همچنان شاهد انتشار اخبار دربارهی جانشین خودروی پر افتخار لامبورگینی آونتادور هستیم و جدیدترین جزئیات نشان میدهند که این سوپرکار جدید در سال ۲۰۲۰ پدیدار خواهد شد.
لامبورگینی قبلاً اعلام کرده جانشین آونتادور از پیشرانهی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با کمک هیبریدی استفاده خواهد کرد اما به نظر میرسد ایتالیاییها کاملاً دربارهی سطح الکتریکی سازی این خودرو مطمئن نیستند. مائوریزیو رجیانی مدیر فنی ارشد لامبورگینی به اتوکار گفته است: “بحث و گفتوگو دراینباره ادامه دارد. برخی میگویند این خودرو محدوده حرکتی ۲۰ کیلومتری داشته باشد درحالیکه برخی افراد نیز به برد ۳۰ و ۵۰ کیلومتری اشاره کردهاند اما ما باید خودرویی برای سراسر دنیا توسعه دهیم.”
مدل جدید از پیشرانهی الکتریکی در اکسل جلو استفاده خواهد کرد درحالیکه پیشرانهی ۱۲ سیلندر قرار گرفته در وسط خودرو هم نیرو را به چرخهای عقب خواهد فرستاد. رجیانی میگوید این مجموعه سادهتر از میللنگهایی است که در دو اکسل جلو و عقب قرار میگیرند.
علیرغم نوآوریهای لامبورگینی در استفاده از فیبر کربن برای کاهش وزن، رجیانی معتقد است سوپرکار جدید این برند وزن بیشتری از نسل فعلی آونتادور خواهد داشت. او خاطرنشان ساخته قطعات الکتریکی بکار رفته میتوانند ۲۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند و این موضوع را به سختی میتوان پنهان کرد.
دنیای خودرو پیشنمایشی از این قوای محرکه را در سال ۲۰۱۹ خواهد داشت چراکه لامبورگینی از هایپرکار تولید محدود خود رونمایی خواهد کرد. این خودرو با کد داخلی LB48H شناخته میشود. این پیشرانه ۱۲ سیلندر هیبریدی ظاهراً قدرت ترکیبی ۸۳۸ اسب بخاری خواهد داشت. در طراحی ظاهری نیز از کانسپت Terzo Millennio الهام گرفته خواهد شد. این خودروساز تنها ۶۳ دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت ۲.۵ میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شدهاند.
پس از پدیدار شدن جانشین آونتادور، جایگزین اوراکان نیز در راه خواهد بود. استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی تأیید کرده این خودرو نیز هیبریدی خواهد بود و از یک پیشرانهی ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی با واحدی الکتریکی سود خواهد برد. نیروی این پیشرانهی الکتریکی به چرخهای جلو خواهد رسید.
AMANTE
۱ دی ۱۳۹۷از اینکه گفتن موتور های 10 و 12 سیلندر رو نگه می دارن و سیلندر کم نمی کنن خیلی خوشحال شدم.
با الکتریکی شدن لامبورگینی خوی وحشی و شتاب گیری های سریع محصولات لامبورگینی افزایش پیدا میکنه.
Reza
۱ دی ۱۳۹۷بی صبرانه منتظریم
علیx76
۱ دی ۱۳۹۷۲۰۰ کیلو وزن یه سیستم هیبریدی کامله
ولی ازونجا که تجمع این مقدار وزن رو محور جلو موضوع جالبی برای یه سوپر اسپرت ساز نیست
احتمالا از سیستم هیبرید خفیف استفاده کنن
سیستم هیبرید ایر پژو هم خیلی جالبه اما انگار هنوز به بلوغ نرسیده
حسن
۱ دی ۱۳۹۷اونتادور که شکست بدی از فورد جی تی خورد
فکر کنم بعد همون درگ تصمیم گرفتن جتنشینش رو معرفی کنن
شاهین
۱ دی ۱۳۹۷فورد جی تی هم تو عمرش یبار خوب عمل کرد حالا با همین یه مورد تا نسل آخرش خوش باشید!
از اوراکان خورد از رو نرفت گفت بزار اونتادور مدل پایین گیر بیارم جبران کنم
OMID
۱ دی ۱۳۹۷اگه رست میگفت مدل svj رو شکست میداد نه مدل lp700 مدل 2012 یا اصلا همونو تو پیست شکست میداد
Kamran
۱ دی ۱۳۹۷پشمای مکلارن از الان داره فر میخوره
–
🇮🇹Just Lambo & Ferrari🇮🇹
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱ دی ۱۳۹۷مک لارن دومین ماشین هیبریدیش هم ساخته((اسپیدتیل)) و سومیش هم احتملا جانشین 570 خواهد بود.
لامبورگینی که هنوز نتونسته اولین ماشین هیبریدش رو به تولید برسونه،میخواد پشمای مک لارن رو فر بده؟؟؟
مک لارن سالهاست تو فرمول e حضور داره و قطعا تجربش بالاتر از لامبو هستش تو این زمینه.
..
مک لارن 600lt هم جایزه سوپرکار سال مجله evo رو گرفت. وسال 2018 رو با 23 جایزه جشن گرفت.💖((طبق گفته ی خود مک لارن،و همینطور17 تا همین الان 720 گرفته.))
فرید
۲ دی ۱۳۹۷شما اطلاعات خوبی داریا. ولی وقتی پای تعصب به وسط میاد یه حرفایی میزنی که ازت بعیده. واقعا به نظرت لامبورگینی نمیتونه خودروی هیبریدی تولید کنه؟ شوخی میکنی دیگه؟ مکلارن خوبه تو اون شکی نیست ولی این رسمش نیست بخوای واسه بالا بردن برند مطبوعت اون یکی رو بکوبی
Ferrari
۱ دی ۱۳۹۷وزن زیاد باعث کاهش لذت رانندگی و هندلینگ میشه.چالش خیلی بزرگیه برای لامبورگینی
به نظر من لامبو برای جانشین اونتادور باید قید موتور الکتریکی روی چرخهای جلو رو بزنه که باعث کاهش وزن حدودا هشتاد کیلو گرمی میشه و باعث میشه جانشین اونتادور حداقل وزنی برابر با وزن اونتادور فعلی باشه
Mad.z.Max
۱ دی ۱۳۹۷نظر شما قطعا واسه مدیران و طراحان کار کشته ی کمپانی مهم هست : )
Cadillac
۱ دی ۱۳۹۷واقعا ماشین جذابیه
عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر
۱ دی ۱۳۹۷موتور ۱۲ سیلندر بسازید تا اسمم تو پدال بهروز باشه خواهشا :)
ایمان
۱ دی ۱۳۹۷چه شود جانشین آونتادور بزرگ و دوست داشتنی ….
رقابت فراری و لامبورگینی از سال ۲۰۲۰ به بعد دیدنی خواهد شد با ورود هایپر کارهای جدیدشون ??
OMID
۱ دی ۱۳۹۷خوبه همچنان موتور تنفس طبیعی رپ حفظ میکنن
ناشناس
۱ دی ۱۳۹۷این خودروساز تنها 63 دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت 2.5 میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شدهاند.
اینو از ایران خودرو یاد گرفتن. ماشینی که هنوز ساخته نشده رو فروختن.
OMID
۱ دی ۱۳۹۷اکثر هایپر کارا همینطوری تولید میشن
P.K.H
۱ دی ۱۳۹۷آونتادور بهترین بود این دیگه چیه امید وارم ایتال دیزان بازم بترکونه
NAVID۰۰۹۸
۱ دی ۱۳۹۷لامبورگینی یعنی پوستر روی دیوارها .
تنها شرکتیه که از نظر طراحی وحشیانه و خَفَن ، همه را پشت سر میزاره و اصلاً جای نگرانی نداره که مطمئناً مثل همیشه بهترین جانشین را رونمایی میکنه .
ahmad
۱ دی ۱۳۹۷عکس اول که از نمای بغل هست ، خیلی زیباست .
MjM
۱ دی ۱۳۹۷هرچی میشه فقط خدا کنه این طرح های فضایی ندن و آونتادورو خرابش نکنن.یکی از زیباترین طراحی ها رو داره و همنطور صدای اگزوزش. پرفورمنسم که دیگه…
emad1990
۱ دی ۱۳۹۷. این خودروساز تنها 63 دستگاه از هایپرکار جدید را با قیمت 2.5 میلیون دلاری خواهد ساخت که همگی هم پیش از این فروخته شدهاند.
اینارو کی میفروشن و به کیا میفروشن که کسی خبر نمیشه
ساسان
۱ دی ۱۳۹۷رندر اول فوقلاده زیباست…قطعا” با پشتوانه طرح خوبی مثل ترزا میلیانو شاهد یک جانشین زیبا وخشن خواهیم بود.دربعد فنی هم باید منتظر موند ودید لامبو با این چالش چه میکنه.تکنسینهای گاو وحشی کارشونو خوب بلدن واینو با مدلهای پرفورمانته و SVJ به همه ثابت کردن.لامبورگینی داره باتری های خاصیو با همکاریه MITتوسعه میده.
شاهین
۱ دی ۱۳۹۷امیدوارم هیبریدی شدنش باعث بشه وزن سنگینش به چشم نیاد.
با اضافه وزن دیگه نمیتونه توی پیست مانور بده شایدم بده ولی به سختی
ولی خوشم میاد از طراحی متفاوتش نمیگذرن بخاطر پایین آوردن وزنش
سوپر اسپرت هایی الان میبینیم که طراحی داخلی به شدت ساده و سبکی دارن و چنگی به دل نمیزنن دیگه مثال نمیزنم همه دیدیم؛ اونم به خاطر پایین آوردن وزنه توجیه پذیره اما برای لامبو نه