نوویتک به عنوان یکی از معتبرترین تیونرهای دنیا از لامبورگینی اوراکان تکنیکا خود رونمایی کرد. خودروی موردبحث تغییراتی در بدنه و سیستم تعلیق را تجربه نموده است.
ایتالیاییها حدود یک سال پیش از اوراکان تکنیکا رونمایی کردند. خودروی موردبحث فاصله بین مدلهای اوو و STO را پر میکند و از برخی تغییرات ظاهری سود میبرد. نوویتک نیز روی اوراکان تکنیکا کار کرده است تا محصول اسپرت تری را معرفی نماید. همانطور که گفتیم کیت بدنه جدید نوویتک روی بهبود طراحی ظاهری خودرو تمرکز داشتهاند. در بخش جلو تغییر چندانی وجود ندارد اما ورودیهای هوای کناره سپر بهبود یافتهاند تا هوا بهصورت کاراتر از خودرو عبور کند. همین موضوع باعث افزایش پایداری اوراکان تکنیکا در سرعتهای بالا نیز میشود.
نوویتک در کنارهها پانلهای جدیدی را نصب کرده است که باعث میشود ارتفاع خودرو کمتر به نظر برسد. همچنین ورودیهای هوای یکپارچه نیز باعث میشوند ترمزهای عقب خنک شوند. این تیونر با پیشنهاد سیستم تعلیق جدید باعث کاهش ارتفاع لامبورگینی اوراکان تکنیکا میشود. فنرهای اسپرت موردبحث باعث کاهش ۳۵ میلیمتری ارتفاع خواهند شد. گزینه دیگر نیز سیستم تعلیق پیچشی آلومینیومی خواهد بود که توسط شرکت KW توسعه یافته و آنهم ارتفاع اوراکان را ۳۵ میلیمتر کمتر میکند. سیستم تعلیق یاد شده ۱۴ تنظیمات مختلف برای دامپرها را داراست.
نکته مهم آنکه نوویتک تغییری در پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان تکنیکا ایجاد نکرده است و بنابراین همچنان شاهد تولید ۶۳۰ اسب بخار قدرت هستیم. نیروی تولیدی نیز از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده میشود. البته مالکان میتوانند صدای اگزوز را تغییر دهند چراکه تیونر یاد شده سیستم اگزوز کاراتر از جنس فولاد ضدزنگ یا اینکونل را ارائه میکند. چرخ های عقب خودرو نیز بزرگتر هستند و ابعاد ۲۱ اینچی دارند درحالیکه رینگهای جلوی اوراکان ابعاد ۲۰ اینچی دارد. پهنای بیشتر لاستیکهای عقب نیز به بهبود هندلینگ خودرو کمک خواهد کرد. رینگهای سفارشی شرکت ووسن هم با ۷۲ رنگ و بهصورت مات یا پولیش خورده در دسترس هستند. نوویتک جزئیات چندانی از تغییرات کابین خودروی موردبحث را منتشر نکرده است اما گزینههای زیادی در دسترس مشتریان خواهد بود. تیونر موردبحث تریم های چرم و آلکانترای گوناگونی را برای مشتریان در نظر میگیرد و آنها میتوانند بر اساس سلیقه خود تریم های مدنظر را انتخاب نمایند. نظر شما درباره لامبورگینی اوراکان تکنیکا نوویتک چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
Mostaffa
۱۸ اسفند ۱۴۰۱خیلی خوبه ولی ضدّحال خوردم موقعی ک دیدم موتورشو تغییر نداده اخه نوویتک شرکتیه ک معمولا با همون تنفس طبیعی بودن موتور قدرت و گشتاورشو بیشتر میکنه:)
homayoun
۱۸ اسفند ۱۴۰۱تیونری که موتور رو دست نزنه و تقویت نکنه کارش رو کامل نکرده.فقط موندم بعد از برقی شدن تکلیف این تیونرها چی میشه موتور برقی اضافه کنن برد کم میشه باطری رو عوض کنن هزینه بالا میره نمیدونم آینده تیونینگ به کجا میرسه
mercedes
۱۸ اسفند ۱۴۰۱یه فریم از زیبایی
GTRS
۱۸ اسفند ۱۴۰۱زیباترین طراحی رو داره .
نه اون قدر شلوغ کاری شده که چشمو بزنه
نه طرح بی روح و تکراری داره .
لامبو کارش درسته . یه ماشین میزنه چن سال همونو ارتقا میده چون همیشه طراحیش زنده س .
R/T
۱۸ اسفند ۱۴۰۱عاشق کار های نوویتک هستم
علی
۱۸ اسفند ۱۴۰۱لامبورگینی یعنی عشق دوم
مرد بینام و نشان
۱۸ اسفند ۱۴۰۱این ماشین چرا انقدر خوشکله؟
Hadi
۱۸ اسفند ۱۴۰۱رینگ رنگ استایل 👌🏼
پوریا چالش
۲۰ اسفند ۱۴۰۱خداییی عقبش زیباییش در حد لامبورگینی سیانه بدون تعصب از پشت svjبهتره خدایی چ کرده لامبورگینی