لامبورگینیمرسدس بنز

دوئل فینال، مرسدس GLE63 AMG یا لامبورگینی اوروس؟

مرحلهٔ نهایی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس

گروه نوزدهم در سری دوئل‌های خودرویی پدال به شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس اختصاص دارد که امروز نوبت به برگزاری دوئل فینال آن رسیده است. رقابت‌های این گروه در مرحلهٔ مقدماتی با حضور هشت خودرو آغاز شد و از بین آن‌ها دو فینالیستی که در اینجا می‌بینید به همراه ب‌ام‌و X6 M و دوج دورانگو هلکت توانستند خود را به مرحلهٔ نیمه‌نهایی برسانند درحالی‌که آئودی RS Q8، پورشه کاین توربو S، رنجروور اسپرت SVR و مازراتی لوانته تروفئو حذف شدند. سپس از مرحلهٔ نیمه‌نهایی هم لامبورگینی اوروس با غلبه بر ب‌ام‌و X6 M و مرسدس GLE63 AMG با شکست دوج دورانگو هلکت به فینال صعود کردند تا نهایتاً با رأی و نظر شما برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین دوئل گروه شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس در مرحلهٔ قبلی هم بین ب‌ام‌و X6 M و لامبورگینی اوروس برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین ب‌ام‌و X6 و لامبورگینی اوروس

مجموع آراء: ۲۴۳۶

آراء لامبورگینی: ۱۵۰۷

آراء ب‌ام‌و: ۹۲۹

پیروز دوئل: لامبورگینی اوروس با کسب ۶۲ درصد از کل آراء

لامبورگینی اوروس

تاریخ معرفی: دسامبر ۲۰۱۷

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: پرفورمنس باورنکردنی، یک شاسی‌بلند با حال و هوای سوپراسپرت، یک لامبورگینی پنج‌نفره برای استفاده‌های روزمره، فوق‌العاده توانمند در پیست، هندلینگ عالی، کابین اسپرت، فضای بار بزرگ، قدرت و شتاب ویرانگر

نقاط منفی: سنگین‌ترین لامبورگینی، قیمت ربع میلیون دلاری و کابینی که در حد این رقم و نام لامبورگینی نیست، مصرف سوخت بالا، راحتی سواری کمتر از کائن و بنتایگا، پلت‌فرم مشترک با کراس‌اوورهای ارزان‌تر گروه فولکس‌واگن

چکیده: اوروس ۶۵۰ اسب بخاری یکی از وحشی‌ترین شاسی‌بلندهای تاریخ محسوب می‌شود که با ظاهر جذاب، پرفورمنس فوق‌العاده و شجره‌نامهٔ پرافتخار، قطعاً توجهات زیادی را جلب می‌کند

مرسدس GLE63 AMG

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 توئین توربوی عالی، کابین باکیفیت و واقعاً لوکس با تکنولوژی بالا، توانایی‌های منحصربه‌فرد سیستم تعلیق بادی، سواری بسیار نرم و راحت، هندلینگ و رفتار خودرو کوچک‌تر چیزی که هست احساس می‌شود

نقاط منفی: وزن سنگین که به‌وضوح احساس می‌شود و پاسخگویی را کاهش می‌دهد، طراحی نه‌چندان جالب خصوصاً در نسخهٔ کوپه، فضای داخلی کمتر در نسخهٔ کوپه، فاقد پویایی رقیبی مثل ب‌ام‌و X6 M

چکیده: AMG GLE63 با ظاهر اسپرت و موتور قدرتمند، جذابیت و هیجان را به خانوادهٔ مرسدس بنز GLE اضافه کرده است اما رقبای آن پرفورمنس بهتری را با قیمت کمتر ارائه می‌کنند

مقایسهٔ مشخصات فنی

لامبورگینی اوروس

مرسدس GLE63 S

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۳.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۱.۹ ثانیه
شتاب جانبی ۱.۰۱ جی ۰.۹۱ جی
توقف از ۱۱۰ ۴۵.۴ متر ۴۹.۱ متر
پیست Figure-8 ۲۳.۵ ثانیه ۲۵.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت ۲۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۵ لیتر ۸۵ لیتر
تولید آلایندگی ۳۹۷ گرم/کیلومتر ۳۵۴ گرم/کیلومتر
وزن ۲۲۳۶ کیلوگرم ۲۵۲۵ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۸ به ۴۲ جلو/عقب ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب
طول ۵,۱۱۳ میلی‌متر ۴,۹۵۳ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۰۲ میلی‌متر ۲,۹۹۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۶۲۰ لیتر ۹۳۵ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۵ نفر
قیمت ۲۲۹,۴۹۵ دلار ۱۱۵,۰۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. MC20

