جدیدترین تصاویر جاسوسی نمایی کلی از طراحی جانشین هوراکان نشان میدهند. این خودرو سال آینده با پیشرانهٔ هیبریدی رونمایی خواهد شد.
لامبورگینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ کل سبد محصولات خود را هیبریدی کند و این شامل جانشین هوراکان هم خواهد بود. اهالی سنت آگاتا هماکنون در حال توسعهٔ این خودرو هستند و حالا تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده که این سوپرکار ایتالیایی را با پوششهای استتاری در حال آزمایش در جادههای عمومی نشان میدهد. این پوششها جزئیات طراحی جانشین هوراکان را پنهان کردهاند اما ظاهر کلی خودرو همان چیزی را نشان میدهد که یک لامبورگینی باید باشد.
لامبورگینی تلاش کرده با برچسبهای جعلی مشابه چراغ و روکشهای روی کاپوت بینندهها را فریب دهد اما شکافهای باریک بین روکشها بهوضوح نشان میدهند که دیلایتها ششضلعی هستند و هیچچیزی نتوانسته ورودیهای هوای تهاجمی داخل سپر را پنهان کند. در عقب، از برچسبهایی مشابه چراغهای اونتادور استفاده شده تا چراغهای اصلی مشخص نشوند. بااینحال، در اینجا یک سر اگزوز ششضلعی بزرگ که دو لوله اگزوز در داخل آن مشخص است، از بالای دیفیوزر تهاجمی بیرون آمده است.
در طرفین، سپر و دیفیوزر کمی کوتاهتر طراحی شده و چرخهای عقب را نمایان کرده است درحالیکه برچسب زردرنگی کنار پلاک عقب نیز نشان میدهد خودرو به پیشرانهٔ هیبریدی مجهز است. ورودیهای هوای بزرگی جلوی چرخهای عقب و پشت پنجرهها نیز از ویژگیهای نمای جانبی جانشین هوراکان هستند. از داخل این خودرو تصویری منتشر نشده ولی باید حداقل دو نمایشگر در اینجا وجود داشته باشد که یکی مقابل راننده و دیگری برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خواهد بود. حتی احتمال ارائهٔ نمایشگر سوم برای سرنشین هم مثل روئلتو وجود دارد.
اضافه شدن الکتریکیسازی به قوای محرکهٔ جانشین هوراکان بدین معنا است که پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 برای همیشه کنار گذاشته خواهد شد. هنوز نمیدانیم این موتور دوستداشتنی با چه چیزی جایگزین خواهد شد اما شایعات به یک پیشرانهٔ V8 توئین توربو با ردلاین ۱۰ هزار rpm اشاره کردهاند که توربوشارژرهای آن از دور ۷ هزار rpm به بعد فعال میشوند. این یعنی پیشرانه در بیشتر محدودهٔ دور خود شبیه نمونهای تنفس طبیعی رفتار خواهد کرد.
در حال حاضر از قدرت نهایی قوای محرکهٔ هیبریدی جانشین هوراکان خبر نداریم اما با توجه به قدرت ۶۴۰ اسب بخاری سوپرکار قبلی، در این مدل جدید باید انتظار قدرتی فراتر از ۷۰۰ اسب بخار را داشته باشیم. تنها چیزی که در حال حاضر با اطمینان میدانیم، استفادهٔ جانشین هوراکان از گیربکس روئلتو است. این یعنی در سوپرکار جدید لامبورگینی همان گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ عرضی را خواهیم دید ولی نمیدانیم این ماشین پلاگینهیبریدی خواهد بود یا نه. لامبورگینی جانشین هوراکان را سال آینده معرفی خواهد کرد تا به روئلتو و اوروس پلاگینهیبریدی ملحق شود.
Ali.mhd
۹ مهر ۱۴۰۲چراغاش شبیه gtr نیست؟؟
Reza Waffen SS
۹ مهر ۱۴۰۲داداش اونا چراغ نیستن، عکس چراغای گالاردو هستش که روش کشیدن تا چراغاش شناسایی نشه.
AMANTE
۹ مهر ۱۴۰۲احساس میکنم لامبورگینی هم دچار حرکت جدید در طراحی های ماشین شده.
همه مدل ها شبیه ی هم فقط با کمی تغییر و کوچیک و بزرگ کردن ابعاد بدنه.
Reza Waffen SS
۹ مهر ۱۴۰۲بچه اسنزای خوش تیپ 😜
محمدهادی
۹ مهر ۱۴۰۲اینم خفنه
استایل کلی ماشین خبر از یک پدیده قدرتمند جدید میده
قطعا بالای ۷۶۰ اسب قدرت داره
خیلی دوست دارم فقط بدونم نسبت به روئلتو درمورد وزن ماشین مهندسای لامبو اندفه چکار کردن
اگه وزن درحدود ۱۶۰۰ کیلو نگه داشته باشه ما با یه غول به تمام معنا طرفیم
در مقابل ۹۱۱ و شورولت کوروت و فراری تریبوتو
محمدهادی
۹ مهر ۱۴۰۲بچه اسنزا بهترین تعریف بود براش👍
ARIAN
۹ مهر ۱۴۰۲نمیدونم چرا شرکتا دوست دارن چراغ های ماشین ها رو کوچیک کنن🤔
Dead man95
۹ مهر ۱۴۰۲داداش کوچیکه داره میاد
Enzo Ferrari 2008
۹ مهر ۱۴۰۲این ماشین خوبی میشه
R@min
۹ مهر ۱۴۰۲کاش هیبرید نشه یا حداقل دو مدل بنزینی و هیبرید جداگانه بده.
JDM سابق
۹ مهر ۱۴۰۲اکثراً دارن هایبرید میشن
Enzo Ferrari 2008
۹ مهر ۱۴۰۲اینم فکر کنم بالای ۱۰۰۰اسب بشه
a-m-a
۹ مهر ۱۴۰۲فکر نمیکنم به 1000 اسب برسه.
احساس نمیکنم از مرز 850 اسب رد شه.
چون نباید وارد قلمرو روئلتو بشه
Reza Waffen SS
۱۰ مهر ۱۴۰۲خیر برادر من هر چی باشه باید از برادر بزرگترش پایین تر باشه
amir-mr
۹ مهر ۱۴۰۲♥️👑💯
Siyavash
۹ مهر ۱۴۰۲فکر نکنم نسل جدیدش به اندازه نسل فعلی محبوب و موفق بشه هوراکان وقتی معرفی شد واقعا یه شاهکار بود چه از نظر طراحی چه پرفورمنس واقعا همه چیز تمام بود حتی اونتادور هم همینطور..الان انتظار از جانشین جفتشونم به شدت بالا هست و من فکر نکنم بتونن اون جانشینی که شایسته هوراکان باشه رو معرفی کنن..هوراکان فقط با ۱۰ سیلندر قابل قبول هست.فکر نکنم با ۸سیلندر شدن موفق بشه شاید تویه قدرت و پرفورمنس بهتر بشه ولی هیچ چیز جایه ۱۰سیلندر نمادین رو نمیگیره….واقعا تا چند سال پیش چه ۱۰ سیلندر هایه اعجوبه ای داشتیم..وایپر..لکسس lfa ..پورشه کررا..هوراکان..الان دیگه تقریبا نسل ۱۰ سیلندر ها منقرض شده…
Hamidreza
۱۰ مهر ۱۴۰۲فراری 296 gtb هم 6 سیلندره ولی خیلی موفق عمل کرده!
خودم فن لامبو ام.. و میدونم لامبوروینی یعنی سوپراسپرت ایتالیایی با انجین تنفس طبیعی… ولی خب قوانین سختگیرانه این اجازه رو نمیده!
زیبا
۹ مهر ۱۴۰۲هوراکان ۸ سیلندر هم جذاب میتونه باشه.
JDM
۹ مهر ۱۴۰۲معلومه قشنگ میشه امیدوارم از لحاظ پرفورمنس تو یه سطح دیگهای باشه
پوریا چالش
۹ مهر ۱۴۰۲امیدوارم که این خبر v8بودنش اشتباه باشه
parhamiof
۹ مهر ۱۴۰۲چرا بدنش لامبورگینیه طراحی جلوش فراری
Mj
۱۰ مهر ۱۴۰۲https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2025-lamborghini-huracan-plug-in-hybrid-twin-turbo-v8-replacement-masterfully-rendered-218304_1.jpg
amirmohammadja79
۱۵ مهر ۱۴۰۲فقط کاش تنفس طبیعی باشه ن توربو🤦
اخه لامبورگینی و توربو؟اصلا باهم تداخل دارن این دو کلمه
حالا اوروس رو چون suv بود میشه فاکتور گرفت ولی با جانشین هوراکان این کارو نکنید خواهشا