پکیج جدید DMC برای لامبورگینی گالاردو آماده شده است؛ نامی که تیونر برای این خودرو درنظر گرفته Toro بوده و همچنین دارای کیت فیبرکربنی شامل افزودن اسپویلر جلو، رکابهای جانبی و دیفیوزر عقب است. وجود باله کربنی عقب و رینگهایی با سایز ۹.5Jx20 در جلو و 13Jx20 در عقب از دیگر مشخصههای آن است.
DMC با تغییر برنامه ECU توانسته از پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی گالاردو Toro بیش از ۵۷۲ اسببخار قدرت و ۵۷۵ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. البته با سفارش کیت اگزوز نیز قدرت تولیدی در حدود ۲۰ اسببخار افزایش خواهد یافت.
آيسان
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يوسف
۹ خرداد ۱۳۹۱اگه قضیه لامبورگینی رو بدونین مطمئنا به اینهمه پیشرفت افرین میگید
ولی ایران چی؟؟؟؟؟؟؟
بهرته بدونین لامبورگینی مکانیک ساده بوده که بعد از مدتی یه شرکت تراکتور سازی میزنه و بعد از چند سال یه خودرو فراری میگیره
چون لامبورگینی از تعمیر ماشین و عیب ماشینها اگاه هست به دلیل نقص دنده عوض کردن با خود فراری قرار میزاره
فراری هم چون میبینه لامبورگینی یه تراکتور سازه و فکر میکنه نظرش فایده نداره قرارشو لغو میکنه
ایجوری میشه که لامبورگینی به فکر ساخت ماشین میشه
و اکنون لامبورگینی گالاردو و مورسیلاگو ساخت شرکت لامبورگینی
تنها کافیه ادم اراده داشته باشه (خواستن توانستن است)
کامیار
۱۸ شهریور ۱۳۹۱به نظر شما این قشنگتر است یا اونتادور