اوراکان سبک میشود! جدیدترین گزارش منتشرشده از گاو وحشی سنت اگاتا نشان میدهد که بخش تحقیقات لامبورگینی در انگلستان میخواهد نسخه دیفرانسیل عقب اوراکان را در ماه آینده در نمایشگاه خودرو لسآنجلس به نمایش بگذارد.
استفان وینکلمن مدیر کمپانی در مصاحبه با مجلهی انگلیسی autocar به این نکته اشاره کرده است که: این تغییر را اولین بار در مدل گایاردو بهعنوان یک آپشن اعمال کردیم. ما به این نتیجه رسیدیم که بهعنوان سازندهی ماشینهای سوپراسپورت، چرا نباید یک آپشن دیفرانسیل عقب داشته باشیم. ما برای برآورده کردن انتظار مشتریان، نیاز بسیار زیادی به نوآوری داریم. وی در ادامه افزود: استفاده از دیفرانسیل عقب به این دلیل در اولویت ما قرار گرفته که سبکتر کردن این مدل نسبت به اوراکان چهارچرخ محرک، یک اقدام اساسی در برنامه ما به شمار میرود. این آپشن در هماهنگی با یک موتور ۵.۲ لیتری V10 که ۶۰۱ اسب قدرت تولید میکند و از جعبهدندهی ۷ سرعته و دو کلاچه بهره میبرد، منتج به اوراکانی است که سبکتر، وحشیتر و فرمانپذیرتر است. خبرهای منتشرشده از کارخانه لامبورگینی از تولید این مدل بهصورت محدود و در حدود ۲۵۰ نسخه خبر میدهد. اوراکان جانشین مدل بسیار موفق گایاردو است و از زمان معرفی از اقبال مناسبی به آن از جانب مشتریان و علاقهمندان به محصولات اسپرت صورت گرفته است. منبع: leftlanenews
دوستان هیچ ماشینی لیاقت اینکه ما به هم با بی احترامی صحبت رو نداره درسته نظر ایشون کاملا اشتباهه ولی میشه به نحو دیگه توجیه شون کرد نا سلامتی بو بچه های پدال یه پا دکتر هستن توی این مباحث …………… مخلصم ببخشید دخالت کردم دوستان………………..
دوست عزیز اینجور که نظر میدی با برخورد های خیلی شدید روبه رو میشی شایدم یه چیزی دیدی یه چیزی خوندی یا شنیدی ولی اینجور نگو ملایم با چند مثال منطقی و البته از خوبی و بدی بگو بعدشم میدونی یعنی خوبه سانسور میشه وگرنه بد تر از این ها گیرت میومد چون اینجا پیج و مقاله لامبور گینیه و مخصوص طرفداران لامبو هست البته خودم هم یه بار تو یه مقاله آمریکایی هم اینو گفتم ولی دیگه نه اینقدر تند و بی منطق که شما گفتی خلاصه اگه مثلا پیج فراری بود کمتر دیس میخوردی ولی قطعا اونجا هم باهات خیلی تند برخورد میشد چون مردم ما ***نیستند با تشکر از شما دوست عزیز فقط یه تجربه بود که در اختیارت گذاشتم
دوستان کسی میدونه چطور قراره اوراکان دیفرانسیل عقب از مدل فعلی فرمان پذیر تر باشه؟ و به طور کلی فرمان پذیری خودرو به غیر از وزن و توان موتور و داون فورس و نوع لاستیک تابع چه عوامل دیگه ای هست؟
فرمانپذیرتر!!! به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه، وگرنه موقعی که یه ماشین 2تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!! بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد.
فرمانپذیرتر!!! به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه و دونات بزنه، وگرنه موقعی که یه ماشین 4تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!! بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد و شاهد سر خوردن خواهیم بود. با ماشین هایی که 4 چرخ متحرک دارن به دو دلیل نمیشه حرکات نمایشی اجرا کرد: 1- کامپیوتر ماشین تصور میکنه ماشین میخواد سر بخوره و از جاده خارج بشه. البته میشه ESP رو غیر فعال کرد اما باز هم این سیستم کاملا از مدار خارج نمیشه و فقط کنترل رو کمتر میکنه!! 2 – در صورتی که فرض کنیم ESP وجود نداره، چون چرخ های جلو حرکت دارن شما نمیتونید به راحتی عقب ماشین رو سر بدین! و سریع دونات بزنین!
من بین همه سوپر اسپرتا دیوونه f12 هستم پارسال این ماشینو تو استانبول از نزدیک دیدم حسی که بهم دست دادو نمیدونم چجور بگم، کاش حداقل یروز خواب ببینم این ماشینو دارم مثل این سفید بود http://8pic.ir/images/jtrai8dgonlgs7wina9a.jpg آخ آخ آخ چه دنیای بیرحمی
ali ayat
۱۹ آبان ۱۳۹۴میشه lp 2 610
احمد باقری
۱۹ آبان ۱۳۹۴بسیار زیبا و پرشکوه. واقعا دمشون گرم بااین طراحی و فناوری.
1997
۱۹ آبان ۱۳۹۴اوراکان لیاقت اسم لامبورگینی رو نداره.
yahya
۱۹ آبان ۱۳۹۴واقعاً دیس لایک داری … برو از خدا بترس و استغفار کن …
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ آبان ۱۳۹۴رو چه حسابی؟؟!
Elring-aventador
۱۹ آبان ۱۳۹۴1997 تو رو چه حسابی این حرفو میزنی . وقتی یه نفر هیچ اطلاعاتی نداره و خوبی یه ماشین از نظرش سرعت واسب بخاره همینه .
برو بابا پدال یه مجله ی تخصصیه ن مال یه سری بچه هایی عین تو که بیاا اینو بگه
1997
۱۹ آبان ۱۳۹۴منظورتون از اینکه اطلاعات ندارم چیه؟ چه نوع اطلاعاتی؟
king 918
۱۹ آبان ۱۳۹۴دوستان هیچ ماشینی لیاقت اینکه ما به هم با بی احترامی صحبت رو نداره درسته نظر ایشون کاملا اشتباهه ولی میشه به نحو دیگه توجیه شون کرد نا سلامتی بو بچه های پدال یه پا دکتر هستن توی این مباحث ……………
مخلصم ببخشید دخالت کردم دوستان………………..
kurdishlambo
۲۰ آبان ۱۳۹۴1997 اوراکان چند تا چرخ داره؟؟؟؟ برو تحقیق کن بیا اسمشو رو زبون بیار
سینا 5445
۱۹ آبان ۱۳۹۴من بهت لایک میدم چون جوک خیلی خنده داری بود
shahab
۱۹ آبان ۱۳۹۴اقا دستت درد نکنه خیلی خندیدیم جوک خوبی بود
ali ayat
۲۰ آبان ۱۳۹۴دوست عزیز اینجور که نظر میدی با برخورد های خیلی شدید روبه رو میشی شایدم یه چیزی دیدی یه چیزی خوندی یا شنیدی ولی اینجور نگو ملایم با چند مثال منطقی و البته از خوبی و بدی بگو بعدشم میدونی یعنی خوبه سانسور میشه وگرنه بد تر از این ها گیرت میومد چون اینجا پیج و مقاله لامبور گینیه و مخصوص طرفداران لامبو هست البته خودم هم یه بار تو یه مقاله آمریکایی هم اینو گفتم ولی دیگه نه اینقدر تند و بی منطق که شما گفتی خلاصه اگه مثلا پیج فراری بود کمتر دیس میخوردی ولی قطعا اونجا هم باهات خیلی تند برخورد میشد چون مردم ما ***نیستند با تشکر از شما دوست عزیز فقط یه تجربه بود که در اختیارت گذاشتم
كاپيتاليسم
۱۹ آبان ۱۳۹۴دوستان کسی میدونه چطور قراره اوراکان دیفرانسیل عقب از مدل فعلی فرمان پذیر تر باشه؟ و به طور کلی فرمان پذیری خودرو به غیر از وزن و توان موتور و داون فورس و نوع لاستیک تابع چه عوامل دیگه ای هست؟
MohseN
۱۹ آبان ۱۳۹۴فرمانپذیرتر!!!
به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه، وگرنه موقعی که یه ماشین 2تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!!
بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد.
MohseN
۱۹ آبان ۱۳۹۴فرمانپذیرتر!!!
به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه و دونات بزنه، وگرنه موقعی که یه ماشین 4تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!!
بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد و شاهد سر خوردن خواهیم بود.
با ماشین هایی که 4 چرخ متحرک دارن به دو دلیل نمیشه حرکات نمایشی اجرا کرد:
1- کامپیوتر ماشین تصور میکنه ماشین میخواد سر بخوره و از جاده خارج بشه. البته میشه ESP رو غیر فعال کرد اما باز هم این سیستم کاملا از مدار خارج نمیشه و فقط کنترل رو کمتر میکنه!!
2 – در صورتی که فرض کنیم ESP وجود نداره، چون چرخ های جلو حرکت دارن شما نمیتونید به راحتی عقب ماشین رو سر بدین! و سریع دونات بزنین!
titan
۱۹ آبان ۱۳۹۴تو تاپ کار بررسی کردن رانندش گفت اون حس اونتادور رو نداره..
مسعود
۱۹ آبان ۱۳۹۴ریچارد هموندم گفت حس بقیه لامبورگینی ها رو نداره، ولی خیلی قشنگه از 458 قشنگتر هست اما 458 تو پیست عملکرد بهتری داره
king 918
۱۹ آبان ۱۳۹۴درگش با 918 خیلی با حال بود درسته تو کلاس 918 نبود ولی تونست حد اقل از دور نظاره گر پورشه باشه
ولی در کل دوسش دارم
مسعود
۱۹ آبان ۱۳۹۴من بین همه سوپر اسپرتا دیوونه f12 هستم پارسال این ماشینو تو استانبول از نزدیک دیدم حسی که بهم دست دادو نمیدونم چجور بگم، کاش حداقل یروز خواب ببینم این ماشینو دارم
مثل این سفید بود
http://8pic.ir/images/jtrai8dgonlgs7wina9a.jpg
آخ آخ آخ چه دنیای بیرحمی
kurdishlambo
۲۰ آبان ۱۳۹۴بله منظورت رسید و همگی فهمیدیم استانبول بودی!! مبارکه هر ساله تازه ش کنی.
shahab
۱۹ آبان ۱۳۹۴فرض می کنم با اوراکان دف عقب توی نورنبرگم…
نه من طاقتشو ندارم
احسان
۲۰ آبان ۱۳۹۴جون میده واسه دریفت