!!
به همین خاطر من فکر کردم دارید شوخی میکنید و واقعا هم شوخی به نظر میرسه
.
.
شما به گفته ی خودت یکسری حقایق رو بیان کردی خب تا اینجاش درست اما متاسفانه نتیجه گیری شماست که اشتباه
.
دوست عزیزم من که V12 رو با موتور ۶ سیلندر پورشه که مقایسه نکردم که تو کامنتت اینجوری گفتی !!!!!!!
.
.
حرف آخرم هم اینه که
من بشخصه بار ها و بارها از همون اوایلی که تقریبا شما دوستان در پدال نبودین گفتم که در عرصه ی سوپراسپرت سازی پورشه و فراری حرف دیگه ای میزنن و به جرات میگم که بقیه فعلا از این دو عقب تر هستند تا ببینیم در آینده چی پیش میاد
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵..
شوخی کردم مهران جان
خودت میدونی واسه 911 چند بار با احمد باقری شاخ به شاخ شدیم …
دیشب میخواستم یکم بحث کنم
جای تو و پورشت اینجاست ❤❤
Kobayashi
۷ اسفند ۱۳۹۵کار لامبورگینی به کجا کشیده داره شاسی بلند میزنه وقتی دید نمیتونه با فراری و.. رقابت کنه دست به دامن اس یو وی شد که فروششو جبران کنه. از اصل خودش دور شده
علي
۷ اسفند ۱۳۹۵دوستان ی نظرسنجی دارم لطفا یاری بفرمایید. اگر حدود ۲۰۰هزار دلار پول داشتید بین این دو شاسی بلند گران قیمت کدومشو انتخاب میکردین:
++++++ بنتلی بنتیگا
– – – – – – لامبورگینی اوروس
با تچکر
خسرو
۷ اسفند ۱۳۹۵عمده مشکل سوپر اسپرت سازها کاهش ارتفاع و پایین اوردن مرکز ثقل موتور برای هندلینگ و چسبندگی به زمین ه / این که همش رو هواست /ماشین شاسی فاز دیگه ای داره نه شتاب هولناک و سریع روندن / خودش هم که گفته تب خریدش زود فروکش میکنه / خب که چی؟ شاسی نزنی کسی نمیگه چرا/ همون قدر تصور سوپر اسپرت از رنج روور مضحکه که لامبو شاسی بزنه-هر چقدر هم زیبا و متفاوت باشه / فروچیو لامبورگینی بلند شو ..
Kamran
۷ اسفند ۱۳۹۵در جواب دوست گرامی Ace عزیز D:
داداش داری اشتباه میزنی یکم از این تعصبت کمتر کنی بد نمیشه برا خودت میگم
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵.
داداش من بالا کامل جواب شما و فرشاد رو دادم.
اگر کامنتم رو کامل خوندی و بازم قانع نشدی که اونتادور S بهترینه ، و هنوزم فگر کردی من متعصبم ، اشکال نداره ، آره من متعصبم ، تا آخر عمرم هم میخوام اشتباهی نظر بدم.
فقط انگلستان
۷ اسفند ۱۳۹۵برای تغییر حقیقت می تونی صد هزار تا به خودت لایک بدی و به اونکه حرف درست رو زده هم صد هزار تا دیسلایک بدی
ولی چیزی که واضحه اینه که حقیقت تغییر دادنی نیست
پدال چاپ کن دیگه داری با این چاپ نکردن کامنتا همه رو از پدال فراری
می دی.
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵???
ایول رفیق … خیلی جالبی…???
چرا به بقیه تهمت میزنی ؟
فکر کردی من بیکارم برم از 10 تا مرورگر به خودم لایک بدم…
حتما الان میخوای اثبات کنی لایک های من رو فقط یک نفر میده ، بعدا هم حتما ادعا خواهی کرد دیسلایک هات هم همش کار منه … ?????
شما نمیتونید حقیقت رو بینید …
یاد بگیر همیشه مطمئن شی بعد تهمت و بُهتان بزنی . خجالت هم خوب چیزیه ???. مسلمونی ناسلامتی.
من بعضی اوقات حتی اولین لایک رو هم به خودم نمیدم … یه مدت به کامنت هام دقت کنی میفهمی که خیلی وقت ها 1 لایک هم نداشته.
.
هر کسی دیگران رو از دریچه ی فکر خودش میبینه. شما حتما خودت چندین لایک به خودت میدی..
نه رفیق… ما اهل این کارا نیستیم .
