نوویتک تورادو یک برنامه آپگرید گسترده برای لامبورگینی اوراکان ارائه کرده است. اگر تصاویری که در اواخر ماه نوامبر از مدل «اوراکان سوپرلگرا» را به یاد داشته باشید، در حال حاضر مشخص شده که خودروی مربوطه، نسخه تیونینگ نوویتک از اوراکان بوده است.
از طراحی بیرونی آن که شروع کنیم، این سوپرماشین صاحب یک کیت بدنه با ویژگیهای آئرودینامیک بیشتر شده و ظاهری تهاجمیتر از قبل پیدا کرده است. طراحی تازه سپرها، لبههای کناری بدنه به صورت سفارشی، بال عقب و یک دیفیوزر عقب فیبر کربنی، همگی موجب شدهاند تا نسخه نوویتک از اوراکان بسیار خواستنیتر شود. این خودرو در جلو به اندازه ۶ سانتیمتر و در عقب به اندازه ۱۲ سانتیمتر عریضتر شده است و با استفاده از فنربندی با ارتفاع کوتاهتر، فاصله کمتری نسبت به سطح جاده پیدا کرده است (کاهش ۳/۳ سانتیمتری ارتفاع رانندگی). این لامبورگینی با رنگ آبی «لمانزی» بر روی چرخهای ۲۰ اینچی در جلو و چرخهای سفارشی با طرح پرههای دوتایی و ابعاد ۲۱ اینچی در عقب سوار شده که پوشش این چرخها، تایرهای پیرلی P زیرو به صورت ۲۴۵/۳۰ ZR20 و ۳۲۵/۲۵ ZR21 است. این ارتقای ظاهری، هماهنگی مناسبی با قدرت بیشتر در قلب تپنده اوراکان دارد؛ جایی که موتور تنفس طبیعی ۵/۲ لیتری V10 مجهز به سوپرشارژر شده است. در نتیجه، خروجی این موتور به ۸۴۸ اسببخار و ۹۶۰ نیوتنمتر افزایش یافته است. همچنین نوویتک به همراه این موتور، از یک سیستم اگزوز «اینکونل» استفاده کرده است. در مورد قیمت این پکیج ارتقای اوراکان چیزی منتشر نشده و در عین حال، گفته شده که تنها ۲۵ کیت از آن ساخته خواهد شد.۲۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Lord Cezar
۱۶ دی ۱۳۹۴یا خدا
چییییی شده اییییین
848 اسب بخار . صفر تا صد حتما 2.6 شده فک کنم.
تو تیونینگ هایی که رو لامبورگینی ها شده نوویتک و DMC خیلی عالی عمل میکنن و هم اون ظاهر خودرو رو خراب نمیکنن و هم با تیونینگ پیشرانه و فنی خودرو قدرتشون رو به رخ رقبا میکشن .
حرف نداره.
سجاد
۱۶ دی ۱۳۹۴منصوری با کربونادو یادت رفت!
Lord Cezar
۱۶ دی ۱۳۹۴منصوری تیونینگ هاش حرف نداره . (از لحاظ فنی)
ولی از لحاظ چهره ی ماشین واقعا خیلی شلوغ میکنه ماشینارو.
شاید بعضیا دوس نداشته باشن . من همین سادگی که تو هوراکان بالا هست رو بیشتر از منصوری میپسندم.
lambo
۱۶ دی ۱۳۹۴مخالفم
Mohammadreza
۱۷ دی ۱۳۹۴منصوری ۹۰٪ به خاطر اینکه طرف ایرانیه قبولش دارن. یعنی اگر نابودم کنه ماشینو باز عده ی کثیری میان میگن “عجب ماشینیه” یا میگن “منصوری یدونس”. نمیخوام بگم خوب کار نمیکنن اتفاقا جزو بهترینها هستن ولی از اون بهتر هم کم نیستند. فقط نمیدونم چرا اینقد ناسیونالیستی نظر میدن خیلیا. من خودم ظاهر ۸۰٪ ماشین هایی که منصوری تیون میکنه بیزارم ( دقت کنید گفتم ظاهر نه فنی)
shahab
۱۸ دی ۱۳۹۴اون لعنتی که دل منو با خودش برد…
حامد
۱۶ دی ۱۳۹۴طراحیش خوب شده
CORVETTE Z06
۱۶ دی ۱۳۹۴اوراکان تا امروز نشان داده که جانشین شایسته ای برای گالاردو بزرگ بوده است.
1A1
۱۶ دی ۱۳۹۴ماه شهر است. دست مریضاد
امید
۱۶ دی ۱۳۹۴لامبورگینی اوراکان اونم فقط با دست پخت منصوری !!
والسلام
moein
۱۶ دی ۱۳۹۴متورتنفس طبیعی حرف نداره
shahab
۱۸ دی ۱۳۹۴آخ گفتی یکی از دلایلی که عاشق لامبورگینیم اینه که موتوراش تنفس طبیعیه
king 918
۱۶ دی ۱۳۹۴یه بار با این 300 تا رفتم بعد یهو گفت این است خودروی ملی
من : 0
ali-GTR
۱۶ دی ۱۳۹۴هنوز تیوننیگ ندیدم رو دسته Nissan gtr
احمد باقری
۱۶ دی ۱۳۹۴عالی بود، عالیتر شد، این سبک طراحی، در تاریخ به یادگار میمونه.
علی
۱۶ دی ۱۳۹۴Underground racing که دو هزار اسبیشو ساخت با این حساب این که چیزی نیست….
Carbonado Aventador
۱۶ دی ۱۳۹۴اون فقط واسه درگه و مجوز ورود به خیابون نداره!!!!
4x
۱۶ دی ۱۳۹۴نور به قبرت بباره انزو چیکار کردی با فوریچیو رفت چی ساخت طراحی های لامبورگینی بهترین طراحی برای یه سوپر اسپرت با اختلاف بی نهایت از رقبا…………….
احسان
۱۷ دی ۱۳۹۴نظرتون درمورد رنگش چی هست؟ دوست دارید خودروهای داخل ایران هم همچین رنگ های داشته باشن؟
رامین
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ایوای جونم دراومد