RENM Performance با ارتقای مدل های سوپر تروفی لامبورگینی به معجون تازه ای دست یافته! STS-700 نام این معجون ۷۰۰ اسب بخاری است . . .
کیت کربنی جدید این گالاردو علاوه بر کاهش وزن و نیروی درگ، باعث افزایش نیروی عمودی وارده بر خودرو و همچنین بهبود خنک کاری ترمزها و جریان هوای ورودی به موتور شده است. پیشرانه STS-700 یک موتور ۵.۲ لیتری V10 بوده که قدرت خروجی آن از ۵۷۰ به ۷۰۰ اسب بخار در دور ۸,۰۰۰ رسیده تا بدین ترتیب شتاب صفر تاصد خودرو به ۳.۲ ثانیه (۰.۲ ثانیه سریع تر) و حداکثر سرعتش به عدد ۳۳۰ کیلومتر برساعت برسد درحالیکه این رقم برای نسخه های استاندارد سوپر تروفی بیشتر از ۳۲۰ کیلومتر برساعت نبود. STS-700 قسمت اعظمی از قدرت زیادش را مدیون سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی است که این بار ۶۳ درصد از وزنش کاسته شده چراکه از ۳۰ کیلوگرم در نسخه های استاندارد به حدود ۱۱ کیلوگرم در STS-700 رسیده است.
جدا از بخش فنی RENM Performance تغییرات دیگری هم در STS-700 اعمال کرده ازجمله استفاده از کمک های سه حالته Ohlins ، رینگ های منیزیومی با تایرهای مسابقه ای، افزایش طول محورها، نصب آنتی رول بار در جلو، بهبود دیسک های ترمز کربن سرامیکی و نهایتا صندلی های اسپرت باپوشش آلکانترا و کمربندهای چهار نقطه ای.
ابی
۲۱ بهمن ۱۳۹۱دمت گرم لامبو
عجب رنگ خوشکلی داره
ولی بنظرم اوانتادور بهتر از گالاردو هستش
galardo
۲۲ بهمن ۱۳۹۱قدرت لامبورگینی 700 اسب بخاره …
قدرت پراید ۶۳ الاغ بی بخار…
ولی به کوری چشم دشمن ……
و در ایام مبارک دهه …
داریم قیمتش رو میرسونیم به لامبورگینی…
!!و از این بابت از واردات لامبورگینی بی نیاز میشیم و خودکفا …
کلنگ
۷ فروردین ۱۳۹۲میگم دادا خیلی حال کردم!
hesan
۲۴ بهمن ۱۳۹۱1.italian
گالاردو همه جورش عالیه.
اوانتادور هم یادمون نره … .
نيما
۲۰ شهریور ۱۳۹۲خیلی دوسش دارم
M@$oOD
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ماشین که نباید اینقدر کپ باشه!!؟؟
راهنمایی و رانندگی میخوابوندش پارکینگ.
دو روز قبل به پیکان مدل 80 من به علت کپ بودن داخل شهر گیر دادن بردن پارکینگ
رضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۱به نظر من خیلی قشنگه .ولی موندم چرا دست از سر گالاردو بر نمیدارند فکر کنم خودشم خسته شده
رضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۱راستی آنتی رول بار چیه؟
گروه خبری پدال
۲۱ بهمن ۱۳۹۱تا اونجایی که ما شنیدیم آنتی رول بار یه رابط (فنرهای تروجن) بین چرخ های مخالف خودرو میشه؛ مثلا چرخ سمت چپ محور عقب رو به چرخ سمت راست محور جلو وصل کنیم.
قاعدتا بزرگترین مزیت آنتی رول بار، زیادشدن پایداری خودرو تویه پیچ های تنده.
درسته؟؟؟
نوید
۲۲ بهمن ۱۳۹۱فکر می کنم آنتی رول بار در حقیقت چرخ های چپ و راست هر محور رو توسط یک رابط دارای یک فنر به هم وصل میکنه… وظیفه آنتی رول بار همسطح نگه داشتن چرخ چپ و راست هر محور هست به منظور پایداری بیشتر در پیچ های تند…
مثلا در یک پیچ تند بدنه ماشین به سمت خارج پیچ خم شده و فاصله چرخ های خارجی تا بدنه کم میشن. در صورت وجود انتی رول بار چرخ داخلی هم به بدنه نزدیک شده و در حقیقت باعث میشه بدنه ماشین تا جای ممکن موازی سطح جاده باشه. اینجوری چسبندگی و پایداری در پیچ های تند افزایش پیدا می کنه.
عماد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱برای اولین باره که میبینم تو قسمت کامنت ها یه بحث درست شد و اطلاعات رد و بدل شد و افزایش پیدا کرد ، به جای کل کل و تخریب همدیگه
آورین آورین
Wolf Man
۲۴ بهمن ۱۳۹۱الان این آقا پرسید آنتی رول چیه بعد این سه 3تا مخالفم که گذاشتینو می شه برای من تحلیل کنید؟!!! من هنگ کردم
احمد.ف
۲۴ بهمن ۱۳۹۱یعنی میدونن آنتی رول بار چیه. اینم معنیش.
چاپلو
۱۶ فروردین ۱۳۹۳انتی رول بال معادلش میشه میله ی ضد غلتش که بسته به کاربرد مورد نظر هم توی چرخ های موافق و هم مخالف استفاده میشه
نمونه ای از اون رو میشه توی تعلیق چرخ های جلو پراید و چرخ های عقب 405 دید.تو پراید بهش میگن میل موج گیر
کارش سادست نیروی پیچشی رو از چرخ خارج پیچ که تمایل به فرو رفتن در زمین داره به چرخ داخل پیچ که تمایل به بلند شدن از زمین داره منتقل میکنه
مفصل بندی های متعددی وجود دارن که بعضی مثل پراید قرینه و بعضی نامتوازن هستند
روزبه
۲۱ بهمن ۱۳۹۱دوستان من! به احتمال 99.9 درصد یا حتی بیشتر! این جور سوپر اسپورتها رو چه در حال و چه در آینده،
نه می شینیم و نه حتی از نزدیک می بینیم.
پس بحث هم دربارش به درد هیچ کی نمی خوره و وقت تلف کردنه. بهتره رو مدلهای کاربردی تر نظر بدیم…
بد که نمی گم.
feri
۲۲ بهمن ۱۳۹۱به نظرم همه چیزش خوبه فقط بال عقبش خیلی بلنده…
mamal
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ما رو به لامبورگینی چه؟ تو این اوضاع باید فکر 3چرخه باشیم اونم مدل full option
محمد
۲۲ بهمن ۱۳۹۱زور نزن گالاردو هرگز به گرد پای آونتادور نمی رسی