Ferrari
۷ اسفند ۱۳۹۵اگه اینطوری باشه پس فراری488 با قیمت خیلی کمتر نسبت به اونتادورsv و اونتادور s,باید شاهکار باشه و در نوربرگ رینگ رکوردی برابر با پورشه 918 ثبت کنه و یه هایپرکار فوق العاده باشهF12TDF. و 812 سوپرفست بماند . از این خبرا نیست اونتادور هنوزم ضعف هایی داره مثل جعبه دنده ی کندتر نسبت به فراری و پورشه و تعویض دنده های خشن سواری خشک که در همکلاسان لامبورگینی مثل فراری و مکلارن دیده نمیشه ودر شهر بسیار راحت هستن. شما کاملا تعصبی نظر دادین لامبورگینی هنوز با هایپرکار بودن خیلی فاصله داره، اگه شاسی بلند ساخته فقط به این خاطره که از نظر فروش حداقل به مکلارن برسه.
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵.
دوستان مجله ی caranddriver که لامبورگینی اونتادور رو بهترین هایپرکار معرفی کرده قبول ندارن ?????
چه پیشرفتی کردیم تو پدال ????
ان شا الله خودمون یک سایت تشکیل بدیم از همین راه دور هم ماشین هایی مثل 488 و اونتادور و شیرون رو تست کنیم ، هم رده بندی کنیم ???
مهدی
۷ اسفند ۱۳۹۵madjid جان اگر نظر ندی مطمعنا کسی ازت ناراحت نمیشه! ولی واقعا واسه اون محاسبات زحمت کشیدی
پسر خوب اگر بخوایم اینجوری ماشینها رو مقایسه کنیم ک کروت شاه هایپرکارها و فضا پیماها و … کل عالم بشریت هست! پسر خوب تو یجا رو به من نشون بده به لحاظ سطح فناوری اونتادور رو با یکی از اون سه تا ماشین مقایسه کرده باشن
madjid
۷ اسفند ۱۳۹۵.
مهدی جون ، شازده پسر ،
اگر نظر ندم خودم ناراحت میشم . خودم واسه خودم از همه مهم ترم . ?????
.
بعد از خودم ، به فکر شما هم هستم ، چون حس میکنم اگر نیام پدال و با این کامنت ها روشنگری نکنم شما از نظرات مفید من محروم میشی و به قول اون ضرب المثل معروف ” در جهل مرکب ابدالدهر میمونی.”??????
.
در مورد کوروت ، اتفاقا کوروت هم جزو بهترین ماشین های اسپورت جهانه ، ولی هایپرکار نیست.
خیلی وقت پیش ، در پدال مقایسه ای بود بین بین شورلت کوروت ZR1 ، مرسدس بنز SL65 سری بلک ، لامبورگینی مورسیه لاگو ، و محض اطلاع شما باید بگم کوروت برنده شد. ??????
دقیقا به همین دلایلی که من گفتم.????
سطح فناوری ملاک درستی نیست ، ولی حالا که اصرار میکنی یک مثال میزنم :
اونتادور S فرمان پذیری چرخ های عقب داره در حالی که هیچ کدوم از اون 3 هایپرکار دیگه ندارن : دی ??????
خیالت راحت شد پسر خوب ؟!؟?????
به بزرگی و شکوه اونتادور احترام بذار ??????
آرمین دانش
۷ اسفند ۱۳۹۵ینی کل تکنولوژی و علم مهندسی یک هایپر کار محدود میشه به فرمان چهار چرخ؟ و اگه همچین اپشنی رو نداشته باشه باید به دید درجه دومی بهش نگاه کرد؟!!! شاید سطح فناوری تنها ملاک برتری نباشه ولی ارزان تر بودن هم نمیتونه تنها ملاک برتری باشه و به نظر من خیلی سطحی نگریه
اقای 918
۸ اسفند ۱۳۹۵جون مجید خستم یه روز دیگه یادم بنداز جوابتو بدم //////////
mehran911
۸ اسفند ۱۳۹۵محمدرضا جان
مجید داره شوخی میکنه
مگه میشه کسی ندونه ۹۱۸ فرمانپذیری چرخ ها عقب رو داشته !!!!!
.
سرکار گذاشته همه رو ???????
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵…
چرا میخوای منو دق بدی ؟!؟ رفیقیم ناسلامتی…
فرمان پذیری چرخ های عقب 918 ، راستش رو بگم در زمانی که کامنت میذاشتم یادم رفته بود. توی 3 جبهه داشتم بحث میکردم.
.
.
.
یه مدت نبودی دلم تنگ شده بود برات.
.
راستش من از همون اول منظورم از سلطان هایپرکار ها ، ((( سلطان هایپرکار های در حال تولید بود))) ، میخواستم بعدا منظورم رو توضیح بدم اما دیدم دوستان شروع کردند به این که ” نه اونتادور در حد این حرفا نیست” و ” هیچ مزیتی نداره ” ، منم بهم برخورد و بحث رو جور دیگه ای ادامه دادم و بحث قیمت و … رو پیش کشیدم که البته حرف بی حسابی هم نبود.
.
.
.
.
من اگه بحثی میکنم و میگم لامبورگینی فلان و فلان ، میدونم لامبورگینی مال فولکس واگنه و فولکس واگن هم 52 درصدش متعلق به پورشه هست. پس عملا تکلیف مشخصه دیگه …. .
حساب پورشه ، فراری ، لامبورگینی و ( جدیدا مکلارن)، جداست ، هر کسی نظری داره و بر حسب علایقش نظر میده. برتری مطلق وجود نداره.
اینجا هم من یه چیزی میگم ، خودم هم بهش اعتقاد دارم ، ولی بیشتر دوست دارم بحثی دوستانه داشته باشیم و به یاد گذشته ها که هر صفحه ی سایت 50 کامنت داشت با هم بحث کنیم و چیزی یاد بگیریم.
مثلا همیم فرمان پذیری چرخ عقب 918 رو خونده بودم ، ولی یادم رفته بود، شما کمک کردی یادم اومد.
دلم میخواد صفحه های این سایت شلوغ و پر از کامنت های ماشین باز ها باشه.
چون واقعا به پدال علاقه دارم
موفق باشی رفیق 🌹🌹🌹🌹
mehran911
۸ اسفند ۱۳۹۵مجید جان دوست عزیزم
.
بخدا نمی تونی تصور کنی که چقدر دوستت دارم .
.
بخدا هلاک کامنتاتم
.
قربون خودتو و اون آواتارت برم
❤❤❤❤
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵مهران جان ،
خدا نکنه.
مثل داداشم دوستت دارم.
به خاطر کسایی مثل تو میام پدال.
عزیز دلمی.
❤❤❤
Meysam..laferrari
۸ اسفند ۱۳۹۵اگه به فرمان پذیری چرخ های عقب باشه که فراری 812 سوپرفست اونو خواهد داشت ، پس بهتر از لافراریه ؟ منطقت منو کشته
همون سیستم کرسِ فرمول یک لافراری خودش خیلی چیزارو روشن میکنه
به تمام مقدسات بشر قسم همه میدونن اونتادور S یا حتی قدیمی تر هاش شاهکارن و بسیار برای امثال من جذابن
اما اونتادور S در سطح فراری 812 سوپر فست و مدل های ارزون تر مکلارن هست و باید با اونا مقایسه کنی
در ظاهر میگی تعصب نداری ولی از تک تک کلماتت تعصب میباره عزیزم! مجله ی تاپ گیر لافراری رو بهترین هایپرکار در سگمنت خودش دونسته.
250KG دون فورس تو سرعت های خیلی بالا
اون شتاب فوق العاده فقط با انتقال قدرت به دو تا چرخ !
تنها 4-5 تا هایپر کار در جهان میتونن 0-300 رو از لافراری سریع تر پر کنن! همه چیز که شتاب اولیه نیست.
بعدشم اگه به چیزایی که شما میگی باشه منم میرم یه نیسان GT-R میخرم تا خرخره تقویتش میکنم بوگاتی شیرون و لافراری و رگرا و پی وان و همه رو لوله میکنم با قیمت خیلی کمتر!
در مورد 918 هم میتونم بگم شاهکار مهندسیه ! حتی لافراری هم در پیست چند دهم ثانیه ازش کم آورد تو تست موثق گرند تور پس حرفی نمیمونه!
اما چیزی که من و امثال من رو به سمت فراری و نه هر کمپانی دیگه ای جذب میکنه 0.2 ثانیه نیست!
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵.
چیزی که من و امثال من رو هم به سمت لامبورگینی سوق میده چند ثانیه شتاب 0 تا 300 بیشتر از لافراری نیست. ???????
مهدی
۷ اسفند ۱۳۹۵پسر خوب اولا من لفظ هایپرکار رو واسه کروت به شوخی استفاده کردم همونطور که اونتادور هم هایپرکار نیست! شما وقتی صرفا حرف از توانایی های دینامیکی میزنی ک صد البته اونتادور تو همه ی رده هاش با اون سه تا ماشین قابل قیاس نیست حتی در مقابل ماشین ارزون قیمتی مثل کوروت z06 هم تو پیست بازنده هست! البته من مخالف اینجور قیاسها هستم چون خودم معتقدم همه چیز توی ماشین اسپرت لذت رانندگی هست و نه فقط سریعتر بودن اما حالا که عدد و رقم واستون ملاک هست
http://fastestlaps.com/comparisons/h4gm1p256bka
میبینی که توی پیست اختلاف تا چه حد هست. این مورد رو میتونی تو مقایسه با هوراکان و 488 و … هم ببینی
اونتادور ماشین بدی نیست ولی از خیلی جهات ایرادهایی هم داره که اگر کسی انصاف و البته کمترین اطلاعات در مورد خودرو هم داشته باشه ماشینی مثل اونتادور رو مثلا با لافراری مقایسه نمیکنه
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵.
جالبه بدونی در بعضی پیست ها همین Dodge Viper ACR ، هایپرکار مورد علاقه ی شما رو لوله کرده.
شما نمیدونی Z06 رو برای بهترین عملکرد در پیست میسازن ؟!؟???
بعد میای با اونتادور معمولی مقایسه میکنی ؟?????
همون اعداد شتاب که جلوی چشمته !! برتری اونتادور رو نمیبینی ؟!؟????
در پیست باید با Aventador SV مبارزه کنی.
در نوربرگ رینگ اونتادور SV رکوردی 9 ثانیه سریع تر از کوروت Z06 داشته.
Kamran
۷ اسفند ۱۳۹۵برادر با این تفکرت داری یه کاری میکنی که از دانشت شک کنیم ،
ساسان
۸ اسفند ۱۳۹۵همون طورکه قبلا عرض کردم…دنیا یک شاسی بلند متفاوتو درماههای آتی درک میکنه…
شاسی بلندی که زبانه های آتش از اگزوزش میاد بیرون وقراره تمام محاصبات وپرستیژآروم و مودب شاسی بلندهای کنونیویکجا به چالش بکشه با فریاد اگزوزش وظاهر تهاجمیش و عملکرد فوقلادش…
بیصبرانه منتظر اوروس بزرگ..و اوراکان پرفورمنس چابک هستم
Omid622
۸ اسفند ۱۳۹۵اگه شرکت می خواد فروش دیوانه واری رو تجربه کنه باید داخل لوکسی داشته باشه و بتونه پا به پای بنتایگا بیاد
لامبو بیشتر رو اسپورت بودن کار کرده و امیدواریم این suv لوکس باشه
مهدی
۸ اسفند ۱۳۹۵madjid پسر خوب احتمالا یا چشمات ضعف داره یا سواد نداری من اون لینک مقایسه ای که گذاشتم مربوط به اونتادور lp750 sv هست نه معمولی!
ادم گاهی فکر میکنه با بچه داره حرف میزنه! اخه اونتادور رو چه به p1 و لافراری و 918 ??
madjid
۸ اسفند ۱۳۹۵.
قیمتش رو در نظر بگیر ، بعد ببین کدوم بهتره. همه چی که سرعت و شتاب نیست.
دوست عزیز مثکه چشم خودت ضعیف شده ، ????
خوب ندیدی ????
دقیقا میخواستم همین حرف رو بزنی.
پایین همون صفحه رو بخون … چی نوشته عزیز دلم ، ؟!؟!؟! ???
نوشته ، اونتادور از کوروت Z06 با یک فاصله ی””” قابل توجه “”” سریع تره.
اینم برات دوباره آوردم تا مطمئن بشم دیدش :
Verdict
Aventador LP750-4 SV is the fastest by considerable margin.
?????
مهدی
۹ اسفند ۱۳۹۵ملت فاز دارن بخدا! پسر خوب چشماتو باز کن تایم پیستها رو ببین تو تمام پیستها کروت برتره
Veneno
۲۳ اسفند ۱۳۹۵شما که هی لافراری لافراری میکنی این ماشینت با ۹۵۰ اسب بخار ۳۵۰ تا میره ولی لامبورگینی وننو با ۷۵۰ اسب بخار ۳۷۰ تا میره و لافراری در مقابل وننو بچس و وننو گرونترینه البته رودسترش گرونترینه با ۴.۹ میلیون دلار و چرا p1 یا pourshe 918 یا همین لافراری نمیان با وننو یا سستو المتو مسابقه نمیدن و بدون الان بیشتر درگا رولینگ هست که لامبو خیلی ها رو میبره چون درگ صفر برا لانچ نیاز به راننده ی حرفه ای هست ولی تو رولینگ نه.
الان هم که لامبو رکورد رو زده و همین برای برتری امسال لامبو کافیه