لامبورگینی روئلتو 2024 پرچمدار جدید این خودروساز ایتالیایی محسوب میشود و جایگزین آونتادور افسانهای شده است. به تازگی ویدئویی از پشتصحنه فرایند ساخت این خودرو منتشر شده که آن را تقدیم شما عزیزان میکنیم.
روئلتو ۲۰۲۴ محصولی پلاگین هیبریدی است و خبر از آیندهای متفاوت برای لامبورگینی میدهد، آیندهای که بیشتر روی محصولات برقی و بدون آلایندگی تمرکز دارد. ویدئوی جدید منتشر شده توسط ایتالیاییها نگاهی به فرایند تولید این ابر خودرو داشته و برخی روشهای پیشرفته تولید و مونتاژ آن را به نمایش میگذارد. خط تولید ماژولار روئلتو از ۱۵ جایگاه تشکیل میشود که به لطف استفاده از دستگاههای خودکار منعطف است. این امر به لامبورگینی اجازه میدهد سریعاً خود را به تغییرات میزان تولید، مدلهای گوناگون دیگر نیازهای فرایند تولید همچون پیشرانه جدید و آپشن های متنوع درخواستی خریداران تطبیق دهد. کارکنان بخشهایی همچون تکنولوژی هیبریدی و پیشرانه کاملاً متخصص هستند و دیگر افراد نیز بیش از ۵۰۰ ساعت آموزش را برای تولید این خودرو پشت سر گذاشتهاند.
لامبورگینی همچنین کار تولید مونوکوک فیبر کربنی روئلتو در سنت آگاتا را کاملاً انجام میدهد و شاسی خودرو ۲۵ درصد مستحکمتر و ۱۰ درصد سبکتر از شاسی آونتادور است. کمپانی موردبحث همچنین پیشرانه برقی روئلتو را در تأسیسات خود تولید میکند که برای اولین بار در صنعت خودرو چنین چیزی را شاهد هستیم. هر پیشرانه برقی در تستهای گوناگونی همچون استاتیک، دینامیک و لرزش و ناهنجاری شرکت میکند. لامبورگینی همچنین تست شبیهسازی پیست ناردو را روی پیشرانههای برقی انجام میدهد.
ابر خودروی لامبورگینی روئلتو ۲۰۲۴ از سه پیشرانه برقی به همراه نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری استفاده میکند تا قدرت ترکیبی ۱۰۰۱ اسب بخار را ارائه نماید. البته در حالت برقی قدرت به ۱۸۰ اسب بخار محدود میشود. یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه نیز نیرو را به تمامی چرخ ها میفرستد تا حاصل کار صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیهای باشد. این خودرو در زیر ۷ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز فراتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. نیازی به انتظار طولانیمدت برای تماشای این خودرو در خیابانها نیست زیرا اواخر سال جاری شاهد عرضه روئلتو در آمریکا با مدل سال ۲۰۲۴ خواهیم بود. لامبورگینی هنوز قیمت محصول جدید خود را اعلام نکرده اما انتظار میرود گرانتر از آونتادور نیم میلیون دلاری باشد. البته دوستداران این برند افسانهای میتوانند تا زمان عرضه روئلتو با مراجعه به پیکربندی آنلاین آن نسخه مدنظر خود را بسازند.
R
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲اولا خود ایتالیایی ها میگن رووِلتو شما میگی روئلتو نمیدونم از کجا اوردی دوما قدرتش ۱۰۱۵ اسبه نه ۱۰۰۱ سوما صفر تا صد ۲.۵ ثانیس نه ۹۶
mercedes
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲به امید خدا میخوای بخری؟
MAJking2
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲من از طرف همه، از شما که این خودرو را نام گزاری کردی عذرخواهی میکنم…….
صحیح است
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲درسته اگه یوتیوب رو هم چک کنید تلفظ درستش همینه
رامتین
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲واحد فرعی توان، اسب بخار مکانیکی یعنی HP هست. اون 1015 میشه اسب متریک یا PS. شرکت لامبورگینی بیفکر نیست توان خودشو روی عدد روند نگذاره. 1000 را ول کنه بیاد روی 1015! که چی بشه؟ مثلا توان کونیکزک 1341 اسب (یا 1360 متریک) هست. این عدد روندترین و جذابترین و زیباترین توان ممکن هست! چرا؟ چون میشه دقیقا 1 مگا وات.
Muty
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲رقیب مستقیم این sf90 هستش
به اون میگن سوپراسپرت
به این گفتن ابر خودرو :-)
نمیدونم توی مقاله ی اصلی این باگ بوده یا دوستان در ترجمه نمک و پیازش را اضافه و کم کردن !!!
