مت واتسون سه محصول قدرتمند لامبورگینی را روی داینو برده تا قدرت واقعی آنها را مشخص کند. این آزمایش نتایج جالبی دارد.
لامبورگینی در سالهای آینده نیروی الکتریسیته را چاشنی موتورهای بنزینی خود خواهد کرد و دوران درونسوز خالص را به پایان خواهد رساند. بااینحال، این شرکت هماکنون مدلهای بنزینی بسیار قدرتمندی تولید میکند و حالا مت واتسون سه نمونه از آنها را برای مشخص کردن نسبت قدرت به وزن واقعی روی داینو گرد هم جمع کرده است که شامل اونتادور SVJ، هوراکان STO و اوروس پرفورمانته میشود.
اوروس پرفورمانته از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۶۶ اسب بخار قدرت استفاده میکند، موتور ۵.۲ لیتری V10 هوراکان ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد و نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 اونتادور هم ۷۷۰ اسب بخار را به چرخها تحویل میدهد. ابتدا هوراکان STO روی داینو رفت و ۵۵۰ اسب بخار قدرت روی چرخها را نشان داد اما محاسبهٔ مجددی صورت گرفت و این عدد به ۶۳۶ اسب بخار رسید که البته هنوز هم کمتر از رقم اعلامی است. بررسی وزن STO نیز عدد ۱۵۴۷ کیلوگرم را نشان داد که از عدد اعلامی ۱۴۳۷ کیلوگرم لامبورگینی بیشتر است.
اوروس پرفورمانته اما روی داینو عدد ۷۰۴ اسب بخار را نشان داد که بسیار بیشتر از قدرت اعلامی است اما از سوی دیگر، با وزن واقعی ۲۲۷۵ کیلوگرم از ۲۱۵۰ کیلوگرمی که لامبورگینی اعلام کرده سنگینتر است. درنهایت هم نوبت به قویترین عضو این جمع یعنی اونتادور SVJ میرسد که روی چرخها ۶۸۶ اسب بخار قدرت دارد. این یعنی قدرت موتور V12 لامبورگینی در فلایویل ۸۰۹ اسب بخار است. در همین حال، وزن واقعی اونتادور نیز ۱۸۵۱ کیلوگرم نشان داده میشود که اختلاف بسیار زیادی با ۱۶۳۰ کیلوگرم اعلامی دارد.
R
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲آاااااه صدای svj ……
mercedes
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲آلمانیا از اعداد کمپانی همیشه 50اسب بیشتره
Tesla
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲اوروس چون موتورش رو کاملا آلمانی ها ساختن اینقدر خوب بود ( البته موتور آونتادور و هوراکان هم ساخت ژرمن ها هست ولی خب متاسفانه ایتالیایی ها یکم توش دست بردن و خرابش کردن )
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲با کمال احترام خیلی مشتاقم بدونم این حرفا رو از کدوم درز و سوراخی در میاری در واقع شما واسه خود لامبورگینی نقش هویج رو هم قائل نیستی و جالب اینه که جوری از ایتالیا و فقر تکنولوژیش حرف میزنی که انگار بهترین انجین ساز دنیا فراری نیست
تریدر برفکی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲الان به موتور اونتادور توهین کردی؟
درسته المان تکنولوژی خیلی پیشرفته ای داره ولی واقعا بی انصافیه فراری و لامبو رو دست کم بگیریم
Tesla
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲خداییش منم چند ساله دارم میگم : لامبورگینی آلمانی هست نه ایتالیایی ، ولی بعضی ها متاسفانه قبول نمیکنن
amir-mr
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ببخشید این حجم از اطلاعات رو از کجا دارین ها یک جوری میگه که چند سال دارم میگم انگار تو دفتر مرکزی لامبو داره کار میکنه😂واقعا افرین یکم دیگه از اطلاعات محرمانت بگو ما هم با خبر بشیم
R
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲حتما اونجا کار میکرده اخراج شده داره افشاگری میکنه🤣🤣🤣
R
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲مدرک بیار نتونستی ثابت کنی نباید بیای اینجا
Tesla
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲من اگه جای فولکس باشم : به عنوان شرکت مادر ، دفتر مرکزی و خط تولید اصلی لامبو رو از سنت آگتا به ولفسبورگ انتقال میدم ، تا دیگه کاملا زیر نظر آلمانی ها کار کنن ( و شاهد خرابکاری ایتالیایی ها نباشیم )
Sobhan
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲خیلی قدرت هارو پایین گفته بودن دیگه ،فقط هوراکان رو درست بود
پوریا چالش
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲پشت یک شخص یا یک برند موفق همیشه حرف هست حالا چ لامبورگینی باشه چ فراری پس این نشونه خوب بودنه ن بد وگرنه بد ک هیتر نداره
تریدر برفکی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲یارو میاد از شیرون ss ایراد میگیره
چه توقعی داری اونوقت از لامبو ایراد نگیره(منظورم این نیست لامبو بده کاملا بالعکس)😂
هیتر همیشه هست