لامبورگینی با انتشار تیزری رازآلود، خبر از معرفی یک محصول جدید در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) داده است. در این تیزر، یک کاور فیبر کربنی پیشرانه دیده میشود. این نشان میدهد ساختۀ تازۀ اهالی سنت آگاتا یکی از دو نسخۀ جدید اوراکان است که قبلاً گفته شده بود طی سال جاری رونمایی میشوند و این رونمایی به نسخۀ جدیدی از اوروس اختصاص ندارد. گفته میشود این اوراکان جدید تکنیکا نام خواهد داشت درحالیکه شایعات قبلی به نام JV استراداله برای آن اشاره کرده بودند.
انتظار میرود تکنیکا نسخهای رام شده از STO باشد. این یعنی تکنیکا یک اوراکان خشن و تهاجمی خواهد بود که بسیاری از قطعات آئرودینامیکی افراطی STO را قرض میگیرد؛ بنابراین، انتظار میرود در این خودرو کیت بدنۀ متفاوتی شامل سپر جلوی تهاجمی، بال عقب مشابه پرفورمانته، دیفیوزر بزرگ، کاور پیشرانۀ اختصاصی و رینگهای جدید را ببینیم که آن را از STO متمایز میکنند.
اوراکان تکنیکا در زیر پوست خود اما بسیار شبیه STO خواهد بود. این یعنی در اینجا شاهد همان پیشرانۀ ۵.۲ لیتری V10 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور خواهیم بود که نیروی آن به چرخهای عقب منتقل میشود. تکنیکا ممکن است به اندازۀ STO روی پیست تمرکز نداشته باشد اما بهاحتمالزیاد ترمزهای کربن سرامیکی آن حفظ خواهد شد درحالیکه احتمالاً از تنظیم تعلیق کمی متفاوتی استفاده خواهد کرد. تکنیکا میتواند نسخهای برای خداحافظی با اوراکان باشد تا زمانی که جانشین پلاگینهیبریدی آن در سال ۲۰۲۴ از راه برسد. قیمت این نسخۀ جدید احتمالاً از STO پایه با قیمت ۳۲۷ هزار دلاری ارزانتر خواهد بود.
سعeد
۱۷ فروردین ۱۴۰۱لامبورگینی تا شیره اونتادور هورکان و نکشه ول کن نیس هیچ فرقی هم ندارن تنها قسمت مشترک عقب موندگی همه از کوروت و مک لارن
rezarsnewphone
۱۷ فروردین ۱۴۰۱هیچ جوابی نمیدم و سکوت میکنم تا جانشین اونتادور بیاد اون وقت میبینم که چه سکوتی فرا گیر میشه
می روم تا که به صاحب نظری باز رسم
محرم ما نبود دیده کوته نظران
Amoo HamiD
۱۷ فروردین ۱۴۰۱و با قیمتی کاملا رقابتی …
راستش دایی فکر نکنم جانشین آونتادور هم حریف نسخه پیست محور اس اف نود بشه (چون جانشینش رو بخوایم با اس اف نود معمولی بسنجیم یکم نامردیه …)
اما به هر حال اینکه همش میگن منتظر بمونین منتظر بمونین یاد یه عده میفتم که ما رو 1400 ساله منتظر گذاشتن و یه عده دیگه هم هنوز منتظر ساخته شدن یه سوپر اسپورت برقی با قیمت 200 هزار دلارن که ترکیبی از اسم یه دانشمند و یه استایل خودرویی هست …
Moon
۱۷ فروردین ۱۴۰۱حالا مکلارن یه چیزی اخه کوروت 😂 کل امریکا رو بگردی یدونه ماشین قد و قواره گالاردو حتی نمی تونی پیدا کنی #امریکافن_متوهم
Jdm باز
۱۷ فروردین ۱۴۰۱منتظرم
ببینیم لامبورگینی چه کرده
hummer
۱۷ فروردین ۱۴۰۱کاشکی لامبورگینی مدل جدیدی رو معرفی کنه نه همش نسخه نسخه نسخه
Amoo HamiD
۱۷ فروردین ۱۴۰۱خدایا بسه دیگه …
بگیر توئین توربو بکنش بره دیگه … خجالت میکشی؟! یا بازم بهونه میاری که با قدرت کمتر باخت! باو دوباره بیا یه کاری کن بشی پوستر تموم اتاقا … حیفه لامبو انصافا با این سیاست های مزخرفش …
عقب مونده از تموم رقبا …
ولی خداییش یکم تنوع تو کار لامبو نیست …
فراری و مک لارن از زمان معرفی اوراکان یه خیلی محصول معرفی کردن ولی لامبو هی نسخه میزنه هی نسخه میزنه …
بکش بیرون سید عه
انصافا انتظار نداشتم یه نسخه دیگه از اوراکان بزنن …
Alireza
۱۷ فروردین ۱۴۰۱بعید میدونم تغییر خاصی تو راه باشه
باز یه سپر عوض میکنن اسمشو میزارن نسخه جدید
سهند
۱۷ فروردین ۱۴۰۱لامبورگینی رقیب داخلی زیادی ایجاد کرده
aminbikar
۱۷ فروردین ۱۴۰۱هورامان لامبورگینی خیلی خوبی بود چرا که اگه به هرکسی میگفتی لامبورگینی که ماشین باز نیست اولین چیز هوراکان بود که میومد تو ذهنش 🥺
Philipp
۱۷ فروردین ۱۴۰۱یکسری پیرمرد هستن که اصلا قصد ندارن ولمون کنن و بذارن ماشین جدید و رقابتی تر وارد بازار بشه
یکیش همین هوراکانه
یکی اون اونتادور
یکیم GT-R
برید موزه بذارید ماشین جدید بیاد
مرسی اه
سهند
۱۷ فروردین ۱۴۰۱آونتادر اولتیمائه در حال حاضر یکی از بهترین سوپر اسپرت های جهان است و به خوبی میتواند با بقیه رقابت کند. در ضمن به معرفی جانشین آونتادر کم مونده آنوقت فاتحه بقیه سوپر اسپرت ها خوانده خواهد شد(به جز جانشین ۸۱۲ که رقابت شدیدی را خواهیم دید)
2311
۱۸ فروردین ۱۴۰۱این “آونتادر اولتیمائه” نهایتا با 488 رقابت کنه
خوبه جانشین اونتادور سال 2024 میاد و قراره با SF90 که 2019 معرفی شده رقابت کنه، حالا بماند که احتمالا سریعتر نباشه
Philipp
۱۸ فروردین ۱۴۰۱فکر نکنم با شاسی و موتور فسیل شده بتونن با تولیدات جدید مکی AMG پورشه و فراری رقابت کنن
جانشین اونتادورم ۳ ساله منتظرم اهل زود قضاوت کردنم نیستم
Porsche 911
۱۷ فروردین ۱۴۰۱تا اینو تا قطره آخر شیرشو نکشن ول کن نیستن
بس کنید دیگه هر ماشینی میفرستید تو بازار تا فسیل نشه آپدیت نمیدین ماشین جدید هم میزنین مثل سیان و کانتاش جدید فقط واسه سود و پول به جیب زدنه و هیچ ارزش خاصی به عنوان لامبورگینی نداره
بسه دیگه سم سازی
یه ماشین بده خودتو بکشی بالا از ۳ راس اسپورت ساز دیگه بدجور عقبی…