قیمت لامبورگینی تمراریو از ۳۵۷ هزار دلار آغاز میشود که با سفارش آپشنهای مختلف مثل پکیج آلجریتا، این رقم میتواند حتی از ۵۵۰ هزار دلار هم فراتر برود.
هرچند لامبورگینی هنوز رسماً قیمت تمراریو را اعلام نکرده است ولی هکرها با نفوذ به قسمت پیکربندی آنلاین در وبسایت لامبورگینی، توانستهاند به قیمت دقیق این سوپراسپرت و هزینهٔ تمام آپشنهای آن دست پیدا کنند. با توجه به چیزی که در وبسایت لامبورگینی دیده میشود، تمراریو در بازار آمریکا با قیمت پایهٔ ۳۵۷,۶۲۱ دلار عرضه خواهد شد. این یعنی سوپراسپرت پایهٔ جدید لامبورگینی بیش از ۱۰۰ هزار دلار از هوراکان گرانتر خواهد بود زیرا هوراکان تکنیکا با قیمت پایهٔ ۲۵۰ هزار دلار عرضه میشد. علاوه بر این، آپشنهای زیادی هم برای تمراریو قابل سفارش است که میتواند قیمت را بسیار بیشتر کند.
در بازار آمریکا هفت رنگ مختلف بهصورت رایگان ارائه میشود اما قیمت رنگهای سفارشی از ۹,۶۰۰ دلار شروع میشود و به رقم چشمگیر ۳۲,۷۰۰ دلار برای رنگهای اختصاصی میرسد. لیوری چندرنگ نیز ۱۳,۱۰۰ دلار قیمت دارد و برای سفارش رینگهای فیبر کربنی با روکش براق هم باید ۲۶,۲۰۰ دلار پرداخت کرد. هرچند رینگهای کربنی وزن را کاهش میدهند و ظاهر خودرو را جذابتر میکنند اما بدون لاستیک مناسب تأثیری روی رانندگی و پرفورمنس خودرو نخواهند داشت. لاستیکهای استاندارد تمراریو از نوع بریجستون پوتنزا اسپرت است اما با پرداخت ۳,۳۰۰ دلار میتوان لاستیکهای پوتنزا ریس را سفارش داد. سفارش رنگهایی غیر از مشکی مات برای کالیپرهای ترمز هم ۲,۸۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.
آپشنهای فیبر کربنی بیرونی برای تمراریو فراوان هستند اما گرانترین آنها، سقف فیبر کربنی مشکی با قیمت ۱۳,۱۰۰ دلار است. چراغهای جلوی ماتریکسی ۴ هزار دلار و سیستم بالابر تعلیق هم ۴ هزار دلار قیمت دارند. گرانترین آپشن این سوپراسپرت جدید اما پکیج آلجریتا است که قیمت آن از ۴۵,۹۰۰ دلار آغاز میشود و به ۷۸,۶۰۰ دلار با کاپوت، بال عقب و دیفیوزر فیبر کربنی براق بدون رنگ میرسد. با توجه به این آپشنها، قیمت تمراریو بهراحتی میتواند از مرز ۵۵۰ هزار دلار هم عبور کند. این در حالی است که قیمت روئلتو از ۶۰۸ هزار دلار آغاز میشود. برای مقایسه، اصلیترین رقیب تمراریو یعنی فراری ۲۹۶ GTB هم قیمت پایهٔ ۳۴۲ هزار دلاری دارد.
تمراریو اما خودروی کاملاً متفاوتی با هوراکان است که این میتواند اختلاف قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بین آنها را توجیه کند. لامبورگینی برای این سوپراسپرت یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی کاملاً جدید و اختصاصی را توسعه داده که با هیچکدام از دیگر محصولات گروه فولکسواگن مشترک نیست. این پیشرانه که تا ۱۰ هزار rpm دور میگیرد، همراه با سه موتور الکتریکی ۹۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. ابتدا تصور میشد تمراریو با مدل ۲۰۲۵ راهی بازار شود اما از تصویر هک شدهٔ وبسایت لامبورگینی مدل ۲۰۲۶ برای این سوپراسپرت دیده میشود.
