لامبورگینی

لامبورگینی گالاردو Toro

پکیج جدید DMC برای لامبورگینی گالاردو آماده شده است؛ نامی که تیونر برای این خودرو درنظر گرفته Toro بوده و همچنین دارای کیت فیبرکربنی شامل افزودن اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب است. وجود باله کربنی عقب و رینگ‌هایی با سایز ۹.5Jx20 در جلو و 13Jx20 در عقب از دیگر مشخصه‌های آن است.

DMC با تغییر برنامه ECU توانسته از پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی گالاردو Toro بیش از ۵۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. البته با سفارش کیت اگزوز نیز قدرت تولیدی در حدود ۲۰ اسب‌بخار افزایش خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. آيسان

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. يوسف

    ۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اگه قضیه لامبورگینی رو بدونین مطمئنا به اینهمه پیشرفت افرین میگید
    ولی ایران چی؟؟؟؟؟؟؟

    بهرته بدونین لامبورگینی مکانیک ساده بوده که بعد از مدتی یه شرکت تراکتور سازی میزنه و بعد از چند سال یه خودرو فراری میگیره
    چون لامبورگینی از تعمیر ماشین و عیب ماشینها اگاه هست به دلیل نقص دنده عوض کردن با خود فراری قرار میزاره
    فراری هم چون میبینه لامبورگینی یه تراکتور سازه و فکر میکنه نظرش فایده نداره قرارشو لغو میکنه

    ایجوری میشه که لامبورگینی به فکر ساخت ماشین میشه
    و اکنون لامبورگینی گالاردو و مورسیلاگو ساخت شرکت لامبورگینی

    تنها کافیه ادم اراده داشته باشه (خواستن توانستن است)

  3. کامیار

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    به نظر شما این قشنگتر است یا اونتادور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا