لامبورگینی رسماً از اوراکان STO رونمایی کرده است که با توجه قدرت آئرودینامیکی و اعداد پرفورمنس آن، یکی از بهترین سوپراسپرتهای پیست محور دنیا خواهد بود. بیایید داستان را با پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 آغاز کنیم که قویتر از اوراکان اوو نیست. این یعنی در اینجا هم همان ۶۴۰ اسب بخار قدرت را ارائه میکند اما کل این نیرو در STO به چرخهای عقب منتقل میشود.
نکتهٔ عجیب اینکه گشتاور این موتور از ۶۰۰ نیوتن متر در اوو به ۵۶۵ نیوتن متر کاهش یافته است اما از سوی دیگر، STO با یک رژیم غذایی، وزن خود را کمتر کرده و حالا با ۱۳۴۰ کیلوگرم وزن، ۴۳ کیلوگرم از پرفورمانته سبکتر است که نسبت قدرت به وزن ۲.۰۹ کیلوگرم بر هر اسب بخار را فراهم میکند. به لطف این ویژگیها، اوراکان STO ظرف ۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و ظرف ۹ ثانیه به دویست کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد.
لامبورگینی با الهام از مدلهای مسابقهای موتوراسپرت خود، عملکرد آئرودینامیکی STO را از سپر تا سپر به حداکثر رسانده است. بهعنوانمثال، کاپوت جلو که درواقع با گلگیرها و سپر بهصورت یکتکه است، از مدل سستو المنتو الهام گرفته است. در اینجا همچنین یک اسپلیتر جدید هم تعبیه شده که جریان هوا را به زیر بدنه و دیفیوزر عقب هدایت میکند. گلگیرهای عقب نیز از اوراکان مسابقهای سوپر تروفئو گرفته شدهاند و اساساً بهعنوان ورودی هوای پیشرانه عمل میکنند.
در همین حال، کاپوت عقب هم از دریچههای هوای یکپارچه و منحرفکنندههای هوای اختصاصی بهره میبرد. از دیگر ویژگیهای قابلتوجه اوراکان STO هم میتوان به بال عقب قابل تنظیم، کانالهای خنککنندهٔ جدید ترمزهای جلو، ترمزهای برمبو CCM-R و ساخت ۷۵ درصد از ساختار کلی خودرو از فیبر کربن اشاره کرد. گفته شده اوراکان STO بالاترین سطح داونفورس در کلاس خود را با بهترین تعادل آئرودینامیکی برای یک خودروی دیفرانسیل عقب ارائه میکند.
به گفتهٔ لامبورگینی، این نسخهٔ جدید در مقایسه با پرفورمانته ۳۷ درصد راندمان بهتر در جریان هوا و ۵۳ درصد داونفورس بیشتری دارد. علاوه بر این، در STO فاصلهٔ عرضی چرخها افزایش یافته، تعلیق سفتتر شده، پدال گاز احساس مستقیمتری دارد، تعویض دندهها سریعتر شده، فرمان تیزتر است (فرمان گیری چرخهای عقب هم وجود دارد) و وضوح صدای موتور در دورهای بالا بهبود یافته است.
لامبورگینی همچنین سه حالت رانندگی جدید به نامهای STO، تروفئو و پیوجا را هم به سیستم ANIMA اوراکان اضافه کرده است. حالت STO برای رانندگی در جاده است درحالیکه حالت تروفئو تمام پرفورمنسی که برای لپ تایمهای سریع نیاز است را ارائه میکند. پیوجا هم به معنای باران است و سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل گشتاور بُرداری و ABS را برای رانندگی در آسفالت خیس بهینهسازی میکند.
در داخل اوراکان STO بهطور گستردهای از فیبر کربن استفاده شده است و بهعنوانمثال صندلیها بهطور کامل از فیبر کربن ساخته شدهاند. تودوزی آلکانترا، کفپوشهای فیبر کربنی، کمربندهای ایمنی چهار نقطهای و صندوقی برای قرار دادن کلاه ایمنی هم از دیگر ویژگیهای کابین این خودرو هستند. صفحه آمپر نیز گرافیک جدیدی پیدا کرده و به یک سیستم تلمتری مجهز شده که امکان نظارت و ضبط پرفورمنس خودرو روی پیست را فراهم میکند.
خریداران اوراکان STO از طریق برنامهٔ Ad Personam لامبورگینی میتوانند خودروی خود را با استفاده از رنگها و تریمهای بیپایان و همینطور طرحهای مسابقهای، شخصیسازی کنند. قیمت این سوپراسپرت مسابقهای جادهای در ایالاتمتحده از ۳۲۷,۸۳۸ دلار، در اروپا از ۲۴۹,۴۱۲ یورو، در بریتانیا از ۲۱۶,۶۷۷ پوند، در چین از ۳.۹ میلیون یوآن و در ژاپن از ۳۷.۵ میلیون ین آغاز میشود. اوراکان STO از بهار آینده به خریداران تحویل داده خواهد شد.
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۹این لامبو هم دیگه گندش در آورده کلا سه تا محصول داره دوتاش هزار مدل اسم گذاشته باهمون موتور همون قدرت ما که دستمون نمیرسه ماشین خوب بقیمت بخریم اما اگه میشد چرا بی ام وی بنز ایودی نخرم یا حتی موستانگ کامارو یا کورت
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹•_________•
چی داره میگه؟
Aria
۲۹ آبان ۱۳۹۹هیچی بابا
خو مگه مجبورید ساعت ۷ صبح کامنت بذارید که داستان بگید.
سورنا
۲۹ آبان ۱۳۹۹جک میگه دور هم بخندیم جدی نگیر
NAVID۰۰۹۸
۲۹ آبان ۱۳۹۹آقا
همه این حرفارو وِلِش کنید و بچسبید به اینکه ایتالیاییها خداوندگارِ طراحی و بازطراحی خودرو در دنیا هستند .
چطوری میشه خودرویی که چند سال از اومدنش گذشته با یه بازنگری دوباره اینقدر چشمگیر بشه ، این هنره ، چرا بقیه توانش را ندارند .
شما فکر کن با همین رنگولاآب و تغییرات در سپر و رکابها چطور خریدار را مجاب میکنه که این همه پول پای این خودرو بده که هرچی نگاهش میکنی سیر نمیشی و تازه تازست .
فقط چشماتونو ببندید و تصور کنید کنار این خودرو ایستادید ، ناخداگاه اَشک از چشماتون راه میوفته از شور هیجان و نشاطی که به عصبهای مغزیتون وارد میشه و از تو دهنتون میزنه بیرون با فریاد هیجانی ، واییییییییی که طراحیش دیونم کرد با این هارمونی واییییییییی .
باور کنید از زمان گذاشتن این مقاله ، مدام میام هِی به عکسها نگاه میکنم و میرم و دوباره تکرار میکنم ، البته عکساشو سیو کردم تا هر دفعه با دیدنش انرژی بگیرم .
ولی خوب هر چی هم که باشه ، گنگِ بنز GT63 با رنگ مشکی بلاتره ? .
Ramin
۲۹ آبان ۱۳۹۹داداش اونو ولش کن به این نکته دقت کن
S performance (تسلا) 0 تا 100 حدود 2.3 ثاینه هست. و 0تا 200 تنها تو 10.2 ثاینه. یعنی این لامبور با این وزن وقدرت وقیمت تو 9 ثاینه به 200 میرسه.
تو درگ احتمالا تسلا مدل s performance میبره از این.
جا داشت سریع تر به 200 برسه. مثلا 7 یا 7.5
Reza
۲۹ آبان ۱۳۹۹که چی مثلا، الان سر صبحی چی فرمودید ؟؟؟ ???
لامبورگینی یه هوراکان یا اونتادور رو رونمایی میکنه بعد تازه ده سال نمیتونه نسخه جایگزینش رو معرفی کنه چون کل دنیا عاشق محصولاتش فعلیشونن.
همه این کارا هم بخاطر اینه که بازار رو در دست گیرند تازه همه این نسخهها زمین تا آسمون باهم فرق دارن باید اهل فن باشی تا بفهمی.
نمیدونم در جواب این کامنت گوهربار شما دیگه چی باید بگم
R
۲۹ آبان ۱۳۹۹تو چی میدونی سوپر اسپرت یعنی چی؟
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹اونایی که لایک دادن بهش ووااییی?♂️?♂️?♂️?♂️
M.A.S
۲۹ آبان ۱۳۹۹اونا فک کردن داره جوک میگه
من جزو شونم
ارشیاsvj
۲۹ آبان ۱۳۹۹تو خواب و بیداریه بابا.
شما ببخش.
فعلا حواسش سر جاش نیست داره
ویندوزش بالا بیاد حله.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ آبان ۱۳۹۹امیر خوبی ؟!!!
امیر چی جریان بنز لامبو است بود هست ؟!
جدایِ از کامنت امیر ، باید گفت شاهکار طراحی اوراکان در جادهها !!!
فقط فکر کنید در اتوبان رانندگی میکنید و یکدفعه چشمتون میوفته به آینه و در پشتتون این مار زنگی نوربالا میزنه ، از وحشتِ خشونت این طراحی وحشی میزنید به گاردرِیل !
Hadi
۲۹ آبان ۱۳۹۹طراحیشو خیلی شلوغش کردن همون استاندارد رو بیش میپسندم…
سهند
۲۹ آبان ۱۳۹۹من وقتی که دیدم گشتاورش ۵۶۰ و حداکثر سرعتش ۳۱۰ است خواندن متن را ول کردم چون از لامبورگینی انتظار بسیار بیشتری داشتم یعنی اصلا از این مدل خوشم نیومد.
بهترین ماشین پیست محور دنیا مرسدس بلک سریز و پورشه ۹۱۱ gt2rs و فراری پیستا است.
Reza
۳۰ آبان ۱۳۹۹مهندس
اولاً لامبورگینی جزو خودروسازهایی هستش که مثل پورش و . . . تو اعلام شتاب و تاپ اسپید خیلی محتاطانه عمل میکنه. مثلاً لامبورگینی شتاب پرفورمانته رو ۲.۹ اعلام کرده بود ولی موقع تست ۲.۴ رو زد یا اونتادور پایه رو ۲.۹ اعلام کرده بود که موقع تست ۲.۷ رو زد.
یا مثلاً حداکثر سرعت اونتادور پایه رو ۳۵۰ اعلام کرده بود که ۳۷۰ رو زد.
دوماً تو کلاس خودرو های پیست محور اصلا حداکثر سرعت اهمیتی نداره. الان شیرون و جسکو تو تاپ اسپید خدان ولی تو پیست از پرفورمانته میخورن.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹پامنقلی؟
یانکی
۲۹ آبان ۱۳۹۹همه لامبو رو دوست داریم ولی موافقم حداقل باید یه موتور دیگه هم رو کنه
Carbonado Aventador
۲۹ آبان ۱۳۹۹تاحالا دیدی یه مربی به ترکیب برنده دست بزنه؟!
.
لامبو با این همه شهرت
اعتبار
فروش
خریدار
چه لزومی داره بیاد ماشین ۸ سیلندر یا ۶ سیلندر بزنه..
.
وقتی که ۶۳ ساله داره ۱۲ سیلندر تولید میکنه و روز به روز به تعداد مشتری هاش اضافه میشه.
.
قیمتشم کم نیست
.
واسه هر مدل لامبورگینی میانگین ۳۰۰ هزاردلار باید سلفه کنی.
.
الان همین ماشین قبل رونمایی همش فروخته شده.
یعنی طرف ماشین رو ندیده خریده..
.
اصن براش مشخصات مهم نیست فقط واسه اینکه یه لامبورگینی داشته باشه پیش پیش پولشو داده.
.
حالا مکلارنم میاد سالی ۵ تا ماشین معرفی میکنه..
ولی با بدهی های سنگین و کمبود تقاضا دست و پنجهگرم میکنه…
اوس پوری
۸ آذر ۱۴۰۰دمت گرم داداش
محمد
۲۹ آبان ۱۳۹۹باز هم جمع کثیری از مهندسان و استادان …..
خدایی تو طول عمرتون خیار طراحی کردید که این قدر به طراحی این خودرو مینازید ؟
واقعا زیباست ولی نه در حدی که این حجم توهین رو به این کاربر (امیر ) کنید .
بخدا به الله یک اتومبیل اینقدر ارزش نداره که بپرستیش
قبل از پایان عمرمون اندکی معرفت یاد بگیریم ، مین چیز خیلی خوبیه !
لطفا تو فیلم هم نباشید ، مخصوصا سکانس های هالیوودی
محمد
۲۹ آبان ۱۳۹۹باز هم جمع کثیری از مهندسان و استادان ……
خدایی تو طول عمرتون خیار طراحی کردید که این قدر به طراحی این خودرو مینازید ؟
واقعا زیباست ولی نه در حدی که این حجم توهین رو به این کاربر (امیر ) کنید .
بخدا به الله یک اتومبیل اینقدر ارزش نداره که بپرستیش
قبل از پایان عمرمون اندکی معرفت یاد بگیریم ، مین چیز خیلی خوبیه !
لطفا تو فیلم هم نباشید ، مخصوصا سکانس های هالیوودی
محمدهادی
۲۹ آبان ۱۳۹۹احتمالا این آخرین نسخه از هوراکان باشه
فقط پیست محور بودنش…
Carbonado Aventador
۳۰ آبان ۱۳۹۹نه اتفاقا لامبو اتیش بازی اساسیشو گذاشته برای نسخه
سوپر لگرا و اسکادرا کورسا ؛
به خاطر همینم تو این نسخه نیاز ندیده قدرتش رو افزایش بده
....
۳۰ آبان ۱۳۹۹جک میگی دیگه؟؟؟?
همون ۳ تا محصول ب کل محصولات بی ام و و بنز و ائودی و … می ارزه ?
Ramyar
۱۷ فروردین ۱۴۰۱واقعا اره راس میگی، اونتادور اس، اونتادور اس وی ، اونتادور اس وی جی، فقط سپر هارو تغییر داده با رنگ ماشین، این ب کنار حالا یه سری میان میگن لامبورگینی بهترین سوپر اسپرت رو داره 😅 😅
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۹از سوبارو brz مطلب بزارید جذاب تر تا این. کوییک از لامبو
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹سلطان sto میخواد رکورد بلک سریز رو بترکونه اونوقت جسبیدی به brz؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
ارشیاsvj
۲۹ آبان ۱۳۹۹سوبارو بی ار زد بهتر از اینه بابا این چیه.
(و سوار موتور گازی اش میشود)
net
۲۹ آبان ۱۳۹۹چراغ جلو قشنگه.اگر لامبورگینی اگزوز رو پایین قرار بده و ۴ اگزوز دایره ای کوچکتر استفاده کنه قشنگتر میشه
akrh78
۲۹ آبان ۱۳۹۹خروجی اگزوز رو بالا میزارن به چند دلیل که مهم ترینش بزرگتر کردن دیفیوزر هست
Ho3in
۲۹ آبان ۱۳۹۹زیباست
طراحیش خیلی خیلی عالیه و تهاجمی
صدای زیبا رخ تهاجمی کنسول باکلاس درکل ماشین صاحب سبکیه ?
