مالکان لامبورگینی آونتادور هم اکنون با ۱۶۵,۰۰۰ دلار می توانند پکیج کامل DMC را برای خودرویشان سفارش دهند؛ پکیجی که هم ظاهر این سوپراسپرت را زیباتر کرده و هم بهبود فنی قابل توجهی برای آن داشته است . . .
Molto Veloce نامی است که DMC برای این خودرو درنظر گرفته و یکی از معانی آن در زبان ایتالیایی «فوق العاده سریع» است. کیت بدنه در جلو شامل یک اسپویلر فیبرکربنی است که زیر سپر استاندارد آونتادور نصب شده، همچنین رکاب های جانبی فیبرکربنی نیز علاوه بر بهبود جریان هوای عبوری موجب افزایش نیروی چسبندگی آونتادور شده اند. دیفیوزر و اسپویلر عقب نیز آخرین تغییر صورت گرفته در آن است.
در قسمت فنی این تیونر سوئیسی توانسته با تغییراتی ازجمله پمپ بنزنین و انژکتورهای جدید، تغییر سیستم الکترونیکی کنترل فشار سیلندرها و … از پیشرانه ۶.۵ لیتری V12 آونتادور که در حالت استاندارد حدود ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد، بیش از ۹۰۰ اسب بخار تولید کند. به گفته DMC خروجی اگزوزهای تیتانیومی جدید آونتادور نیز که با افزودن آن ۱۵ اسب بخار بر قدرت موتور افزوده شده تنها ۳.۴ کیلوگرم وزن دارند یعنی ده برابر سبکتر از مدل استاندارد!
اما آنهایی که تمایلی برای سفارش پکیج کامل DMC را ندارند می توانند برخی از اجزای مختلف آنرا بصورت جداگانه خریداری کنند: به عنوان مثال ۳۲,۶۰۰ دلار برای کیت بدنه، ۱۳,۰۰۰ دلار برای نمای درونی خودرو (که هنوز تصاویر یا جزییات آن منتشر نشده)، ۱۳,۰۰۰ دلار برای رینگ های Forgiato و ۷,۱۰۰ دلار برای سیستم اگزوز.
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱بیا الان بازم یه هیچی ندون میاد میگه GTR بهتره.!هه!
alireza
۲۸ شهریور ۱۳۹۱GTR بهتره!
دانیال
۲۹ شهریور ۱۳۹۱GT-R بهتره فیلسوف
asha
۱۲ مهر ۱۳۹۱اگه GTR بهتر بود اینجوری با رای های منفی قهوه ایت نمیکردن
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۱به قول یه دوستی اگه دشمن نداشتم به قدرت خودم شک میکردم
*****
۱۹ آبان ۱۳۹۱بابا یه جور حرف بزننین بگنجه. شماها جی تی ار رو با لامبورگینی مقایسه میکنید ای کیو ها؟ قیمت این کجا قیمت اون کجا. هرچه قدر پول بدی همون قدر اش میخوری. جی تی ار به نسبت قیمتش و اسب بخار خروجیش پوز خیلی ها رو زمین زده یا اینکه هم ردیفه باهاشون. لامبورگینی هم به نسبت قیمتش با اسب بخار خروجیش باید با هم قطارهای خودش مقایسه بشه نه با جی تی ار که قیمت پایینتر و اسب بخار کمتر داره. بای
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱این رنگ نارنجیش که منو دیوونه خودش کرده.
Ali/n
۲۸ شهریور ۱۳۹۱یه خورده شبیه گالاردو نیست؟
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱علی تو بازم نظر دادی بی اجازه؟!
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱مرسی ایتالیا.
مرسی لامبور.
مرسی اوانتادور.
Ali/n
۲۹ شهریور ۱۳۹۱اقا حسان اجازه شما دست ماست این چه حرفیه!
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱علی تو چقد زرنگی؟
ندزدنت؟
با این حال ما دوست داریم اق علی.
علیرضا اسدی
۲۸ شهریور ۱۳۹۱خوشگل شده شده ولی باید بره جلوی اونتادور 12000 اسبی underground racing بوق بزته
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱همینم اگه بهت دادن سوار نشو.
علیرضا اسدی
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ببخشید یه صفرش اضافست!
حیدر
۲ دی ۱۳۹۱واقعا هم اگه نمیگفتی فکر میکردیم دوازده هزار اسب بخار قدرت داره….
Shahin
۲۸ شهریور ۱۳۹۱دمت گرم alireza
دوستان همگی مراجعه کنید به پست GTR 1400 اسبی ببینید کی هیچی ندونه! هیچ کس لامبورگینی رو زیر سوال نبرد،تو زحمت مطالعه رو به خودت نمیدی بعد میای راجع به GTR نظر میدی!!!
توام خوب میشی!
منم اینجا حرفی از لامبو نمیزنم و ماشینی رو زیر سوال نمیبرم…
از حرفات معلومه با کی طرفم،وقتی به جای بحث منطقی میگی فقط لامبو فقط ایتالیا…
شما فعلا حرفای خودتو لایک بزن داداشم،به سلایق بچه ها هم توهین نکن…حالا محیط مجازیه میل خودته :)
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱شما برو عکس gtr بیریخت تون رو ببین.
ما هم با لامبور زیبا و ایتالیایی و پر قدرت خودمون لذت میبریم.
هوچی دیگه نبینمت اینورا.
Shahin
۲۹ شهریور ۱۳۹۱عرض کردم که فقط به قیافه نگاه میکنی… زیاد دیدم مثه تو عموووو
تو مکس اسپید و فتراک ما چه بحثایی میکنیم منو باش اومدم اینجا دارم با تویی که دلت به لایک و دیس لایک خوشه حرف میزنم :D
arya
۳۱ شهریور ۱۳۹۱شاهین جون دادش خیلی میخوامت . داداش خودتو ناراحت نکن دوستان نظر میدن دیگه. قطعا در شتاب گیری سریع gtr هیچ شکی نیست و بر هیچ کسی پوشیده نیست. ولی لامبور هم یک سری متعصب هایی داره پس زیاد خودتو ناراحت نکن the legend is real . only ferrari and gtr
hesan
۲ مهر ۱۳۹۱gtr به گرد avantador هم نمیرسه.هه هه
gtr خودشو ترکونده تا به این رکورد رسیده اما لامبور بدون هیچ تقویتی شتابش اینه.
روزیرو میبینید که یک تیونر موفق avantadoro رو تقویت میکنه و به شتاب 0تا100 تو 1 میرسونه.نزدیک اون روز.
parham 15
۲۸ شهریور ۱۳۹۱آنچنان جالب هم درش نیووردن.میدونم الان ملت میان مخالف میزنن.(نظرکاملاشخصی)
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱شاهین تو انقدر بی شخصیتی که در مورد هیچی منطقی نمیگی.
دوستان لطف دارن like میزنن.
تا چشت دراد.
بی شخصیت هیچی ندار.
arya
۳۱ شهریور ۱۳۹۱دادش یک لطفی کن برو اون فیلم درگ اونتادور رو با gtr 700 اسبی رو نگاه کن بعد بیا نظر بده عزیز
carbonado aventador
۱۲ مهر ۱۳۹۲همون gt-r با قدرت 700 تا جلو کربونادو لنگ می ندازه!!!!
ehsan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱گل بود به سبزه نیز اراسته شد
mohammad
۲۹ شهریور ۱۳۹۱واااااااااااااااااااااااآی جییییییگرتو بخورم
امیر
۲۹ شهریور ۱۳۹۱خیلی قشنگ شده ولی خداییش 160000 تا واسه تیونینگ خیلیه یارو با این پول میتونه بره یه R8 یا استون مارتین یا … بخره :(
هرچند اونی که اینو میخره مطمئنا پول کیتشم براش چیزی نیست و همه ی اون ماشینارم داره
عشق است LAMBORGHINI :)
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱امیر از ماشین سر در نمیاری از گاو خشمگین lamborghini سر در نمیاری بی خود نظر نده.
aston وr8 رو با برندای ضعیف تر مثه پورشه و بنز و بی ام و و بنتلی مقیاس کن لطفا.
slr mclaren
۲ مهر ۱۳۹۱به نظر توbenzوbmwوporscheضعیفن؟یه نیگاه به فناوری های جدید خودرو بندازی حالیت میشه دنیا دست کیه.
hesan
۲ مهر ۱۳۹۱نه ضعیف نیستم اتفاقا ماشینای المانی عالین و سگشون می ارزه به هرچی چینی و ژاپنیه.
اما المانیا به ایتالیایی ها نمیرسن.
Amir.MN
۱ فروردین ۱۳۹۳ایتالیا بیشتر سوپر اسپورت تولید می کنه
نباید با آلمان مقایسش کرد !
amir
۳۰ شهریور ۱۳۹۱من نمیدونم ولی عکساشو دیدم یاد سوسکایه تو حموم افتادم
MohseN
۲۵ آبان ۱۳۹۴خیییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی بد سلیقه ای!!!!
جرمی کلارکسون: از ماشین تو قشنگتره پس بهتره :)
جیمز می: قبول دارم طبق معمول واسه پوستر لامبورگینی حرف نداره!
بعد میای میگی سوسک حموم؟؟؟
امیرعلی
۳۰ شهریور ۱۳۹۱لامبورگینی (ع)
Wolf Man
۳۱ شهریور ۱۳۹۱aventador سوپر اسپرت خاصی و هر کجای دنیا که باشه سر ها رو به سمت خودش می چرخونه ولی برعکس GTR بعد از مدتی از نظر ظاهری خسته کننده میشه در بحث لذت از رانندگی هم aventador برندست چون با کیفیت سواری برتر و تحمل شتاب جانبی بیشتر و صدای موتور و کابین جذاب تر قطعا رانندگی باهاش هیجان انگیز تره
NISSAN GTR ضریب آیرودینامیک بالاتری داره و این یک امتیاز مهمه ودر درگ از aventador کم نمیاره و قیمت رقابتی آن از نظر نویسنده ی مجله ی autocar یک بی نظمی در بازار سوپر اسپرت ها محسوب میشه به طوری که از ارزان ترین 911 ارزان تره!
gtr هزینه ی نگهداری پاین تر هم داره.
تا اینجا مقایسه بین این دو خودرو در حا لت استاندارد کارخونه بود ولی اگه بخوایم gtr 1400 و DMC Aventador رو مقایسه کنیم باید به این نکته دقت کرد که 1400 GRT با کمک 6 سیلندر و دو تور بو شارژر بزرگ با ضریب فشار بالا به این بازدهی رسیده ولی aventador به صورت تنفس طبیعی یعنی بدون توربو شارژر یا سوپر شارژر 900 اسب بخار نیرو تولید کرده! به تظر شما اگر موتور aventador توربو شارژر های gtr 1400 رو داشت خروجی اسب بخارش چقدر بود؟
اما این هیچ چیز از ازرش های gtr یا LFA کم نمیکنه چون این تازه اول کاره سوپر اپرت های ژاپنیه و قطعا تا چند سال آینده نسل های بعدی سوپر اسپرت های ژاپن همراه این دو خودرو جزو سوپر اسپرت های محبوب کلکسیونر ها میشن.
دانیال
۱ مهر ۱۳۹۱حرفات درسته دایی ولی به نظر خودت اگه GTR هم (به قول آقا شاهین) در تعداد سیلندر و حجم موتور با آونتادور برابر بود و همین مهندسی فعلی GTR روی حجم 6.5 لیتر پیاده کنن می تونی تصور کنی چی از آب در میاد؟ می تونی؟ از نظر ظاهری هیچ ماشینی به پای آونتادور نمی رسه . شاید هیچ کدوم از شماها به اندازه ی من عکس آونتادور رو توی گوشیتون نداشته باشین ولی باید منطقی فکر کنیم مهندسی ژاپن و GTR قدرتش رو به رخ تمام دنیا کشیده و خودش رو ثابت کرده
مهدی
۲ مهر ۱۳۹۱نیسان تو ساخت موتور تنفس طبیعی هم مهارت داره
4سیلندر خطی ، 2 لیتری ، تنفس طبیعی چیزی حدود 350hp ازش قدرت کشیده ، تازه ساختش مال دهه 90 هست نه الان
درسته که آوانتادور واقعا زیباست ( مخصوصا دکمه start که مثل جت جنگیه ) ولی عمرا GTR بعد یه مدت ظاهرش خسته کننده شه
Wolf Man
۲ مهر ۱۳۹۱درسته نیسان تو ساخت موتور های کم حجم و پر بازده موفقه البته میتسوبیشی هم سابقه ی بیرون کشیدن 448 اسب بخار از موتور 1.8 لیتری رو داره
hesan
۲ مهر ۱۳۹۱مرسی مرد گرگنما منم دقیقا همینو میخواسم بگم.
هنوز avantadorهیچ تقویت بخصوصی نشده وبا تنفس معمولیش این رکورد عالی رو زده اما gtr ژاپنی خودشو ترکونده تا به این رکورد رسیده.
در جواب اینم که گفتی gtr پیشرفت میکنه باید بگم که ژاپن بشین دم کوزه ابشو بخوره بینیم.
از این به بعدم این gtr رو با سراتو مقیاس کنید plz.
اخه چیه این گرازه ی ژاپنی به سوپر اسپرن میخوره<داخلشو ببینی حالت به هم میخوره تو سراتو قشنگ تره<بیرونشم که دیگه مشخص چقد مذخرف دیگه<موتورشم که یه چی عادی و معمولی در حد سراتو و جنسیس .هه
طرفدار gtr
۹ مهر ۱۳۹۱یعنی واقعا که…
اقای حسن… جنابعالی با این نظرات پوچ و بی محتوات هم به بچه ها توهین میکنی هم کیفیت سایت رو پایین میاری… لطفا یخورده علمی صحبت کن مثل اقای ولف من…
تو زمین نوربورگ رینگ که همه میشناسین:
Nissan GT-R 7:24.00 2012 550hp
Lamborghini Aventador LP700-4 7:25.00 2011 700hp
منبع: http://www.fastestlaps.com
اینه داداش… GTR اینه…بدون هیچ تیونینگی
dany honda CBR 600
۳۱ شهریور ۱۳۹۱بابا دمتون گرم این چیه دیگه ساختین – خوشگل – خشن – پر قدرت – ایول دارین به خدا
Shahin
۱ مهر ۱۳۹۱ممنون از همه دوستان! راستش اشتباه از من بود که جواب hesan رو دادم،اینجور مواقع نباید جواب داد!
همه جا نسبت به این GT-R سخت میگیرن و بهش کم لطفی میشه!
درسته شما یچیزایی رو رسوندین ولی یکم من باید بگم! نگاه کنید قیافه و لذت رانندگی یه چیز کاملا شخصیه،شما تو پیکان سوارای ایران میتونی این موضوع رو ببینید. این از این! شتاب جانبی آونتادور 1.5g ثبت شده و کلیپ دیدم که جی تی آر 1.6g رو تونسته تحمل کنه اما 1.5g برای مدل 2012 ثبت شده! پس آونتادور تو شتاب جانبی مساویه!اینکه ضریب آئرودینامیک جی تی آر 0.26cd هست تو مدل 2013 این یه شاهکاره! شما هیکل آونتادورو با جی تی آر مقایسه کنید ارتفاع رو مقایسه کنید؟نمیشه فقط عوامل پیروزیه یه ماشین رو برد زیر ذره بین. این مهندسیه شرکت نیسانه. موقع قضاوت ضریب دنده 0.03 نیسان جی تی آر رو یادآوری کنید که از بوگاتی و آونتادورم سریعتره! فقط 3.8 لیتر فقط 6 سیلندر یعنی 6تا از آونتادور کمتر نزدیک 200 کیلو از آونتادور سنگین تره…درمورد توربو این کلیپ رو ببینید من دیگه توضیح نمیدم
http://www.aparat.com/v/9P8hv
تو اون درگ که از درگ تایمز پخش شد در اصل جی تی آر 660 اسب بخار بود که این ماشین مال Milave هست و آونتادورم همونطور که میدونید 691 اسبه! با قدرت بیشتر موفق نشد جی تی آر رو شکست بده! خیلی خیلی های دیگه هست ولی دیگه پرحرفی میشه فکرکنم همینا برای رسوندن منظورم کافی باشه!(بحث تیونینگ این دو ماشین هم کاملا جداست)
مسعود
۲ مهر ۱۳۹۱amir منم یاد همون سوسک افتادم!
Wolf Man
۲ مهر ۱۳۹۱اطلاعات من در باره ی شتاب جانبی aventador وGTR به ترتیب 1.3 و 1 جی بوده از مجله ماشین بود
در مورد آئرودینامیک هم که گفته بودم gtr برتره
در مورد لذت سواری با شما موافق نیستم مگه میشه لذت رانندگی شخصی باشه؟! اگر هم باشه مطمئن باشید آدمای بشتری از سواری با aventador لذت می برند.
کسی منکر این نیست که نیسان جه کار بزرگی کرده و حتما شاهد طراحی هیجان انگیز تری از نیسان در آینده خواهیم بود
hesan
۲ مهر ۱۳۹۱لامبور یدونس.
gtr روبا سراتو کپ ام مقیاس نمیکنم.
لذت سواری که سراتو داره gtr نداره این رو تجربم میگه.
شما فقط حسرت gtr رو دارین یه بار که پشتش بشینی متوجه تمام موضوعات میشید.
Shahin
۲ مهر ۱۳۹۱تو مجله موتور ترند این اعداد کاملا ثیت شده داداش.
خب نظرتون محترمه ولی کسی که پورشه رو دوست داره هیچوقت لذت رانندگی آونتادورو به پورشه ترجیح نمیده منم مثه همونا(البته من زیاد دیدم اینجور موردا)
توی تست بهترین ماشین برای رانندگی سال 2012 آونتادور آخر شد و جی تی آر سوم!اینم یه نمونه دیگه از شاهکار این ماشینه!
درمورد تنفس طبیعی و بازده موتور بگم! خیلی ها توربو های این ماشین رو دلیل بر ضعفش میدونن در ضورتی که نیسان ساخت موتور تنفس طبیعی رو کهنه کرده! موتور 3.5 لیتری V8 تنفس طبیعی که 800 اسب بخار تولید میکرد: سال 1990 اینکه نیسان جی تی آر رو توئین توربو کرده دلیل نمیشه که علمشو نداره!
در حرف آخرتون باهاتون موافقم منم منکر طراحی های لامبورگینی نشدم!!!
Wolf Man
۳ مهر ۱۳۹۱اگه لینک از این تست بهترین ماشین داری بزار یا آدرس بده دانلود کنم اگه واقعا 1.5 جی رو ثبت کرده باشه پرچمش بالاست
Shahin
۳ مهر ۱۳۹۱این شتاب جانبیش که 1.5 جی ثبت شده:
اینم بهترین ماشین برای رانندگی 2012 : http://www.motortrend.com/features/performance/1208_2012_motor_trend_best_drivers_car/
صفحه هارو جابجا کنید همه چی ثبت شده!
hesan
۲ مهر ۱۳۹۱اول این که این ویدیویی که تو گذاشتی درگ نبود بلکه یه کل کل بود
دوم اینکه gtr ژاپنی مسخره گرازه داره با galardo کل کل می کنه نه avantador.
سوم اینکه اگه ویدیو رو نگاه کنی اصلا راننده لامبور متوجه کل کل اون گرازه نبوده.
چهارم اینکه اسم این گاری زاپنی تو کنار سوپر اتومبیل های lamborghini و bugati نیار خدا میندازتت جهنما.
هانیه
۲ مهر ۱۳۹۱من عاشق لامبورگینیم و یه روز وقتی لامبورگینی گرفتم باهاش یه عکس خوشگل میندازم و میزارم تو سایت
dany honda CBR 600
۳ مهر ۱۳۹۱اگه بتونی ایول داری – این یکی از آرزو های منه هانیه جان – امیدوارم هم من وهم تو و بقیه دوستان عشق لامبور یک بار هم شده سوار این ایتالیایی اصیل بشیم – ( آمین )
هانیه
۲ مهر ۱۳۹۱راستی سایتتون عالیه
Shahin
۲ مهر ۱۳۹۱جواب اولت: http://www.aparat.com/v/SE8tl
جواب دومت: http://www.aparat.com/v/0t97m
http://www.aparat.com/v/7sHVG
فقط میتونم بهت بگم یکم مطالعه کن!!!!!!!
باور کن من 200 تا دیس لایکم بخورم برام مهم نیست،نه دیس لایک مهمه نه لایک نه حرفای تو درباره منو جی تی آرو طرفداراش!
bizkit
۴ مهر ۱۳۹۱عجب ماشین شاخیه
هیچ وقت این لامبورگینی تموم نمیشه. هرچند آئودی هم براش سنگ تموم گذاشته
مهدی
۱۱ مهر ۱۳۹۱یه خورده هیکلیه هینم یه کم زشتش کرده
نوید
۱۴ مهر ۱۳۹۱سلام
واقعا خنده داره شما دارید به این ماشین نگاه میکنید که چی الان اگه همتون پولهاتون رو روی هم بذارید نمیتونید یکیشو بخرید
چرا دارید وقتتون رو تلف میکنید
خب الان فکر میکنید من میخوام بگم برید روی خودروهای ایرانی تمرکز کنید نه گور بابای هرچی خودرو بی کیفیت ایرانی
برید سراغ زندگیتون درس کلاس و صدتا کار دیگه
انشا الله دکتر مهندسی بشید و بتونید یکی از اینا رو سوار بشید .موفق باشید خدانگهدار
احمد
۱۹ مهر ۱۳۹۱فقط یک خودرو تو زیبایی و قدرت میتونه از این بهتر باشه اونم , KOENGSEEG CCXR
آرش
۲۳ آبان ۱۳۹۱دوستان میگم پراید GTR بهتره یا سمند Aventador?
البته تو رنگشم موندم! یه سمند aventador نارنجی میگیرم…
هم اکنون نیازمند راهنمایی رنگیه شما هستم …
حسین
۱۵ اسفند ۱۳۹۱این DMC برای پراید کی میاد؟
koenigsegg
۲۸ شهریور ۱۳۹۳من یه سوال دارم اگه koenigsegg agera r رو هم اینجوری تیونینگ کنن چی میشه؟