لامبورگینی اعلام کرد که مدل ۲۰۱۶ اوراکان LP 610-4 با بهروزرسانیهایی برای سال آینده وارد بازار میشود.
این مدل که یک سال ونیم پیش معرفی شد سال آینده با تغییرات کمی عرضه میشود. لامبورگینی در این بهروزرسانی بر روی کارایی خودرو، رانندگی و امکانات رفاهی تمرکز کرده است. ویژگیهای جدید اضافهشده به این سوپراسپرت لوکس شامل پکیج غیرفعال کننده سیلندر هم میشود. این سیستم را پیشتر بر روی اسپایدر دیده بودیم و مکانیسم آن غیرفعال کردن یک سیلندر هنگام حالت رانندگی متعادل است. این سیستم باعث کمتر شدن مصرف سوخت و تولید گاز CO2 پیشرانه ۵.۲ لیتری ده سیلندر این خودرو شده است. آمار و ارقام هم این کاهش را نشان میدهند بهطوری که تولید گازهای گلخانهای از ۲۹۰ گرم در هر کیلومتر به ۲۸۳ گرم در هر کیلومتر رسیده است.
بهروزرسانی جدید سیستم انتقال قدرت AWD را هم تحتالشعاع قرار داده و تنظیم مناسب این سیستم، رانندگی آرام و بهینه را (خصوصاً در حالت استرادا) برای خودرو فراهم کرده است. شاید این تغییر راهحل لامبورگینی برای مشکل تمایل به کم فرمانیای (understeer) باشد که پیشتر توسط رسانهها گزارش شد. تغییرات دیگر هم شامل گسترهی بیشتر رنگها و تریم ها میشود. لامبورگینی قطعات بالایی کنسول وسط و دستگیرههای درب در کابین را بهصورت استاندارد از جنس چرم تولید میکند و دریچههای هوا را به رنگ مشکی مات نقاشی کرده است.Ad Personam یا برنامهی شخصیسازی لامبورگینی حالا درست مثل انتخابهای بیشتر در رنگهای منحصربهفرد خودرو، آپشن ها و شخصیسازی بیشتری را در کابین خودرو فراهم کرده است که در این بخش میتوان طراحی سنتی و رنگ مات را مثال زد.آپشن محفظهی بار بیشتر و سیستم صوتی سنسونوم جدیدی هم به آپشن ها اضافهشده است. این سیستم صوتی ۳۹۰ وات قدرت و آمپلیفایر ده کاناله را برای ده اسپیکر خودرو مهیا کرده است.
ازآنجاییکه این خودرو مدل آپدیت شدهی مدل قبلی است تغییراتی در ظاهر خودرو دیده نمیشود. لامبورگینی آپشن های دیگری هم برای این خودرو در نظر گرفته است که شامل سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوز سیاهرنگ براق، سیستم روشنایی LED در محفظهی موتور و پوشش شفاف پیشرانه میشود.
قیمت این خودرو تغییری نکرده است و بر روی ۱۶۹۵۰۰ یورو باقی مانده است. درنهایت انتظار داریم که لامبورگینی در ماه می ۲۰۱۶ اوراکان جدید را برای اولین بار با خود به نمایشگاه لسآنجلس بیاورد.
king 918
۲۰ آبان ۱۳۹۴انصافا 169 هزار یورو با این مشخصات فنی و این قیافه حلالش باشه دمشون گرم زحمت کشیدن نوش جونشون لامبو حرف نداره لامبو جان فدایی داری……………
shahab
۲۲ آبان ۱۳۹۴نوش جونشون این همه زحمت کشیدن پولشم میگیرن
حالا ویران خودرو 20سال پیش یه ماشین از فرانسه آورده و مونتاژ کرده و از روش 2تا ماشین دیگه ساخته که فقط قیافشون فرق داره به یکی میگه پارس به یکی خودرو ملی تازه 2برابرهم پول میگیره و وزیرهم میگه هرکی نخره خیانت کاره…
Rouzbeh
۲۰ آبان ۱۳۹۴من عاشق خودرو های فراری هستم ولی با این وجود طراحی اوراکان واقعا عالیه.
1997
۲۰ آبان ۱۳۹۴من قبلا جمله ی کوتاه درباره اوراکان گفتم و مورد لطف و عنایت بعضی از کاربران فهیم پدال قرار گرفتم. ( قسط مسخره کردن ندارم و نخاهم داشت و اگه اینکونه برداشت کردید. عذر خواهی می کنم. ) من منکر عملکرد عالی و کم نظیر اوراکان در تست هایی که دیدم نمیشم و به نظرم جزو بهترین سوپر اسپرت های دنیاست مشکل من قیافه ی ماشینه که برای لامبورگینی بودن یه مقدار محافظه کارانه است و می تونست بهتر باشه. و با جمله که قبلا گفتم شاید تند رفته باشم ولی نظر خودم اینه.
Carbonado Aventador
۲۰ آبان ۱۳۹۴درسته خشنی اونتادور و وننو رو نداره!
لامبو یه طراحی محافظه کارانه داده که قشر بیشتری از مردم به سمتش جذب بشن نه فقط خاص پسند ها!!!
درکل درسته خشنی اونتادورو نداره ولی از گایاردو خیلی با ابهت تره!!!
yahya
۲۰ آبان ۱۳۹۴آقا شما که با قیافه ی این ماشین مشکل داری اصن نیا مطلبشو بخون ، یا اصن نطراتتون رو بنداز تو صندوق پیشنهادات …. اصن شما درخصوص این ماشین نظر نده ، با تشکر
KING 918
۲۰ آبان ۱۳۹۴فکر کنم استریون رو ندیدی مگر نه نظرت عوض میشد
1997
۲۰ آبان ۱۳۹۴سلام آقای پادشاه ۹۱۸ من استریون رو دیدم و نظرم درباره ظاهرش ۵۰-۵۰ است درباره موتور و دیگر مشخصاتش نظری ندارم.
آقای yahya اینکه از ظاهر یک ماشین خوشم نیاد باعث نمیشه نیام مشخصاتش و … دربارش رو بخونم. به هرحال هر ماشینی منتقد هایی داره و باید شما هم نقد پذیر باشید.
آقای کربونادو من حرف شما قبول دارم.
پوری پوریا!
۲۱ آبان ۱۳۹۴دوستان عزیز ببخشیدا !
ولی ریچارد هموند اومد یه حرفی زد گفت قیافه هوراکان ایراد داره و چمیدونم به لامبورگینی نمیخوره . منم خیلی بدم اومد !!
حالا همه از موقع معرفی تا الان هی اینو میگن …
این طراحی کجاش به لامبو نمیخوره ؟؟ خیلی هم زیباستو ابهت رو میشه توش حس کرد . زبان طراحی هم کاملا توش رعایت شده و نقصی نداره از نظر من ! این ماشین منبع درامد اصلی لامبو هست و طوری طراحی شده که هم زیاد بفروشه و در عین حال حس یک سوپر کار واقعی رو بده …
ali ayat
۲۰ آبان ۱۳۹۴لامبو کم کم داشت از رقیباش کم میورد که کم کم داره درستش میکنه خداییش بهترینه اونی که ماشین بازه میدونه
Carbonado Aventador
۲۰ آبان ۱۳۹۴خب این حرفت 50 درصدش درسته!!!
لامبو با تولید هوراکان تصمیم داشت که سود و پول بیشتر بدست بیاره تا رو بخش هایپر کار سرمایه گزاری کنه!!!!
مگرنه اونتادور سال 2011 که با 700 اسب معرفی شد نزدیکترین رقیبش 599 بود با 600 اسب وخبری هم از 458 و 650s نبود!!!!
و الان با اومدن اس وی تنها ماشینی که میتونه شاخشو بشکونه f12 tdf هست(هایپر کار هارو مقایسه نمیکنم)
درمورد هایپر کار هم پارسال لامبورگینی استریون با 910 اسب بخار معرفی کردن که به همه بفهمونن ما هم میتونیم ولی فعلا هدفمون یه چیز دیگست!!!!
لامبورگینی هدفش بازار خودرو هست و مکلارن فراری هدفشون رقابت با یکدیگر!!!
پوری پوریا!
۲۱ آبان ۱۳۹۴دقیقا حرفات درسته کربو جان !
لامبورگینی با برنامه عالیی داره جلو میره و من ممطعنم که باید منتظر سورپرایزای شگفت انگیز بیشتری از لامبو بود که دنیای خودرو رو تکون میده .
خیلی از افراد فقط روی کاغذ رو نگاه میکنن و فکر میکنن که لامبو عقب افتاده یا …
رقابت بدون نگاه کردن به بازار میتونه ضرر های زیادی داشته باشه برای یه شرکت !
بنظر من در بحث هایپر کارهای هیبریدی الان بستر کاملا امادس و لامبورگینی میتونه وارد عمل بشه و مطعنا هم میشه ولی باید دید کی .
ارادت .
mds
۲۰ آبان ۱۳۹۴من این ماشینو به فراری 458 ترجیح میدم خیلی صدای دلنشین و طراحی جذابی داره طراحی داشبردش که یک اثر هنریه من افتخار اینو داشتم که از نزدیک تماشایش کنم هر عشق ماشینیو به آسفالت میخکوب میکنه
mds
۲۰ آبان ۱۳۹۴http://8pic.ir/images/5mn3ovrl2v8oeyml9ew5.jpg
انگار داره میگه بیا جلو ببینم میخوام شاخت بزنم
احمد باقری
۲۰ آبان ۱۳۹۴این طراحی، یکی از بهترین طراحیهای تاریخ خودروسازی هست.
Xman
۲۱ آبان ۱۳۹۴لامبو با بهترین قیمت بهترین ماشینارو میده. نمیدونم چرا اینقدر منتقد کور دل داره؟