پس از وقفه ایجاد شده به خاطر همهگیری کرونا، برنامه تعطیلات آخر هفته زمستانی آکادمی لامبورگینی برای افرادی که خواهان تجربه کردن لذت سواری با سوپر اسپرتهای این کمپانی در برف و یخ هستند فراهم شده است. جدای از رقم خوردن لحظات جذاب در مسیرهای برفی، مالکان این خودروها میتوانند برخی اطلاعات و تمرینهای ویژه رانندگان حرفهای را نیز دریافت کنند.
این برنامه سهروزه در کوههای آلپ برگزار میشود و مشتریان محصولات لامبورگینی پشت فرمان نسخههای گوناگون اوراکان شامل AWD Evo و RWD STO و همچنین شاسیبلند اوروس مینشینند. جدای از شاسیبلند لامبورگینی، مناسبترین خودرو برای این آبوهوا میتواند اوراکان استراتو آماده شده برای آفرود باشد. البته احتمالاً این خودرو سال بعد در این برنامه حضور خواهد داشت زیرا هنوز معرفی نشده است؛ اما خب سواری با اوراکان STO در برف هم میتواند جذابیتهای خاص خودش را داشته باشد.
تیمی از رانندگان حرفهای مسابقات که در اسکادرا کورس لامبورگینی حضور دارند راهنماییهای لازم را برای مالکان ارائه خواهند کرد تا آنها بتوانند مهارتهای رانندگی در برف و یخ را ارتقا دهند. دمای هوا در روز به حدود صفر درجه سلسیوس میرسد و در سردترین ساعات نیز دمای هوا حدود ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود. به نظر میرسد این هوا برای رانندگی مساعد نباشد اما مالکان محصولات لامبورگینی پس از لذت بردن در چنین شرایطی راهی هتلهای لوکس و رستورانهای سطح بالا خواهند شد.
اما درست در نقطه مقابل این برنامه، آزمایشگاه رانندگان سنت آگاتا قرار دارد که برنامه تمرین رسمی رانندگان کارخانه لامبورگینی است. افرادی که میخواهند راننده رسمی لامبورگینی شوند باید یک برنامه مخصوص با محصولات تمرین پیشرفته را پشت سر بگذارند. این محصولات اقدام به بررسی وضعیت و عملکرد رانندگان میکنند و تمرین دهندگان حرفهای نیز به آنها کمک میکنند تا تناسباندام خوبی داشته باشند. لامبورگینی اشارهای به جزئیات برنامه تعطیلات آخر هفته زمستانی خود نکرده است اما تماشای تجربه حضور در چنین مکانهایی با سوپر اسپرتهای سطح بالای لامبورگینی ارزش مبالغ بالا را خواهد داشت.
ماکسیمیلیان
۶ اسفند ۱۴۰۰سلام و درود!
سحز خیزان در فصل زمستان صبح خود را با تماشای لامبورگینی آغاز میکنند.
گرچه حسرت یکبار تجربه ی رانندگی بر دل بسیاری از آنها نهفته اما این عشق است که آنها را پایدار نگه داشته.
دقیقاً چیزی که بعضی ها از آن حراس دارند ؛ ما بایستی همانند یک گ ل ه گ ر گ (وجه خوب آن) در مقابل دشمنان یکدیگر را یاری کنیم.
اگر اینکار را میکردیم این حسرت حداقل تا ۶۵ درصد کاهش میافت.
اما چه دواییست که مردم به آن بی اعتنایی میکنند و همانند وجه وحشیانه گ ر گ یکدیگر را می دردند.
پدال عزیز این حرف دل را پذیرا باش و بپذیر ، یا علی🌷
ماکسیمیلیان
۶ اسفند ۱۴۰۰تصحیح : … یک دیگر را «میدرند» نه “میدردند”.
زیزیگولو
۶ اسفند ۱۴۰۰لذت رانندگی ارتباط چندانی به مدلو سال ساخت ماشین نداره البته نمیخام بگم که اصلاً مهم نیستش ولی عامل اصلیم نیستش و حالا شاید خیلیاتون دیده باشین که یه ماشین مدل پایین ولی ترو تمیز با یه راننده که به ماشینش عشق میورزه ((مثل سریال خوش رکاب)) چه حس زیبایی به آدم میده و چطور آدما و مخصوصاً ماشین بازا رو به وجد میاره و به زندگی امیدوار میکنه و این حس اون راننده هستش که به ما منتقل میشه یعنی با جون و دل مراقب ماشین بودن و ازش نگهداری کردن و پاک کردن بدنه و شیشه ماشین با عشق ….. اگر اینا را بلد نباشیم و فکر کنیم که لذت رانندگی فقط تو مدلو سال ساخت و غیره هستش حتی اگه بالاترین مدل و گرون قیمت ترین ماشین دنیا رو هم داشته باشیم بعد از یه مدت ازش خسته میشیم و دیگه از اون لذتی نمیبریم
As
۶ اسفند ۱۴۰۰دقیقا مثال این هم R34 همه دوستش دارن اما مدل 2022 نیست اپشن زیاد هم نداره یا اینکه کسی ماشینی رو خریده و دوستش داره خیلی حتی روش کار کرده اما مدل بالا نیست شاید یک نفر از وانت پیکانش بیشتر از f150 لذت ببره
زیزیگولو
۶ اسفند ۱۴۰۰عشق ماشین حد و مرز نداره …. خیلیا با ماشین قدیمیاشون حال میکنن و عاشق ماشیناشون هستن