شرکت منصوری برای اولین بار نسخه دو در لامبورگینی اوروس را با قیمت قابلتوجه ۲ میلیون دلار تولید کرده است.
همه شما عزیزان به خوبی با کمپانی منصوری به عنوان تیونر لوکسترین و گرانقیمتترین خودروهای دنیا آشنایی دارد. این شرکت به دلیل عرضه کیتهای تیونینگ و پکیجهای قدرت قابلتوجه شناخته میشود اما جدیدترین پروژه منصوری چیزی کاملاً متمایز از محصولات قبلیاش خواهد بود. منصوری پس از دریافت چندین درخواست از مالکان لامبورگینی اوروس در نهایت تصمیم گرفته است نسخه دو در این شاسیبلند ایتالیایی را معرفی کند. واضح است که محصول نهایی کاملاً متفاوت از سایر مدلهای تیون شده اوروس است و جلبتوجه میکند. منصوری میگوید تبدیل این درخواستها به واقعیت حدود یک و نیم سال زمان برده است. البته زمانی که به کاتالوگ محصولات منصوری از جمله G کلاس و کالینان منصوری ادیشن نگاه کنید کاملاً متوجه تواناییهای این شرکت خواهید شد.
شاسیبلند موردبحث با نام وناتوس کوپه ایوو C شناخته میشود و تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در آغاز باید گفت ستون B خودرو ۲۰۰ میلیمتر به عقب کشیده شده و این امر به معنی رشد ابعاد درهای جلوست. این اتفاقات در حالی رخ داده که تمامی استانداردهای ایمنی حفظ شدهاند. منصوری سپس پانلهای عقب بزرگتر و پهنتری را روی اوروس نصب کرده و در این بخش شاهد ورودیهای هوای بزرگ و جدید روی ستون C هستیم.
این تیونر مشهور در قدم بعد یک کیت بدنه کاملاً متمایز را در نظر گرفته که باعث میشود اوروس دو در چهرهای خشن و گیرا داشته باشد. بال بزرگ، دیفیوزر جدید و چندین تریم دیگر جزو بخشهای گوناگون این کیت جدید هستند. وناتوس کوپه ایوو C بر پایه مدل S منصوری شکل گرفته و از نظر قوای محرکه تغییری ندارد. به این ترتیب شاسیبلند دو در منصوری ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
قدبلند تیون شده لامبورگینی هماکنون میتواند در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعت را ثبت کند که ۱۰ کیلومتر در ساعت بهتر از نسخه استاندارد است. البته باید گفت منصوری طیف وسیعی از آپشن ها را برای کابین اوروس دو در نظر گرفته که شامل دوخت سفید و تریم مشکی و همچنین مکانیم تاشوی صندلیهای جلوست تا سرنشینان عقب با راحتی بیشتری داخل کابین وارد شده یا از آن خارج شوند. در نهایت باید گفت این پروژه به تعداد ۸ دستگاه تولید خواهد شد و هریک ۲ میلیون دلار قیمت خواهد داشت.
Joker
۱۷ اسفند ۱۴۰۲چند ماهه معرفی شده و کلی هم تو شوروم منصوری دبی ازش بازدید شد و الانم تو نمایشگاه vip motors واسه فروش گذاشته شده بعد پدال تازه پست معرفی گذاشته،در مورد محصولات جدید منصوری چند ماهی طول میکشه تا ویندوز پدال بالا بیاد،الان چند هفته ای میشه شاهکار جدید منصوری جی واگن ۶ چرخ یا همون6×6 منصوری معرفی شده ولی هیچ پستی ازش تو پدال منتشر نشده،تا پدال رو باز میکنی شاهکار خودروسازی سلطان بی چون و چرای خودروسازی چین تیگو هشت پرو مکس میخوره تو صورتت،همین تیگو هشت پرو مکس رو اگه منصوری تیون کنه پدال ساعت سه صبح روز جمعه قبل از اینکه خود چینی ها متوجه بشن به عنوان اولین رسانه بیطرف خودرویی در ایران ازش رونمایی میکنه😂کجاست اون پدال سابق تا بازش میکردی نمیشد حتی از یک پستش صرف نظر کرد
؟!!! ای داد بی داد🤓
شاهین
۱۷ اسفند ۱۴۰۲مطلب اصلی مربوط به معرفی این خودرو همون زمان کار شد و این مطلب یه مرور و ملاقات دوباره باهاش هست. لطفا از سمپاشی بی دلیل خودداری کنیم.
AMANTE
۱۷ اسفند ۱۴۰۲با بخشی از حرفی های شما موافق هستم ولی شما باید شرایط رو هم نظر بگیری.
