با وجود نام و لقب “رؤیای سرعت” یا VOS روی این ماشین لامبورگینی اوراکان، حتماً انتظار خواهید داشت که خودرو عملکردی فوقالعاده داشته باشد. اما باید بگویم انتظارات شما برآورده نخواهد شد.
در واقع تنها بهبودی که در بخش فنی خودرو صورت گرفته، انتخاب بین دو سیستم اگزوز اسپرت میباشد. یکی نسخه VOS با قیمتی بالغ بر ۶۹۰۰ پوند و دیگری آکراپویک با قیمت ۸۹۰۰ پوند میباشند. اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم باید بگوییم که هورایان VOS یک آپشن خیلی خیلی کوچک دیگر هم دارد و آن فیلتر هوای اسپرت با قیمت ۳۵۵ پوند است. مابقی داستان مربوط میشود به ظاهر فریبنده ایتالیایی با قیمتی که باعث خنده شما میشود!بال فیبر کربنی سپر جلو به ارزش ۱۵۹۰ پوند، آینههای فیبر کربنی ۱۲۹۰ پوند، فیبر کربن بکار رفته در عقب خودرو ۲۹۹۰ پوند، بال بادشکن عقب ۷۹۹۰ پوند، دستگیرههای در فیبر کربنی ۱۳۹۰ پوند، گیرههای در ۷۴۹ پوند، دو نوع غربیلک فرمان با قیمتهای ۱۲۹۰ و ۱۶۹۰ پوند، کانالهای هوا از جنس فیبر کربن ۱۸۹۰ پوند، وسایل ۱۳۹۰ پوند، فریمهای کنسول وسط ۱۲۹۰ پوند و درپوش باک بنزین ۴۹۰ پوند.
شایان
۱۱ خرداد ۱۳۹۴گاو ایتالیایی!!!!!!
Lord Cezar
۱۱ خرداد ۱۳۹۴این چیزا حیف واسه این گاو وحشی . به جا این ست اگزوز ipe F1 Performance بندازی روش صدای وحشتناک انجین v10 دنیا و عالم رو میلرزونه . این vos چیزی نیست که .
ELDORADO
۱۱ خرداد ۱۳۹۴پول یه سانتافرو تو ایران البته باید بدیم واسه چد تا قطعه ولی بنظر من ارزششو داره چون لامبورگینیه
یک ایتالیایی
۱۱ خرداد ۱۳۹۴لامبورگینی و دیگر هیچ!
!we are juventus#
ALL CARS
۱۱ خرداد ۱۳۹۴جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
عجب چیزی شده
باداخل کابینش خیلی حال میکنم
ممنون از مهرداد شیدایی
مجتبی(ساروی)
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ولش کن همینو داریم یه سال دیگه میفروشم یه مدل بالاتر میخریم والا چه کاریه
behdad
۱۱ خرداد ۱۳۹۴پدال جان چند رووزه مطلب ها اصلا به دل نمیشینه
مسعود
۱۱ خرداد ۱۳۹۴چرا در هاش اینجوری باز میشه
من لامبو رو به درهای اونجوری میشناسم
اونجوری قشنگ تر بود به نظر من
maysam..laferrari
۱۱ خرداد ۱۳۹۴اینجوری چیه؟ اونجوری چیه؟ ما که نفهمیدیم,,,,,,, منظورت مثل اونتادوره؟ خوب اون فرق میکنه
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴تو ایران به در هایی که به بالا باز میشن میگن “خفاشی ” . در مثل اونتادو چیه؟!!!!
Danial
۱۱ خرداد ۱۳۹۴درخفاشی فقط روی آوانتادور و سری ماشین های سوپر GT لامبورگینی گذاشته میشه آوانتادور مورسیه کانتاش وننو و کلاً مدل هایی که در زمان ورودشون سوپر GT بودن اما گالاردو و اوراکان جزو نسخه های ارزون تر هستن و از اون نوع درب متاسفانه بهره ای نمیبرن من میگم جای این همه خرجی که رو این کردن جاش دو تا در خفاشی خیلی […] میزاشتن آدم لذت میبرد والا….
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴والا!!!!
فرهاد
۱۱ خرداد ۱۳۹۴در حالت کلی لامبورگینی ماشین های خوبی میسازه واقعا هم زیبان هم از نظر فنی عالین به نظرم ورژن SV ازش بسازن خیلی خوب میشد.درب های قیچی حالت هم خیلی زیباترش میکرد به نظرم این قطعات اضافی بیشتر جنبه گرون کردن دارن تا کاربرد
The Avenger
۱۱ خرداد ۱۳۹۴خیلی رنگ سفید بهش می یاد ولی مشکیش از همه رنگا بهتره
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴لامبو ماشین هایی میسازه که هررنگی بهش میاد امااااااااا چون قیافش خوفناک رنگ تیره بد جوری بهش میاد!!!!!
جواد
۱۱ خرداد ۱۳۹۴انگار برای کسی که اینا رو میخره اینها پولیه
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴این پولا پول ناهار بچش!!!!!! یا شایدم پول تو جیبی!!!!!!!
navid
۱۱ خرداد ۱۳۹۴به جای این که پولو با اینا دور بریزی میشه داد دست یه کمپانی تیونینگ درست حسابی نتیجش هم خیلی بهتر میشه.
به شخصه که اگر هم داشتم علاقه ای به ایجاد تغییرش نبودم.
احمد باقری
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ماشینی فوق العاده
فرهاد کرمستجی
۱۱ خرداد ۱۳۹۴پدال جان چرا خنده؟…
ماشین سوپر اسپورت اونم ایتالیایی یعنی لوکس.
یعنی علاوه بر قیمت باید خدا یورو هزینه کنی برا عوارض و مالیات و اینها جدای استهلاک و هزینه های شناور ماشینه! اونوقت 45000 پوند چیز عجیبیه؟ خریدش که شرط نیست بزرگوار، هزینه نگهداری یا همون مِین تِنس ماشینه که باس داشته باشی این گاو ایتالیایی و سوار شی. اتفاقا من فکر می کردم چیز عجیب تری می خوات باشه این رقم، یه نگاهی به کاستوم تیونینگ های ماشین های سوپر اسپورت کنین میبینین این اصلا گمه.
K.MAK.MISEL
۱۱ خرداد ۱۳۹۴قطعات خوبی رو روشن نذاشتن که45000پوند اضافه بدیم
صرفا فقط برای خوشگلی هست
علي رضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۴“نسخه سوپر ولوچه مال نسخه های قویتر لامبو مثل اونتادور و مورسیه لاگو هست و نسخه های ساده تر مثل گالاردو و هوراکان نسخه ی سوپر تروفی دارند..”درسته گفتم دیگه؟
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴کاملا دوست عزیز.
رضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۴چه کاریه قطعات فیبر کربنی بی مصرف.
حالا اگزوز و رینگ ولاستیک یه چیزی
سپهر
۱۲ خرداد ۱۳۹۴واااااااااااااااااو
چی ساخته
مرسی جناب شیدایی
رامتین
۱۲ خرداد ۱۳۹۴خیلی زیباست. میشد با افزایش قدرت تا مرز 680 اسب و تغییر اگزوز ترکیبی بینظیر ایجاد کرد.
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴باید میدادنش دست منصوری !!!! اون میدونه باهرماشین چی کار کنه تاکامل بشه !اگه همین پرایدو داده بودن دستش یه بنز کلاس Cتحویل میداد !!! والا
سعید
۱۲ خرداد ۱۳۹۴4 تا تیکه فیبرکربن چسبوندن بهش 45 هزار پوند!!! چه تاثیری تو عملکردش داشته؟! ظاهرا هیچی !!! فقط تغییر صدای اگزوز،تازه اونقدرا هم نسبت به فابریکش زیباتر نشده
Xman
۲۴ خرداد ۱۳۹۴با همین پول میشه بری یه موستانگ 2015 بخری تازه 17000پوند هم اضاف میاد!!!!!!!