تیونر ایرانیالاصل منصوری یک برنامه جامع و کامل تیونینگ را روی لامبورگینی اوراکان LP610-4 ترتیب داده است.
کار با انجام تغییرات روی نمای بیرونی ماشین آغاز شده، جایی که بخشهای فیبر کربنی که منصوری در ساخت آنها تبحر دارد، به قسمتهای مختلف ماشین اضافه شده است. سپر جلو استاندارد جای خودش را به یک نمونه ساخته شده از جنس فیبر کربن داده که نمای بهمراتب گیراتری به اوراکان میبخشد. قاب آینههای بغل و دامنههای (اسکرت) جانبی هم با نمونههای فیبر کربنی سبکوزن جایگزین شدهاند. در نمای عقب ماشین هم اولین چیزهایی که توجه را به خودشان جلب میکنند، سپر تغییر شکل یافته و اسپویلر بزرگ فیبرکربنی هستند که به لطف این تغییرات نمای عقب ماشین نسبت به اوراکان استاندارد بهمراتب خشنتر و جذابتر شده است. تغییرات بر روی نمای بیرونی اتومبیل تنها به موارد اشاره شده ختم نمیشود و رینگ چرخها هم با نمونههای ۱۰ پره سبکوزن ساخت منصوری جایگزین شدهاند. سایز رینگها در محور جلو ۲۰ اینچ و در محور عقب ۲۱ اینچ میباشد که به ترتیب با تایرهای سایز ۲۴۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ در جلو و عقب، احاطه شدهاند لازم به ذکر است که کد سرعت تایرها ZR میباشد. فاز بعدی تیونینگ به بخش فنی مربوط میشود. در این مرحله منصوری به موتور ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی اوراکان یک توربوچارجر اضافه کرده و از سیستم کنترل فشار سوخت جدید و منیفولد اگزوز پیشرفتهتر به همراه صدا خفهکن و همچنین بهینهسازی الکترونیکی و تغییر در مدیریت جعبهدنده به همراه منیفولد جدید ورودی سوخت به انژکتور برای تکمیل قسمت فنی این اتومبیل استفاده کرده است. به لطف تمام تغییرات انجام شده بر روی قسمت فنی، قدرت موتور اوراکان از ۶۱۰ اسب بخار در ۸,۲۵۰ دور در دقیقه در حالت استاندارد به ۸۳۸ اسب بخار در ۸,۲۰۰ دور در دقیقه رسیده است و گشتاور اتومبیل هم از ۵۶۰ نیوتن متر حالت استاندارد به ۷۸۰ نیوتن متر رسیده است. تمام تغییرات انجام شده بر روی موتور باعث شدهاند تا شتاب صفر تا صد اتومبیل با ۰.۳ ثانیه بهبود نسبت به حالت استاندارد به ۲.۹ ثانیه برسد. سرعت نهایی اتومبیل هم با افزایش جزئی ۵ واحدی به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. کمپانی تیونینگ منصوری قصد دارد از اتومبیل فوق که با نام MH1 شناخته خواهد شد در نمایشگاه ژنو در ماه آینده میلادی رونمایی به عمل آورد.۳۹ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
Milad
۳۰ بهمن ۱۳۹۳درسته که ماشین نمی سازیم ولی خوب تیونینگ میکنیم
فرامرز
۳۰ بهمن ۱۳۹۳دلیل نمیشه که هر کاری رو یه ایرانی یه جایی میکنه به نام ایران بنویسیم. خودمون هم میدونیم ایرانی ها تو اکثر دانشگاه ها، موسسات و شرکت های معتبر مشغول فعالیت مفید هستند و خیلی هاشون پست مدیریتی هم دارند ولی همه افتخارش برای شرکت و کشور میزبان هست که این شرایط رو براشون فراهم کرده.
E 36
۳۰ بهمن ۱۳۹۳اون 838 اسب بخارشو خیلی دوس دارم
4MATIC
۳۰ بهمن ۱۳۹۳از691اسب بخار رسوندش به838اسب
ایول داره کارش درضمن هم اسم منم هستش
NA-NikandreosApotheon-NA
۳۰ بهمن ۱۳۹۳زیبا و سریع.
بهترین لامبورگینی 10 سیلندر
12 سیلندر که آونتادوره!!!
