لامبورگینی

کیت بدنه باابهت تاپ کار برای لامبورگینی اوروس

اینکه تیونرهای زبردست تاکنون نتوانسته بودند لامبورگینی اوروس را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند تنها به مسئله زمان مربوط می‌شد اما هم‌اکنون تاپ کار دیزاین از جمله نخستین تیونرهایی است که پروژه خود را کلید زده است.

لامبورگینی اوروس
شاید با خود بگویید اوروس به‌صورت دست‌نخورده نیز خودرویی گیرا و باابهت است مخصوصاً اگر نظرتان روی طراحی باشد. بنا به گفته لامبورگینی، نسبت سوپرکار مانند ۲ به ۳ بدنه و ۱ به ۳ پنجره‌ها به برجسته نشان دادن اوروس درست همانند آونتادور و اوراکان کمک می‌کند.

لامبورگینی اوروس
البته اگر شما خودرویی سفارشی‌تر و خشن‌تر بخواهید یک کیت بدنه خاص می‌تواند نظرتان را به خود جلب نماید.

لامبورگینی اوروس
بنا به گفته تاپ کار که تیونری روسیه‌ای می‌باشد این تصاویر تنها اسکچ های طراحی ابتدایی از کیت بدنه موردنظر برای لامبورگینی اوروس بوده اما با این وجود تغییرات قابل‌توجهی را می‌توان در اطراف بدنه مشاهده نمود.

لامبورگینی اوروس
برای آغاز باید گفت نمای جلو دارای اسپویلری گیرا با سپری ضخیم‌تر است. همچنین کاپوت نیز پذیرای تغییراتی شده و رینگ‌ها هم بزرگ‌تر هستند. رکاب‌های جانبی نیز طراحی متفاوتی داشته و اسپویلر عقب نیز اصلاح شده است. دیفیوزر عقب بزرگ‌تر توسط دو دست خروجی اگزوز متفاوت در بر گرفته شده و ورودی‌های هوای چندگانه‌ای را می‌توان اطراف آن‌ها دید که بنا به مشاهدات از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. شهاب شور لت

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    چقدر خوبی تو آخه اوروس

  2. masoud v12

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (144 ديدگاه)

    شاید قابلیت آفرود رنجرور و کابین لوکس بنتایگا رو نداشته باشه ولی از نظر طراحی اسپرت و خشن بودن رقیبی در جهان نداره!

  3. ساسان

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    قابلیتهای آفرودش که باید تست بشه تا قﺽاوت بشه.لامبورگینی 6یا7حالت رانندگی براش در نظر گرفته. پس قطعا”اونها زمان زیادیو برای خارج از جاده رفتن اوروس تمرین کردن.. کابینشم قطعا”یکی از جذابترین کابینهای اتومبیله با اون اهرمهای تعویﺽ حالتهای رانندگی نو آورانه که شبیه به هواپیماست.بخصوص وقتی چرم قهوه ای استفاده بشه. .. اما طراحی رادیکالیش بینظیر و تماشاعیه… واقعا لامبورگینی تو پروژی اوروس قافلگیرمون کرد.

  4. Khosrow

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    تاپ کار شکر خورد با این گندی که به یه لامبو زد — لامبویی که نباید متولد میشد / تو هم زیاد بفروش — اصالت و تاریخ و نفس حبس شدن دورش تموم شده ظاهرا ..

    1. شاهین

      ۱ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1179 ديدگاه)

      لامبو اگر محصول ال ام 002 رو ارتقا و بروز میکرد خز میشد! اگه محصولی میساخت که کاملا قابلیت آفرود میداشت و با بنز جی کلاس برابری میکرد خز میشد
      اینکه اومده شاسی اسپرت ساخته کاملا منطقیه شما ببین کدوم شاسی از کدوم برند قابلیت اوروس رو داره مخصوصا سواریش توی پیست
      اوروس روح سوپر اسپرت داره پس میشه بهش گفت لامبورگینی

  5. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    منتظر کارهای بیشتر روی این خودرو از تیونرهای مختلف باشید
    این خودرو بشدت تیونینگ پسند و وحشیه

  6. امیرمحمد

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (238 ديدگاه)

    محشره به معنای واقعی کلمه?

  7. مانی

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    بنظرم این لامبو در حالت عادی هم طراحیش خیلی افراطیه چه برسه به مدلهای تیون شده
    بیشتر شبیه جت جنگنده هست تا ماشین

  8. شاهین

    ۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    اینکه بعضیا اوروس رو به عنوان جیپ رانگلر میبینن خیلی اشتباس
    اینم ی نمونه مثل ایکس6 ام هستش
    ی نمونه مثل ترک هاوکه
    کسی با اینا نمیره صخره توردی که بخوایم ازشون ایراد آفرودی بگیریم
    اوروس اسپرته هدف از ساختش تجربه سوپر اسپرت در قالب شاسی بلنده همین
    پس حق داره اینجوری قیافه خشن و اسپرت و شلوغ داشته باشه و هیچ ایرادی نداره
    الان اگه لندکروزر با کیت بدنه میبود همه قربون صدقش میرفتن حضرت حضرت میکردن!!!
    اگه رقیب جیپ رانگلر بود کسی نمیومد براش کیت بدنه بده و دیفیوزر بهش اضافه کنه

  9. Raha

    ۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    بدون کیت هم زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا