لامبورگینی

طوفانی تازه در راه است: لامبورگینی اوراکان [ویدئو]

لامبورگینی نام‌گذاری بر اساس گاوهای خشمگین را به کناری گذاشته و این بار به سراغ یک طوفان استوایی آمده است. اوراکان LP 610-4 پیشرفته‌ترین لامبورگینی تاریخ و جانشینی برای گایاردوی دوست داشتنی خواهد بود.

Lamborghini Huracan LP 610-4
Lamborghini Huracan LP 610-4

چهره این طوفان مهیب، همانند سنت سایر خانواده، گوه ای شکل و تند و تیز است. ارتفاع پایین، زوایای تیز و برنده، هواکشهای متعدد و چراغهای خاص جلو و عقب، همچون امضای لامبورگینی بر این محصول نیز مشاهده می شوند.

Lamborghini Huracan LP 610-4
Lamborghini Huracan LP 610-4

پیشرانه ۵ لیتری V10 آن در دور ۸۲۵۰ می‌تواند نیروی ۶۰۲ اسب بخار و در دور ۶۵۰۰ گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر را تولید کند. این نیروگاه با بروز رسانی‌هایی نظیر سوخت رسانی مستقیم و مستقل هر سیلندر قدرت بیشتر و مصرف سوخت و آلایندگی پایین تری نسبت به گایاردو (یا همان گالاردو) را ارائه می‌کند.

برای انتقال این نیرو، از یک گیربکس هفت سرعته با کلاچ دوگانه بهره گرفته می‌شود. هر چهار چرخ از این قدرت بهره و حظ لازم را می‌برند زیرا لامبورگینی تصمیم گرفته تا سیستم چهار چرخ متحرک با کنترل الکترونیکی همراه با سه حالت رانندگی جاده، اسپرت و مسابقه‌ای را برای آن در نظر بگیرد.
Lamborghini Huracan interior
Lamborghini Huracan interior

هوریکان (که به ایتالیایی و اسپانیایی اوراکان خوانده می شود) می‌تواند صفر تا صد کیلومتر را در ۳.۲ ثانیه طی کند. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت هم تنها ۹.۹ ثانیه کافیست. نهایت سرعت این سوپر اسپرت نیز ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت است. ممکن است این اعداد چندان با گایاردو تفاوت نداشته باشن اما در عوض مصرف سوخت ۱۲.۵ لیتری آن توجه شما را جلب خواهد کرد. برای این منظور از یک سیستم حرکت-توقف و موتور با استاندارد یورو ۶ باید تشکر کرد. گرچه میزان آلایندگی ۲۹۰ گرم در هر کیلومتر هنوز بالا به نظر می‌رسد.

لامبورگینی برای شاسی اوراکان از طراحی ترکیبی سبک وزن متشکل از آلومینیوم و فیبر کربن بهره جسته است. بدین ترتیب وزن خشک هوریکان، ۱۴۲۲ کیلوگرم است که به مفهوم ۲.۳۳ کیلوگرم به ازای هر یک اسب بخار نیروی تولیدی است. برای ترمزها از دیسک‌های کربن سرامیکی استفاده شده و سیستم فرمان هم دارای نسبت‌های متغیر است. لامبورگینی اوراکان در نمایشگاه ژنو در ماه مارس ۲۰۱۴ رونمایی خواهد شد. و البته از بهار سال ۲۰۱۴ قابل سفارش خواهد بود. [jwplayer mediaid=”۵۶۱۶۵″]

[jwplayer mediaid=”۶۴۳۳۰″]

******************************************************

»» ده نکته درباره لامبورگینی اوراکان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. carbonado aventador

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    پدال جون دستت درد نکنه 5 دقیقه بیشتر از درخواستم نگذشت که این مطلب رو گذاشتی . اعداد و ارقامش منو کشته!!!!!!!!610 اسب بخار یعنی اندازه ی مدل های اولیه ی مورسه لاگو . صفر تا صد 3.2 یعنی سریعتر از 458 و وزن 1428 یعنی 200 الی 300 کیلو سبکتر از گایاردو !!!!!!!!!ONLY LAMBORGHINI

    1. WindyCat

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      ما که نمیتونیم بخریمش ولی امیدوارم بیاد تهران حداقل از نزدیک ببینیمش… همین جا از همه بچه پولدارا و آغازاده ها درخواست میکنم این لطفو در حق ما پرایدسوارا بکنن و مارو از دیدنش بی نصیب نکنن!!!!

    2. علی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      همه چیزش عالیه اما من طراحی عقب گالاردو رو بیشتر میپسندیدم

    3. I Love Ferrari

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (153 ديدگاه)

      0تا100 فراری 458 اسپشاله 3 ثانیه س ولی این 3/2.قیافشونم گه معلومه فراری خیلی خیلی قشنگ تره.الکی جوسازی نکن.همونطورکه458 توی مقایسه ها گالاردو رو خورد اسپشاله هم اینو میخوره.

      1. carbonado aventador

        ۲۹ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        دوست عزیز از اون 458 چند تا بیشتر ساخته نشد(کمتر از 5 تا)!!!!!!لطفا خودت جو سازی نکن!!!!!!!!

        1. پژمان

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (296 ديدگاه)

          اتفاقا فراری 458 اسپشال هم تولید انبوه شده به این دلیل از طرف مجله تاپ گیر سوپر اسپرت سال انتخاب شد

    4. Saied

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      458 اسپچیال سوسکش میکنه! خودشم با ماتور v8 !!!
      لطفا الکی جو نده !!! چون خیلی عقبه

    5. پژمان

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      با اینکه قویتره بازم حریف فراری 458 اسپشال نمیشه

  2. carbonado aventador

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    از خوشحالی نمی دونم چی بگم!560 نیوتن متر!!!!!!صدی 12.5 لیتر !!!!!!!این یعنی تکنولوژی . مصرف سوخت کمتر همراه با قدرت و گشتاور بیشتر!!!!!!!!!!!!!

  3. جلال

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    فروش لامبورگینی رو 2 برابر میکنه
    یه رقیب گردن کلفت برای 458

    1. محسن.د

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      درسته که همین الانم 458 اینو به چالش میکشه ولی یادمون نره 458 تکنولوژی سال 2011 فراری هست!(اگرچه اسپشاله قراره2014بیاد).باید دید هوریکان مقابل فراری های 2014 چقد حرف واسه حرف گفتن داره!

      1. carbonado aventador

        ۲۹ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        اگه اینجوریه آونتادور هم مال سال 2011 هست و f12 مال سال 2013 . همون f12 جلوی وننو له می شه!!!!!!!!!!!

        1. محسن.د

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          F12 له نمیشه دوست من! صفرتاصد اونتادور فقط 0.2 ثانیه بهتره (این فقط درمورد صفرتاصده!درمورد سایر شتاب ها نمیشه نظر داد چون اطلاعات رسمی گفته نشده!).حداکثر سرعت اونتادور هم فقط 10km/h بالاتره! ضمن اینکه حجم موتور اونتادور 200cc بیشتره! و نسبت قدرت به وزن در F12 عدد بالاتریه!!!

        2. محسن.د

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          درضمن درسته که F12 رو تو بیشتر سایتها با عنوان2013 میارن ولی عملا تو سال2012 ساخته شد.
          از همه اینها گذشته،نظر اول من به هیچ عنوان ربطی به مقایسه اونتادور و F12 نداشت.من جفتشون رو قبول دارم.

        3. Saied

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1262 ديدگاه)

          فقط میتونم بهت اینو بگم که لامبورگینی درست خیلی شکیله! ولی تو تاریخ ماشین سازی هنوزم ماشینایی در حد فراری انزو و لا فراری نتونسته درست کن! بأید اینو قبول کرد! و شما هم میتونی اونتا دور با انزو مقایسه کنی :D
          و وننو با لافراری. البته درست که به نظر من همین انزو اگه با وننو مقایسه بشه خیلی ازش سره!!!