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    اوروس با کله …

    موافقم 78
    مخالفم 23
    1. ehsan.fa

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1953 ديدگاه)

      از اونجایی که نظرسنجی هست هرکی بنز انتخاب کرده یه سر به علایق اخیرش بزنه ، ببینه چقدر شبیه پدر و مادرش شده و پیر شده

      موافقم 19
      مخالفم 78
    2. پیام

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      وقتی مصرف سوختشون مقایسه میشه همه چیز معلوم میشه!

      موافقم 24
      مخالفم 14
      1. a

        ۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        تازه با وزن بیشتر بنز پرفورمنس نزدیک اوروس داره و قیمت نصف تازه خیلی هم ابهت داره

    3. محمدهادی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      لهههنتی😨😨😵‍💫😵‍💫
      رنگ زردش عججب گیرایی داره
      زرد لامبورگینی اینه ها
      تند و تیزززززز

      موافقم 17
      مخالفم 3
  2. Ferrari

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    روزی که مکلارن شاسی‌بلند پرفورمنس
    تولید کنه توی سبک وزن بودن انقلاب
    به پا میکنه

    موافقم 51
    مخالفم 12
  3. GMA

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (849 ديدگاه)

    لامبورگینی جذاب تره،ولی نه به اندازه قیمت دوبل!
    انتخابم مرسدس هست،اما نسخه معمولی نه کوپه

    موافقم 84
    مخالفم 28
    1. میخوام به همتون دیس بدم

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (51 ديدگاه)

      اخطار! شما درحال پیر شدن هستید!

      موافقم 26
      مخالفم 86
      1. KF

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (524 ديدگاه)

        اخطار،تو شهر ما سلیقه هر شخص فرق میکنه و همه بهش احترام میزارن

        موافقم 80
        مخالفم 7
      2. پیام

        ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        مرسدس پروجکت وان رو زد که کسی نتونه اسم پیری رو بیاره. اتفاقا برعکس.

        موافقم 41
        مخالفم 3
    2. OM.01

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (552 ديدگاه)

      (لامبورگینی جذاب تره،ولی نه به اندازه قیمت دوبل!)

      اختلاف ترمز رو ببین بعد بگو دوبل بهتر نیست!
      تجربه به من ثابت کرده ماشینو بر اساس ترمزش باید راند و نه قدرتش.اختلاف ترمز این 2 تا خودرو اندازه 4 تا 206 پشت سرهم هست تقریبا 16متر!

      باتوجه به قدرت و پرفورمنس که نزدیک هم هستن نمی‌دانم ترمز لامبورگینی خیلی قوی هست یا ترمز بنز خیلی ضعیف…

      موافقم 41
      مخالفم 20
      1. R@min

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2060 ديدگاه)

        لامبو ترمز کربن سرامیکی داره و مرسدس ترمزهای معمولی. از لحاظ پرفورمنس هم هیچ شباهتی به هم ندارن و موتور مرسدس و بوست توربوها پایین تر و رفتار پدال به سمت رانندگی راحت مرسدس هست نه تایم پیست با یه کراس اوور !!! اگر دنبال پرفورمنس موتور مرسدس می گردین باید برین سراغ استون dbx 707.

        داستان پول بیشتر هم برند بازی فولکس هست با آرم لامبورگینی.

        موافقم 40
        مخالفم 4
        1. OM.01

          ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (552 ديدگاه)

          R@min
          منظورم از پرفورمنس نزدیک، شتاب 0 تا 100و درگ چهارصد مترشون بود که فاصله شون اندازه پلک زدنه وگرنه از لحاظ عملکرد در پیست فاصله زیاده

          حالا که بحث ترمز رو آوردم فکر کنم مناسب باشه یه سوالی بپرسم.اگه میدونه کسی، جواب بده لطفا،ممنون میشم.
          تا جایی که میدونم ماشین های خیلی کمی با 2 کالیپر ترمز به بازار عرضه شدن در طول تاریخ. خواستم بپرسم چرا برند ها از 2 کالیبر ترمز در ماشیناشون استفاده نمیکن؟نمیشه در هر چرخ از 2 کالیپر ترمز استفاده کرد؟در بوگاتی کونیگزگ فراری لامبورگینی چرا استفاده نمیشه؟ خیلی هزینه بر هست؟ اصلا تاثیر به خصوصی داره 2 کالیپر ترمز در هر چرخ؟

          موافقم 11
          مخالفم 3
        2. R@min

          ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (2060 ديدگاه)

          به خاطر پیچیدگی ساختار، افزایش وزن و فضای اشغالی هست. هر ادواتی که در سیستم تک کالیپر هست در دو کالیپر دو برابر میشه.

          ترمزهای تک کالیپر کاملا پر قدرت هستن و هر سال پیشرفت می کنن پس نیازی به اضافه کاری نیست. سیستم دو کالیپر اصولا برای تقسیم وظیفه بین ترمزگیری معمولی و ترمزگیری اضطراری هست. این نوع ترمز با اومدن سیستم های ایمنی به خودروها و اضافه شدن بخش کامپیوتری به ماشین و پردازش لحظه ای سیستم ترمز قبل از هر خطر و سانحه ای راننده رو مطلع می کنه. در سوپرکارها که وزن عامل مهمی هست، اضافه کردن یه سیستم بی فایده منطقی نیست.

          این سیستم امروزه نقطه قوت خاصی نداره چون سیستم های تک کالیپر با افزایش سایز دیسک و ارتقای پیستون ها در کنار وزن پایین قدرت ترمزگیری بسیار بالایی می دن و وزن پایینی هم دارن.

          موافقم 10
          مخالفم 2
      2. GMA

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        شخصا بخوام با قیمت و پرفورمنس اوروس خودرویی انتخاب کنم، استون مارتین DBX 707 انتخابمه،با حدود ۵۰ هزار دلار کمتر هم پورشه کاین GT توربو کاملا بهتر از اوروس هست
        مرسدس هم در حد و اندازه خودش عملکرد خیلی خوبه داره نباید انتظار عملکرد در حد اوروس داشت

        موافقم 26
        مخالفم 10
      3. MC20

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2348 ديدگاه)

        {{ باتوجه به قدرت و پرفورمنس که نزدیک هم هستن نمی‌دانم ترمز لامبورگینی خیلی قوی هست یا ترمز بنز خیلی ضعیف … }} OM.01 عزیز ، اوروس با توجه قیمت و پرفورمنسش ترمزش کربن سرامیکه … این بنز با این مسافت توقفی که گفته شده قطعا ترمزش کربن سرامیک نیست … اتنخاب دیسک ترمز کربن سرامیک چند هزار دلاری بسته به برند ، به قیمت ماشین اضافه می کنه که چون برای خیلی از مصرف کننده ها توجیه کاربردی ( مسابقه ای ) نداره سفارش نمی دن … برای مازراتی MC20 می دونم که فقط ترمز کربن سرامیک برمبو 12200 دلار به قیمت ماشین اضافه میکنه یا کیت M Driver’s Package بی ام و که فکر کنم تا حدود 14هزار دلار ( شاید هم بیشتر ) به قیمت ماشین اضافه میکنه و ترمز کربن سرامیک و فرمان جدید و تاپ اسپید 318 کیلومتر و … به ماشین اضافه میشه … تست 760li X DRIVE مدل 2020 رو در AUTO TOP NL می دیدم ترمز استاندارد ( نه کربن سرامیک ) ، ماشین 2.2 تنی رو ظرف 3 ثانیه از 313 کیلومتر به 210 کیلومتر آورد …

        موافقم 11
        مخالفم 1
      4. Porsche 911

        ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1219 ديدگاه)

        اولا موتور مرسدس با وجود خوردن برچسب پرفورمنس روی این ماشین بشدت رام شده هست و نهایت پرفورمنس رو اینجا ازش نمی بینیم
        دوما خط ترمز که شما می فرمایین بی زحمت اختلاف وزن رو هم یه نگاه بندازین
        همچنین نوع ترمز هارو

        موافقم 4
        مخالفم 8
  4. Amiro

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (397 ديدگاه)

    قابل توجه دوستان قیمت وارد شده قیمت کارخونه هست البته بنزه زیاد فاصله ندارد با قیمت کارخونه
    ولی در واقعیت پول ۳تا بنزه میتونی لامبورگینی اوروس فول بخری

    موافقم 26
  5. Sobhan

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    خب معلومه آوروس 😒

    موافقم 14
    مخالفم 23
  6. TESLA

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    از نظر قیمتی با هم قابل مقایسه نیستن ، لامبو خیلی سرتره

    موافقم 24
    مخالفم 6
  7. حسین

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    اولش میخواستم به بنز رای بدم ولی توقع ام ازش بیشتر بود!
    در نتیجه لامبو انتخاب من هست

    موافقم 19
    مخالفم 12
  8. sina7

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (436 ديدگاه)

    رقابت عادلانه ای نیست ولی خب مشخصه که لامبورگینی بهتره

    موافقم 36
    مخالفم 5
  9. phonix

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    سوئیچیرو تویودا دار فانی را ودا گفت

    موافقم 17
    مخالفم 4
  10. Amir.z

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    شاید خیلیا باهام مخالفت کنن ولی بزارید بگم چرا مرسدسو انتخاب کردم (البته با دودلی زیاد):
    ۱. من خودم به شخصه عاشق طراحی جدید کابین مرسدسم و نظر شخصیم این که یکی از زیباترین کابین های موجود
    ۲. مصرف سوخت کمتر با وجود وزن بیشتر
    ۳. به نظر میرسه که مرسدس برای مصرف روزانه خیلی بهتر از لامبورگینی و سواریش نرمتر
    ۴. قیمت بسیار کمتر از لامبورگینی

    اما چرا خیلی دودلم:
    ۱. خب طرف مقابلش لامبورگینی. ماشینی که حتی تو موناکو هم سرهارو به سمت خودش برمیگردونه
    ۲. پرفورمنس لامبورگینی خیلی بهتر از مرسدس (علی الخصوص تو بخش کاهش سرعت)
    ۳. طراحی بیرونی لامبو زیباتر و جذابتر از مرسدس

    رو کاغذ و عکس همه چی به نفع لامبو هست ولی وقتی ادم خودشو جای مشتری میزاره به نظر مرسدس انتخاب مطمئن تر و کاربردی تری هست

    در هر صورت اینا نظر شخصیه زیاد جدی نگیرید.

    موافقم 38
    مخالفم 5
  11. Hadi

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    به جای یه دونه اوروس یک gle63 s و یک x6 m برمیدارم
    قبول دارم اوروس با کلاس تره ولی برای کلاسش باید 50000 بیشتر بگیره نه 115 هزار تا
    تازه مصرف سوختشم 3 لیتر بیشتره 300 لیتر حجم صندوقش کمتره و 300 کیلو وزنش کمتره که اگه هم وزن بودن شاید شتابش با بنز برابر و یا حتی کمتر بود

    موافقم 20
    مخالفم 22
    1. علی

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      لامبورگینی یعنی عشق دوم ، با احترام به بنز انتخابم وزیر اعظم دنیای خودرو جناب لامبورگینی هست. غیراز مصرف سوخت ، نکته منفی ازش نمی‌بینم . قیمتش هم که همه می‌دونن که به مرور زمان کم که نمیشه که حتی بیشتر هم میشه

      موافقم 12
      مخالفم 6
    2. محمدهادی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      باکلاس تر نیست داداش
      خفن تره

      موافقم 7
      مخالفم 1
  12. Amir.z

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    شاید خیلیا باهام مخالفت کنن ولی بزارید بگم چرا مرسدسو انتخاب کردم (البته با دودلی زیاد):
    ۱. من خودم به شخصه عاشق طراحی جدید کابین مرسدسم و نظر شخصیم این که یکی از زیباترین کابین های موجود
    ۲. مصرف سوخت کمتر با وجود وزن بیشتر
    ۳. به نظر میرسه که مرسدس برای مصرف روزانه خیلی بهتر از لامبورگینی و سواریش نرمتر
    ۴. قیمت بسیار کمتر از لامبورگینی

    اما چرا خیلی دودلم:
    ۱. خب طرف مقابلش لامبورگینی. ماشینی که حتی تو موناکو هم سرهارو به سمت خودش برمیگردونه
    ۲. پرفورمنس لامبورگینی خیلی بهتر از مرسدس (علی الخصوص تو بخش کاهش سرعت)
    ۳. طراحی بیرونی لامبو زیباتر و جذابتر از مرسدس

    رو کاغذ و عکس همه چی به نفع لامبو هست ولی وقتی ادم خودشو جای مشتری میزاره به نظر مرسدس انتخاب مطمئن تر و کاربردی تری هست

  13. مازیار

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    هرچند شاسی بلند پرفورمنس اساسا بی معنی و بی توجیه هست اما اگه بخوایم بینشون انتخاب کنیم خوب لامبورگینی دیگه

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. محمدهادی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      دقیقا
      اینکار مثل این میمونه بخواهی آهن یا فولاد سبک بسازی
      خب چه کاریه از اول برو سمت فیبرکربن دیگه
      اینکارم بخاطر ولع و هوس بازی های یه عده از مردم باب شد که تو دهه ی گذشته به یکباره هوس ماشین شاسی بلند کردن
      بعدا دیدن خیلی تو پرفورمنس با اسپرت ها اختلاف اساسی دارن،شرکتام برای کسب سود رفتن به این سمت که بزور رگه های اسپرتی تو یه شاسی بلند ذاتا سنگین و پر ارتفاع و افتضاح از لحاظ ضریب درگ و انتقال جریان هوا رو ایجاد کنن
      نتیجه شم شد
      ظهور شاسی بلند هایی از لامبورگینی استون مارتین و پورشه و فراری
      چچخخخخ
      هنوزم مسسسخره ست بنظر من…

  14. TESLA

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    پدال جان جانشین لافراری در خیابان ها دیده شده لطفا اخبارش رو پوشش بدین ، منبع : motor one . Com

    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2910 ديدگاه)

      فقط چندتا عکس است و اطلاعات فنی تایید شده نداره
      سعی می کنیم تصاویر جاسوسی پوشش ندیم

      موافقم 14
      مخالفم 1
  15. KF

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (524 ديدگاه)

    چیزی که از یه شاستی میخوام به مرسدس نزدیکتره تا لامبو

    موافقم 16
    مخالفم 5
  16. مهردادکمال

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2000 ديدگاه)

    انتخابم مرسدس اونم علاقه شخصی و دلی هست وگرنه لامبو خیلی گزینه جذابتریه

    موافقم 14
    مخالفم 3
  17. hyla

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلمه ی پرفورمنس که اومد ، قواعد بازی عوض میشه و لامبورگینی انتخاب میشه .

    موافقم 12
    مخالفم 2
  18. Alan.r

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    تنها وجه تشابهشون اینه که هر دوشون چهار تا چرخ دارن😑😑
    مرسدس یه SUV لوکس و خانوادگی و لامبورگینی یه SUV اسپرت و پیست محوره
    این تفاوت تو قیمتشون هم دیده میشه قیمت لامبو دو برابر مرسدسه
    در کل چون برای من راحتی اهمیت بیشتری از چند صدم ثانیه سریعتر بودن داره (البته تو این سگمنت) انتخابم مرسدسه

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. phonix

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1878 ديدگاه)

      لوکس و خانوادگی؟

      موافقم 2
      مخالفم 8
    2. محمدهادی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      پیست محور؟؟
      اوففف
      داداش مگه آدم تانک رو میبره پشت چراغ سبز؟؟
      این یه پدیده من دراوردیه تو این سالها
      ‌یست عقلا جای ماشین های کوتاه و پهن و سبک وزنه
      که اکثرش تو شاسی بلندها قاچاقه!
      من شخصا لامبورگینی رو درقالب یک دوازده سیلندر به زمین چسبیده بیشتر میپسندم،با همین رنگ معروف زردش که تو عکس هست

      موافقم 2
      مخالفم 2
  19. Reza Waffen SS

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    اوروس 👍

    موافقم 13
    مخالفم 2
  20. مهدی

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    مرسدس خودروی بهتری ساخته

    موافقم 9
    مخالفم 10
  21. sepehrg

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    این مرسدس اصلا نباید اینجا باشه

  22. Kaveh Aria

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    انصافا وجه تشابه ای ندارن جز اینکه جفتشون شاسی بلند ان!!!قطعا کلاس و پرفورمنس لامبو بالاتره ولی اختلاف قیمت اشون رو نمیتونه توجیه کنه.کسی لامبو رو میخره که پول براش مهم نیست وگرنه کسی که اهل حساب کتاب باشه محاله سمت لامبو بره.چون تفاوت پرفورمنس اشون کمتر از ده درصده در حالی که تفاوت قیمتشون بالای صد درصده.تازه این کلاس شاسی بلند ها واقعا اسپورت بودن و شتاب خیلی سریع به نظرم مسخره است.شاسی بلند به نظرم باید روی لوکس بودن و افرود و کلا تجربه رانندگی تمرکز کنه وگرنه اینکه یه شاسی بلند رو ببری پیست واقعا مضحکه.هرچند انتخاب خودم نه بنزه نه نه لامبو.شخصا رنجرور اس وی ار رو انتخاب میکنم قرار بر پرفورمنس هم باشه بازم پورشه کاین رو انتخاب میکنم

  23. Siyavash

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (813 ديدگاه)

    بابا چرا سر قیمت چونه می‌زنید و انتخاب می‌کنید…یه جویم بحث میکنید هر کی ندونه فکر میکنن الان رفتیم نمایشگاه سر قیمت موندیم اوروس برداریم یا بنز…بابا ترو خدا این چندساله مقایسه میذارن ولی اساتید محترم سر قیمت میرید یکی دیگرو انتخاب میکنیو.. الان بحث قیمت نیس فقط علاقه هست تویه تمام مقایسه ها فرض کنیو به شما دوتا گزینه دادن و انتخاب رایگان هست و قرار تا آخر عمر از اون اتومبیل استفاده کنید پس خوب فکر کنید و با منطق انتخاب کنید دیگه سر جدتون سر قیمت بحث نکنید…فقط انتخاب کنید کدوم رو برمیدارید …..تمام

    موافقم 9
    مخالفم 1
  24. shetab-car

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (236 ديدگاه)

    اورورس به نظرم طراحی هماهنگ تری داره اما از جهتی قیمتش تقریبا دوبرابر بنز هست این رو هم در نظربگیرید با این اختلاف قیمتی قدرت و یا شتاب خیلی بهتری دریافت نمی کنی

    موافقم 4
    مخالفم 4
  25. حمیدرضا میرمعزی

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    شکی نیست که فولکس برای صرفه‌جویی در مسایل مالی پلتفرم مشترک تولیدات ارزونتر خودشو واسه اروس بسته. بااین وجود همه میدونن که تیم طراحی فولکس دخالتی در خلق مدلهای شرکتهای تابعه خودش نداره. واسه همینه که باید با احتیاط بیشتری درباره اروس حرف زد و بهتره صبر کنیم تا نتیجه عملکرد این مدل درمدت زمان بیشتری مثلا یک دهه دربیاد. چون درهرحال این اولین تجربه لامبو در زمینه SUVها محسوب میشه و همونطوریکه درباره پورش شاهد بودیم مدلهای اولیه کاین طی چندسال اول تولید مورد اصلاحات بسیاری قرار گرفتند تا امروز که با یه ماشین کم ایراد و روبراه طرفیم. درهرحال بنز با سابقه طولانی در ساخت شاسی بلندهای کاربردی یقینا انتخاب مطمین تری نسبت به اروس محسوب میشه. باید توجه کنید که شما درحال انتخاب یک شاسی بلند هستید و بناست باهاش بزنید چاده خاکی. اگه بنا باشه بریم پیست، فکر کنم باید بریم سراغ نمایشگاه بغلی که هایپرکار میفروشه! ولی خب باید قبول کنیم که الان سالهاست تیم طراحی دایملربنز خیلی ضعیف عمل کرده و اصلا نتونسته میراث گنده بنز رو خوب نگهداری کنه. خداییش مدلهای اخیر بنز و میباخ تو طراحی حسابی لنگ میزنن و اگه رهبری این برند یه فکر اساسی تو این زمینه نکنه قطعا قافیه رو به تازه واردهایی مثل همین اروس خوشگل و بامزه میبازه. البته تو این بزن بزن رفتن بدترین رنگ بنز رو آوردن جلوی بهترین رنگ لامبو اونوقت میگن بگو کدوم بهتره؟ خدایی این نامردیه!

  26. آریا منش

    ۱ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (226 ديدگاه)

    اگر مالیات ، هزینه سوخت ، استهلاک و بیمه رو در نظر بگیرید متوجه خواهید شد در طی یک سال خریدار مرسدس بنز چقدر راحت تر خواهد بود تا خریدار لامبورگینی ، به علاوه شاید مرسدس قدرت و سرعت برابر ارائه ندهد اما در حجم بار، مصرف سوخت ، میزان آلایندگی ، هندلینگ ، زیبایی و مخصوصا قیمت بدون شک برتری بیشتری دارد.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  27. Mari

    ۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    لامبورگینی عالیه و من علاقه مند به اونم

    موافقم 6
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا