ما معمولاً همهروزه بازار خودروهای کارکرده را برای یافتن هایپرکارهای زیرورو نمیکنیم اما این بار قضیه فرق میکند! این بار وننوی ۱۱ میلیون دلاری را یافتیم که تقریباً سه برابر گرانتر از قیمت اصلی آن است. با این برچسب قیمت تند،به نظر میرسد که برای سخاوتمندترین افراد هم این خودرو سنگین باشد،اما این لامبورگینی چیزی است که قلب خریدار را تسخیر میکند و البته جیب این فرد نیز باید بهاندازهی قلبش گشاد باشد!
سایتی که این خودرو را آگهی کرده جزئیات کاملی از وننوی خاکستری با نمای داخلی سیاه را منتشر نکرده اما میتوان به این اشاره کرد که این خودرو فاقد تصادف بوده و ۸۴۰ کیلومتر کارکرد دارد. وننو فقط به تعداد ۳ دستگاه ساختهشده و نسخهی کوپهی این خودرو که ادامهدهندهی میراث و یادگار لامبورگینی در ساخت خودروهای تولید محدود است،سه سال پیش در نمایشگاه ژنو به نمایش عموم درآمد.
همهی نسخههای این سوپر کار از پیشرانهی تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری و ۱۲ سیلندر آونتادور سود میبرند که با اصلاح مجدد ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این نیروی عظیم از طریق گیربکسی ۷ سرعته به همهی چرخها انتقال مییابد. شتاب صفرتا صد و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب ۲.۸ ثانیه و ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت میباشد.
حیف 11 میلیون دلار نیست بدیش وننو ///// ادم با عقل یه شیرون یه رگرا یه پی وان یه 918 میگیره اگه باز ازش موند تو جایی سرمایه گذاری میکنه والا تازه ماشین هایی که گفتم از وننو هم سریعتر و محبوبترن ///////// والا ……………. 11 میلیون دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی که عشق لامبورگینیه حتما بالاخره چند مدل لامبورگینی عوض کرده و این خودش باعث میشه لامبورگینی به اشخاصی که قبلآ لامبو داشتن قبل معرفی وننو اگه از نظر مالی در سطح بالای بودن ماشین و در الویت اونا بزاره ولی وقتی اون آدم این ماشین و که 1/3 قیمت الانش بوده نگرفته باید یا دیوانه باشه بیاد بگیره یا اینکه اون موقع فرصتش و نداشته اینو بخره ولی نکته جالب اینه که ما 3 تا ماشین هم بزاریم رو هم میشه 33 میلیون وننو باید یه سودی داشته باشه واسه لامبو که با این عظمت و قیمت 3 تا ساخته میشه به ارزش کل 33 میلیون با احتساب این قیمت ولی خودرو سازای ما سالی بالای 300 هزار خودرو میفروشن سودی هم براشون نداره
king918 دوباره زدی تو جاده خاکیا…. پرتیژ و خاصی ای که وننو داره هیچ کدوم از این ماشینایی که گفتی ندارن…! و اینجور ماشینا پاشون به پیست هم نمیرسه که بخواد امار و ارقام خیلی براشون مهم باشه…! درکل بگم از کامنتتت اصلا خوشم نیومد… چون استدلال محکمی هم براش مطرح نکردی!!!
20 سال دیگه که سر میچرخونی میبینی اکثریت ماشینای دنیا الکتریکی شدن اون وقت ارزش یه ماشین تنفسی طبیعی 750 اسبی که فقطم 3 تا ازش ساخته شده مشخص میشه اون وقت چند برابر همین 11 میلیون باید براش بدن تا صاحب جدیدی پیدا کنه یه چیزی مثل 250 GTO استرلینگ موس که 40- 50 میلیون براش پول میدن خرید این جور ماشینا از همون روز اول برای مالکش یه سرما یه گذاریه
به جرات میشه گفت که طراحی خارجی اش بین سوپر اسپرت ها و هایپرکارها یکی از بهترین هاست . خطوط شکسته و در عین حال خشن خیلی جلوتر از زمان خودش و فکر می کنی این خودرو رو تو سال 2113 طراحی و تولید کردن ! البته تمام این حرف هارو با تمام احترام نسبت به رقبای قدرش می گم .
