اولین تصاویر از جانشین لامبورگینی اونتادور با بدنهای استتار شده و تهاجمی منتشر شده است. این اولین نگاه ما به آینده الکتریکی شده لامبورگینی است که به یک V12 هیبریدی مسلح شده است.
لامبورگینی مدتی است که روی این خودرو بهعنوان جایگزینی برای اونتادور پیر کار میکند. اولین مدلهای تستی با بدنه اونتادور در سال گذشته روئیت شدند.
پرچمدار بعدی سنت آگاتا هنوز نامی ندارد یا دارد و ما نمیدانیم. اما شکل گُوهای سنتی لامبورگینی در آن حفظ شده و با بدنهای شارپ و پهن، هویت خود را فریاد میزند. بااینحال به نظر میرسد که در مقایسه با اونتادور با نمای تراشیدهتر و صیقلیتری برای بهبود آئرودینامیک مواجه شویم. ورودیهای بزرگتر کناری هم برای خنک کردن موتور ۱۲ سیلندر حفظ شدهاند.
قسمت جلویی کاملاً نوکتیز است و چراغهای باریکی را نیز در دماغه خود جای داده است. در عقب هم چراغهای Y شکل که امضای لامبورگینی شدهاند دیده میشوند. با اینکه خروجیهای اگزوز چهارگانه در این مدل از نوع گرد هستند اما انتظار داریم در نسخه نهایی با نوعی شش ضلعی که با پوششهای سپر عقب هم مطابقت بیشتری دارد جایگزین شوند.
کمی بالاتر از اگزوزها هم یک باله فعال به چشم میخورد. قسمت عمده سپر عقب را هم یک دیفیوزر بزرگ پوشانده است. ترکیب پوسته موتور هنوز نهایی نیست و قسمتی از پیشرانه هنوز فاقد پوشش است. لامبورگینی به طور رسمی اعلام کرده که در این خودرو همچنان از موتور V12 سود خواهد برد. اما گفته میشود این پیشرانه هیچ اشتراکی با موتورهای فعلی ندارد. حتی با موتور هیبریدی کانتاش LPI 800-4 که یک پیشرانه هیبریدی ملایم محسوب میشود نیز صنمی ندارد.
انتظار میرود لامبورگینی V12 بعدی در سال ۲۰۲۳ رونمایی شود. درست بعد از معرفی فیسلیفت اوروس EVO و در کنار مدلهای JV استراداله و اوراکان استراتو. اولین مدلهای این ابرخودروی هیبریدی هم سال ۲۰۲۴ به مشتریان تحویل خواهد شد. نخستین مدل تمام الکتریکی لامبورگینی هم قرار است در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ وارد بازار شود.
ساسان
۲۱ اسفند ۱۴۰۰محل قرار گیری اگزوز ها و فرمش چقدر جذاب و قلدره.
از نمای عقب کمی ماشین جمعو جورتر به نظر میرسه.
امیدوارم در مجموع بتونه جانشین خوبی برای اونتادور باشه.
به جرعت میگم لامبورگینی برای جانشین اونتادور سختترین کار رو در بیش از نیم قرنی که داره فعالیت میکنه داره.
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰حقیقتا همینطوره دوست عزیز
این کار بسیار میتونه توی آینده ی این خودروساز نازنین تاثیر مستقیم داشته باشه
فقط منم امیدوارم نتیجه کار خلق یک شاهکار موندگار دیگه از لامبو باشه تا مارو کم کم باخودش ببره تو دنیای الکتریکی های این شرکت
NAVID۰۰۹۸
۲۱ اسفند ۱۴۰۰چه خشونتی زیر طراحی پنهانش موج میزنه !
حسین
۲۱ اسفند ۱۴۰۰امیدوارم در کنار تمام بهبود هایی که داره
قدرتش حداقل بالای ۹۰۰ اسب باشه
که شایسته جانشینی اونتادور باشه
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰احتمالا به این مطلوب دست پیدا میکنه
مسعود
۲۱ اسفند ۱۴۰۰جایگزین کردن اونتادور خیلییییییی سخته بخصوص از لحاظ طراحی…
امیدوارم لامبورگینی از پسش بر بیاد…
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰من فقط امیدوارم یه گیربکس گردن کلفت براش توسعه داده باشه که بشه باهاش راحت ۴ ۵ سال تو شتاب گیری غول کشی کنه این غول تازه متولد
صد در صد دیگه از گیربکس تک کلاچه خبری نخواهد بود خوشبختانه
Aboalfazl demon
۲۱ اسفند ۱۴۰۰چیزی که مشخصه چراغ عقبش شبیه اوروس هستش
زبون طراحی جدید لامبو رو داره
چراغ جلو هاش هم احتمالا چیزی شبیه سیان هستش
به نظرم عالیه اون چهارتا اگزوز هم قشنگ شدن
تصاویر جاسوسی نسل جدید ماستنگ هم بزارید لو رفته
زیزیگولو
۲۱ اسفند ۱۴۰۰لامبورگینی جواهر با ارزش صنعت خودروی جهان👌👌
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰موافقم رفیق
ARMAN
۲۱ اسفند ۱۴۰۰کاش هیبریدی نمیشد
Carbonado Aventador
۲۱ اسفند ۱۴۰۰تا وقتی موتور ۱۲ سیلندرش غرش کنه اهمیتی نداره که هیبریدی باشه یا خالص…
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰صد حیف که با “غرش” نمیشه عملکرد بدست آورد ))))))))=
حسن
۲۱ اسفند ۱۴۰۰هممون از اینکه ماشینای مورد علاقمون بهترین پرفرمنس رو داشته باشن خوشحال خواهیم بود. ولی حداقل برا من یه چیزایی مهمتر از پرفرمنس هست، یکیشم همون لذت رانندگی بایه ماشین تنفس طبیعی قدرتمند هست، اون صدای ناب و تعویض دنده های سنگین.
ساسان
۲۱ اسفند ۱۴۰۰آره مثلا نمیشه باهاش رکورد طولانی ترین پیست جهانو شکوند ،حیف (:
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰لامبورگینی تا همین الانشم جزو باعملکرد بالاترین سوپر کارها بوده
1123
۲۲ اسفند ۱۴۰۰با کلی ستاپ رکورد زدن چیز ساده ایه، حتی بلک سریز موتور جلو هم رکورد دار بود مدتی، پس میبینید رکورد دار بودن وی یه پیست خیلی مطرح نیست.
همونطور که در ذیل عرض کردم، SVJ از 488 پیستا و 911GT2RS و 720sبا فاصله عقب تره.
و دوباره میگم، پرچمدار لامبورگینی داره با میان رده های سایر کمپانیا رقابت میکنه.
و بهیچوجه نتونسته وارد بخش هایپرکار بشه )))))))))=
R
۲۳ اسفند ۱۴۰۰جناب ۱۱۲۳. شمارو به شیرون سوپر اسپرت ارجاع میدم
AMG GT R
۲۱ اسفند ۱۴۰۰حداقل باید بیشتر از ۹۰۰ اسب داشته باشه تا بتونه با sf90 رقابت کنه
محمد امین
۲۱ اسفند ۱۴۰۰بیش از ۱۰۰۰ اسب …
اگر هزار اسب هم داشته باشه کمه ، این ماشین سنگین تر هم هست به خاطر موتور ۱۲ سیلندرش
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰میزنه
مطمئن باش اونا میدونن باید چی بسازن تا دوباره بتونه حدود یه دهه بقا داشته باشه توی این بازار پر رقابت
APL
۲۱ اسفند ۱۴۰۰کاش چیزی حدود 1000 اسب بخار باشه
ولی بعید میدونم چنین رقمی فکر میکنم بین 800 تا 850 قدرتش باشه
ولی با این تصاویر جاسوسی خیلی انگار شبیه اونتاوره
M.Kkarimi
۲۱ اسفند ۱۴۰۰قوای محرکه V12 با چاشنی موتور برقی قطعا به 800 تا بسنده نمیکنه … اللخصوص که رقبا توقع رو بردن بالا ، و از پرچمدار لامبورگینی چیزی خیلی بیشتر از این حرف ها انتظار میره …
Jdm باز
۲۱ اسفند ۱۴۰۰امیدوارم بالای۹۰۰ اسب باشه
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰همه امیدواریم دوست عزیز
بابک کامرانی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰امیدوارم زشت از کار در نیومده باشه
Scuderia Ferrari
۲۱ اسفند ۱۴۰۰شایعات و حرف و حدیث ها درباره جانشین آونتادور اسطوره ای زیاده
ولی منابع نزدیک و جاسوسان بلونیا میگن این ماشین بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت داره و SF90 استراداله رو هدف قرار میده
به نظرم انجین V12 + دو یا سه تا باتری میتونه بیش از ۹۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشه
بعد از مدت ها می تونیم شاهد یه جنگ تمام عیار بین فراری و لامبورگینی باشیم
hssn
۲۱ اسفند ۱۴۰۰منم امیدوارم همچین رقابت جذابیو ببینیم حتما چون همیشه رقابت بین این دو یکی از جذابترین رقابتهای دنیای خودرو بوده.
جناب ایکس
۲۱ اسفند ۱۴۰۰امید وارم تکنولوژی الکتریکیش مث سیان و کونتاش جدید نباشه،( آخه خیلی ضعیفن اونا)
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ایولا
بزن بریم داداش
به یاد جنگ تمام عیار دهه نود،که بین دیابلو ها و F50 درگرفته بود
و واقعا هنوز هم اثرات اون جنگ قابل لمسه
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰هنوز برای نظر دادن زوده ولی خب میشه دید که این یه سیانه.
فقط امیدوارم پیشرانه بهتری ارائه بشه، میتونستن با یه V8 تویین توربو بی نقصش کنن.
viper2
۲۱ اسفند ۱۴۰۰داداش هدف ساخت لامبورگینی ساخت ماشین سریع به وسیله موتور تنفس طبیعی هست اصلا بخش سخت ماجرا همینجاست که با تنفس طبیعی بیای با تنفس مصنوعی ها رقابت کنی و این هست که لامبورگینی گرون میکنه وگرنه همه که با کمپرسور قوی میشن اونی مهمه که بدون کمپرسور قوی باشه
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰خب الان فراری و مکلارن که پرخوران هستند، مشکلی دارند؟
آه یادم نبود لمبو اصالتش به این بود که 50 سال یه موتورو نگه دارن )))))))))))))))=
در هر حال مشخصه که انجین های پرخوران به تنفس طبیعی ها برتری کامل دارن، سالهاست دیگه توربو ها لگ ندارن.
همین تنفس طبیعی بودن لامبو باعث میشه عقبتر بمونن.
خوشبختانه چند سال دیگه این مشکل هم حل میشه، و لامبورگینی هم شروع میکنه به ساخت سوپراسپرت الکتریکی
viper2
۲۱ اسفند ۱۴۰۰چه ربطی داره؟؟؟ تو اصلا میدونی من فن کدوم شرکت هستم . واقعا فکر کردی فن لامبورگینی و فراری و اینا هستم . نه داداش فنشون نیستم ولی ازشون بدمم نمیاد . فقط گفتم اینو بدونی . همه چی شتاب نیست که با ماشین برقی یا مثلا یه موتور با حجم قوطی نوشابه و یه توربو به اندازه بلوک موتور به دست بیاد. لذت رانندگی رو با این چیزا نمیشه به دست اورد . لذت رانندگی از نظر من یعنی صدا .
…..
Carbonado Aventador
۲۱ اسفند ۱۴۰۰هروقت لامبورگینی یه نسل جدید از ماشین هاش رو معرفی کرده..
سطح دنیای سوپر اسپورت سازی رو چند پله برده بالا..
هرچقدر که فراری با مدل های f40 f50 و انزو
یا مکلارن با مدل f1
دنیای سوپر اسپورت سازی رو بالا بردن..
لامبورگینی هم به همون اندازه با مدل های دیابلو
مورسیه لاگو و اونتادور ؛ سطح دنیای سوپر اسپورت سازی رو بالا برده..
.
این ماشین جدید هم از این قائده مستثنی نیست!!
.
از طرفی لامبورگینی هیچوقت ماشین زشت نساخته و قطعا این یکی هم وقتی معرفی شه تا یک دهه بعد یکی از الهه های زیبایی دنیای خودرو خواهد بود!
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰زمانی میتونی سطح چیری رو بالا ببری که خودت بالاترین باشی
زمانی که دیابلو معرفی شد 959 و F40 با فاصله ازش بهتر بودن
موقع مورسیه لاگو، انزو و کررا جی تی و زوندا و SLR و بقیه بودن.
اونتادور هم زمانی اومد که پورشه و فراری و مکلارن داشتن هایپرکار میساختن، اونا رو هم در نظر نگیریم 458 و SLS و LFA بهتر از اونتادور اولیه بودند
به زمان حال بیایم، 488 و GT2RS و AMG GT Black Series و مکلارن 720S از اونتادورSVJ سریعتر و بهترن.
زمانی هم که ماشین این پست بیاد نهایتا بتونه اندازه SF90 سریع باشه که سال 2019 معرفی شده توی درگ احتمالا از SF90 ببازه توی بعضی پیست ها ازش سریعتر باشه و قطعا تویی هیچ پیستی به اندازه سنا سریع نیست.( اینم در نظر نمیگیریم که فراری و پورشه بازم برای هایپرکار برنامه دارن، و AMG one توی راهه و البته استون مارتین ولکری هم که در حال تحویل به مشتریانه همه اینا قراره از جانشین اونتادور سریعتر باشند)
حالا شما بگید که چه زمانی سطح خودروسازی تو سگمنت سوپراسپرت با لامبوی V12 بالا اومده؟
من که میگم هیچوقت( بجز میورا) چون اکثرا یه GT بودن تا یه سوپراسپرت تمام عیار، سوپراسپرت های لامبو اکثرا v10 بودن مثل هوراکان.
پ.ن: الان با خودتون میگید که این یارو هیتر لامبورگینیه ولی خب اینطور نیست، در جهت نقص این مثال باید بگم توی Top 5 های من از بهترین سوپراسپرت های دهه گذشته همیشه یک ماشین حضور مستمر داشته اونم هوراکانه، تمام نسخه هاش بجز STO.
M@M@DRZ911
۲۱ اسفند ۱۴۰۰اکثر سوپر اسپرت های لامبو v10 بودن ؟؟نماد لامبو v12 نبوده برادر؟؟
از کی تا حالا سوپر اسپرت موتور وسطی مثل اونتادور و مورسیه لاگو و هوراکان و گالاردو جی تی بودن؟جی تی سواری سفت و خشک داره ؟؟
اونتادور در زمان خودش یه سوپر اسپرت انقلابی نبود؟؟ آیا ۴۵۸ و sls و LFA قدرتی و شتابی در حد اونتادور داشتند؟؟
الان جانشین اونتادور باید به سریعی سنا باشه ؟؟
اصلا باید با سنا مقایسه بشه ؟؟
حالا بله ۹۵۹ و F40 بهتر از دیابلو بودن ولی دیگه اونتادور در زمان خودش یک رقیب کاملا توانمند بود .
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰اس ال اس بلک سریز و 458 اسپچاله با قیمت های کمتر پرفورمنس بهتر یا مشابه رو توی پیست ارائه میدن، ضمن اینکه شتاب “خارق العاده” اونتادور یه دلیل واضح داره، چهار چرخ محرک بودنش از اینا رد شیم یه سوال پیش میاد قدرت مهمه یا شتاب؟
من میگم هیچکدوم اگه به این دوتا بود تسلا مدل اس پلد بهترین ماشین تاریخ بود.
مهم حسیه که به راننده میده، مهم خود انجینه، F136 دوبار جایزه بهترین انجین سال رو برده لامبورگینی در کل تاریخش نبرده.
“از کی تا حالا سوپر اسپرت موتور وسطی مثل اونتادور و مورسیه لاگو و هوراکان و گالاردو جی تی بودن؟جی تی سواری سفت و خشک داره ؟؟”
دقت نمیکنید نوشتم سوپراسپرت های لامبورگینی ده سیلندر بودند بجز میورا این حرفم دلیل داره، فکر میکنید چرا ماشین مخصوص ریس بر اساس اونتادور نمیسازند؟
جواب معلومه چون بیشتر یه سوپر جی تیه تا سوپراسپرت به همون دلیل از بوگاتی ها هم ماشین مخصوص ریس نمیسازند( بولید داستان طولانی داره و بحث راجع بهش اتلاف وقته)
و اینکه بله جانشین اونتادور باید با سنا و 765 و SF90 استراداله مقایسه بشه، رقیب دیگه ای رو براش متصور نیستم، شاید بتونه با جانشین F8 و یا مکلارن های رده پایینی که در آینده ساخته بشن رقابتی داشته باشه که اگه اوناهم هایبرید( یا تمام برقی) باشند کار لامبورگینی بسیار سخت خواهد بود.
اینکه لامبورگینی تا حالا هایپر کاری ارائه نداده تقصیر خودشه و فن های این کمپانی نباید ناراحت بشن که پرچمدار لامبورگینی داره با محصولات میانی بقیه شرکتا از نظر پرفورمنس مقایسه میشه.
M@M@DRZ911
۲۱ اسفند ۱۴۰۰الان اونتادور حس رانندگی درگیرکننده و هیجان انگیز نداره؟؟
و اینکه باز هم دوباره حرف اشتباه خودتون رو تکرار کردید و گفتید سوپر اسپرت های لامبورگینی ده سیلندر بودند در حالی که لامبو برای اولین بار توی گالاردو انجین v10 به کار برد .
و اینکه میگی چرا بر اساس اونتادور ماشین ریس نمی سازند ؟؟جواب این سوال بنده رو بدید که الان کدوم ماشین ریسی توی مسابقات هست که موتور v12 تنفس طبیعی استفاده کنه؟
لامبورگینی از اول هدفش شرکت توی مسابقات نبود ولی خب الان متفاوت شده و فقط از اوراکان نسخه ریس داره ( دقیق نمی دونم توی کدوم مسابقات بود ولی اگر اشتباه نکنم حداقل توی imsa و gt3 شرکت داشت )
1123
۲۲ اسفند ۱۴۰۰هنوزم میگم سوپراسپرتای لامبو V10 هاش بودن سایرین سوپر جی تی بودن
چیزی مثل بوگاتی ها در سطح و لول پایین تر
حس رانندگی اونتادور خیلی خوب و درگیر کننده ست ولی نه در مقایسه با 488 و 720s و مهمتر از همه هوراکان
لامبورگینی بر اساس هوراکان، سوپرتروقئو رو توسعه داده بر اساس گالاردو هم نسخه GT3 ساخته ولی بر اساس اونتادور هیچی ( اسنزا وی 12 تفاوت های چشمگیری با اونتادور داره) برای همه اینهاست که میگم اونتادور سوپراسپرت نیست ))))))))=
Alireza
۲۱ اسفند ۱۴۰۰امکان نداره اندازه SF90 سریع باشه بخصوص در خط مستقیم
این مدل احتمال زیاد زیر 900 اسب داشته باشه
1123
۲۱ اسفند ۱۴۰۰با توجه به وزن بالای 1800 کیلوگرمی( بابت سیستم های هایبرید عرض میکنم) اگه زیر 900 اسب قدرت داشته باشه باید صرفا با 911 ها و مکلارن های پایین ردۀ انتری لول رقابت کنه، امیدوارم که اینطور نشه
جناب ایکس
۲۱ اسفند ۱۴۰۰اتفاقا lfa و sls از نظر پرفورمنس ضعیفتر از اونتادور هستن و ۴۵۸ هم یک اندازه هست
ساسان
۲۱ اسفند ۱۴۰۰پ.ن: الان با خودتون میگید که این یارو هیتر لامبورگینیه ولی خب اینطور نیست،
داداش چیزی مصرف میکنی؟ نگرانتم
بیا پایین فعلا
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰اونتادور در زمان معرفیش یکی از مخوف ترین تا بود
اینو همه میدونن
تقریبا تمام تحلیل گرهای معروف و ژورنالیست توی برنامه هاشون از این خودروی با ابهت و توانا تقدیر کردن
چون حقیقتا یک تکامل بی نقصی از مورسیه لاگو از آب درومده بود
دوست عزیز قطعا نسل بعدی این پرچمدار ساز هم باخودش سوپرایزهای جذابی خواهد آورد
شاهین
۲۲ اسفند ۱۴۰۰رقیب lfa و ۴۵۸ گالاردو سوپر لگرا بود که توی درگ اینارو نقطه میکرد، این از نظر درگ ریس که خیلی عاشقش هستید و ملاک اصلی برتری خودرو میدونید!!!
زمان معرفی اونتادور، تنها رقیب مستقیم بوگاتی ویرون تو کلاس سوپر اسپرت فقط اونتادور بود که شتاب ۴۰۰ متر یکسانی داشت و همه اندر کف اونتادور بودن
لامبورگینی لایف استایله اصلا نیازی به عرض اندام توی درگ ربس های تبلیغاتی نداره، طراحی متفاوتش امضای لامبورگینیه چیزی که خیلیا با برندینگ هم نتونستن باهاش رقابت کنن
1123
۲۲ اسفند ۱۴۰۰لایف استایل؟
خب به درگ ریس تبلیغاتی نیازی نداره به لمانز و فرمول 1 هم نیازی نیست؟
ازینم بگذریم چجوری ویرون1 میلیون دلاری رو با اونتادور مقابیه میکنی ))))))))))))))))=
ویرون انقدر پشتش مهندسی داشت که وولکس وگن همشون رو با ضرر فروخت، صرفا جهت نشون دادن توانایی ش ( با شیرون جبران کرد) ویرون یه هایپر جی تی بود، چیزی که تا همین الان هم نسخه بنزینی مشابه نداره، تنها هایپر جی تی هایی خارج از بوگاتی که میشناسیم، ریمک نورا و ریمک کانسپت 1بودند.
توی یه هایپر جی تی شتاب زیر 3 داری و توی سرعت بالا هم پایداری بالایی داری، همجا با چرم و متریال لوکس پوشیده شده.
بعد شما میای اینو با اونتادور مقایسه میکنی؟
اونتادوری که همون موقع از 918 و لافراری با فاااااصله عقب بود، حتی موتور خاصی نداشت که جایزه ای ببره با ویرون W16 مقایسه میکنی )))))))))))=
ویرون و شیرون بی رقیب بودن.
Carbonado Aventador
۲۳ اسفند ۱۴۰۰تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود…
.
به قول دوستمون آونتادور یه لایف استایله..
.
هرکی تو این دنیا وقتی میخواد به خودش و بقیه ثابت کنه که برای خودش کسی شده و به موفقیت رسیده..
قطعا یدونه اونتادور تو پارکینگ خونش داره..
.
چند نسخه از اونتادور تو گاراژ تمام کلکسیونر های معروف هست..
.
Lfa و sls و ۴۵۸ هیچ کدومشون در حد و اندازه های اونتادور نبودن…
.
به قدری پشمای بقیه شرکت ها از رونمایی اونتادور ریخته بود که همه واکنش نشون دادن و سریع ماشینای جدید دادن بیرون..
.
اون زمانی که هنوز صفحه نمایش لمسی و ایربگ زانو و پرده ای ، کابین تمام چرم و دوربین و سیتسم های ایمنی تو خیلی ماشین های حتی لوکس مد نبود..
اونتادور اینارو داشت!!!
.
زمانی که معرفی شد گیریبکس تک کلاچش سریعترین سرعت تعویض در دنیا رو داشت
.
اولین واکنش به تولید اونتادور رو فراری داد که مدل F12 رو معرفی کرد…
بعدش بوگاتی که مدل ویرون سوپر اسپورت رو داد بیرون
.
اونتادور تا چندین سال با F12 و ویرون مقایسه میشد و رقیب هم بودن..
.
همین الان مدلایی که نام میبری 720s ، ۴۸۸
و ۹۱۱gt2
هیچوقت فروشی در حد اونتادور نداشتن..
با اینکه نصف قیمتشو داشتن!!!
2311
۲۵ اسفند ۱۴۰۰Carbonado Aventador
“هرکی تو این دنیا وقتی میخواد به خودش و بقیه ثابت کنه که برای خودش کسی شده و به موفقیت رسیده..
قطعا یدونه اونتادور تو پارکینگ خونش داره..” حداقل برند مورد علاقه تو هیت نکن، طبق همین گفته افراد تازه به دوران رسیده اونتادور میخرن، ولی 488 و 720S و هوراکان رو برای لذت رانندگی و نهایت چابکی و عملکرد میخرند نه برای اینکه اثبات کنند کسی هستند.
” Lfa و sls و ۴۵۸ هیچ کدومشون در حد و اندازه های اونتادور نبودن…” برای همینه در حال حاضر ارزش بیشتری از اونتادور عزیز دارند؟
فقط پیشرانه 458 از اونتادور میتونه بهتر باشه چه برسه به گیربکس دو کلاچه و بازخورد فرمان و …
از همه اینا گذشته 458 متر و معیاری با سوپراسپرت هاست، هوراکان و مکلارن MP4-12C و کوروت جدید بعد از سالها از 458 الهام گرفتن تنها مزیت اونتادور نسبت به 458 شتاب های اعلامی هستش که 458 هم تو تست ها باوجود قدیمی تر بودن و موتور 4.5 لیتری و دو چرخ محرک تونست 3 ثانیه ثبت کنه
در رابطه ویرون هم بالاتر گفتم، اصلا قابل مقایسه نیستن ویرون کیلومتر ها بهتره ویرون ماشین رکورد شکنه ویرون هایپرکاره
اونتادور هم یک سوپر جی تیه و با اینحال پرچمدار لامبورگینیه و داره با 458 مقایسه میشه که ماشین میان رده 13 سال پیش فراری هست
همین جایگاه دو کمپانی رو نشون میده دیگه از آمار موتوراسپرت و فروش هم چیزی نمیگم
Carbonado Aventador
۵ فروردین ۱۴۰۱اگه انزو فراری زنده بود و ازش میپرسیدن آیا شما ۴۵۸ رو رقیب اونتادور میدونید قطعا میگفت:
ما غلط بکنیم ۴۵۸ رو با اونتادور مقایسه بکنیم…
حالا داستان چیه که شما ۴۵۸ که از گایاردو سوپر لگرا جا میموند رو با اونتادور مقایسه میکنی نمیدونم!!!!
همین یوتیوب هزارتا درگ ایستا و رولینگ بین اونتادور و mp4 12c و ۴۵۸ هست که تو هیچ کدومشون برنده نبودن..
.
درضمن مفهوم تازه به دوران رسیده بیشتر تو ایران صدق میکنه که گاو و گوسفند میفروشن و لندکروزر سوار میشن..
اونطرف به کسی که با فکر و ایده هاش استارت آپی رو راه نداخته و به موفقیت و پول رسیده نمیگن تازه به دوران رسیده!
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰مرسی کربن جون
انرژی دادی
Carbonado Aventador
۲۳ اسفند ۱۴۰۰مخلصم برادر🙌🏻♥️
mohammad esmayilzzadeh
۲۱ اسفند ۱۴۰۰سلام و درود خدمت دوستان عزیز
بنظرم زیر این پوشش استتاری در نمای جلو کمی شبیه سیان بنظر میرسه و از همه جذابتر محل قرار گیری اگزوز هستش که خیلی جذابش کرده
محمدهادی
۲۲ اسفند ۱۴۰۰لامبورگینی جدای از بررسی توانایی های فنی و شتاب و قدرت همیشه توی معرفی نسل هاش نوآوری های دلربایانه یی از لحاظ طراحی داشته که تو این مدل برای شروع کار میشه به همین نحوه جایگذاری اگزوزها که به چشم هر بیننده یی تذکر میده که حواست باشه این اصلا یه ماشین معمولی نیست اشاره کرد
❤️لامبو تو عششق خالص ماشین بازایی❤️
امین
۲۲ اسفند ۱۴۰۰با این رنگ نمیشه طراحی رو خوب دید