اینم خوبه ولی من 458 رو بیشتر دوست دارم.حالا یه نظر سنجی
فراری 458 اسپیشاله:لایک
لامبورگینی هوراکان:دیسلایک
سعید
۳۰ بهمن ۱۳۹۳درسته آقا فرامرز،آقای کورش منصوری افتخار ایران هستن ولی شرکت منصوری یه شرکت آلمانی محسوب میشه و فقط موسس و رییسش ایرانیه و این درست نیست که بگیم تیونر ایرانی الاصل،این محصول توی کارخونه منصوری درست شده نه اینکه خود آقای منصوری به تنهایی درستش کرده باشه
M5
۳۰ بهمن ۱۳۹۳جدایی از خود ماشین بک گراند ماشین و عشقه!!
برف و داریننننن !!
Hrs-Optima
۳۰ بهمن ۱۳۹۳با این کیت هوراکان خیلی قیافه خشنی پیدا کرده و شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیهایش نسبت به نسخه ی استاندارد خیلی بهتر شده.
مسعود
۳۰ بهمن ۱۳۹۳یه جوری خودتو با منصوری جمع می بندی انگار شورتاتون روی یه پشت بوم خشک میشه!!!!
Alpha
۳۰ بهمن ۱۳۹۳چرا نباید این هنرمندان ایرانی رو بیاریم داخل رو ماشینای خودمون تیونینگ کنن
چون این مملکتمداران ما فقط فکر بالا بردن قیمت و دزدیدن پول هستن
یه پرایدو اومدن چراغاشو عوض کردن و هزار تا اسم گذاشتن روش
Mohsen610
۱ اسفند ۱۳۹۳با سلام داداش پراید وپژو همینجور قاتلن وای به حال روزیکه تیون بشن ودست ادم بی ظرفیت بیفته خدا میدونه چه میشه
abbas
۴ اسفند ۱۳۹۳بیان ایران ک چی بشه؟
دو روز دیگ تا ببین کار اینا تو ایران گرفته ب جرم اختلاس بندازنشون تو زندان؟
Alpha
۳۰ بهمن ۱۳۹۳کارش عالیه
اگه اینجور هنرمندانی اینجا باشن ازشون حمایت نمیکنن
یا مثل او طلا اور المپیاد بهش یه فلش به عنوان جایزه میدن
تو کارخونه های ایران یه دستگاه کپی 3D گذاشتن و ماشینای خارجی رو میارن و کپی میکنن بعدش یه مارک بهش میچسبوننو 500 درصد قیمت اصلی میندازن به ما
مثل z300 سایپا که حتی مارک رو فرمونش رو هم عوض نکرده
MOHAMAD TBAG
۳۰ بهمن ۱۳۹۳یک کلام….
فوق العاده ….
زنده باد هر چی ایرانیه …..
Chevrolet Baz
۳۰ بهمن ۱۳۹۳مااگه دولت درستی داشتیم میتونستیم ماشینهایی بسازیم که بتونن با ماشین های آمریکایی و اروپایی هم رقابت کنن.یک مخ هایی مس این توایران هستن که نگو.
یه نفر مس آقای منصوری رفته واسه عربا این کارارو میکنه…
حیف……..
واقعا حیف……
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳آفرین به جرات میتونم بگم 70در صد محصولاتشو عربا میخرن
Pooya
۳۰ بهمن ۱۳۹۳با اینکه تیونر منصوری رو زیاد دوست ندارم ولی این کیت تقویتی برای اوراکان رو فوق العاده عمل کرد و بسیار بهتر از اوراکان استاندارد کرده.
farzad
۳۰ بهمن ۱۳۹۳خیلی خوبه ولی تو تیونینگ های منصوری کربونادو یه چیز دیگست
Lord Cezar
۳۰ بهمن ۱۳۹۳یه شاهکار . بقیه تیونر ها باید از منصوری یاد بگیرن که چیکار میشه با یه سوپر اسپرت کرد .
AMG GT
۳۰ بهمن ۱۳۹۳اینو واسه بتمن ساخته احتمالا!! تحسین برانگیزه
سجاد
۳۰ بهمن ۱۳۹۳عجب ماشین خوفی شده !! ولی ترسناک تر از ظاهرش ، اون کیت تقویتی فنی ماشین هست؛ اسب بخارش و گشتاورش 220 تا افزایش پیدا کردند !!!
کاش قیمتش رو قید می کردند به صورت احتمالی
داش فرید دمت گرم
فرید
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ای کاش مدیران شرکت های خودروسازداخلی هم 1/1000 آقای منصوری ازخودرو وخودروسازی سردر می آوردندتااین صنعت درایران به این روزنمی افتاد.
احسان(احسان سابق)
۳۰ بهمن ۱۳۹۳مشکل این نیست که سر درنمیارن.مشکل اینه که خودشون رو زدن به نفهمی و کسی که نمی خواد متوجه بشه با اسلحه هم تهدیدش کنی فایده نداره
Alpha
۳۰ بهمن ۱۳۹۳مشکل اینکه از نظر خودرو سازی ما جهان یعنی فرانسه
یا انکه اگه ماشینی که خودشون میسازن رو (از خارجی ها کپی میکنن) باید حتما با 4 برابر قیمت تموم شد بندازن به ما مردم بیچاره
amir@challenger
۳۰ بهمن ۱۳۹۳هه منصوری قرار بود پروژه مشترک بده تو ایران فک کنم فراریش دادن
احسان
۳۰ بهمن ۱۳۹۳البته تو ایران خودمون شرکت یاشار اسپرت داره خیلی خوب و با سلیقه کار میکنه و باید ازش حمایت بشه تا مثل منصوری یک تیونر مطرح جهانی بشه… فقط حیف که صنعت تیونینگ تو ایران هنوز جا نیوفتاده!
Lord Cezar
۳۰ بهمن ۱۳۹۳داداش جسارت نباشه ها ولی روکش کشیدن رو رنگ خودرو و طرح کربن کردن اینه بغل و رینگ تیون محسوب نمیشه . تیونر به کسی میگن که خلاقیت به خرج بده و خودش یه کیتی درست کنه و بتونه از لحاظ فنی موتور رو ارتقا بده . وگرنه من خودمم کیت حاضر اگزوز و بدنه رو بخرم خیلی ها هستن که بلدن نصب کنن و نیازی نیست اسم تیونر بذاریم رو این جور افراد .
علی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳اقا هر کی میدونه شماره منصوری چنده بگه ما بریم این روا را تیون کنه
خخخ
احسان(احسان سابق)
۳۰ بهمن ۱۳۹۳تو این شتاب دل و روده ادم میریزه بیرون.صندلیاش شبیه صندلی فضاپیما فیلمای تخیلی شده
#REZA#
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساده اما زیبا
صادق
۳۰ بهمن ۱۳۹۳خوبی که خوب تر شد،
آقای منصوری با لامبو خیلی جوره، محصولات لامبو رو خیلی سریع تیونینگ میکنه و لامبو های زیادی هم تو کارنامش هست (نسبت به بقیه ی برندا)
آقای منصوری درسته که نه توی ایران درس خونده (تحصیلات عالی) و نه کار رو توی ایران راه اندازی کرده ولی باید به خودمون افتخار کنیم که حداقل تونسته یه جایی اسم ایران رو سربلند کنه
ارادت
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳منصوری عالیه تو تیون 838 اسب بخار
ولی از قبل قیافه هوراکان رو که منصوری تیون کنه تو ذهنم تجسم کردم فقط فیبر کربن و یه دونه اسپویلر و دیگر هیچ
سامی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳رفیقا یه زمانی قرار بود منصوری بیاد ایران .
یه سری صحبت ها هم شد .
کسی خبر جدیدتری نداره در این مورد ؟؟
++++++++
ماشین هم که خیلی خفن شده .
ولی فک میکردم با این تغیرات سرعت ماشین 30-40 تا بیشتر بشه نه فقط 5 تا
lamborghini REVENTON
۳۰ بهمن ۱۳۹۳سلام دوستان عزیز چرا کسی لامبورگینی رونتون رو تیون نمیکنه؟
Carbonado Aventador
۳۰ بهمن ۱۳۹۳درود
چون از ریونتون به تعداد انگشتان دو دست ساخته شده!
و دست هرکسی بهش نمیرسه!
بعدش این ماشین به درد کلکسیون و موزه میخوره!
650 اسب بخار یا 1650 اسب بخار توفیق زیادی برای صاحب این خوردرو نداره!
به شخصه اگر ریونتون داشتم نمیدادم تیونش کنن!!!
امیدبرتر
۳۰ بهمن ۱۳۹۳تیترتون تو حلقم!!!
خیلی زیبا شده!
پرچم ایران و منصوری بالاست!
بهداد
۳۰ بهمن ۱۳۹۳4matic جان قدرت نسخه استاندارد 610 تاست نه 691 اون اونتادوره که 691 اسب داره
Dr.CrascH
۳۰ بهمن ۱۳۹۳اگر صرفا کمی اتومبیلسازهای برتر رابشناسید می دانید که LAMBOGHINI
بهترینههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!…
پیکان جوانان
۳۰ بهمن ۱۳۹۳قدرت زیاد شده،آئرودینامیک بهتر شده ولی چرا نتونستن از موتور لامبو سرعت بیشتری بگیرن؟با این قدرت 360 رو حداقل باید میزد