لامبورگینی

درگ تنفس طبیعی‌ها، لامبورگینی اوراکان تکنیکا در برابر پورشه 911GT3 RS

لامبورگینی اوراکان تکنیکا با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و پورشه 911GT3 RS با ۵۲۵ اسب بخار قدرت در درگی ۱۰۰۰ متری به مصاف هم رفته‌اند.

پورشه 911GT3 RS یک خودروی پرفورمنس وحشیانه است که برای پیست مسابقه طراحی شده است. از سوی دیگر، لامبورگینی اوراکان تکنیکا سوپرکار کمی رام‌تری است و در خانوادهٔ خود بین مدل‌های EVO معمولی و STO مخصوص پیست قرار می‌گیرد. حال در ویدئوی جدیدی این دو خودرو طی یک مسابقهٔ درگ در برابر هم قرار گرفته‌اند تا ببینیم در خط مستقیم کدام‌یک سریع‌تر است.

پورشه از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۵۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. به گفتهٔ پورشه، این ماشین ظرف ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین به لطف استفادهٔ گسترده از فیبر کربن، وزن GT3 RS به ۱۴۹۵ کیلوگرم رسیده است. در سمت دیگر میدان، اوراکان هم از یک موتور تنفس طبیعی استفاده می‌کند اما این پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 بزرگ‌تر از پورشه است و ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور را تحویل گیربکس می‌دهد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تکنیکا ۰.۲ ثانیه از پورشه کندتر است اما می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. وزن این خودرو هم ۱۵۶۰ کیلوگرم اعلام شده است.

در آغاز درگ، GT3 RS جدید به لطف گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه که به شکلی فوق‌العاده نیروی موتور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند، شروع بهتری دارد و لامبورگینی با وجود قدرت بیشتر، در ابتدا عقب می‌افتد ولی پورشه نتوانست برای مدتی طولانی رقیب ایتالیایی را در آینهٔ خود ببیند زیرا تکنیکا خود را به ۹۱۱ رساند و از آن پیشی گرفت. البته این درگ در مسافت ۱۰۰۰ متری برگزار شد. اوراکان این مسافت را در ۱۹.۳ ثانیه طی کرد درحالی‌که GT3 RS پس از ۲۰.۴ ثانیه به خط پایان رسید؛ بنابراین، اگر درگ بین این دو ماشین در همان ۴۰۰ متر استاندارد برگزار شود، ممکن است نتیجه تغییر کند هرچند که شاید قدرت بیشتر لامبورگینی بازهم بتواند باعث پیروزی آن شود.

مقایسه مشخصات فنی

 

اوراکان تکنیکا

911GT3 RS

پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 ۴.۰ لیتری H6
قدرت ۶۴۰ اسب بخار ۵۲۵ اسب بخار
گشتاور ۵۶۵ نیوتن متر ۴۶۵ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۵۶۰ کیلوگرم ۱۴۹۵ کیلوگرم
قیمت ۲۴۴,۷۹۵ دلار ۲۲۵,۲۵۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. عرفان

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (229 ديدگاه)

    خب اولش پورشه فرز تر بود و بعد لامبو بخاطر برتری تعداد سیلندر تو سرعت بالا جلو افتاد
    کاملا قابل پیش ببینی
    اما فکر میکنم تو پیست نتیجه فرق بکنه و برتری جدی با پورشه باشه
    چون اصولا این ماشین پیست محوره نه درگستر

    موافقم 67
    مخالفم 13
    1. Amir

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (61 ديدگاه)

      به نظرتون تاپ اسپید جانشین لامبورگینی اونتادور چقدر باشه؟

      موافقم 26
      1. Sobhan

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (422 ديدگاه)

        ۴۰۰

        موافقم 10
        مخالفم 14
      2. TESLA

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        بالای ۳۵۰ و کمتر از ۴۰۰

        موافقم 23
        مخالفم 1
      3. Amir

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (61 ديدگاه)

        ۶ روز دیگه جانشین اونتادور معرفی میشه خیلی منتظرم ببینم چی میشه باید حداقل ۳۷۰ تا بره
        به نظرتون ۳۷۰ یا ۳۸۰ تا میره!؟

        موافقم 17
        مخالفم 1
      4. Hamidreza

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (329 ديدگاه)

        همون حدوداست…
        اونتادور svj تو جاده خیلی راحت 360km/h میزد درصورتی که تاپ اسپیدش توسط کمپانی 350 بود…
        این یکی احتمالا تا 370 تا اعلام کمپانی باشه ولی تو واقعیت 380 تا 390 رو بزنه…

        موافقم 14
        مخالفم 2
        1. محمدهادی

          ۵ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          حالا تو ببین نسخه های بعدیش چه کنن..