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹چقدر این ماشین زیباستتت
از دیشب همینجور عکس هاشو میدیدم خیلی ترکیب رنگش جذابه قطعات آیرودینامیکی خیلی جذاب ترش کردن ولی فکر نکنم صداش خیلی با پرفورمانته فرقی کرده باشه اینطور به نظرم میاد
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۹واقعا باید احسنت گفت به همچین هوش های خلاقی که اینجا میان و کامنت میزارن ..این ماشین هنوز صدای موتورشو کسی نشیده ولی نخبه های بیکار ایرانی میان نظر میدن که از تصویرش اینجور به نظر میاد که صدای موتورش شبیه پرفورمانته است???? یه دانشمند به جزء ایرانی ها در جهانِ هستی به من معرفی کنید که بتونه با دیدن یه عکس خودرو صدای موتور اون خودرو رو تشخیص بده اونم خودرویی که هنوز راهی بازار نشده. بعید میدونم جزء علاف های ایرانی دانشمندی در جهان همچین توانایی داشته باشه.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹تو سایتش بود آقای دانشمند قبلش بپرس کجا شنیدی بعد بیا قضاوت کن
میلاد
۲۹ آبان ۱۳۹۹یک کلام.خیلی خفنه.
MASIHA
۲۹ آبان ۱۳۹۹به انتظار رکورد جدید در نوربرگرینگ?
ایول لامبو
600000
۲۹ آبان ۱۳۹۹این رکورد نوربرگ رینگم دیگه یه جوری شده
هی دمب دیقه یکی یه ماشین میزنه میره میشکونه رکوردو
Mahdi
۲۹ آبان ۱۳۹۹پورفومانته غولی بود حالا ببین این چی می خواد بشه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹میخواد بزنه تو دهن بلک سریز
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۲۹ آبان ۱۳۹۹چی؟
به فرض این (اگر) بزنه بعدش قراره sl73 بیاد با 800 اسب بخار….
کابوس سوپر کار ها
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹بعدش هم svr و gt2rs میاد
ارشیاsvj
۲۹ آبان ۱۳۹۹اینو یکی از همکلاسی هام ببینه سر به کوه و بیابون میزاره!!!
انقد اوراکان دوست داره!!
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹خیلی خوشگله خدایی اگه دقت کنی اون ایر اینتیک پشت شیشه هم کوچیکش کردن
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹پشت شیشه های جانبی رو میگم
Mf1
۲۹ آبان ۱۳۹۹بهترین لامبو تاریخ
Carbonado Aventador
۲۹ آبان ۱۳۹۹یادتون باشه قدرت لامبورگینی رو با اسب بخار اندازه نمیگیرن..
با بوفالوی بخار اندازه میگیرن..
.
مهندساشم خوب میدونن انقدر موتور شاهکاری دارن که بیشتر رو بهبود قطعات آیرودینامیکی خودرو و وزنخودروشون تمرکز میکنن.
.
یه جمله پشم ریزون:
(((دانفورس ۵۳ درصد نسبت به پرفومانته بیشتر شده ،درحالی که ضریب درگ نسبت به پرفومانته کمتر شده)))
.
همین یه جمله برای ریختن پشمای اهل فن کافیه?
.
.
اون زمان هم که پرفومانته ی ۶۴۰ اسبی اومد
گفتن عمرا بتونه رکورد ۹۱۸ ۸۹۰ اسبی رو بزنه.
.
از الان داشته باشید بازپسگیری رکورد نوربرگ رینگ رو با اختلاف???
.
تنها برندی که رقیب شایسته ای برای لامبورگینی تو پیست نوربرگ رینگه پورشس
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹اصلا امون نمیده به بقیه تا رکورد میزنن این یه مدل میده بیرون
Carbonado Aventador
۲۹ آبان ۱۳۹۹حالا اینطورم نیست که دوهفته ای یه ماشین طراحی و تولید کنن.
همین به ظاهر بهبود قطعات آیرودینامیکی و افزایش دانفورس شاید نیاز به ۱۰۰۰ بار آزمون و خطا و یکسال تحقیق و توسعه داره..
