قطعاً شرکت تیونینگ لیبرتی واک در تیون و ارتقای لامبورگینی آونتادور اصلاً کم نگذاشته اما جدیدترین نسخه تیون شده توسط این تیونر احتمالاً باابهت ترین و گیراترین نسخه است.
کیت بدنه لیمیتد ادیشن این تیونر ژاپنی که حداقل قیمت ۵۵۵۲۰ دلاری داشته از FRP ساخته شده و در صورتی که از CFRP ساخته شود باید ۳۸۸۰ دلار بیشتر بپردازید. آونتادور مجهز به این کیت بیش از آنکه نمونهای جادهای باشد به نسخهای مسابقهای شبیه است.
کیت بدنه لیبرتی واک شامل سپرهای جلو و عقب، کاپوت کربنی با ورودی هوا، رکابها و محفظههای جانبی و بال عقب بسیار بزرگ میباشد. این آونتادور همچنین دارای رینگهای بزرگ بوده و با ۸۵۴ دلار میتوان چراغهای جلوی مخصوص را سفارش داد. همچنین سیستم تعلیق ارتقا یافته نیز بهای ۹۵۰۰ دلاری دارد.
در مجموع و با در نظر گرفتن تمامی موارد پروژه تیونینگ لیبرتی واک بهای ۶۵ هزار دلاری داشته و البته این بدون رینگهای جدید است. خب این مبلغی گزاف برای کیت تیونینگ بوده و با آن میتوانید یک لامبورگینی گالاردوی کارکرده بخرید.
به غیر از این موارد، آونتادور لیبرتی واک فاقد هرگونه بازنگری در پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری بوده است.
در مقایسه باید گفت تیونری همچون Underground Racing سیستم توئین توربو را به این پیشرانه اضافه کرده و قدرت آن با استفاده از سوخت مسابقهای به بیش از ۱۵۰۰ اسب بخار رسیده که تقریباً دو برابر خروجی مدل استاندارد کارخانهای است. هماکنون همهچیز به سلیقه شخصی بستگی دارد: آیا چشمتان به دنبال قدرت عظیم است یا یک کیت بدنه هم راضیتان میکند؟!
آرمان
۴ بهمن ۱۳۹۶اون ماشین پشتی توی عکس اول کدوم مدل لکسوسه؟ خیلی زیباست حتی از این فاصله
الف.ی
۴ بهمن ۱۳۹۶آره الآن که گفتی دیدمش
واقعا زیباست
Ali
۴ بهمن ۱۳۹۶تابلوست LC500 دیگه. چه طور زیباترین ماشین 2017 رو نمیتونید از فاصله تشخیص بدید؟ فاصله زیادی هم نیس که. از اون مشکی عمودی باریک زیر چراغاش واضحه LC500 هستش. بنز که نیس از فاصله 10 سانتی هم نتونی بفهمی چه مدلیشه
akrh78
۶ بهمن ۱۳۹۶ایول.اینو خوب اومدی.البته به میزان پیگیری اون برند هم تاثیر داره .به شخضه هنوز فرق کلاس c و e رو نمیدونم ولی شاید باشن کسایی که همونا رو هم از 20 متری تشخیص بدن
Khosrow
۴ بهمن ۱۳۹۶نگا چه بلایی سراین سوپراسپرت اوردن / از این افتضاح تر ممکن نیست / زشت و نا کارامد / کیت بدنه تو دنیا فقط و فقط AMG / دیگه هیچ تیون کاری تو دنیا درک درستی از کارش نداره / یه زمانی روف رو 911 خوب کار میکرد که دیگه خبری نیست ..
الف.ی
۴ بهمن ۱۳۹۶نظر شما محترم ولی فکر نکنم همچین بلای بدی هم سرش آورده باشن ها !!!!!!!
من خودم زیاد با کارای لیبرتی واک حال نمیکنم بخاطر کج کردن چرخ ها
ولی از این یکی خیلی خوشم اومد
Sajjad
۵ بهمن ۱۳۹۶سلیقه ایه
من خودم با کمبر دادن به چرخ لذت میبرم
حسین
۴ بهمن ۱۳۹۶خدای من
چه میشه گفت …
سورنا
۴ بهمن ۱۳۹۶خامش خیلی بهتره اینطوری اصلا معلوم نیس چیه !!!!
Fk
۴ بهمن ۱۳۹۶واقعا خبری از روف نیست !!!!!!
ی زمانی بهترین تیونیگ کار پورشه بود
راجب لیبرتی واکم میتونم طراحیهاش خیلی إفراطیه
ی خط سیر مشخصی داره بنظرم خلافیتت تو کاراش دیده نمیشه حجیم کردن ماشین فقط
اونم همیشه ب شکل و فرم
حیف أونتادور نیست این ریختی بخواد بشه
بنظرم این شکل فقط بدرد پیست میخوره
a.s
۴ بهمن ۱۳۹۶با 65 هزار دلار لامبورگینی گالاردو می خرن .
خیلی حسرت خوردم.
شاهین
۴ بهمن ۱۳۹۶به به
رقیب میطلبه
رنگ نقره ای هم خیلی بهش میاد. تنها رنگیه که کم روی ماشینای مدل بالا دیده میشه برعکس 405
AURA
۵ بهمن ۱۳۹۶من عاشق سرسخت فراری ام ولی ناموسا این یکی لامبورگینی واقعا محترمه خیلی جذاب شده کیف کردم.همشون وحشین ولی این یکی وحشیه جذابه
عاااالی
مانی
۶ بهمن ۱۳۹۶به قولِ دوستمون نوید جاپونی دوستها همیشه آدم رو شاد میکنن
مطلب در مورد لامبو و کیت بدنست میگن اون پشت رو ببین یه لکزز دیده میشه چقدر خوشگله
آره اون عقبتر و نگاه کنی کرستن استوارت داره از خیابون رد میشه ببین چه رخی داره
خخخخخخخ