مثل: تعداد نویسنده ها، نحوه ی پرداخت حقوق نویسنده ها که راهش تبلیغات و رپورتاژ آگهی هست و چون در کشور بجز چینی چیزی نمیاد کار ایش نمیشه کرد ولی گاهی زیادی میشه که شخص میتونه اون پست ها نگاه نکنه.
چند پست قبلی هم که کاور اش تیگو ۸ هست راهنمای خرید کراس اوور های موجود صفر در ایرانه که متسفانه همه چینی هستن.
معرفی این اوروس کوپه هم خیلی وقت پیش در سایت بود.
https://www.pedal.ir/lamborghini/mansory-lamborghini-urus-two-door/
Mercedes
۲۳ اسفند ۱۴۰۲داداش تا چند ماه پیش همه چینی بود
الان تویوتا ، هیوندای ، کیا ، ائودی ، بنز و … هم معرفی شده واسه واردات
البته بازم تعداد چینی ها بیشتره
ولی خب میتونن از همونی دیگه هم مقاله کار کنن
Taha Ayoobi
۱۷ اسفند ۱۴۰۲چه خوشگلههههه
amir
۱۷ اسفند ۱۴۰۲این رنگو انقدر دوست دارم تو نید فور اسپید تویوتا سوپرا رو تا خرخره تیون کردم این رنگیشم کردم اون زمان انقدر جیگر شده بود که نگفتنی
Taha Ayoobi
۱۷ اسفند ۱۴۰۲واقعا یکی از بهترین رنگ هاست.
امیررضا
۱۷ اسفند ۱۴۰۲مال خیلی وقت پیش نیست؟ آذر سال پیش معرفی شد… .
سبحان
۱۷ اسفند ۱۴۰۲نظر شخصی
رضوانی رو خیلی بیشتر قبول دارم تا منصوری
چیه این آخه
ALI.S
۱۷ اسفند ۱۴۰۲هر دوتا عالی هستن.
یکیشون تیونر هست و اون یکی باز طراحی میکنه.
Taha Ayoobi
۱۷ اسفند ۱۴۰۲کارشون مثل هم نیست که بخوای مقایسه کنی
اگه اینطوریه اصن من ووسن رو از هر دوتا بیشتر دوست دارم
ARIAN
۱۷ اسفند ۱۴۰۲قیمت مسخره. با این پول میشه یه کالینان و یک جی 63 و یه gls600 میباخ و لامبورگینی اوروس و فراری پورسانگوئه و استون مارتین dbx 707 خرید 😐
Taha Ayoobi
۱۷ اسفند ۱۴۰۲برا همینه که خاص ها میخرنش
A.m.A
۲۱ اسفند ۱۴۰۲اگه همه مثه تو فکر میکردن رولزرویس و بنتلی و خیلی شرکتای دیگه ورشکسته میشدن
تفاوت هست بین ذهن انساان پولدار و معمولی
Mercedes
۲۳ اسفند ۱۴۰۲اتفاقا قیمتشو دوست دارم
دیگه اینطوری نیست هرکس یه لندکروز لخه تو ایران مال سال ۲۰۱۲ داره بفروشه بره دبی اینو بخره
واسه ایرانیای داخل میشه دست نیافتنی
فقط کارآفرین ها و افراد موفق میتونن بخرن
نه دلال های …
مهدی
۱۷ اسفند ۱۴۰۲عجب چیزی شده!!!
parhamiof
۱۷ اسفند ۱۴۰۲هیچوقت اوروس به دلم ننشسته حتی با این همه تیونینگ و مدل جدید و…
N.I.M.A
۱۷ اسفند ۱۴۰۲به نظرم تنها مشکل این ماشین عدم سفارشی شدن Head unit ماشین هست که لامبورگینی اوروس رو به رنگ تیونینگ شده نشان نمیده و سفید یا مشکی یا هر رنگی هست که خریدار تهیه کرده.
ALI.S
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ظاهراً منصوری با جمله غریبهست:
بعضی جاها رو نباید دست زد.
کل ماشین رو از نو روکشی کرده!
واقعاً دمش گرم که این جیگر رو ساخته!
ar-ma-n
۱۷ اسفند ۱۴۰۲من نگران کثیف شدن داخلشم وای 🤔🤣
ی سوال امکان شخصی سازی این ماشین هست یا خیر ؟
فکر نکنم منصوری بزار البته اگه بزار قیمت فراتر از یک ماشین میشه؟؟
𝐀𝐥𝐢
۱۷ اسفند ۱۴۰۲همه چیش یه طرف رنگش یه طرف
Khashayar
۱۷ اسفند ۱۴۰۲یه تغییر در بدنه و رنگ آبی = 2 میلیون دلار
با تمام احترام به منصوری و اعضای پدال
Mercedes
۲۳ اسفند ۱۴۰۲آره رولزرویس خوبه یه بار میذاره عقب ماشینش قیمتو از ۵۰۰ هزار تا میاره رو ۲۰ میلیون دلار
با احترام
Siyavash
۱۷ اسفند ۱۴۰۲با تمام احترامی که برا منصوری قائل هستم ولی خاک عالم بر سر اون کسی که ۲میلیون دلار پول به این ماشین بده..هرچقدر هم تک و اس باشه ولی ارزش این پول رو نداره ..تقریبا داریه پول یه شیرون رو میدی یه اوروس تیونینگ شده سوار شی..دقیقا پول چهارتا فراریsf90 پول ده تا از خود اوروس نسخه استاندار هست…پول دوتا مکلارن سنا هست…پول یه پوشه ۹۱۸ و یه فراری sf90 باهم هست …میفهمی ۲ میلیون دلار یعنی چقدر ..یعنی اینایی که من گفتم…البته شیرون رو باید کارکرد بخری 😁😁
Taha Ayoobi
۱۷ اسفند ۱۴۰۲انقد آدم پولدار هست که نمیدونن با پولاشو چیکار کنن
میان اینو میخرن
Mr
۲۳ اسفند ۱۴۰۲پول ۳ تا سری ۷ مدل ۲۰۱۷ تو ایران هست
BMW
۱۷ اسفند ۱۴۰۲خوشگله همین😂
Mohsen
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ب نظرم همون لامبورگینی خودش میدونه چطور بسازه ، زیباتر و با شکوهتر میسازه
همایون
۱۸ اسفند ۱۴۰۲واقعا در عجبم شرکت منصوری با این حجم مشتری وفادار و این توانایی حیرت انگیز تو ساخت پنل ها و بدنه فیبر کربنی که تقریبا هر کاری که دلش بخواد و هر تغییری که دلش بخواد میتونه رو پیچیده ترین خودروهای دنیا انجام بده و حتی کلی خرج کرده فیبر کربن با بافت رنگی و حتی طرح های متفاوت با بافت متفاگت بسازه چرا هیچوقت نمیاد مثل برند هنسی یه محصول اختصاصی برای خودش بسازه حالا رو هر پلتفرمی دیگه از هنسی کمتره که پونزده سال پیش رو پلتفرم لوتوس نسل اول هنسی ونوم رو ساخت الان اف پنج رو ساخته دوست داره رکورد سرعت بزنه دیگه همه کار مرده واقعا نه تنها وقتشه بلکه حتی دیر هم شده که منصگری محصول اختصاصی خودش رو بسازه وقتی تو المان دم و تشکیلات ساخت فیبر کربن به اون عظمت داره که حتی با خودروساز های المانی برای افزایش تیراژ تولید پنل های فیبر کربنی شون هم داره کار انجام میده بیست سال پیش کوروش منصوری اومد ایران از فولکس واگن ادم اورده بود ایران خودرو که یه پلتفرم گروه مهندسی فولکس برای ایران خودرو بسازند تا یه محصول ارزون قیمت با کیفیت و قابل صادرات ایران خودرو بزنه یعنی الان نمیتونه یه پلتفرم بخره یا حتی خودش بسازه گروه چیتا تو ایران برای این لافراری اپرتا خودشون با استفاده از طراحی سه بعدی یه شاسی و فریم لوله ای ساختند دیگه منصوری راحت میتونه یه پلتفرم تمام فیبر کربنی مثل کاری مه مکلارن کرد و هنوز داره از همون یدونه پلتفرم اینهمه خودرو میسازه انجام بدنه یه پلتفمر سه تیمه به اصطلاح تخم مرغی تمام فیبر کربنی برای منصوری کار دو ساله به خدا بدنه و پنل های بیرونی هم که کار هر روزشونه میمونه انجین که شرکتی که موتور بوگاتی رو تقوست میکنه و به موتور مکلارن و بنز و لامبورگینی و فراری دست میزنه تقویتش میکنه اون هم اصولی نه فقط بوست توربو رو زیاد کنه و ریمپ کنه،دیگه انجین از شرکتی مثل کازورث و یاماها و ویلیامز گرفتن و سفارس دادن و دستکاری مردن براش کاری نداره که اخه
M power
۱۸ اسفند ۱۴۰۲خودشو دوس دارم ولی قیمتشو نه
blackwing
۱۸ اسفند ۱۴۰۲اوه اوه من اینو تو منصوری دیدم ولی خیلی سرسری از کنارش گذشتم چون کلاً از طراحی اوروس خوشم نمیاد ، ولی نمیدونستم ۲ میلیون دلار قیمتشه !!!