لامبورگینی

جدیدترین خبرها درباره جانشین لامبورگینی آونتادور

همچنان شاهد انتشار اخبار درباره‌ی جانشین خودروی پر افتخار لامبورگینی آونتادور هستیم و جدیدترین جزئیات نشان می‌دهند که این سوپرکار جدید در سال ۲۰۲۰ پدیدار خواهد شد.


لامبورگینی قبلاً اعلام کرده جانشین آونتادور از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با کمک هیبریدی استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد ایتالیایی‌ها کاملاً درباره‌ی سطح الکتریکی سازی این خودرو مطمئن نیستند. مائوریزیو رجیانی مدیر فنی ارشد لامبورگینی به اتوکار گفته است: “بحث و گفت‌وگو دراین‌باره ادامه دارد. برخی می‌گویند این خودرو محدوده حرکتی ۲۰ کیلومتری داشته باشد درحالی‌که برخی افراد نیز به برد ۳۰ و ۵۰ کیلومتری اشاره کرده‌اند اما ما باید خودرویی برای سراسر دنیا توسعه دهیم.”


مدل جدید از پیشرانه‌ی الکتریکی در اکسل جلو استفاده خواهد کرد درحالی‌که پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر قرار گرفته در وسط خودرو هم نیرو را به چرخ‌های عقب خواهد فرستاد. رجیانی می‌گوید این مجموعه ساده‌تر از میل‌لنگ‌هایی است که در دو اکسل جلو و عقب قرار می‌گیرند.


علیرغم نوآوری‌های لامبورگینی در استفاده از فیبر کربن برای کاهش وزن، رجیانی معتقد است سوپرکار جدید این برند وزن بیشتری از نسل فعلی آونتادور خواهد داشت. او خاطرنشان ساخته قطعات الکتریکی بکار رفته می‌توانند ۲۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند و این موضوع را به سختی می‌توان پنهان کرد.


دنیای خودرو پیش‌نمایشی از این قوای محرکه را در سال ۲۰۱۹ خواهد داشت چراکه لامبورگینی از هایپرکار تولید محدود خود رونمایی خواهد کرد. این خودرو با کد داخلی LB48H شناخته می‌شود. این پیشرانه ۱۲ سیلندر هیبریدی ظاهراً قدرت ترکیبی ۸۳۸ اسب بخاری خواهد داشت. در طراحی ظاهری نیز از کانسپت Terzo Millennio الهام گرفته خواهد شد. این خودروساز تنها ۶۳ دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت ۲.۵ میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شده‌اند.


پس از پدیدار شدن جانشین آونتادور، جایگزین اوراکان نیز در راه خواهد بود. استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی تأیید کرده این خودرو نیز هیبریدی خواهد بود و از یک پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی با واحدی الکتریکی سود خواهد برد. نیروی این پیشرانه‌ی الکتریکی به چرخ‌های جلو خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    از اینکه گفتن موتور های 10 و 12 سیلندر رو نگه می دارن و سیلندر کم نمی کنن خیلی خوشحال شدم.
    با الکتریکی شدن لامبورگینی خوی وحشی و شتاب گیری های سریع محصولات لامبورگینی افزایش پیدا میکنه.

    1. Reza

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      بی صبرانه منتظریم

    2. علیx76

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (395 ديدگاه)

      ۲۰۰ کیلو وزن یه سیستم هیبریدی کامله
      ولی ازونجا که تجمع این مقدار وزن رو محور جلو موضوع جالبی برای یه سوپر اسپرت ساز نیست
      احتمالا از سیستم هیبرید خفیف استفاده کنن
      سیستم هیبرید ایر پژو هم خیلی جالبه اما انگار هنوز به بلوغ نرسیده

    3. حسن

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      اونتادور که شکست بدی از فورد جی تی خورد
      فکر کنم بعد همون درگ تصمیم گرفتن جتنشینش رو معرفی کنن

      1. شاهین

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1179 ديدگاه)

        فورد جی تی هم تو عمرش یبار خوب عمل کرد حالا با همین یه مورد تا نسل آخرش خوش باشید!
        از اوراکان خورد از رو نرفت گفت بزار اونتادور مدل پایین گیر بیارم جبران کنم

      2. OMID

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        اگه رست میگفت مدل svj رو شکست میداد نه مدل lp700 مدل 2012 یا اصلا همونو تو پیست شکست میداد

  2. Kamran

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    پشمای‌ مکلارن از ‌الان داره فر میخوره

    🇮🇹Just Lambo & Ferrari🇮🇹

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      مک لارن دومین ماشین هیبریدیش هم ساخته((اسپیدتیل)) و سومیش هم احتملا جانشین 570 خواهد بود.
      لامبورگینی که هنوز نتونسته اولین ماشین هیبریدش رو به تولید برسونه،میخواد پشمای مک لارن رو فر بده؟؟؟
      مک لارن سالهاست تو فرمول e حضور داره و قطعا تجربش بالاتر از لامبو هستش تو این زمینه.
      ..
      مک لارن 600lt هم جایزه سوپرکار سال مجله evo رو گرفت. وسال 2018 رو با 23 جایزه جشن گرفت.💖((طبق گفته ی خود مک لارن،و همینطور17 تا همین الان 720 گرفته.))

      1. فرید

        ۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (39 ديدگاه)

        شما اطلاعات خوبی داریا. ولی وقتی پای تعصب به وسط میاد یه حرفایی میزنی که ازت بعیده. واقعا به نظرت لامبورگینی نمیتونه خودروی هیبریدی تولید کنه؟ شوخی میکنی دیگه؟ مک‌لارن خوبه تو اون شکی نیست ولی این رسمش نیست بخوای واسه بالا بردن برند مطبوعت اون یکی رو بکوبی

  3. Ferrari

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1956 ديدگاه)

    وزن زیاد باعث کاهش لذت رانندگی و هندلینگ میشه.چالش خیلی بزرگیه برای لامبورگینی
    به نظر من لامبو برای جانشین اونتادور باید قید موتور الکتریکی روی چرخهای جلو رو بزنه که باعث کاهش وزن حدودا هشتاد کیلو گرمی میشه و باعث میشه جانشین اونتادور حداقل وزنی برابر با وزن اونتادور فعلی باشه

    1. Mad.z.Max

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نظر شما قطعا واسه مدیران و طراحان کار کشته ی کمپانی مهم هست : )

  4. Cadillac

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    واقعا ماشین جذابیه

  5. عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (195 ديدگاه)

    موتور ۱۲ سیلندر بسازید تا اسمم تو پدال به‌روز باشه خواهشا :)

  6. ایمان

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    چه شود جانشین آونتادور بزرگ و دوست داشتنی ….
    رقابت فراری و لامبورگینی از سال ۲۰۲۰ به بعد دیدنی خواهد شد با ورود هایپر کارهای جدیدشون ??

  7. OMID

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    خوبه همچنان موتور تنفس طبیعی رپ حفظ میکنن

  8. ناشناس

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (205 ديدگاه)

    این خودروساز تنها 63 دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت 2.5 میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شده‌اند.
    اینو از ایران خودرو یاد گرفتن. ماشینی که هنوز ساخته نشده رو فروختن.

    1. OMID

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      اکثر هایپر کارا همینطوری تولید میشن

  9. P.K.H

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آونتادور بهترین بود این دیگه چیه امید وارم ایتال دیزان بازم بترکونه

  10. NAVID۰۰۹۸

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    لامبورگینی یعنی پوستر روی دیوارها .
    تنها شرکتیه که از نظر طراحی وحشیانه و خَفَن ، همه را پشت سر میزاره و اصلاً جای نگرانی نداره که مطمئناً مثل همیشه بهترین جانشین را رونمایی میکنه .

  11. ahmad

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    عکس اول که از نمای بغل هست ، خیلی زیباست .

  12. MjM

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (740 ديدگاه)

    هرچی میشه فقط خدا کنه این طرح های فضایی ندن و آونتادورو خرابش نکنن.یکی از زیباترین طراحی ها رو داره و همنطور صدای اگزوزش. پرفورمنسم که دیگه…

  13. emad1990

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    . این خودروساز تنها 63 دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت 2.5 میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شده‌اند.
    اینارو کی میفروشن و به کیا میفروشن که کسی خبر نمیشه

  14. ساسان

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    رندر اول فوقلاده زیباست…قطعا” با پشتوانه طرح خوبی مثل ترزا میلیانو شاهد یک جانشین زیبا وخشن خواهیم بود.دربعد فنی هم باید منتظر موند ودید لامبو با این چالش چه میکنه.تکنسینهای گاو وحشی کارشونو خوب بلدن واینو با مدلهای پرفورمانته و SVJ به همه ثابت کردن.لامبورگینی داره باتری های خاصیو با همکاریه MITتوسعه میده.

  15. شاهین

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    امیدوارم هیبریدی شدنش باعث بشه وزن سنگینش به چشم نیاد.
    با اضافه وزن دیگه نمیتونه توی پیست مانور بده شایدم بده ولی به سختی
    ولی خوشم میاد از طراحی متفاوتش نمیگذرن بخاطر پایین آوردن وزنش
    سوپر اسپرت هایی الان میبینیم که طراحی داخلی به شدت ساده و سبکی دارن و چنگی به دل نمیزنن دیگه مثال نمیزنم همه دیدیم؛ اونم به خاطر پایین آوردن وزنه توجیه پذیره اما برای لامبو نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا