لامبورگینی

قیمت لامبورگینی تمراریو مشخص شد، 100 هزار دلار گران‌تر از هوراکان!

قیمت لامبورگینی تمراریو از ۳۵۷ هزار دلار آغاز می‌شود که با سفارش آپشن‌های مختلف مثل پکیج آلجریتا، این رقم می‌تواند حتی از ۵۵۰ هزار دلار هم فراتر برود.

هرچند لامبورگینی هنوز رسماً قیمت تمراریو را اعلام نکرده است ولی هکرها با نفوذ به قسمت پیکربندی آنلاین در وب‌سایت لامبورگینی، توانسته‌اند به قیمت دقیق این سوپراسپرت و هزینهٔ تمام آپشن‌های آن دست پیدا کنند. با توجه به چیزی که در وب‌سایت لامبورگینی دیده می‌شود، تمراریو در بازار آمریکا با قیمت پایهٔ ۳۵۷,۶۲۱ دلار عرضه خواهد شد. این یعنی سوپراسپرت پایهٔ جدید لامبورگینی بیش از ۱۰۰ هزار دلار از هوراکان گران‌تر خواهد بود زیرا هوراکان تکنیکا با قیمت پایهٔ ۲۵۰ هزار دلار عرضه می‌شد. علاوه بر این، آپشن‌های زیادی هم برای تمراریو قابل سفارش است که می‌تواند قیمت را بسیار بیشتر کند.

در بازار آمریکا هفت رنگ مختلف به‌صورت رایگان ارائه می‌شود اما قیمت رنگ‌های سفارشی از ۹,۶۰۰ دلار شروع می‌شود و به رقم چشمگیر ۳۲,۷۰۰ دلار برای رنگ‌های اختصاصی می‌رسد. لیوری چندرنگ نیز ۱۳,۱۰۰ دلار قیمت دارد و برای سفارش رینگ‌های فیبر کربنی با روکش براق هم باید ۲۶,۲۰۰ دلار پرداخت کرد. هرچند رینگ‌های کربنی وزن را کاهش می‌دهند و ظاهر خودرو را جذاب‌تر می‌کنند اما بدون لاستیک مناسب تأثیری روی رانندگی و پرفورمنس خودرو نخواهند داشت. لاستیک‌های استاندارد تمراریو از نوع بریجستون پوتنزا اسپرت است اما با پرداخت ۳,۳۰۰ دلار می‌توان لاستیک‌های پوتنزا ریس را سفارش داد. سفارش رنگ‌هایی غیر از مشکی مات برای کالیپرهای ترمز هم ۲,۸۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

آپشن‌های فیبر کربنی بیرونی برای تمراریو فراوان هستند اما گران‌ترین آن‌ها، سقف فیبر کربنی مشکی با قیمت ۱۳,۱۰۰ دلار است. چراغ‌های جلوی ماتریکسی ۴ هزار دلار و سیستم بالابر تعلیق هم ۴ هزار دلار قیمت دارند. گران‌ترین آپشن این سوپراسپرت جدید اما پکیج آلجریتا است که قیمت آن از ۴۵,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود و به ۷۸,۶۰۰ دلار با کاپوت، بال عقب و دیفیوزر فیبر کربنی براق بدون رنگ می‌رسد. با توجه به این آپشن‌ها، قیمت تمراریو به‌راحتی می‌تواند از مرز ۵۵۰ هزار دلار هم عبور کند. این در حالی است که قیمت روئلتو از ۶۰۸ هزار دلار آغاز می‌شود. برای مقایسه، اصلی‌ترین رقیب تمراریو یعنی فراری ۲۹۶ GTB هم قیمت پایهٔ ۳۴۲ هزار دلاری دارد.

تمراریو اما خودروی کاملاً متفاوتی با هوراکان است که این می‌تواند اختلاف قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بین آن‌ها را توجیه کند. لامبورگینی برای این سوپراسپرت یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی کاملاً جدید و اختصاصی را توسعه داده که با هیچ‌کدام از دیگر محصولات گروه فولکس‌واگن مشترک نیست. این پیشرانه که تا ۱۰ هزار rpm دور می‌گیرد، همراه با سه موتور الکتریکی ۹۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ابتدا تصور می‌شد تمراریو با مدل ۲۰۲۵ راهی بازار شود اما از تصویر هک شدهٔ وب‌سایت لامبورگینی مدل ۲۰۲۶ برای این سوپراسپرت دیده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. PURIYA

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (570 ديدگاه)

    عادت کردیم هرچی درست میکنن به به چه چه میکنیم
    این بنظرم اصالت کامل یه لامبو رو نداره و فقط برا پول بیشتر ساخته شده عقبش ظرافتی نداره و چراغای جلوش شبیه یه مدل فراریه که یادم نیس مدلش رو
    در کل مالی نی
    ماشینای جدید لامبو خیلی شبیه هم شدن

    موافقم 82
    مخالفم 27
    1. SMS

      ۲ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (647 ديدگاه)

      دست هکر های زحمتکش درد نکنه
      در مقایسه به عمق گرانی موستانگ gtd پی می بریم و البته ارزونی ماشین هایی مثل فراری یا کروت جدید ، رئولتو که تا بیش از یک میلیون دلار هم قیمت داره (دم کارخونه )

      موافقم 27
      مخالفم 6
    2. R

      ۲ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      باشه مهندس

      موافقم 13
      مخالفم 15
    3. هراکلیوس

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (307 ديدگاه)

      بچه ها یه چیزی کشف کردم تو این چند ماه اقای اشتری پنچشنبه وجمعه ها نیستن فکر میره جوج بازی

      موافقم 20
      مخالفم 3
    4. MehdiTurbo

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2408 ديدگاه)

      تو پست معرفی تمراریو توضیح دادم چقدر این ماشین برای جایگزینی هوراکان ضعیف و اصلا لامبو نیست پایینشم عکسای هوراکان گذاشتم همه دیس دادن
      شما برو مقایسه عکسایی که گذاشتم از هوراکان طلایی تمراریو طلایی ببین کنار هم میفهمی چقدر پسرفت این خودرو
      ولی خب ادما را تعصب کور میکنه
      فقط حیف هوراکان و لامبو بود همین
      این ماشین زشت نیست به عنوان ماشین مستقل اوکیه ولی تو پشت این و جلوش و کابینش با هوراکان مقایسه کن
      مارکت شده سود بیشتر چرا بنز وقتی اینقدر راحت و بیشتر با کابین پلاستیکی و یه مانیتور بزرگ اون وسط فروش بیشتر سود بیشتر میکنه بیاد به خودش زحمت چرم دوزی زمان هزینه دکمه فیزیکی بده
      وقتی لامبو با یه مانیتور و یکم دوزک بزک کردن و قیمت بیشتر فروش بیشتر سود بیشتر میکنه چرا بیاد کلی هزینه تولید اون دکمه های کابین خلبانی و اون دکمه استارت باحال معروف و هزینه نصب زمان بیشتر بده ملتم که میخرند
      فقط مگه اینکه یکی عاشق برندش و خودروش باشه
      انگار هوراکان فیس جدید تمراریو تمراریو یه عقبگرد کامله از همه لحاظ

      موافقم 11
      مخالفم 8
    5. پو یا چالش

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (341 ديدگاه)

      داداش تو هم ماشین بساز و با قیمت کرون بفرپش لامبورگینی میتونه فقط مافیه اسمش بیاد تا مردم براش دست پا هم بشکونن و چراغاش هم شبیه هیچ فراری نی از جلو شبیه اسنزا scv12 و اوروس se هست ن هیچ فراری لامبورگینی باید شبیه لامبورگینی باشه چون اصالت داره

      موافقم 7
      مخالفم 2
    6. مجید

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (269 ديدگاه)

      همشون DNA سیان رو دارند

      موافقم 10
      مخالفم 1
  2. ! i M α η δ υ α R

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2346 ديدگاه)

    دوست عزیز ، Car lover توی پست مقایسه تمراریو با مک لارن آرتورا و 296 گفتی که حرفم اینه که چرا لامبورگینی هزینه و مشکلات و زحمت ساخت یک پروژه و موتور کاملا جدید را به جون خریده؟ برای چه هدفی ؟

    این هم جواب اون سوالت …

    قیمت لامبورگینی تمراریو مشخص شد ، 100 هزار دلار گران‌تر از هوراکان !

    موافقم 21
    مخالفم 2
    1. car lover

      ۲ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1578 ديدگاه)

      داداش یه پژو پارس ELX بنظرت بفروشمش اینو بگیرم؟

      موافقم 9
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۲ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (3636 ديدگاه)

        کار لاور پدال رو با پیج شوتی سواران اشتباه گرفته

        موافقم 15
        مخالفم 5
      2. ! i M α η δ υ α R

        ۲ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        داداش نکن ، ضرر میکنی به نظرم …

        بازم خوب فکرات و بکن …

        اگه خوشت نیاد ، بخوای ردش کنی ، افتش زیاده ها …

        از ما گفتن …

        😁😁😁

        موافقم 21
        1. car lover

          ۲ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (1578 ديدگاه)

          اره ریسک نمیکنم هرچی نباشه بازار خرید فروشش مثل پرشیا نیست

          موافقم 15
          مخالفم 2
  3. Amir Enzo

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    مفت نمی ارزه مردم جاش
    هوراکان v10 می خرن

    موافقم 13
    مخالفم 17
  4. Taha Ayoobi

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (4761 ديدگاه)

    ببینم چی میشه

    من که به نظرم لامبو دست پر اومده.

    موافقم 19
    مخالفم 2
  5. 𝐀𝐥𝐢

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1609 ديدگاه)
    1. حسین

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      من net فیک هستم

      اون چراغ وسط دیفیوزر نبود بهتر بود
      اگزوزش خیلی بزرگ شده و شبیه چراغ هاست
      نوشته ی لامبورگینی پشت ماشین زیاد جالب نیست
      لاستیک ها هم خیلی پهنه و از پشت کامل دیده میشند
      انگار ماشین ک…لُخته

      ( لامصب خوب مدرن و خوشگل شده ولی هنوز به نمای جلوش عادت نکردم )

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. car lover

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (1578 ديدگاه)

        داداش اصولا باید الان از کپی این ماشین از فورد رنجر صحبت کنی🤣🤣

        موافقم 3
        مخالفم 2
  6. mosafer

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (237 ديدگاه)

    یک تکرار بیشتر نیست به نظرم جذابیت و هیجان جدیدی واقعا به آدم نمیده

    موافقم 6
    مخالفم 9
  7. هراکلیوس

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (307 ديدگاه)

    ماهارو که ول له لش ولی اقازاده میگن هم قیمت بی امو سری 7 که زیر پاشونو تو ایران

    1. مهراد

      ۲ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (877 ديدگاه)

      دقیقاً

      به تومن میشه حداکثر ۴۰ میلیارد فول ترین مدل و فول آپشن ترینش

      موافقم 10
      مخالفم 1
  8. SepehrG

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    زشت ترین لامبورگینی تاریخ

    موافقم 6
    مخالفم 18
  9. حسن

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    100 هزار تا برا هیچی

    موافقم 6
    مخالفم 19
    1. Taha Ayoobi

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (4761 ديدگاه)

      اینجوری نگو حاجی

    2. R

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      فشار بخور آمریکایی فن

      موافقم 7
      مخالفم 7
    3. ! i M α η δ υ α R

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2346 ديدگاه)

      حسن جان …

      هیچیه هیچی هم که نیست …

      کاش میگفتی ، پول یه کوروت ، برای پرستیژ …

      🤣🤣🤣

      موافقم 9
      مخالفم 4
    4. حسین

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      حسن انتخاب های تو جیه

  10. جرمی کلارکسون

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    خیلی سعی کردن جلوش شبیه عقب باشه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  11. مهدی

    ۲ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1754 ديدگاه)

    گاهی سلایق کاملا متفاوت هست .توی پدال بیشتر کاربرها از ظاهر اوروس تعریف میکنن اما تو نگاه من ظاهر مضحک ‌‌و تینیجری داره منتها در مورد تمراریو پختگی میبینم و من یکی که به شخصه لذت میبرم ازش. شلوغی طراحی به اندازه هست، ظاهر جذابی داره و حسابی تیز و بررنده به نظر میرسه چیزی که با DNA لامبو همخونی داره

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. Arshia m3csl

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      لامبورگینی اوروس ائودی rs q8 بزک شدست که تازه اون حس مافیایی ائودی و اون تیونینگ خوری ائودی هم نداره تمراریو باز پلتفرم و انجینش رو خود لامبورگینی توسعه داده

      موافقم 1
      مخالفم 2
  12. الف.ی

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1784 ديدگاه)

    32700 دلار فقط برا رنگ؟
    باهاش میشه یه ماشین کامل خرید
    لامبورگینی رسما مردمو سرکیسه کرده با این آپشنا!
    همین قیمتش دلیل موجهی برای شکست خوردنش از فراری 296 GTB هست اما متاسفانه یا خوشبختانه بازار این نوع خودروها طوری هست که این اختلاف قیمت برای آپشنا خیلی تاثیری تو انتخاب مشتری نداره
    البته فراری سالها پیش معرفی شده شاید اگه امروز میخواست معرفی کنه اونم قیمتش بالا میرفت
    نظر به اینکه قیمت دو دیچی سیلندری 423 هزار دلار هست
    ولی خداوکیلی 2800 دلار برای رنگ کالیپر ترمز؟؟؟

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. Arshia m3csl

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      پورشه هم اپشن رنگ های ۲۰ هزار دلاری داره حتی کل خودرو ساز های سوپر پریمیوم و سوپراسپرت اپشن های گرون دارن از مازراتی و پورشه و استون مارتین گرفته تا بنتلی و لامبورگینی و بوگاتی و رولزرویس

      1. الف.ی

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (1784 ديدگاه)

        آخه باید با رقیب مقایسه کرد
        وقتی بخواد قیمتش به روئلتو برسه دیگه به درد نمیخوره

  13. JDM سابق

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (795 ديدگاه)

    این قیمت نمی ارزه
    درحالی که 296 gtb از 342 هزار تا شروع میشه
    و محدوده قیمت SF90 از 545 هزار تا استارت میخوره یعنی پنج هزار تا کمتر از نسخه پایه SF90 که من نسخه پایه SF90 رو به این ترجیح میدم

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. R

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      لنتی به خاطر پنج هزار تا نمی ارزه؟ اخ اخ جلوی ضررتو گرفتی پولت داشت حروم میشدا

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. JDM سابق

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (795 ديدگاه)

        تقصیر تو نیست
        پدال بد موقع خبرای داغ و می‌ذاره
        تابستون میذاره بچه مدرسه ای ها میریزن تو سایت

        موافقم 3
        مخالفم 3
        1. R

          ۳ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          من سن تو ازدواج میکردم پسرم قد تو بود

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. JDM سابق

        ۴ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (795 ديدگاه)

        من سی و هشت سالمه
        همه تو مجازی لات میشن تو واقعیت وجودشو ندارن

        موافقم 1
        مخالفم 1
  14. سبحان

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    لامبورگینی هم مثل فراری از یک خودرو ساز تبدیل شده به یک بنگاه اقتصادی
    اصلا به جای اینکه به فکر ارزیابی و ساخت خودرو با توجه به استاندارد های خودشون باشن
    بیشتر جیب و بازار خریدار ارزیابی میکنن
    ماشین هاشون دیگه استاندارد های خودشون نداره
    فقط برای چاپ پول استفاده میشه

    موافقم 2
    مخالفم 4
  15. Arshia m3csl

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    ماشین جذابیه ولی قیمتش تو بازار ازاد بالای ۵۶۰ هزار دلاره این ماشین ترند اینستاگرام هم قطعا میشه که رو قیمتش تاثیر زیادی میزاره هر ماشینی ترند اینستاگرام میشه گشنه های جلو توجه و اینایی که دنبال شماره گرفتنن میرن طرفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا