اگر پول کافی برای سوارشدن بر سوپر اسپرت های لامبورگینی را ندارید اصلا نگران نباشید چرا که به تازگی یک جوان بلغاری در شبکه فروش eBay یک دستگاه مورسیه لاگو را با قیمت وحشتناک ۲۰ هزار دلار به فروش گذاشته . . .
اما کیت و بدنه تغییر یافته این مورسیه لاگو را اگر کنار بزنید خواهید دید که زیر آن یک تویوتای MR2 کوپه مدل ۱۹۹۲ قرار دارد که به این حال و روز افتاده؛ طبق اطلاعات فروشنده کارکرد این تویوتا تاکنون ۱۲۱,۰۰۰ کیلومتر بوده و دارای چرم های مشکی برای صندلی ها و رودری هاست. همچنین شیشه های جانبی نیز اختصاصی برای این خودرو ساخته شده اند.
به هرحال به نظر می رسد باید سازنده این خودرو را ستود چرا که به لحاظ ظاهری به جز در رینگ ها، اگزوز و سپرهای جلو و عقب، این تویوتا شباهت بسیاری به مورسیه لاگو دارد. اگر روزی این خودرو بدستان شما افتاد مراقب باشید که با آن پیشنهاد هر کورسی را قبول نکنید چرا که پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری این تویوتا تنها ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۱۹۱ نیوتن متر گشتاور دارد!
arya
۲۰ شهریور ۱۳۹۱چه جالب کاره قشنگی کرده خوب این هم یک فکره جدیدیه دیگه
galardo
۲۰ شهریور ۱۳۹۱آخه هر کى قیافشو ببینه, نمیدونه که مورسیه لگو واقعى نیست .و میگه اااا مورسیه لگو رو ببین. و باهاش حال میکنه .
سهراب
۲۱ شهریور ۱۳۹۱بخاطر موتور MR2
galardo
۲۰ شهریور ۱۳۹۱اینو بخرى بیارى ایران و باهاش مسافرکشى کنى واسه عشق ماشینا. واى چی میشه.
Arash
۲۰ شهریور ۱۳۹۱دمش گرم کاش مال من بود
علی قضایی
۲۰ شهریور ۱۳۹۱الان این شاهکار خلقه ؟وقتی رانا رونمایی شد یکی نگفت یک بچه9ساله خوش ذوق این طراحی رو زد .رانا شد خودرو ملی یک کشور .
greenheart
۲۰ شهریور ۱۳۹۱تو این دوره زمونه عقل مردم تو چشمشونه…
Arash
۲۱ شهریور ۱۳۹۱سلام من جایی پیدا نکردم این رو مطرح کنم واسه همین اینجا میگم
این نظر سنجی رو دیدی؟نتایجش خنده داره
معلومه از کلاس اول ابتدایی تا الآن اصلا زبان فارسی یاد نگرفتیم…نپرسیدن که شما آرزوتون چیه گفتن پیش بینی شما چیه…
واقع بین باشید تا زمانی که گمرک هست قیمت همینه و همیشه درصد بالایی از مردم ماشین به اصطلاح ارزون داخلی رو به وارداتی ها ترجیح میدن
این شرکت های ایران خودرو و سایپا تا ابدالدهر هستن خیالتون راحت
چون همییییییییییییییشه ایرانی ها اونها رو حمایت کردن(با خرید وحشتناک محصولات)البته چاره ای هم ندارن
بیشتر مردم عادی ترجیح میدن وقتی یه قطعه خراب شد بپرن سر سوپری محل و اون قطعه رو بخرن!(مثل 206 و پراید و…)
دیدتون رو وسیع کنید فقط همین تهران نیست که…ایران بزرگه همه جای ایران نمایندگی این دو تا شرکت هست ولی نمایندگی هیوندای و کیا و بنز و….اینا؟؟؟!!!نیست…یعنی تعدادش خیلی کمه تو همون مرکز استانها محدود شدن
پس همونطور که از ابتدا پیکان میخریدیم….بعد 405 میخریدیم و الآن هم سمند و 206 207 208… میخریم پس در آینده هم این روند ادامه داره
تا وقتی قیمت خودرو های وارداتی و نحوه سرویس دهیشون اینطور باشه این شرکت ها هم یکه تاز خواهند بود.
ممنون که خوندید!
امیرعلی
۲۱ شهریور ۱۳۹۱اینجا ماشین میخرن ترو تمیز میکنن میفروشن..
اونجا تویوتا رو لامبو میکنن میفروشن..
بعد میگن چرا ما عقب موندیم…
سایه
۲۱ شهریور ۱۳۹۱واقعا از کارش خوشم اومد
خودروسازی های داخل یاد بگیرند که غیر از تغییر چراغ میشه کارهای دیگری هم برای جدید کردن و جذاب کردن خودرو کرد
خاک تو سرتون کنن آشغالا
آرش
۲۱ شهریور ۱۳۹۱دمت گرم
یاسین
۲۵ شهریور ۱۳۹۱اره سایه جون واقعا که بی لیاقتن اگه لیاقت داشتن از طراح خودشون حمایت میکردن. طراح bmw630 یه جون 20 ساله ی ایرانی بود که وقتی این طرح داده به اینا اینا هم گفتن برو پی کارت این طرح تو فضایی یعنی چی یعنی ما لیاقت نداریم که تو خودرو سازی حرف اول تو خودروسازی تو دنیا بزنیم و باوض خودرو سازی ایران هیچ نمیتونه حرف بزنه.
alish
۲۱ شهریور ۱۳۹۱به لطف دلار همیشه مهربان خریدن دوچرخه هم سخته!
vahid
۲۱ شهریور ۱۳۹۱فوق العادس!!!
ی آدم دس تنها اینکارو میکنه اما ایرانخودرو و سایپا نچ نچ نچ
ب امید نابودیشون
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۱سلام دوستان
ما که رفتیم و هرچی به دهنمون اومد واسه مدیران ایران خودرو نوشتیم.
خلاصه بدی ای خوبی ای دیدید ما رو حلال کنید…
این ها انقدر قدرت دارند که یک وقت دیدید فردا اعدام شدیم !!!!
سهراب
۲۱ شهریور ۱۳۹۱168 اسب بخار 2 لیتری 198 nm تویوتا ام آر 2
580 اسب بخار 6.2 لیتری 550 nm لامبورگینی مورسیه لاگو
وجید
۲۱ شهریور ۱۳۹۱باسلام…………………
تاوقتی گمرک باشه باید تویوتاکمری10میلیونی رو78میلیون بخری توروخدا میبینید اونا دارن تو صنعت خودروسازی چی کار میکنن
و ماداریم چی کار میکنیم…مجبوریم پراید11میلیونی بخریم ویا…….
با تشکر$$$
رضا
۲۱ شهریور ۱۳۹۱حسین جان اول از لطفی که در حق تک تک ما کردی ازت صمیمانه تشکر میکنم. نگران چیزی نباش عزیزم. هیچ اتفاقی واست نمی افته
بازم میگم که وظیفه ما یعنی همه پدالی ها دادن یه ایمیل اعتراض آمیز به ایرانخودرو هست.
دوستان عزیز ما جوونا زبون همو خوب میفهمیم و وقتی آدم میبینه دوستمون وحید میگه به امید نابودیشون واقعا آدم نه تنها خوشحال میشه بلکه انرژی میگیره. دوستان همگی اعتقاد داریم که اگه گمرک نبود فضا رقابتی میشد و همینطور این بی لیاقتا هم نابود میشدن. اما این بدبختی های ما فقط به خاطر اینه که (حق و حقوقمونا تو مملکتی که توش زندگی میکنیم نمیدونیم) و البته طلب نمیکنیم.
پس دوستان عزیز همگی با دادن یه ایمیل اعتراضی به ایران خودرو وظیفه خودمونا در قبال همدیگه انجام بدیم. بازم ممنون.
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۱قربونت رضا جان
وجدانا دم دستم نبودن وگر نه میکوبیدم تو دهنشون.
یا علی .. ..
رضا
۲۱ شهریور ۱۳۹۱خواهش میکنم حسین جان
ازت ممنون. ما میخوایم بهشون بگیم که از اوضاع ناراضی هستیم و اونقدر ها هم که اونا فکر میکنن از وضعی که سر ما آوردن و عین خیالشون نیست بی توجه نیستیم
hesan
۲۱ شهریور ۱۳۹۱خاک تو سرش کنم با این ابتکارش.
عابروی مورسیه رم برد.
سهيل 561
۲۱ شهریور ۱۳۹۱دمش گرم که تونسته بدنه ماشین خوب در بیاره
قبلا تو فکر این بودم که بدنه ماشینای سوپر اسپرت مثل لامبورگینی و پروشه رو درست کنم و با یه موتور ماشین معمولی بذارم
ولی از چند نفر شنیدم راهنمایی رانندگی به این خودرو ها اجازه تردد نمیده و پلاک نمیکنه
مگه چه شرایطی باشه که پلاک کنن
اینم از ایران ما باید پراید و سمند رو سوار بشی
مجید
۲۱ شهریور ۱۳۹۱سلام به همه برو بچه های پدالی
میگم کسی بینتون هست که به این جون بلغاری بفهمونه قبل از تو، ایران خودرو قناری رنگ میکرده جای اتوبوس دو طبقه میداده دست خلق اله.
آردی = نمونه دست رنج مهندسان فرهیخته ایران خودرو
موتور پیکانرو گذاشت رو پلتفرم پژو 405 اون اوایل هرکی میخریدش میگفتن یارو پژو خریده
همه میگفتن وای خدا خوش به حالش پژو داره!
وای خدا مردیم از خوشی
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۱منم یک پیکان دارم اینجوری میشه کرد
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۱بستگی به موتورش داره !!
1600 سی سیه یا 2000 سی سی؟ :)
در ضمن از این به بعد برای اینکه دوستان انواع حسین رو با هم اشتباه نگیرند نام کامل بنده “حسین آزاد” هست که از این پس با این نام در کنار شما پای بر پدال می فشارم …
topgearuk
۲۲ شهریور ۱۳۹۱لعنت به شرکت های ماشین سازی ایران.
سامیار
۲۲ شهریور ۱۳۹۱کلا چیز چرندی هست چرا که هر چی اصل واقعیش خوبه حالا میخواد یه دونه کبریت باشه یا بوگاتی ویرون .من حاظرم تا 100 سال دیگه اصلا لامبورگینی رو سوار نشم ولی این رو به هیچ وجه سوار نشم .دقیقا این میشه جنس چینی مثلا اپل وسونی اریکسون و… وماشین رو عین اصلش میزنه .اما باید بگم اول واسه چی این وسیله رو میخواهید بخرید عاشق روندن یه کپی لامبورگینی هستید یا دوست دارید به دیگران بگید این ماشین رو دارید؟در کل باید بگم کهاعتقاد من اینه که اول واسه چشم ودهن مردم کاری نکنم در ثانی اگه بتونم با این کار کسی رو فریب بدم ولی هیچگاه به خودم نمیدونم دروغ بگم …
جلال
۲۲ شهریور ۱۳۹۱عزیزم ماشین بخاطر کلاس نیست بخاطر اینکه با سرعت 60 تا سر پیچ چپ نشی بری برحمت خدا- یا خود به خود اتیش بگیره توهم باهاش بسوزی…
هادی مرتضوی
۲۲ شهریور ۱۳۹۱واقعا کارش قابل تحسینه که تونسته انقدر کارو تمیز در بیاره…تو ایرانم از این جوونای خلاق کم نداریم ولی حیف که کسی هیچ اهمیتی نمی ده…نمونش اون جوون مهابادی که بدنه فایبر گلاس با طراحی ب ام و رو برای پراید خودش زد…
parham 15
۲۲ شهریور ۱۳۹۱هادی جان باهات موافقم کارو تمیز در آورده .ابتکار جالبیه ولی باید قبول کنه که خودروسازهای ایرانی تقریبا 30-40ساله کارشون اینه وباید جلوایران خودرو لنگ بندازه
MOSTAFA
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ماشینی که ظاهر نداشته باشه ولی باطن داشته باشه خیلی بهتره !ولی ماشینای ایران نه ظاهر دارند نه باطن !یچورایی هیچی ندار!!!!
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱ماشینی که ظاهر نداشته باشه ولی باطن داشته باشه خیلی بهتره !ولی gtr نه ظاهر دارند نه باطن !یچورایی هیچی ندار!!!!
GOL SAR SABAD .HESHMAT..
۲۱ آبان ۱۳۹۱محاله.این کار به نظر من نشدنیه.واقعا نشدنیه.نمیییشه!!!!!!!!!!
mohsen610
۲۵ دی ۱۳۹۱باسلام ،یاسین منظورتbmw630iهست که طراحش اون جوون بیست ساله ایرانی هست؟
مرتضی به نام مستعار فردین
۱۱ اسفند ۱۳۹۱سلام.باید بگم که یکسری از ماشینهای ایرانی هم هستند که دست کمی از ماشین خارجی ندارند مشکل اینجاست که اسم ایران بد نام شده.
-jaguar-
۱۰ مرداد ۱۳۹۲منم برم 405 مو فراری کنم
علیرضا speed قزلباش
۹ مهر ۱۳۹۲خوبه ولی حال نکردم باهاش