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹نه نگاه کن دقیقا تنظیم کردن با رکورد زدن بلک سریز
R@min
۲۹ آبان ۱۳۹۹به شخصه انتظار یه محصول خیلی قوی تر از پرفورمانته داشتم. بیشتر یه بروزسانی وزنی از رو پرفورمانتس تا یه ماشین متفاوت. همچنان برای من پرفورمانته بهترین اوراکانه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹ربطی به قدرت نداره نمونش مکلارن f1 که با قدرت نردیک هوراکان تاپ اسپید 380 زد اون موقع خیلی عوامل دخیل هستن
تا کی میخوایین ملاک خوب بودن ماشین رو با اعداد ارقام تعیین کنین؟
R@min
۲۹ آبان ۱۳۹۹تا آخر عمر ?? جدا از شوخی انتظار خیلی بیشتری داشتم چون موتورش خیلی جای پیشرفت داره فک می کنم اینکارو نمی کنه تا یه فاصله ای بین اوراکان و اونتادور باشه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹مهم اینه که قدرت ملاک نیست همین sto ممکنه از svj 770 اسب بخاری تایمش کمتر باشه
X
۲۹ آبان ۱۳۹۹یه سوال؟ واقعا این سوال رو دارم. چرا هایپر ماشین ها رو توی این پیست خیلی آزمایش نمیکنن. مثل سستو یا وننو یا اسنزا یا هایپر های شرکتای دیگه. بیشتر پرفرمنس ها رو میارن…؟ ولی مثلا قدرت موتور هایپر ها که بیشتره و …. (خودتون میدونید)
R@min
۲۹ آبان ۱۳۹۹البته اینا هایپر کار نیستن خودروهای تولید محدود بسیار گرونن و جنبه کلکسیونی دارن و اتفاقا پیست محور و تو دسته سوپراسپرت. هایپر کار عموما به خودروهای بالای 1000 هزار اسب می گن مثه بوگاتی و کونیگزگ و پاگانی و… این مقوله هم خیلی گستردس جوابش. حالا خلاصه بگم خودروهای هایپرکار نهایت مهندسی خودرو هستش چه از نظر طراحی و چه تکنولوژی و بازده و… بعضی هاشون با یک سری محدودیت همراهن تو پیست و انعطاف پایین ماشین هست مثه بوگاتی و بعضی مدل های کونیگزک که بخاطر ابعادشون توی پیست و پیچا قدرت مانور پایین و از اونطرف قدرت خارق العاده ای دارن اینام تو پیست تست میشن اما نه برای رکورد شکنی. یه سریام مثه 918 و لافراری و مک لارن P1 پیستو به آتیش می کشن . درکل اهداف سازنده هاس که هر ماشین برای هدف خاصی ساخته میشه یکی حداکثر سرعت بوگاتی یکی عملکرد تو پیست مثه لافراری یکی نشون دادن تکنولوژی مثه ریماک. اگر جایی اشتباه گفتم دوستان تصحیح کنن
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲ آذر ۱۳۹۹ولی لافراری و 918 طبق گفته خودت هایپر کار نیستن چون قدرتشون زیر 1000 اسبه اگر هم هایپرکار محسوب میشن پس به لامیورگینی چنتناریو هم میشه گفت هیپرکار
R@min
۲ آذر ۱۳۹۹گفتم عموما بالای هزار اسب و دیگه خودت همه این سه تا ماشینو هایپر می دونن. قسمت اول گرندتورم سه تا مجری هر کدومشون یه دونرو برداشتنو بررسی کردن
Mahdi
۲۹ آبان ۱۳۹۹همون وننو کافیه یه بار تو پیست یه تصادف کوچیک کنه می دونه چقدر افت قیمت می خوره
X
۲۹ آبان ۱۳۹۹4.5 میلیون فقط قیمتشه. تولید محدود هم که بوده برای همین میره بالای 7 8 تا برای خرید از یه فرد نه خود شرکت
akrh78
۲۹ آبان ۱۳۹۹کاش همراه با معرفی، رکورد نوربرگ رینگ رو هم میزدن جشن بنزیا رو خراب میکردن
(البته اینطور که از کامنتا مشخص بود طرفدارای فراری بیشتر از بنزیا خوشحال بودن)
Mahdi
۲۹ آبان ۱۳۹۹لرزه به اندامشون افتاده زیادی حرف می زدن اخه
HamidReza
۲۹ آبان ۱۳۹۹چقدر طرفدارای سمی داره لامبو … انتظار نداشتم ….
من خودم لامبو رو خیلی دوس دارم اما اینکه سر علاقه ب ی شرکت موفقیت های بقیه ( پورشه و فراری و بنز و مک لارن و…) رو مسخره میکنید واقعا عجیبه …
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۲۹ آبان ۱۳۹۹خیلی از متخصصان داخلی و وطنی گفتند که این رکورد بنز رو میزنه
خب اگر هم بزنه جای تعجبی نیست….
یه ماشین موتور وسط رکورد یه موتور جلو رو بزنه و چیز عجیبی نیست.
ولی لامبویی ها زیاد شادی نکنید(غول مرحله آخر (sl73) تو راهه?)
akrh78
۲۹ آبان ۱۳۹۹حالا بهونه 4 چرخ متحرک ازتون گرفته شد بچسبین به موتور وسط
90 اسب بخار اختلافم که کشکه این وسط
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آبان ۱۳۹۹عه اونو میگی که رکوردش دو روز بیشتر تمیمونه؟
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۹حالا تو صبر کن این بیاد و وارد پیست بشه و رکورد گیری کنه بعد تو اینجور خودتو بِباز .اصلا شایدم نتونست رکورد بنزو بزنه پیش پیش برا خودت فاتحه میخونی؟
X
۲۹ آبان ۱۳۹۹sl73 چیه؟ هر چی سرچ میکنم یه بنز ریترو و مال دهه 2000 میاد.
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۲۹ آبان ۱۳۹۹بزن Mercedes sl 2021 یا 2022
میاد تصاویر جاسوسیش
کار اند درایور هم مقالش رو گذاشته که قراره 700 تا 800 اسب بخار داشته باشه…
هم اندازه gt73
امیررضا
۲۹ آبان ۱۳۹۹عالی بود، من که کیف کردم. لامبورگینی واقعا شاهکار ساخته. اعداد و ارقام در تمام زمینه ها حرف از بحث رکورد زنی داره. موتور وسط، دیفرانسیل عقب، کلّی داون فورس و غیره. به امید رکورد زنی.
سامورایی از قله فوجی
۲۹ آبان ۱۳۹۹اوفففففف
Reza
۲۹ آبان ۱۳۹۹صفرتادویست 9 ثانیه؟؟؟
چخبره?
همون پرفورمانته رو به این ترجیح میدم
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹ماشین پیسته نه درگگگگ
محمد
۲۹ آبان ۱۳۹۹باز هم جمع کثیری از مهندسان و استادان …….
خدایی تو طول عمرتون خیار طراحی کردید که این قدر به طراحی این خودرو مینازید ؟
واقعا زیباست ولی نه در حدی که این حجم توهین رو به این کاربر (امیر ) کنید .
بخدا به الله یک اتومبیل اینقدر ارزش نداره که بپرستیش
قبل از پایان عمرمون اندکی معرفت یاد بگیریم ، مین چیز خیلی خوبیه !
لطفا تو فیلم هم نباشید ، مخصوصا سکانس های هالیوودی
lamborghini sto
۲۹ آبان ۱۳۹۹خیلی قشنگه
lamborghini sto
۲۹ آبان ۱۳۹۹خیلی سریع و خشن
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹ماشین جذاب و دوست داشتنیه اما تو این کلاس فعلا پیستا و بعد gt2rs بهترین هستن