PURIYA
۲ شهریور ۱۴۰۳عادت کردیم هرچی درست میکنن به به چه چه میکنیم
این بنظرم اصالت کامل یه لامبو رو نداره و فقط برا پول بیشتر ساخته شده عقبش ظرافتی نداره و چراغای جلوش شبیه یه مدل فراریه که یادم نیس مدلش رو
در کل مالی نی
ماشینای جدید لامبو خیلی شبیه هم شدن
SMS
۲ شهریور ۱۴۰۳دست هکر های زحمتکش درد نکنه
در مقایسه به عمق گرانی موستانگ gtd پی می بریم و البته ارزونی ماشین هایی مثل فراری یا کروت جدید ، رئولتو که تا بیش از یک میلیون دلار هم قیمت داره (دم کارخونه )
R
۲ شهریور ۱۴۰۳باشه مهندس
هراکلیوس
۳ شهریور ۱۴۰۳بچه ها یه چیزی کشف کردم تو این چند ماه اقای اشتری پنچشنبه وجمعه ها نیستن فکر میره جوج بازی
MehdiTurbo
۳ شهریور ۱۴۰۳تو پست معرفی تمراریو توضیح دادم چقدر این ماشین برای جایگزینی هوراکان ضعیف و اصلا لامبو نیست پایینشم عکسای هوراکان گذاشتم همه دیس دادن
شما برو مقایسه عکسایی که گذاشتم از هوراکان طلایی تمراریو طلایی ببین کنار هم میفهمی چقدر پسرفت این خودرو
ولی خب ادما را تعصب کور میکنه
فقط حیف هوراکان و لامبو بود همین
این ماشین زشت نیست به عنوان ماشین مستقل اوکیه ولی تو پشت این و جلوش و کابینش با هوراکان مقایسه کن
مارکت شده سود بیشتر چرا بنز وقتی اینقدر راحت و بیشتر با کابین پلاستیکی و یه مانیتور بزرگ اون وسط فروش بیشتر سود بیشتر میکنه بیاد به خودش زحمت چرم دوزی زمان هزینه دکمه فیزیکی بده
وقتی لامبو با یه مانیتور و یکم دوزک بزک کردن و قیمت بیشتر فروش بیشتر سود بیشتر میکنه چرا بیاد کلی هزینه تولید اون دکمه های کابین خلبانی و اون دکمه استارت باحال معروف و هزینه نصب زمان بیشتر بده ملتم که میخرند
فقط مگه اینکه یکی عاشق برندش و خودروش باشه
انگار هوراکان فیس جدید تمراریو تمراریو یه عقبگرد کامله از همه لحاظ
پو یا چالش
۳ شهریور ۱۴۰۳داداش تو هم ماشین بساز و با قیمت کرون بفرپش لامبورگینی میتونه فقط مافیه اسمش بیاد تا مردم براش دست پا هم بشکونن و چراغاش هم شبیه هیچ فراری نی از جلو شبیه اسنزا scv12 و اوروس se هست ن هیچ فراری لامبورگینی باید شبیه لامبورگینی باشه چون اصالت داره
مجید
۳ شهریور ۱۴۰۳همشون DNA سیان رو دارند
! i M α η δ υ α R
۲ شهریور ۱۴۰۳دوست عزیز ، Car lover توی پست مقایسه تمراریو با مک لارن آرتورا و 296 گفتی که حرفم اینه که چرا لامبورگینی هزینه و مشکلات و زحمت ساخت یک پروژه و موتور کاملا جدید را به جون خریده؟ برای چه هدفی ؟
این هم جواب اون سوالت …
قیمت لامبورگینی تمراریو مشخص شد ، 100 هزار دلار گرانتر از هوراکان !
car lover
۲ شهریور ۱۴۰۳داداش یه پژو پارس ELX بنظرت بفروشمش اینو بگیرم؟
سوشیانت
۲ شهریور ۱۴۰۳کار لاور پدال رو با پیج شوتی سواران اشتباه گرفته
! i M α η δ υ α R
۲ شهریور ۱۴۰۳داداش نکن ، ضرر میکنی به نظرم …
بازم خوب فکرات و بکن …
اگه خوشت نیاد ، بخوای ردش کنی ، افتش زیاده ها …
از ما گفتن …
😁😁😁
car lover
۲ شهریور ۱۴۰۳اره ریسک نمیکنم هرچی نباشه بازار خرید فروشش مثل پرشیا نیست
Amir Enzo
۲ شهریور ۱۴۰۳مفت نمی ارزه مردم جاش
هوراکان v10 می خرن
Taha Ayoobi
۲ شهریور ۱۴۰۳ببینم چی میشه
من که به نظرم لامبو دست پر اومده.
𝐀𝐥𝐢
۲ شهریور ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/08/lamborghini-temerario-1-3.jpg
تو این عکس خیلی جذاب شده
حسین
۳ شهریور ۱۴۰۳من net فیک هستم
اون چراغ وسط دیفیوزر نبود بهتر بود
اگزوزش خیلی بزرگ شده و شبیه چراغ هاست
نوشته ی لامبورگینی پشت ماشین زیاد جالب نیست
لاستیک ها هم خیلی پهنه و از پشت کامل دیده میشند
انگار ماشین ک…لُخته
( لامصب خوب مدرن و خوشگل شده ولی هنوز به نمای جلوش عادت نکردم )
car lover
۳ شهریور ۱۴۰۳داداش اصولا باید الان از کپی این ماشین از فورد رنجر صحبت کنی🤣🤣
mosafer
۲ شهریور ۱۴۰۳یک تکرار بیشتر نیست به نظرم جذابیت و هیجان جدیدی واقعا به آدم نمیده
هراکلیوس
۲ شهریور ۱۴۰۳ماهارو که ول له لش ولی اقازاده میگن هم قیمت بی امو سری 7 که زیر پاشونو تو ایران
مهراد
۲ شهریور ۱۴۰۳دقیقاً
به تومن میشه حداکثر ۴۰ میلیارد فول ترین مدل و فول آپشن ترینش
SepehrG
۲ شهریور ۱۴۰۳زشت ترین لامبورگینی تاریخ
حسن
۲ شهریور ۱۴۰۳100 هزار تا برا هیچی
Taha Ayoobi
۳ شهریور ۱۴۰۳اینجوری نگو حاجی
R
۳ شهریور ۱۴۰۳فشار بخور آمریکایی فن
! i M α η δ υ α R
۳ شهریور ۱۴۰۳حسن جان …
هیچیه هیچی هم که نیست …
کاش میگفتی ، پول یه کوروت ، برای پرستیژ …
🤣🤣🤣
حسین
۳ شهریور ۱۴۰۳حسن انتخاب های تو جیه
جرمی کلارکسون
۲ شهریور ۱۴۰۳خیلی سعی کردن جلوش شبیه عقب باشه
مهدی
۲ شهریور ۱۴۰۳گاهی سلایق کاملا متفاوت هست .توی پدال بیشتر کاربرها از ظاهر اوروس تعریف میکنن اما تو نگاه من ظاهر مضحک و تینیجری داره منتها در مورد تمراریو پختگی میبینم و من یکی که به شخصه لذت میبرم ازش. شلوغی طراحی به اندازه هست، ظاهر جذابی داره و حسابی تیز و بررنده به نظر میرسه چیزی که با DNA لامبو همخونی داره
Arshia m3csl
۳ شهریور ۱۴۰۳لامبورگینی اوروس ائودی rs q8 بزک شدست که تازه اون حس مافیایی ائودی و اون تیونینگ خوری ائودی هم نداره تمراریو باز پلتفرم و انجینش رو خود لامبورگینی توسعه داده
الف.ی
۳ شهریور ۱۴۰۳32700 دلار فقط برا رنگ؟
باهاش میشه یه ماشین کامل خرید
لامبورگینی رسما مردمو سرکیسه کرده با این آپشنا!
همین قیمتش دلیل موجهی برای شکست خوردنش از فراری 296 GTB هست اما متاسفانه یا خوشبختانه بازار این نوع خودروها طوری هست که این اختلاف قیمت برای آپشنا خیلی تاثیری تو انتخاب مشتری نداره
البته فراری سالها پیش معرفی شده شاید اگه امروز میخواست معرفی کنه اونم قیمتش بالا میرفت
نظر به اینکه قیمت دو دیچی سیلندری 423 هزار دلار هست
ولی خداوکیلی 2800 دلار برای رنگ کالیپر ترمز؟؟؟
Arshia m3csl
۳ شهریور ۱۴۰۳پورشه هم اپشن رنگ های ۲۰ هزار دلاری داره حتی کل خودرو ساز های سوپر پریمیوم و سوپراسپرت اپشن های گرون دارن از مازراتی و پورشه و استون مارتین گرفته تا بنتلی و لامبورگینی و بوگاتی و رولزرویس
الف.ی
۳ شهریور ۱۴۰۳آخه باید با رقیب مقایسه کرد
وقتی بخواد قیمتش به روئلتو برسه دیگه به درد نمیخوره
JDM سابق
۳ شهریور ۱۴۰۳این قیمت نمی ارزه
درحالی که 296 gtb از 342 هزار تا شروع میشه
و محدوده قیمت SF90 از 545 هزار تا استارت میخوره یعنی پنج هزار تا کمتر از نسخه پایه SF90 که من نسخه پایه SF90 رو به این ترجیح میدم
R
۳ شهریور ۱۴۰۳لنتی به خاطر پنج هزار تا نمی ارزه؟ اخ اخ جلوی ضررتو گرفتی پولت داشت حروم میشدا
JDM سابق
۳ شهریور ۱۴۰۳تقصیر تو نیست
پدال بد موقع خبرای داغ و میذاره
تابستون میذاره بچه مدرسه ای ها میریزن تو سایت
R
۳ شهریور ۱۴۰۳من سن تو ازدواج میکردم پسرم قد تو بود
JDM سابق
۴ شهریور ۱۴۰۳من سی و هشت سالمه
همه تو مجازی لات میشن تو واقعیت وجودشو ندارن
سبحان
۳ شهریور ۱۴۰۳لامبورگینی هم مثل فراری از یک خودرو ساز تبدیل شده به یک بنگاه اقتصادی
اصلا به جای اینکه به فکر ارزیابی و ساخت خودرو با توجه به استاندارد های خودشون باشن
بیشتر جیب و بازار خریدار ارزیابی میکنن
ماشین هاشون دیگه استاندارد های خودشون نداره
فقط برای چاپ پول استفاده میشه
Arshia m3csl
۳ شهریور ۱۴۰۳ماشین جذابیه ولی قیمتش تو بازار ازاد بالای ۵۶۰ هزار دلاره این ماشین ترند اینستاگرام هم قطعا میشه که رو قیمتش تاثیر زیادی میزاره هر ماشینی ترند اینستاگرام میشه گشنه های جلو توجه و اینایی که دنبال شماره گرفتنن میرن طرفش