R/T
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ویدئو خوبی بود
arshiaSVJ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲کسی از گشتاور کلی ماشین خبر داره؟
Tesla
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲لامبورگینی اگه واقعا میخواد به سوددهی برسه ، باید هر چه زود تر یه محصول تمام برقی معرفی کنه ( نباید تا سال ۲۰۲۸ صبر کنه چون تا اون موقع خیلی ها مثل بنتلی و فراری اولین مدل برقیشون رو دادن بیرون و همه توجهات رو به سمت خودشون جلب کردن ) ، در آخرین مصاحبه ای که استفان وینکلمن با autotrader داشته اذعان کرده : اولین محصول پاک سنت آگتا یک خودرو gt با ابعادی مشابه بنتلی کانتیننتال خواهد بود که میتونه ۴ سرنشین بزرگسال رو به راحتی در خودش جا بده ، این خودرو قطعا از باتری های حالت جامد که حاصل همکاری تمام اعضای فولکس واگن مثل پورشه ، خود لامبورگینی ، آئودی و بنتلی هست استفاده میکنه و از نظر پرفورمنس و شتابگیری هیچ کم و کاستی نسبت به الکتریکی های پرفورمنس اون زمان نخواهد داشت ، قیمت این محصول احتمالا حدود ۳۵۰ هزار یورو خواهد بود
^MSP^
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲شما که اینقدر دوستدار محیط زیستی ، با دوچرخه میری اینور اونور ؟
Alan.r
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲خیر ایشون هر صبح با تسلا پلدشون سر کارمیرن
^MSP^
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲صحیح ، صحیح
mercedes
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲سلام دوستان
لامبورگینی گالاردو 2012 دارم ،مشکلش اینه که موقعی که گاز میدی ماشین خفه هست
شتاب قبلا رو نداره، دوستان پیشنهاد دادن دریچه گاز نیسان ببندم مشکل حل میشه.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
blackwing
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲زنگ زدم کارخونه پرسیدم ، میگن گاز مایع ببند مشکلت حل میشه
سخت نیست ، یه مخزن ۲۰ کیلویی بخر بنداز پشت صندلی ، برو صافکاری بگو روی گلگیر برات با دستگاه سنگ یه برش بزنه واسه باک
خلیل
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲دریچه گاز TU5 ببند عالیه 🙂
^MSP^
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲من پیشنهاد می کنم شبا قبل از خواب ، کمربند تو ببندی یه وقت با لامبوت نری تو دیوار
MASOUD 0099
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲گفتم به نمایندگی اما پاسخ گو نبودن باید موتور رو بیاری پایین تمام سیلندر ها رو مسواک بزنی یا با شامپو گلنار بشوریش
Siyavash
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲حاجی منم چند وقته میام به بوگاتی شیرونم زیاد فشار بیارم..وقتی که میخام سبقت بگیرم باهاش پاهامو زیاد روز پدال فشار میارم نمیدونم چرا یهود پاهام از زیر پتو میزنه بیرون….دوستان کسی دلیلشو میدونه….دیشبم داشتم با یه ریماک کورس میزاشتم دقیقا همین مشکل برام پیش آمد.. دوستان کمک پلیز لطفا….
Royal Driver
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲عجب چیزیه 🔥
پیام
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲جالبه اکثر مدیرا و سرپرستای خط تولیدشونا زنا تشکیل میدن واقعا دست مریزاد👏👏👏
Reza Waffen SS
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲عالی بود
Haji
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲بنظرم لامبورگینی بجای نشون دادن الگوی جدید طراحیش توی کانسپت ها و سیان میتونست اونو توی جانشین اونتادور برای اولین بار رونمایی کنه و طراحی نزدیک به کانسپت Terzo Millennio داشته باشه بجای معرفی خود این کانسپت که اونموقع میتونست جانشین لایق تری برای اونتادور باشه. رووئلتو مثل اونتادور اصلا انقلابی نبود.
Tesla
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲روئلتو اصلا انقلابی نبود !!! هی فقط تکنولوژی که توی قوای ۱۰۱۵ اسبی روئلتو به کار رفته شده ، از کل تکنولوژی های آونتادور بیشتر و پیشرفته تر 😂😂😂 ( وات د فاز یو یا سیدی )
Haji
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲بچه جان هنوز سوادت اجاره درک درست یه نظرو بهت نمیده من از نظر طراحی گفتم و شما فکر نکنم اصلا سنت اجازه بده زمان رونمایی اونتادورو بیاد بیاری در ضمن این تکنولوژی که ازش یاد میکنید خیلی وقته کرولا و rav4 هم داره ازش استفاده میکنه