نمیدونم چرا بعضی ها نمیتونن حس بد بودنشون روپنهان کنن حالا اگه ماشینی بود که دوستان باومیلشون بود که الان. ولش کن .من خودم فراری بازم وعاشق فراری اما منکرماشینی مانند لامبورگینی نیستم حالااین قیمتشه شاید کسی بخواد بخره .
عزیز اگه روی حرفت با بنده است باید بگم من هم منکر لامبو نیستم و خیلی هم طرفدارشم من کلا در مورد دقیمت نجومی ( الکی) بعضی از خودرو ها حالا هر چی باشه از پورشه گرفته تا پیکان جوانان 30 میلیونی حرف میزنم نه که بگم خوب نیستن قیمتشون تو کتم نمیره حالا چه پورشه چه فراری چه …
محشره وقتی ازش سه تا تو دنیا وجود داشته باشه قیمتش میشه 11میلیون کسی که می خواد واقعا خاص باشه این ماشین میخره چون تو کره زمین با شیش میلیارد نفر ادم فقط سه نفر هستن که این ماشین دارن که این خودش نشانه قدرت و خاص بودن صاحب اتو مبیل هستش
واقعا لامبورگینی ماشینای بیخودی تولید میکنه که فقط واسه کسایه که خودی نشون بدن بادو دف بودنش و وزن کمش اصلا تو شتاب خوب نیس یه چلنجر هلکت با بیشتر از2 تن وزن وتک دفرانسیل بودنش با عملکرد خیلی خوب جلو اومده حالا قیمت که جای خود دارد.
آقا علیرضا، خوبه که خودت اول گفتی چرا بعضی ها لامبورگینی سوارند ؛ ولی خواهشا این نکته ها رو هم در نظر بگیر : 1- استراتژی لامبورگینی فروش مناسب ولی کمتر از نیاز بازار و همچنین خاص بودن محصولات هستش و کلا آدمای خاص یا عاشقای واقعی اون سوارش می شن . اگر چه قبول دارم از بعضی جهات خودش یه نکته ضعفه و کسایی که مشکل دارن می تونن مدل های ارزون تر مثه اوراکان سوار بشن . 2- واقعا اگه لامبورگینی می خواست می تونست با اون موتور 6.5 لیتری اقداماتی روش انجام بده ( مثلا توربو دار کنه ) که قدرت و گشتاورش بالاتر از رقبا باشه . ولی این کار رو میشه گفت واسه تعصب یا شاید کاهش هزینه ها این کارو نکرده ؛ چون اکثر مشتریاش اگه بخوان می تونن خودرو رو با سلیقه ی دلخواه تیون کنن و لذت ببرن . 3- دلیل سوم هم همون دوتا دلیل بالاست که نقش اولی پررنگ تره .
بنظرم لامبورگینی نباید ماشین تولید کنه !! باید فضاپیما تولید کنه گالاردو با حجم موتور 5.2لیتر بالاترین رکوردهای شتاب تو دنیا رو زده و هنوز ماشینی نتونسته پابه پای لامبو بیاد و رکوردشو بشکونه حتی بوگاتی و اگرا با توربوشارِژ و اینترکولر و توان و گشتاور بالاشون نمیتونن خوابشو ببینن. چه برسه به وننو که نسبت به گالاردو هم سبکتره هم قویتره و فقط 3تا دونه تو دنیا ازش هست
king 918
۲۲ اسفند ۱۳۹۴حیف 11 میلیون دلار نیست بدیش وننو /////
ادم با عقل یه شیرون یه رگرا یه پی وان یه 918 میگیره اگه باز ازش موند تو جایی سرمایه گذاری میکنه والا تازه ماشین هایی که گفتم از وننو هم سریعتر و محبوبترن /////////
والا …………….
11 میلیون دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۴کسی که ۱۱ میلیون دلار پول داشته باشه مطمعنا از همه اونا یکی داره:)
البته اینو هم درنظر بگیر که از این ماشین ۳ تا بیشتر وجود نداره!
A.C.milan
۲۲ اسفند ۱۳۹۴شیرون و رگرا یه چیزی ولی دیگه 918 و p1 ، نـــــه !
king 918
۲۲ اسفند ۱۳۹۴میشه بگی 918 و پی وان چرا نه الان خیییییییییییییییییلی واسم سواله
A.C.milan
۲۳ اسفند ۱۳۹۴طبق همون استدلالی که شما فرمودید “محبوب تر ” و “سریع تر ”
هستند :)
Ashkan
۲۲ اسفند ۱۳۹۴کسی که عشق لامبورگینیه
حتما بالاخره چند مدل لامبورگینی عوض کرده
و این خودش باعث میشه لامبورگینی به اشخاصی که قبلآ لامبو داشتن قبل معرفی وننو اگه از نظر مالی در سطح بالای بودن ماشین و در الویت اونا بزاره
ولی وقتی اون آدم این ماشین و که 1/3 قیمت الانش بوده نگرفته باید یا دیوانه باشه بیاد بگیره یا اینکه اون موقع فرصتش و نداشته اینو بخره
ولی نکته جالب اینه که ما 3 تا ماشین هم بزاریم رو هم میشه 33 میلیون وننو باید یه سودی داشته باشه واسه لامبو که با این عظمت و قیمت 3 تا ساخته میشه به ارزش کل 33 میلیون با احتساب این قیمت ولی خودرو سازای ما سالی بالای 300 هزار خودرو میفروشن سودی هم براشون نداره
ماسل
۲۲ اسفند ۱۳۹۴عزیز ایران سالی یه میلیون ماشین پس میندازه
Carbonado Aventador
۲۳ اسفند ۱۳۹۴king918 دوباره زدی تو جاده خاکیا….
پرتیژ و خاصی ای که وننو داره هیچ کدوم از این ماشینایی که گفتی ندارن…!
و اینجور ماشینا پاشون به پیست هم نمیرسه که بخواد امار و ارقام خیلی براشون مهم باشه…!
درکل بگم از کامنتتت اصلا خوشم نیومد…
چون استدلال محکمی هم براش مطرح نکردی!!!
enzo
۸ تیر ۱۳۹۵20 سال دیگه که سر میچرخونی میبینی اکثریت ماشینای دنیا الکتریکی شدن اون وقت ارزش یه ماشین تنفسی طبیعی 750 اسبی که فقطم 3 تا ازش ساخته شده مشخص میشه
اون وقت چند برابر همین 11 میلیون باید براش بدن تا صاحب جدیدی پیدا کنه
یه چیزی مثل 250 GTO استرلینگ موس که 40- 50 میلیون براش پول میدن
خرید این جور ماشینا از همون روز اول برای مالکش یه سرما یه گذاریه
Amir
۳ بهمن ۱۴۰۱وننو نهایت سرعتش ۳۵۵ نیست ۴۰۰ تا هست (۳۹۶)
اینم مدرکش
https://www.aparat.com/v/Y8TuR
tv
۲۲ اسفند ۱۳۹۴انگار همین الان از تو فیلم جنگ ستارگان اومده بیرون …
محمد زمانلو
۲۳ اسفند ۱۳۹۴به جرات میشه گفت که طراحی خارجی اش بین سوپر اسپرت ها و هایپرکارها یکی از بهترین هاست . خطوط شکسته و در عین حال خشن خیلی جلوتر از زمان خودش و فکر می کنی این خودرو رو تو سال 2113 طراحی و تولید کردن ! البته تمام این حرف هارو با تمام احترام نسبت به رقبای قدرش می گم .
naseaferari
۲۲ اسفند ۱۳۹۴نمیدونم چرا بعضی ها نمیتونن حس بد بودنشون روپنهان کنن حالا اگه ماشینی بود که دوستان باومیلشون بود که الان. ولش کن .من خودم فراری بازم وعاشق فراری اما منکرماشینی مانند لامبورگینی نیستم حالااین قیمتشه شاید کسی بخواد بخره .
king 918
۲۲ اسفند ۱۳۹۴عزیز اگه روی حرفت با بنده است باید بگم من هم منکر لامبو نیستم و خیلی هم طرفدارشم من کلا در مورد دقیمت نجومی ( الکی) بعضی از خودرو ها حالا هر چی باشه از پورشه گرفته تا پیکان جوانان 30 میلیونی حرف میزنم نه که بگم خوب نیستن قیمتشون تو کتم نمیره
حالا چه پورشه چه فراری چه …
مهران
۲۲ اسفند ۱۳۹۴وقتی سوپر کاری داسته باشی که کلا 3 تا ازش ساخته شده و برن معتبر لامبو باشه
میتونی هر قیمتی که دوست داری بگی
داداش اصلا بزارش 15 میلیون
احمد باقری
۲۲ اسفند ۱۳۹۴این ماشین، طراحی بسیار دیدنی و خاصی داشت. زحمت بسیار برای این قیافه تهاجمی و متفاوت کشیده شده.
لانتا
۲۳ اسفند ۱۳۹۴محشره وقتی ازش سه تا تو دنیا وجود داشته باشه قیمتش میشه 11میلیون کسی که می خواد واقعا خاص باشه این ماشین میخره چون تو کره زمین با شیش میلیارد نفر ادم فقط سه نفر هستن که این ماشین دارن که این خودش نشانه قدرت و خاص بودن صاحب اتو مبیل هستش
JALAL
۲۳ اسفند ۱۳۹۴هر کی این ماشین رو میخواد بخره باید یه عاشق دیوانه باشه !
علیرضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۴واقعا لامبورگینی ماشینای بیخودی تولید میکنه که فقط واسه کسایه که خودی نشون بدن
بادو دف بودنش و وزن کمش اصلا تو شتاب خوب نیس یه چلنجر هلکت با بیشتر از2 تن وزن وتک دفرانسیل بودنش با عملکرد خیلی خوب جلو اومده حالا قیمت که جای خود دارد.
محمد زمانلو
۲۳ اسفند ۱۳۹۴آقا علیرضا، خوبه که خودت اول گفتی چرا بعضی ها لامبورگینی سوارند ؛ ولی خواهشا این نکته ها رو هم در نظر بگیر :
1- استراتژی لامبورگینی فروش مناسب ولی کمتر از نیاز بازار و همچنین خاص بودن محصولات هستش و کلا آدمای خاص یا عاشقای واقعی اون سوارش می شن . اگر چه قبول دارم از بعضی جهات خودش یه نکته ضعفه و کسایی که مشکل دارن می تونن مدل های ارزون تر مثه اوراکان سوار بشن .
2- واقعا اگه لامبورگینی می خواست می تونست با اون موتور 6.5 لیتری اقداماتی روش انجام بده ( مثلا توربو دار کنه ) که قدرت و گشتاورش بالاتر از رقبا باشه . ولی این کار رو میشه گفت واسه تعصب یا شاید کاهش هزینه ها این کارو نکرده ؛ چون اکثر مشتریاش اگه بخوان می تونن خودرو رو با سلیقه ی دلخواه تیون کنن و لذت ببرن .
3- دلیل سوم هم همون دوتا دلیل بالاست که نقش اولی پررنگ تره .
سعید
۱ فروردین ۱۳۹۵بنظرم لامبورگینی نباید ماشین تولید کنه !! باید فضاپیما تولید کنه
گالاردو با حجم موتور 5.2لیتر بالاترین رکوردهای شتاب تو دنیا رو زده و هنوز ماشینی نتونسته پابه پای لامبو بیاد و رکوردشو بشکونه حتی بوگاتی و اگرا با توربوشارِژ و اینترکولر و توان و گشتاور بالاشون نمیتونن خوابشو ببینن.
چه برسه به وننو که نسبت به گالاردو هم سبکتره هم قویتره و فقط 3تا دونه تو دنیا ازش هست
مهدی
۱۸ خرداد ۱۳۹۵این غوله! ۱۱میلیون دلار حقشه من که عاشقشم
اوس پوری
۵ دی ۱۴۰۰فقط اون هایی که رو فراری تعصب دارن پشمام 😂
فقط ببینید این ماشین تا چقد قیمتش میره