    2. علی

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (839 ديدگاه)

      لامبورگینی یعنی وزیر اعظم جهان خودرو ، پورشه خوبه وحتی به گفته آلمان فن ها عالیه ، ولی نه به اندازه لامبو ، زمانی که لامبورگینی با میورا توی اوج بود پورشه کجا بود؟!!!!

      موافقم 27
      مخالفم 59
      1. فرشاد

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        چهارسیلندر بیشتر
        صدتا اسب بیشتر
        حداکثر سرعت بیشتر
        1.2لیتر حجم بیشتر
        صدتا گشتاور بیشتر
        داری کری هم میخونی؟
        زمان به جلو میره نه عقب که میورا مورد بحث بشه
        هروقت لامبورگینی ماشینی زدکه بتونه 911توربواس رو تو درگ بزنه میتونی اینجور انتقاد کنی
        918هم که قابل هضم نیس براتان

        الکی خودتم با وزیر و شاه اینا درگیرنکن

        موافقم 51
        مخالفم 20
        1. Sobhan

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (422 ديدگاه)

          هروقت پورش تونست با موتور تنفس طبیعی لامبور رو بزنه اون موقع حرف بزن 🙌

          موافقم 25
          مخالفم 35
        2. Huracan Performante

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (61 ديدگاه)

          در جواب به دوستمون فرشاد،
          لامبو چند وقته فقط سواری اولویتشه و لذت راننده. دومیش پیست(هوراکان پرفورمانته که ۹۱۸ رو زد). سوم خط صاف. خود لامبو اینو گفته. همین تایم ۱۰.۴ که اونتادور اس وی جی میزنه هم برای یه تنفس طبیعی فوق العادس… جانشین اونتادور هم که بازم تنفس طبیعیه البته با موتور الکتریکی. اونوقت لامبو نشون میده وزیر اعظم واقعی کیه. نمیگم پورش هیچی نیست اتفاقا خیلی هم خوبه مهندسی آلمانی عالیه، ولی تو سگمنت تنفس طبیعی ها، مثل اونتادور و هوراکان پیدا نمیشه.

          موافقم 24
          مخالفم 6
        3. R@min

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2053 ديدگاه)

          پرفورمانته تایم یکسان زد با ۹۱۸ جفتشون ۶:۵۷ زدن تو مسیر ۲۰.۸ کیلومتری اون ۶:۵۲ پرفورمانته تو مسیر کوتاه تره.

        4. Hamidreza

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (329 ديدگاه)

          لازم به ذکره که یه نگاه به اوراکان پرفومانته بندازی…
          هرچند که این درگ ناعادلانه بود ومنم که فن لامبو هستم قبول دارم… اما حرف توهم منطقی نیست

          موافقم 4
          مخالفم 2
      2. عرفان

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (229 ديدگاه)

        اقا نکته اول اینکه من نگفتم المان فن هستم کلا همیشه سعی میکنم بدون جانب داری از کشوری از کل اتفاقات دنیای خودرو لذت ببرم
        به اندازه یه امریکایی فن عاشق لاتی چلنجر هستم و به اندازه یه المان فن از مهندسی خفففن پورشه لذت میبرمو و از شاهکار های فراری و لامبو همیشه لذت بردم و همچنین ژاپن و ….
        این از این
        نکته دومم اینکه وقتی لامبو با میورا تو اوج بود پورشه سه سال قبلش 911 رو داده بود
        و کلا 911 از قدیمی ترین نام های ماشین اسپرته که تا الانم ادامه داره
        اقا در کل که من عاشق لامبو هستم
        پورشه به جای خود
        لامبو به جای خود
        صرفا یه فکت گقتم که 911 جی تی تری ار اس هوراکان تکنیکا رو تو نوربرگ رینگ میزنه چون برا پیست ساخته شده
        چه بال عقبش که دوستان اشاره کردن
        چه ضرایب گیربکسش
        چه مپ موتورش
        و….

        موافقم 15
        مخالفم 4
      3. AMIRHOSSE IN GERMANY

        ۵ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (53 ديدگاه)

        عزیز دل برادر دو تا شرکت متعلق به گروه فولکس‌واگن هست!

      4. فرشاد

        ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        در جواب به جفتتون
        کل دنیا حتی گردن کلفتای یواس دارن رو میارن به برقی بودن حتی هیبرید هم داره کمرنگ میشه
        شما تازه دارید از تنفس طبیعی حرف میزنید
        تنفس طبیعی رو تا چن سال دیه حتی نمیزازن وارد خیایون بشه چه برسه به اینک یه کمپانی مث پورش برگرده و یه رقیب تنفس طبیعی واسه لامبو بزنه مسخره س😂
        بعدشم 918یه هایپرکاربود کی دیدی هایپرکار تایم پیست بزنه؟
        هروقت تونستید ت ونوربرگرینگ تایمgt2rsرو بزنید یا تو خط مستقیم توربو اس رو میتونید هیت کنید

  2. R@min

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2053 ديدگاه)

    پورشه بال عقب مدل مسابقه ای GT3 رو ماشین جاده ای اورد که رکورد پیست بزنه و خب از SVJ که سریع تربن لامبو هست سریع تر شد که بهاش هم ۴۰۰ متر ۱۱ ثانیه هست و در درگ ۴۰۰ متر از خیلیا می بازه اما در پیست …

    SVJ در مسیر ۲۰.۸ کیلومتری نوربرگرینگ: ۶:۴۹.۴۰
    GT3RS در همین مسیر: ۶:۴۹.۳۲

    موافقم 25
    مخالفم 7
    1. حسین

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      اونو دیگه شما باید با نسل جدید gt2 مقایسه کنی
      که باز هم اشتباهه چون هنوز رونمایی نشده و باید با جانشین اونتادور در نسخه های مختلفش رقابت کنع ک بنظرم بسیار هیجان انگیز و دیدنی میشه
      بعید میدونم حریف جانشین اونتادو بشه البته =)
      این نسل که svj رکورد رو مدتی داشت
      بعدش بلک سری مرسدس گرفت ؟
      و ۹۱۱ باز پس گیری رکورد؟
      بنظرم جانشین اونتادور حتی تو این نسخه اولیه اش حرف های زیادی برای گفتن داره
      و تنفس طبیعی بودنش این مهم رو جذاب تر میکنه

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. حسین

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (785 ديدگاه)

        اینم اضافه کنم svj جذاب ترین ماشین رکورد شکن بود
        تو مسیر درگ هم سریع بودن یه لامبو رو داشت
        ظاهر فوق العادش
        توانایی های پیستش رو در خود محو میکرد

        غرش جذاب بازی دهنده
        روح و روان
        سرعت فوق العادش
        حس رانندگی ناب
        تنفس طبیعی
        کیا بودن میگفتن اونتادور
        مثل لامبو های قبل نبود ؟ ..

        موافقم 12
        مخالفم 1
        1. محمدهادی

          ۵ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          ببین اگه کلاچ و گیربکسش مناسب ویژگی هاش‌بود چه اعداد و ارقامی به ثبت میرسوند
          لامبورگینی به SVJ خیانت کرد و برای سیستم انتقال نیروش خوب پول خرج نکرد

      2. R@min

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (2053 ديدگاه)

        راستش اصلا نفهمیدم منظورتو حسین جان. چی رو با چی مقایسه کنم ؟؟

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. حسین

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (785 ديدگاه)

          اقا رامین
          توی کامنتت چی نوشتی شما
          Porsche 911 gt3
          Lamborghini aventador svj
          زمان پیست و درگ رو مقابل هم گزاشتی
          دیگه عزیز کامنت بنده نبود که

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. R@min

          ۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2053 ديدگاه)

          خب الان چه ربطی به gt2 داره ؟؟؟ دو تا تنفس طبیعی با هم مقایسه شده.

          راجب gt2 هم که توربو هیبریده و اصلا محصولی از لامبو باهاش رقیب نبوده و نیست و مطمئنن جوری تیونش می کنن که سریع ترین محصول گروه فولکس واگن تو نوربرگ رینگ بمونه.

  3. محسن

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    بیشتر شبیه جوک بودن چون هیوندای آیونیک 5 N که ماه دیگه رونمایی میشه ۶۰۰ اسب قدرت داره و میره برای رقابت با هایپرکارا

    موافقم 2
    مخالفم 47
    1. احمدرضا

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (749 ديدگاه)

      😃
      آیونیک با این ماشینا آخه ؟
      بیخیال وجدانن

      موافقم 19
      مخالفم 1
    2. TESLA

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      با ۶۰۰ اسب بخار میخواد بره برای رقابت با هایپرکار ها !!! 🤨🤨 ، داش ما که تسلا فن هستیم هیچوقت به پلد ۱۰۲۰ اسبی نمیگیم هایپرکار ، آیونیک 5N حداکثر بتونه با مدل y پرفورمنس یا موستانگ mach e gt رقابت کنه

      موافقم 21
      مخالفم 1
  4. ❤bugatti

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    جونم هوراکان عاشقشم
    هورکان بهترینه
    رتبه چهار بهترین ماشین ها از نظر من
    بعد بوگاتی بولاید و شیرون ۳۰۰ پلاس و مکارن ۷۲۰ اس
    ولی در کل هراکان بهترینه
    موندم چرا ایونیک ۵ بهترین ماشینه؟

    موافقم 20
    مخالفم 4
  5. Arshia m3csl

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1182 ديدگاه)

    انتخابم ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس هست یک ماشین واقعا خاص و خوبیه و ابر ماشینه ۹۱۱ واقعا ۹۱۱ باشه حتی به فراری و بنتلی با اینکه خیلی دوستشون دارم هم فکر نمیکنم ۹۱۱ رو عجیب دوست دارم

    موافقم 11
    مخالفم 4
  6. Reza Waffen SS

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    یه درگ عاشقانه

    لامصب حتی شکستش هم دل‌نشینه ♥️

    موافقم 18
    مخالفم 2
  7. Alan.r

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    کاش بلک سریز هم شرکت داده می‌شد
    پورشه فوق‌العاده بود باوجود قدرت و تعداد سیلندر کمتر عملکرد بسیار خوبی داشت 💪💪

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. S

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (185 ديدگاه)

      مرسدس بلک سریز میزنه اوراکان تو خط مستقیم کلیپش همین 3 4 ماه پیش همینجا تو پدال گذاشته بود

      موافقم 10
      مخالفم 3
  8. آریا ماشین

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (661 ديدگاه)

    وزن هوراکان اشتباه اعلام نشده؟
    حتی مدل های آونتادور هم ۱۵۶۰ کیلو نیستن چه برسه هوراکان
    تا اونجایی که یادمه تکنیکا ۱۳۷۹ کیلو بود

  9. LAMBORGHINI

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    لامبورگینی فوق العاده س

    موافقم 17
  10. GMA

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    بی شک پورشه

    موافقم 10
    مخالفم 13
  11. Sobhan

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (422 ديدگاه)

    لانچ پورش عالی بود ولی طبیعیه که تو 🙌مسیر مستقیم به لامبور نرسه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  12. رضا

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در جواب Sobhan که گفته پورشه هر وقت تونست در تنفس طبیعی لامبو رو ببره باید عرض کنم :
    اگه پورشه در زمان حال حاضر تصمیم بگیره موتور ده سلندر تنفس طبیعی بزنه، شک نکن لامبو رو میبره.
    میگی نه به آخرین ده سیلندرش در حدود 20 سال پیش نگاه کن. منظورم کاررا جی تی بود.
    مشخصات موتور و شتاب و سرعت آخرین ده سیلندر پورشه در 20 سال پیش اندازه 10 سیلندرهای فعلی لامبورگینی می باشه.

    موافقم 19
    مخالفم 5
    1. Sobhan

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (422 ديدگاه)

      زمانی که لامبور گیتی با سستو المنتو صفر تا صد ۲/۵میگرفت اونم تنفس طبیعی با ۵۸۰اسب بخار پورشه که هیچی بقیه کجا بودن ،کودوم‌ کارخونه ای ۱۲سال پیش همچین شتابی ماشین هاش داشتن ؟

      موافقم 5
      مخالفم 2
    2. Sobhan

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (422 ديدگاه)

      🤣🤣داداش زمانی که لامبور با سستو المنتو با ۵۸۰اسب صفر تا صد ۲/۵میگرفت اونم باز تنفس طبیعی رکورد تموم پیست هارو میزد نه تنها پورش بقیه کجا بودن ؟

      موافقم 15
      مخالفم 11
  13. مازیار

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    اگه با منصفانه ترین معیار، یعنی نسبت قدرت به وزن بسنجیم، سری ۹۱۱ پورشه تو تمام پیستها و درگها برنده نهایی هستن و این دقیقا مفهوم مهندسی آلمانیه یعنی استفاده بهینه از ظرفیت موجود

    موافقم 25
    مخالفم 5
    1. علی

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (839 ديدگاه)

      جواب به تمام آلمان فن ها : آقاجون همه شو بگین !!! البته نگفتین که پیشرو در استهلاک و … !!! لامبو هرچی سنش بیشتر میشه با ارزش تر میشه ، شما برین مقایسه کنین قیمت یه ۹۱۱ و یه لامبورگینی که ۳۰ سال قبل ساخته شدن!!! دیگه حرفی نمیمونه

      موافقم 11
      مخالفم 20
      1. Alan.r

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1133 ديدگاه)

        اولا که استهلاک لامبو بسیار بالاست حتی شاید بیشتر از آلمانی ها
        دوما قیمت 300SL UHLENHAUT رو با میورا مقایسه کن

        موافقم 14
        مخالفم 6
      2. مازیار

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        اگه ریپلی به من بود من نه آلمان فنم نه از حفظ قیمت حرفی زدم
        بعدشم طاووس تو هندوستانه نکنه عملکرد بی ام و رو میخوای با استهلاک تویوتا؟!

        موافقم 18
        مخالفم 2
  14. BMWlamborghini

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    طراحی تکنیکا عالیه جدا از اینکه خیلی خوب عمل کرد

  15. TESLA

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    تنها نقطه ضعف تکنیکا اینه که : تک دیفرانسیل هست ، اگه دو دیفرانسیل بود مثل پرفورمانته توی لانچ غولی میشد برای خودش

    موافقم 7
    مخالفم 1
  16. TESLA

    ۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    ای جان ، جانشین آونتادور با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قراره تا چند روز دیگه رونمایی بشه ❤️❤️🇩🇪🇩🇪🇮🇹🇮🇹🇮🇹🚀🚀

    1. Amir

      ۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (61 ديدگاه)

      ۶ روز مونده خود لامبو تو اینستاگرام گذاشته بود

  17. وی

    ۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    تا همین جاشم gt3rs عالی عمل کرد فقط کنم تو 1/4 میل لامبو رو زد یا خیلی بهش نزدیک بود که برا شیش سیلندر تنفس طبیعی عالیه
    ضمن اینکه غوغای این ماشین تو پیسته

    موافقم 4
    مخالفم 0
  18. یوسف

    ۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    یه روز من و رفیقام با وراکروز و موهاوی ۶ سیلندر همه جوره درگ انداختیم و توی همه وراکروز برنده میشد…. فقط توی رولینگ با سرعت 30 کیلومتر تا حدود ۸۰ تا موهاوی خوب عمل میکرد و میافتاد جلو…..
    بعد ها رفیقم که موهاوی داشت میگفت فقط بین 30تا 80درگ میندازم…..
    حالا این درگ هم همین بود فقط میخواستن لامبو ببره

    1. R

      ۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      تو چهارصدمترم نمیتونست ببره داستان تعریف نکن

  19. ❤bugatti

    ۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    نخیر خودت میدونی لامبورگینی ۳۲۵ تا میره و ۹۱۱ جی تی سه ۳۲۰ تا میره

    موافقم 2
    مخالفم 3
  20. پوریا چالش

    ۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (319 ديدگاه)

    همچنان بهترین هوراکان پرفوزمانته

    موافقم 3
    مخالفم 1
  21. عارف رضاییان

    ۶ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    من طراحی لامبورگینی و خیلی سرتر از پورش می‌دونم همینطور غرش موتورش که معروفه در مورد مسائل فنی چون اطلاعی ندارم نظر ندارم

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا