اینکه تیونرهای زبردست تاکنون نتوانسته بودند لامبورگینی اوروس را برای پروژههای خود انتخاب کنند تنها به مسئله زمان مربوط میشد اما هماکنون تاپ کار دیزاین از جمله نخستین تیونرهایی است که پروژه خود را کلید زده است.
شاید با خود بگویید اوروس بهصورت دستنخورده نیز خودرویی گیرا و باابهت است مخصوصاً اگر نظرتان روی طراحی باشد. بنا به گفته لامبورگینی، نسبت سوپرکار مانند ۲ به ۳ بدنه و ۱ به ۳ پنجرهها به برجسته نشان دادن اوروس درست همانند آونتادور و اوراکان کمک میکند.
البته اگر شما خودرویی سفارشیتر و خشنتر بخواهید یک کیت بدنه خاص میتواند نظرتان را به خود جلب نماید.
بنا به گفته تاپ کار که تیونری روسیهای میباشد این تصاویر تنها اسکچ های طراحی ابتدایی از کیت بدنه موردنظر برای لامبورگینی اوروس بوده اما با این وجود تغییرات قابلتوجهی را میتوان در اطراف بدنه مشاهده نمود.
برای آغاز باید گفت نمای جلو دارای اسپویلری گیرا با سپری ضخیمتر است. همچنین کاپوت نیز پذیرای تغییراتی شده و رینگها هم بزرگتر هستند. رکابهای جانبی نیز طراحی متفاوتی داشته و اسپویلر عقب نیز اصلاح شده است. دیفیوزر عقب بزرگتر توسط دو دست خروجی اگزوز متفاوت در بر گرفته شده و ورودیهای هوای چندگانهای را میتوان اطراف آنها دید که بنا به مشاهدات از فیبر کربن ساخته شدهاند.
شهاب شور لت
۳۰ دی ۱۳۹۶چقدر خوبی تو آخه اوروس
masoud v12
۳۰ دی ۱۳۹۶شاید قابلیت آفرود رنجرور و کابین لوکس بنتایگا رو نداشته باشه ولی از نظر طراحی اسپرت و خشن بودن رقیبی در جهان نداره!
ساسان
۳۰ دی ۱۳۹۶قابلیتهای آفرودش که باید تست بشه تا قﺽاوت بشه.لامبورگینی 6یا7حالت رانندگی براش در نظر گرفته. پس قطعا”اونها زمان زیادیو برای خارج از جاده رفتن اوروس تمرین کردن.. کابینشم قطعا”یکی از جذابترین کابینهای اتومبیله با اون اهرمهای تعویﺽ حالتهای رانندگی نو آورانه که شبیه به هواپیماست.بخصوص وقتی چرم قهوه ای استفاده بشه. .. اما طراحی رادیکالیش بینظیر و تماشاعیه… واقعا لامبورگینی تو پروژی اوروس قافلگیرمون کرد.
Khosrow
۳۰ دی ۱۳۹۶تاپ کار شکر خورد با این گندی که به یه لامبو زد — لامبویی که نباید متولد میشد / تو هم زیاد بفروش — اصالت و تاریخ و نفس حبس شدن دورش تموم شده ظاهرا ..
شاهین
۱ بهمن ۱۳۹۶لامبو اگر محصول ال ام 002 رو ارتقا و بروز میکرد خز میشد! اگه محصولی میساخت که کاملا قابلیت آفرود میداشت و با بنز جی کلاس برابری میکرد خز میشد
اینکه اومده شاسی اسپرت ساخته کاملا منطقیه شما ببین کدوم شاسی از کدوم برند قابلیت اوروس رو داره مخصوصا سواریش توی پیست
اوروس روح سوپر اسپرت داره پس میشه بهش گفت لامبورگینی
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۶منتظر کارهای بیشتر روی این خودرو از تیونرهای مختلف باشید
این خودرو بشدت تیونینگ پسند و وحشیه
امیرمحمد
۳۰ دی ۱۳۹۶محشره به معنای واقعی کلمه?
مانی
۳۰ دی ۱۳۹۶بنظرم این لامبو در حالت عادی هم طراحیش خیلی افراطیه چه برسه به مدلهای تیون شده
بیشتر شبیه جت جنگنده هست تا ماشین
شاهین
۱ بهمن ۱۳۹۶اینکه بعضیا اوروس رو به عنوان جیپ رانگلر میبینن خیلی اشتباس
اینم ی نمونه مثل ایکس6 ام هستش
ی نمونه مثل ترک هاوکه
کسی با اینا نمیره صخره توردی که بخوایم ازشون ایراد آفرودی بگیریم
اوروس اسپرته هدف از ساختش تجربه سوپر اسپرت در قالب شاسی بلنده همین
پس حق داره اینجوری قیافه خشن و اسپرت و شلوغ داشته باشه و هیچ ایرادی نداره
الان اگه لندکروزر با کیت بدنه میبود همه قربون صدقش میرفتن حضرت حضرت میکردن!!!
اگه رقیب جیپ رانگلر بود کسی نمیومد براش کیت بدنه بده و دیفیوزر بهش اضافه کنه
Raha
۱ بهمن ۱۳۹۶بدون کیت هم زیباست