        4. پژمان

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (296 ديدگاه)

          اگه اینطوریه وننو هم در مقابل لافراری له میشه

      2. carbonado aventador

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        لامبورگینی هنوز در جواب لافراری چیزی نزده!!!!!!

    2. PEUGEOT

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      باسلام
      مصرفش نسبت به قدرتی که داره واقعا عالیه
      طراحیش هم قشنگه
      P E U G E O T

  4. زیگما

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    چَندیِس؟(با لهجه اصفهانی خوانده شود)
    امیدوارم قیمتش مناسب باشه تا رقابت سالم تری داشته باشیم…
    رقیباش کوروت Z07 که تو دیترویت 2014 رونمایی میشه.با 911 توربو و 911 gt3 هم چنین نسل بعدی sls (هرچند اسمش sls نخواهد بود!)

  5. مهران

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    طوفان گاو. برید خونه هاتون

  6. جواد

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لامبو قشنگترین و جسورترین ماشین ها را تواید میکند
    این ماشین حد اعلای هنر ایتالیایی و مهندسی برتر المانی را ارایه می دهد

  7. حامد MASERATI GT

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    فکر کنم اسمش هوراکان باشه نه هوریکان . چقدر قشنگ شده خداییش

    1. لامبی کرد

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اسمش هوراکان هستش پدال!ت سایتای دیگه هم هوراکان نشته.امروز صبح قبل از پرده برداری چند عکس منتشر شد بعد یه سا عت یه کلیپ که مخفیانه گرفته شده بود صدای وحشتناکشو فاشکرد!تازه لامبو سنت نام گذاریشو فراموش نکرده و نخواهد کرد!شما میتوانیید با کمی جستجو پی ببرید که El Huracán نام گاوی واقعی بوده که گاهی El Toro del Siglo هم صدا زده میشده گاوی که یاد اور ترس .قدرت . خطر و از بین رفتن بود صفاتی که به درد نصل جدید لامبو ها میخورد!

      1. لامبوی کرد

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (68 ديدگاه)

        ببخشید لامبی کرد همون لامبوی کرد هستش سریع نوشتم.
        دقتوندید درهاش به سمت بالا باز نمیشن؟!؟!؟!؟!؟؟!

  8. Robbit

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    حالا کی پول این ماشینا رو داره؟؟؟

  9. Cobain

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    خداروشکر از اون طرح های فضایی و تخیلی یکم فاصله گرفتن

  10. ساسان

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    عجب طرح خفنی زده دمش گرم خیلی خشنه

    پدال لطفا”این عکسوبزارواسه تیتر پست ازسایت خودلامبورگینیه

    http://8pic.ir/images/36801344051851833150.jpg

  11. Sina.Ferrari

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    آهان به این میگن لامبو مشخصات فنی و ظاهرش خیلی شبیه گایاردوست.
    من از لامبو متنفرم ولی از گایاردو خوشم میومد چون ظاهری زیبا و ساده و دلنشین و خیلی از تخیل فاصله ی زیادی داشت.شاید از این به بعد به جای گایاردو از این خوشم بیاد، آفرین به لامبو که جانشین خوبی برا گایاردو انتخاب کرده.
    =Sina.Ferrari همان sina.fb سابق=

    1. لامبی کرد

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      پس پیش بینی های قبلیم درست از آب دراومد!

  12. km

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    عقبشو دوست دارم کاش که جلوش بیشتر شبیه گالاردو بود تا اونتادور…
    باید رقیب قدری برای 458 باشه :)

  13. SAEED

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    چ تیتر باحالی(((طوفانی تازه در راه است)))
    خییییییییییییلی خوشم از طراحیش اومده،بنظرم واقعاً قشنگه،هم بدنه،هم داخل کابین!!!!

  14. علیرضا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    بهترین و نزدیک ترین تلفط “اوراخان” با غلظت کم “خ” ، یا “اوراکان” هست برای نام این هیولا !

  15. Sina.Ferrari

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    جلال خان مگه گردن کلفت تر از 458ماشینی هست؟!!!!!
    458 اینو قورت میده.خخخخخخخخخخخخ

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      مشخصات هورکان خیلی بهتر از 458 است!!!!!!!

      1. laferrari

        ۲۹ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        داداش فراری یه چیز دیگست ماشینای فراری تو کلاس خودشون همه ماشینارو میزنن ناسلامتی پرافتخار ترین تیمه فرمول یکه!!!!.

  16. فرزاد

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    من میگم از اوانتادور قشنگ تره

  17. علی عقیلی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    با این ماشیناشون
    اخه فقط گاز دادن به چه دردی میخوره
    پول اینو میدی یه بنز AMG S65 مبخری و یه هتل هفت ستاره و لوکس رو رو با سرعت 360 تا میرونی
    تازه:
    اون 630 اسب بخاره و لی این 600
    اون 1000 نیوتن ولی این 560
    اون 360 تا میره ولی این 320 تا
    اون v12 ولی این v10
    با این حال
    اون صدی 11/5 ولی این 12/5
    تازه دنیای امکانات و تکنولوزیه ولی این …. !!!!!
    حالا فهمبدین دوستان ……. .

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      اونایی که میان این ماشین رو می خرند عاشق لامبورگینی اند . عاشق وحشی بودنشن . عاشق دست فرمون خاصش هستند !!!!!!!!بسه یا بازم بگم!!!!!!!!

    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      علی جان گل گفتی.

      واقعا که حقیقت تلخه.

      تازه به نظر من لامبو خیلی گرونه.وحشتناک.چون شما وقتی بنز میخری پول تمام

      تکنولوژی و تمام نواوری هارو داری میدی.

      مرسدس بنز اسی 65 اقتصادی ترین موتور 12 سیلندر جهان رو داره.کم چیزی

      نیست.

      تازه کاراییه بنزه بیشتره.همینطور کلاسش.بنز برای مدیران و مهندسان و

      پروفسور ها و …. است.تازه ماشینیه که میتونی برای خودت راننده ی شخصی

      بگیری.

      بعدشم شما میتونی از تمام امکانات بنز استفاده کنی ولی لامبو چی!!!!!

      لامبو هم بخری باید بیایی تو اتوبان های سرعت ازاد المان تا حداکثر

      سرعتش رو بتونی امتحان کنی.

      ((( ایران و المان )))

      1. Mohammad XX

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (201 ديدگاه)

        امثال لامبورگینی و فراری رو که نباید با خودروهای لوکس مقایسه کرد. اون کسی که پولشو داره این سوپراسپرت ها رو به خاطر خاص بودن و هیجان رانندگیشون میخره. اونی هم که رانندگی نرم و راحت با امکانات رفاهی زیاد می خواد میره ماشین لوکس می خره. قبول هم دارم که بنز S-Class در رده خودش بهترینه

        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          کسی که لامبورگینی میخره حتما یه اس کلاس یا یه چیزی تو این مایه ها داره…

          داداشم این ها برای ثروتمندان یه تنوعه فقط همین برای پر کردن پارکینگ…

          شما میلیاردر باشی میری چند تا اس میخری چون بهتره یا چند تا ماشین مختلف می خری؟

        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          سورنا حرفت درسته.

          قبول دارم.

          ((( ایران و المان )))

  18. آپادانا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    طراحی عقبش چنگی به دل نمیزنه, عقب گالاردو و اونتادور قشنگتر و مهیج تر بود

  19. mojtaba..designer

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    سلام دوستان….بعد از یه مدت من اومدم.
    آخه چند ماهی میشه که به ایتالیا اومدم واسه ادامه نحصیل طراحی صنعتیم…واسه همین درگیر بودم..
    یلداتون پیش پیش مبارک.
    لامبورگینی جالبیه ظریف تر شده.
    در کل 458 speciale یه چیزه خاصه!
    در ضمن برلینتا تو همه ی تستا به آسونی آونتادور رو رد کرده….
    لا فراری و با وننو قیاس کنین.
    صرف اینکه هنوز هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از سرعنه لافراری اعلام نشده و چیزایی ام که نوشته میشه فقط احتماله..
    منتظر جادو های فراری باشین که تو راهن!!!!!!!!!!!

  20. I Love Ferrari

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (153 ديدگاه)

    آقا مجتبی من وشما هرچی بگیم این آقای اونتادور کربونادو حرف خودشو میزنه.نمیخواد قبول کنه فراری بهتره.بهترین موتورهای بالای۴لیتر.بهترین سوپراسپرت چندسال اخیر۲۰۰۹فراری۴۵۸و۲۰۱۲فراری اف۱۲و۲۰۱۳فراری۴۵۸اسپشاله.توی درگ هم که من دیدم ۴۵۸،گالاردو رو له کرد واف۱۲،اونتادور رو.;-)
    JUST FERRARI

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      به نظر من هم فراری جلوتره.با این که من اصلا از فراری خوشم نمیاد.من طرح

      های فراری رو هم بیشتر دوست دارم.چون از طرح های فضایی به دوره.

      لامبو رو هم نباید دست کم گرفت.

      به نظر من اگر صبر کنیم بهتر مشخص میشه تا این که مدام بحثی کنیم که

      هنوز اطلاعاتی در دست نداریم.

      ((( ایران و المان )))

    2. carbonado aventador

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      کی گفته فراری خوب نیست!!!!!منم قبول دارم ولی وقتی یه برندی رو دوست داری حتی اگرم قابل مقایسه نباشه بازم دست بردار نیستی!!!!!!اگه فراری یه ماشین بزنه که 500 تا سرعت بره و لامبورگینی یه ماشین بزنه که 360 تا بره من باز لامبو رو سرتر می دونم چون از بچگی دوستش داشتم و همین طور بالعکس شما!!!!!!!!!!در ضمن کربونادو آونتادور خونده می شه!!!!!!!!!!!

  21. masoud v12

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    پیشرفته ترین لامبورگینی تاریخ! یعنی از اونتادور پیشرفته تره؟ اگه اونجوری هم باشه طرح استثنائی اونتادور را نداره شاید طراحی جلو هوریکان با اونتادور قابل مقایسه باشه ولی از نمای جانبی و عقب مسلما برتری با اونتادور هستش.

  22. lokato

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه ی کارشناسای گمنام خدا اجرتان بدهد که مفتی امدید و برای تمام مردم پارسی زبان کارشناسی می کنید تا از تجربه های شما استفاده کنند.
    منم نظر شخصی خودمو میدم
    از نظر فنی عالیه یعنی کم نظیر و معیار های جدیدی را برای شتاب و سرعت تعریف می کند اما از لحاظ طراحی عقب رفت مشهودی داشته ممکنه به خاطر ایرودینامیک خودرو باشه ولی حتی در چراغ ها هم محسوس در طراحی داخلی کشیده شده و گویا فقط شتاب خودرو را در نوک پیکان تبلیغات این خودرو قرار دادن
    خوب حالا شما میتونید دسی لایک کنید و بگید این یک زبان طراحی نو برای کمپانی پر شکوه و پرافتخار لامبورگینی است و دیگر نظرات! اما من فقط نظرمو به عنوان یک شهروند دادم.
    مرس که گران بهاترین چیزتونو گذاشتید

  23. مهدی62

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    چرا دربش به سمت بالا باز نمیشه؟مگه این امضای لامبو نبود.
    عقبش هم بد نیست ولی به پای گالاردونمیرسه امیدوارم یه حرکت رو به جلوی بزرگ باشه

  24. mojtaba..designer

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    I love Ferrari……دقیقا!!!
    فراری همه ی ماشیناش از 360 مودنا گرفته تا انزو و 430 و 458 و 599فیورانو برلینتا و تازگیا 458 اسپچیاله …. اگه برین سایت فراری میبینین که باز هم جایزه بهترین ماشین 2013 رو بدست آورده مثل چند سال.
    سوا از این که هنوز لافراری و تست و بررسی کاملی نداشته چون هنوز فروش نرفته تا بدست مشتری برسه پس منتظر آعداد و ارقام لافراری باشین…اینجا تو ایتالیا هر روز سر لافراری بحثه!!!!
    ضمن اینکه بهترین موتور های بالای 4لیتر رو فراری با دو مقام اولی موتور برلینتا و دومی 458 با اختلاف زیادی از رقبای آلمانیش جلو آفتاد.که تو اون لیست موتور اونتادور آخری بود.

    لطفا بحثاتون از رو تعصب نباشه … حقیقتو ببینین !!!!
    vivo di ferrari !!!

  25. Sina.Ferrari

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    I love ferrariواقا حرف دلمو زدی.
    این آقای کربونادو نمی خواد حقیقتو بدونه.
    اگه بین شما ها کسی هست که میگه لامبو از فراری سر تره اشتباه می کنه.
    اگه باور نمی کنین برین مسابقه ی F12 با آوانتادورو ببینین اگه نمی تونین لینکشو میذارم مشکلی نداره یا 458 با آوانتادورو لینک اونم میذارم.
    فقط باور کنین که فراری از لامبو بهتره.
    تو کامنت بعدی لینک هارو میذارم.

    1. carbonado aventador

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      آقا بر کسی که منکر خوب بودن فراری هست لعنت!!!!!! بله منم قبول دارم که بهترین موتور ها رو فراری می زنه اما بعد از اون لامبورگینی جایگاه دوم رو داره(نصبت حجم موتور به قدرت) . بهترین موتور های تنفس طبیعی دنیا رو اول فراری و بعد لامبورگینی می زنه . شما یه ماشین بگو که با حجم موتور کایاردو (5.2)570 اسب بخار قدرت بده یا با حجم موتور f12 تقریبا (6.3)730 اسب بخار قدرت می ده!!!!!!!!آلان sls با موتور 6.2 لیتری 620 اسب بخار قدرت می ده و وایپر با موتور 8.4 لیتری 640 اسب قدرت می ده!!!!!!!این ها قابل مقایسه با فراری و لامبورگینی نیستند!!!!!!!!!!!

      1. I Love Ferrari

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (153 ديدگاه)

        مک لارن هم خیلی شاخه.موتور 3/8 لیتریه مدل پی1 میتونه 903 اسب بخار قدرت تولیدکنه.یا موتور3/8 لیتری MP4-12Cمیتونه حدود600 اسب بخار تولیدکنه.

  26. امین

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    پدال نوشتی “پیشرفته ترین لامبورگینی تاریخ”!

    فکر نکنم از اونتادور پیشرفته تر باشه ها!
    تو کلاس خودش آره

    خیلی شبیه آونتادوره مخصوصا جلوش
    در کل طراحی شکستش باعث برتریش نسبت به رقابش میشه…. حتی اگه موتور اونا قوی تر باشه

  27. e.scamp

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    تورو خدا نگاه کن ماشین با این هیبت و موتور 5 لیتری اندازه آزرا 2014 فکسسنی بنزین میسوزونه

  28. Infinite

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    نمیتونم با این مدل از لامبورگینی ارتباط برقرار کنم. گالاردو خیلی زیباتر از این بود. هوریکان طراحی بی روحی داره…
    (نظر شخصی)

  29. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    و ما هنوز اندرخم یورو4 مانده ایم…

  30. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    از نمایشگر دیجیتالی سوپر ویژن خوشم نمی آد حس خوبی نمیده…

    چه لزومی داره حتی برای دمای آب روغن وباتری از نمایشگر دیجیتال استفادهکرد؟ اونها که وظیفه ی مشخصی دارن و نیاز به نمایش اطلاعات مختلف ندارن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا