۱۹تا چند ماه آینده جانشین لامبورگینی آونتادور دوستداشتنی معرفی خواهد شد اما به تازگی پتنت های طراحی این خودروی ۱۲ سیلندر در وبسایت سازمان مالکیت جهانی منتشر شده است.
اسکچ های طراحی رسمی این خودرو قطعاً واقعی هستند زیرا مالک آن که با رنگ سیاه و سفید نشان داده شده شرکت لامبورگینی است. نکته جالب اینکه پتنت های موردبحث در دفتر مقدونیه شمالی ثبت شدهاند. اگرچه تصاویر موردبحث کیفیت بالایی ندارند اما میتوانند فهم دقیقی از جانشین آونتادور را ارائه کنند. در اغلب موارد پتنت ها طراحی دقیق خودروها را به نمایش نمیگذارند و حتی باعث میشوند آنها خندهدار به نظر برسند اما جانشین لامبورگینی آونتادور اینگونه نیست و حتی این تصاویر با کیفیت پایین نیز باعث میشوند هیجانزده شویم! قطعاً غیرممکن است که این تصاویر را با محصولاتی به غیر از لامبورگینی اشتباه بگیریم.
نمای جلوی عصبانی خودرو باعث میشود به فکر لامبورگینی سیان FKP37 بیفتیم. خروجیهای اگزوز نصب شده در ارتفاع بالاتر نیز همین موضوع را تداعی میکنند. دیفیوزر بزرگ این خودرو نیز بیشباهت به نمونه نصب شده در سنتناریو نیست. همچنین میتوانیم از نمای بالا به محفظه پیشرانه نگاه کنیم که البته تنها نیروبخش این هیولا نخواهد بود چراکه سیستم پلاگین هیبریدی نیز همراه آن وجود خواهد داشت. حتی لامبورگینی هم از قوانین سختگیرانه آلایندگی در امان نیست و به همین خاطر باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم و از وجود پیشرانه ۱۲ سیلندر خوشحال باشیم.
طبیعتاً این تصاویر با تصاویر جاسوسی قبلی در یک راستا هستند. الگوی Y چراغهای جلو و عقب در این پتنت ها به وضوح دیده میشوند و ورودیهای هوای بزرگ نیز جذابیتهای زیادی دارند. اگرچه در این تصاویر کابین جانشین لامبورگینی آونتادور دیده نمیشود اما عکاسان قبلاً کابین یکی از مدلهای پیشتولیدی را شکار کرده بودند و در آن شاهد حالت رانندگی شهری، ردلاین ۸۵۰۰ و دو نمایشگر در کنسول مرکزی بودیم. پس از معرفی پرچمدار جدید لامبورگینی جانشین اوراکان نیز از راه خواهد رسید و آن نیز هیبریدی خواهد بود. همچنین قبلاً شاهد تست اوروس با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز بودهایم چراکه این برند میخواهد تمامی محصولاتش را تا سال ۲۰۲۴ به قوای محرکه برقی شده مجهز کند. انتظار میرود محصول تمام برقی لامبورگینی نیز اواخر دهه جاری میلادی معرفی شود.
GMA
۲۸ دی ۱۴۰۱زیبایی اونتادور هیچگاه تکرار نخواهد شد،بنظرم طراحیش نمیتونه در شأن جانشین اونتادور باشه..
Reza Waffen SS
۲۸ دی ۱۴۰۱هیچ لامبورگینی زشت نبوده نیست و نخواهد بود
بیصبرانه منتظریم
GMA
۲۸ دی ۱۴۰۱لامبورگینی زشت هم ساخته شده! مدل کانتو به عنوان یه لامبورگینی زشت محسوب میشه!
https://www.pedal.ir/lamborghini/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C/
Amir
۱ بهمن ۱۴۰۱کانتو که تولید نشده اگه تولید شده بود میشد گفت یک لامبورگینی زشته ولی تولید نشده بهتره بگیم یک ماشین زشته نه لامبورگینی زشت چون کلمه زشت به یک لامبورگینی نمیاد
لامبورگینی حسی از خاص بودنه
Sina
۲۹ دی ۱۴۰۱ریچارد هموند یک بار هنگام تست لامبورگینی یه حرف جالبی زد
گفت وقتی پشت لامبورگینی جدید میشینی با خودت میگی این دیگه آخرشه آخه از این بهتر قراره چکار کنن حتما لامبورگینی واسه مدل جدید دیگه کاری ازش بر نمیاد و به چالش میخوره اما همینکه مدل جدیدتر میاد به بازار حسابی شوکه زدت میکنه و میفهمی همیشه لامبورگینی یه چیزی توی چنته واسه رو کردن داره
خلاصه طراح ها و مهندس های آلمانی رو دست کم نگیر بهترینن و رو دست ندارن خصوصا وقتی با ایتالییها بشینن سر یک میز
Sina
۲۹ دی ۱۴۰۱ریچارد هموند یک بار هنگام تست لامبورگینی یه حرف جالبی زد
گفت وقتی پشت لامبورگینی جدید میشینی با خودت میگی این دیگه آخرشه آخه از این بهتر قراره چکار کنن حتما لامبورگینی واسه مدل جدید دیگه کاری ازش بر نمیاد و به چالش میخوره اما همینکه مدل جدیدتر میاد به بازار حسابی شوکه زدت میکنه و میفهمی همیشه لامبورگینی یه چیزی توی چنته واسه رو کردن داره
خلاصه طراح ها و مهندس های آلمانی رو دست کم نگیر بهترینن و رو دست ندارن خصوصا وقتی با ایتالییها بشینن سر یک میز…
Amir
۱ بهمن ۱۴۰۱طراحیش قراره یه همچین چیزی باشه
https://supercarblondie.com/wp-content/uploads/lamborghini-2023-render.jpg
https://supercarblondie.com/wp-content/uploads/Lamborghini-2023-2-sb.jpg
خوشگله😃
Ab
۱ بهمن ۱۴۰۱اولتیمائه هم عالیه (بعد svj) به اندازه اون خشن نیست ولی تر تمیز و خوشگلنمیفهمم چرا با اینکه نسل عوض شده بازم طراحی تکراری داریم!الان نسل بعدی مثلا شیرون هم لابد شبیه خود شیرون اصلیه؟
در طول یک نسل هی ماشین یک شکل میزنن میگیم عب نداره ، خب وقتی نسل عوض میشه قیافه رو تغییر بده دیگه ، این هیچ چیز جدیدی نداره (چراغ عقباش وننو ، چراغ جلو سیان ، دیفیوزر سنتناریو ، نمای بغل هم همون اونتادور ) این چراغای Y رو تا کی ادامه میده؟؟؟
VIPER
۲۸ دی ۱۴۰۱با این تبلیغات کارنامه یاد پرویز و پونه افتادم
چقدم جاش بده
HR3
۲۸ دی ۱۴۰۱این مود مدرن لامبورگینی با اسم Y دیگه تکراری شده مثل رولزرویس و 911 هم کلاسیک نیست بگیم جذابه
DoctoR
۲۸ دی ۱۴۰۱بجای V10 موتور لباسشویی روشه
VIPER
۲۸ دی ۱۴۰۱از اولم v10نبود
DoctoR
۲۸ دی ۱۴۰۱با هوراکان اشتباه گرفتم
شت
علی
۲۸ دی ۱۴۰۱اگه موتورش ۱۲ سیلندر باشه عالیه ، هرچند هیچی برای من اونتادور نمیشه
محمدهادی
۲۸ دی ۱۴۰۱دوستا از نمای جانبی که ظاهری جنگنده و آئرودینامیک داره
از نمای عقبی هم ظاهرا کار تمامه!
فقط بیشتر نقد ها میمونه سر بخش جلویی خودرو
البته که وزن نهایی و تکنولوژی شاسی و اطلاعات نیروی پیشران ها و نوع گیربکس میتونه بسیار اخبار جذاب و تعیین کننده ی استانداردی برای نسل جدید هایپرکارها دهه ی جدید باشه
بگذارید تا در ادامه ببینیم که به شکلی رقم خواهد خورد
زیزیگولو
۲۸ دی ۱۴۰۱فناوریای پیشگامانه در جهت بهبود عملکرد و لذت بردن از رانندگی و البته رضایت هرچه بیشتر مشتری باعث میشه تا کمپانیایی مثل لامبورگینی ماشینایی با ابعاد و طراحی جدیدتر و مدرنتر تو کلاس ماشینای سوپر اسپرت تولید کنن تا جایی که خیلی از مردم جهان با اینکه هیچوقت نمیتونن ماشینی از برند لامبورگینی بخرن ولی حتی فقط با دیدن عکسا و خوندن خبرای مربوط به اینجور ماشینا لذت میبرن
Sobhan
۲۸ دی ۱۴۰۱میدونیم که خوشگله 🙌 ولی قراره خیلی قوی تر از اونتادور های قبلی باشه 🙌ولی بیشتر دنبال اینم که قیمتش چقدره چقدر افزایش قیمت داشته نسبت به نسخه های قبلی اونتادور 🤔
اشکان
۲۸ دی ۱۴۰۱میخوای بخری ؟
Sobhan
۲۸ دی ۱۴۰۱اره 🤣
اشکان
۲۸ دی ۱۴۰۱به منم بده یه دور بزنم 🤩🤩
Scuderia Ferrari
۲۸ دی ۱۴۰۱میاد که مُچ SF90 استراداله رو بخوابونه
هوراکان هیبریدی هم میره به جنگ 296GTB
بعد از فاصله ای چند ساله دوباره رقابت جذابی تو راهه …
R@min
۲۸ دی ۱۴۰۱فکر نمی کنم جفتشون شانسی مقابل فراری ها داشته باشن همونطور که اوراکان و اونتادور جلوی 458 و 488 و 812 نداشتن. البته اینا چیزی از جذابیت و ارزش لامبو کم نمی کنه چون فراری سطح بالاتر کار می کنه و برای رقابت واقعی جیب فولکس بدجوری خالی میشه که هیچ وقت همچین کاری نمی کنن و هیچ محصول زیر مجموعه فولکس هم بالاتر از پورشه ها قرار نمی گیره.
در کل این رقابت نمایشی برای هر دو طرف سودی خوبی داره و زنده موندن لامبوی بنزینی هم دلگرمی خوبیه.
Scuderia Ferrari
۲۸ دی ۱۴۰۱دقیقاً درست می فرمایید
در VW همه برندها رتبه بندی و اولویت بندی شده هستن و لامبورگینی همیشه در سایه بوگاتی و پورشه بوده و این باعث شده رقابت عادلانه ای با فراری نداشته باشه
فراری در حال حاضر سود خوبی از فروش خودروهاش به دست میاره و طبیعی هست که هزینه بالایی هم برای تحقیق و توسعه انجام بده
R
۲۹ دی ۱۴۰۱میشه بگی دقیقا کجا فراری لامبو رو برده؟ درگ ها رو دیدی اصلا یا نه؟ هوراکان که ۴۵۸ اسپشیاله رو نقطه کرد آونتادور هم ۸۱۲ رو توی پیست هم که رکورد دار نوربرگرینگ بودن چند سال فراری ها کجان؟
R@min
۲۹ دی ۱۴۰۱جای تماشای عکساشون مقداری راجب همون لامبوی مورد علاقت بخونی خیلی چیزا دستگیرت میشه.
R
۲۹ دی ۱۴۰۱وقتی میگن یه چیزی زدی دقیقا همینه طرف داره از خواب و خیالاتش حرف میزنه
بیدارشو مرد 😆😆😆
ممد ژانگولر
۲۸ دی ۱۴۰۱این طراحی قدیمی نمیشه
یعنی هر چی هم باهاش بازی کنن آخرش طرح اولی بیشتر به دل میشینه
DoctoR
۲۸ دی ۱۴۰۱ممد جان پیرو کامنتت در پست قبلی خواستم بگم طراحی همه چیز قدیمی میشه جز یک چیز🏃🏻
ممد ژانگولر
۲۸ دی ۱۴۰۱دکتر پست قبلی بدجوری بی خوابت کرده ها 😂😉
DoctoR
۲۹ دی ۱۴۰۱آره الان ۶ صبحه دارم به کامنت تو می اندیشم
Pouyan
۲۸ دی ۱۴۰۱از این تیکه خیلی خوشم اومد:
«قطعاً غیرممکن است که این تصاویر را با محصولاتی به غیر از لامبورگینی اشتباه بگیریم.»
911
۲۸ دی ۱۴۰۱زیبا و خشن .ولی بازم از رفتن اونتادر ناراحتم. ولی باید با ۱۰۰۰ اسب بخار بیاد. تا رفباشو بزنه. راستی یه سوال. چرا خودرو سازا دارن پسرفت طراحی میکنن؟دوست دارن؟اونتادر خیلی تهاجمی تره.
AMANTE
۲۸ دی ۱۴۰۱یکسری طراحی ها وجود داره که اینقدر جذاب و کم نقض یا حتی بی نقص هستن که با خودت میگی کمپانی چه جوری میخواد جانشین اش یا مدل جدید اش رو طراحی کنه تا بهتر از اینکه هست بشه.
داستان طراحی آونتادور هم دقیقا همینجوری هست.
TESLA
۲۸ دی ۱۴۰۱فک کنم این طراحی قراره زبان مشرک همه لامبو های آینده باشه ، جانشین هوراکان هم به احتمال زیاد طرح چراغ هایی مثل سیان خواهد داشت ، منکه دوستش دارم یه طراحی تهاجمی و در عین حال ظریف هست ، بیصبرانه منتظر معرفی اولین الکتریکی لامبو هستم
TESLA
۲۸ دی ۱۴۰۱مت واتسون ادعا کرده که این هیولا میتونه تا ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشه
RENAULT5
۲۸ دی ۱۴۰۱طراحی های لامبورگینی همیشه برام دلپذیر بوده.
blackwing
۲۸ دی ۱۴۰۱حالُ هوای سال ۲۰۱۱ برای من تداعی شد ، زمانی که جانشین مورسیهلاگو قرار بود رونمایی بشه.. !
لامبورگینی به استفاده از خطوط تیز و شکسته و طراحی شلوغ مشهوره ولی تا الان این شلوغی قشنگ بوده 🤌🏼
امیدوارم خرابش نکنن و با یه چیز عجق وجق روبرو نشیم 🤷🏻♂️
Bmwgg6
۲۸ دی ۱۴۰۱لامبورگینی داره اصالت طراحیشو از دست میده
کم کم داره شبیه ماشین فضایی میشه
ماشین فضایی یعنی طراحیش قشنگ تره لامبورگینیه؟… 😞
ساسان
۲۸ دی ۱۴۰۱https://s2.uupload.ir/files/img_۲۰۲۳۰۱۱۸_۲۰۴۴۲۴_ycmm.jpg
این رخ بالای ۱۲۰۰ اسب میطلبه!
محمدهادی
۲۸ دی ۱۴۰۱البته یادمون باشه که این اعداد اعداد نسخه اولیه و معمولی پرچمدار جدید هست!
لامبورگینی ها همیشه یه نسخه S,SVو اخیرا SVJ جوتا هم داشتند!
این ینی که برخلاف فراری،لامبو همه ساله شرو میکنه به ارتقای پرچمدارش،چه در وزن و چه در توان خروجی
در اونتادور ما ابتدا ۷۰۰ اسب داشتیم،که در آخرین نسخه ها این توان به عدد ۹۰۰ بسیار نزدیک شد!
A.A.S
۲۸ دی ۱۴۰۱به نظر جالب میاد
ببینیم میتونه لایق جانشینی باشه یا نه
DoctoR
۲۸ دی ۱۴۰۱چرا پدال انقدر دیر کامنت هاش آپدیت میشه
arshiaSVJ
۲۸ دی ۱۴۰۱طراحیش تغییرات خیلی شدیدی داره نسبت به اونتادور
اگه صرفا بر اساس اسکچ ها و پتنت ها در نظر بگیریم طراحیش خیلی فانتزی تره و اینکه یه ترکیبیه از سیان و سنتناریو
من راستش دیشب داشتم طرح هایی که سوپرکار بلوندی و مت واتسون ایده داده بودن رو میدیدم و تقریبا همین شکلی بودن موضوع مهم تر اینه که به خاطر دستیار الکتریکی موتور میشه گفت جهش قدرت و احتمال قوی پرفورمنسش خیلی بیشتر از چیزیه که تو مورسیه لاگو و اونتادور کبیر دیدیم
arshiaSVJ
۲۸ دی ۱۴۰۱طبق گفته ها اسمش قراره tormenta باشه
911
۲۸ دی ۱۴۰۱فقط اونتادر…البته اینم عالی شده باید بالای ۱۰۰۰ اسب داشته باشه
Ali
۲۸ دی ۱۴۰۱بخش هایی از طراحی سیان مخصوصا توی نمای جلو دیده میشه
عقب جایگاه خروجی اگزوزا و چراغا متفاوته
ولی هر چی هست حتما یه طراح مسته از خود بی خود طراحیش میکنه و عالی میشه
منتظرشیم :)
Hadi
۲۹ دی ۱۴۰۱طراحیش بزرگنمایی و حجم پردازی بیشتر از اونتادور داره و انگار بزرگتر از اونه…
احتمالا برای رقابت با فراری SF90 قدرتش حدود ۱۰۰۰ اسب باشه
امیدوارم یه چیزی در حد نام و آوازه لامبورگینی رونمایی کنن و جانشین خوبی برای اونتادور که هنوزم بعد ۱۲ سال شاهکاره طراحیش و جاودانه میشه…
mmz2008
۲۹ دی ۱۴۰۱اگه اسمش رو جانشین اونتادور نذاریم خیلی خفنه مجموع دانش طراحی و فنی چندین و چند ساله ی لامبورگینی شده این.
ولی اگه جای اونتادور رو بتونه بگیره واقعا نه
یعنی در حد اون نیست
مجید
۲۹ دی ۱۴۰۱از نظر من سیان زشت بود و یه تناقض خیلی زشتتری داره که جلوش خیلی بیش از حد ظریف و شکننده به نظر میاد و پشتش به طرز خیلی زشتی ترسناکه.
aliHOZA
۳۰ دی ۱۴۰۱لامبورگینی فقط مورسیه لگو.
والسلام.
homayoun
۳ بهمن ۱۴۰۱اون تفاوت و رشد و نوآوری که در سیر طراحی دیابلو به مورسیه لگو بود و مورسیه لگو به اونتادور دیده میشد در این مدل دیده نمیشه و انگار یه مدل تولید محدود بر اساس آونتادوره دقیقا ترکیبی از سنتناریو و سیان هستش این خودرو امیدوارم تغییراتی داشته باشه