لامبورگینی هم به شرکتهای دیگر حاضر در کلاس جدید LMDh پروتوتایپ ایمسا خواهد پیوست.
گفته میشود تیم لامبورگینی اسکادرا کورس از سال ۲۰۲۴ به این کلاس خواهد پیوست و به این ترتیب شاهد رقابت جذاب بین ایتالیاییها و شرکتهایی همچون آکورا، آئودی، ب ام و، پورشه و کادیلاک خواهیم بود. ظاهراً بیانیه رسمی حضور لامبورگینی در این مسابقات در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.
مدیر ارشد موتور اسپورت لامبورگینی گفته است:
ما بهصورت ۱۰۰ درصدی نمیتوانیم این خبر را تائید کنیم اما میتوانم بگویم ۹۰ درصد راه را رفتهایم و این موضوع کاملاً درست است. ما باید برخی کارها را با شرکای اصلی انجام دهیم. همین موضوعات است که ما را از اکثر خودروسازان جدا میکند. ما همانند دیگر خودروسازان همچون پورشه در مسابقات حضور پیدا نمیکنیم. برای اینکه بتوانیم در چنین مسابقاتی حضور پیدا کنیم باید مصرفکنندهها از ما حمایت کنند.
این مدیر ارشد میافزاید:
البته ما در موقعیت خوبی به عنوان یک خودروساز هستیم زیرا رابطه نزدیکی بین سبد محصولات کنونی و آتی وجود داشته و این امر میتواند به تحقق اهداف در زمینه موتور اسپورت کمک کند. به همین خاطر عناصری وجود دارد که باید حل شود و ما بهصورت ۱۰۰ درصدی بتوانیم این خبر را تائید کنیم.
لامبورگینی پیش از اعلام رسمی حضور در LMDh نیازمند یافتن تیمهای مسابقهای مصرفکننده است. گفته میشود تیم GT SRO آمریکا و K-PAX ریسینگ جزو گزینههای مدنظر هستند.
مدیر موتور اسپورت لامبورگینی خاطرنشان میسازد:
من میتوانم به جرات بگویم احتمالاً با تیمهای کنونی GT میتوانیم وارد گفتوگو شده و سپس تیمی را تشکیل دهیم. با این وجود باید با تیمهای کنونی صحبت کنیم؛ اما گزینههای زیادی وجود دارند که میتوانند این کار را انجام دهند. ما فقط در حال کار برای بهبود اوضاع هستیم.
Amin
۱۶ مرداد ۱۴۰۰به نظرم لامبورگینی پتانسیل خوبی برای شرکت در مسابقات این سری داره اما فکر نمیکنم پتانسیل قهرمانی داشته باشه ، از نقات قوط میشه گفت که چسبندگی و سرعت زیاد سر پیچ ها و خروجی خوب و همچنین سیستم چهارچرخ چرخ متحرک هست ، ولی در خط مستقیم زمان از دست میده ، اگر کسی مسابقات سری gt رو دنبال کنه حرف من رو متوجه میشه ، و آئودی هم همین مشکل رو داره در سری gt3 اما آئودی برعکس لامبو پکیج دینامیک بهتری داره و همین موضوع باعث میشه که آئودی خیلی خوب بدرخشد در مسابقات کلاس gt
شاهین
۱۶ مرداد ۱۴۰۰هوراکان های مسابقاتی همه دف عقب هستن و اینکه لامبو بتونه توی مسابقات بدرخشه بستگی به همون مصرف کننده ها داره که چجوری ماشینو کانفینگ کنن برای مسابقه
محمدهادی
۱۷ مرداد ۱۴۰۰درسته
لامبورگینی باید رو پارامتر حداکثر سرعت در خط مستقیم تمرکز کنه و اونو ببره به سطحی تازه
مفیدی
۱۶ مرداد ۱۴۰۰چه غم انگیز!
5 تا پست پشت سر هم دیگه درباره خودروهای گرون قیمت که کمتر از 5 درصد مردم جهان قدرت خریدشون رو دارند!
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۱۶ مرداد ۱۴۰۰دنیا همینه تازه ایران بد تره یه دنا پلاس همچین حکمی رو داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مرداد ۱۴۰۰این سری مسابقات اسمشون چیه؟ احیانا کلاس های لمانز رو نمیگه؟
محمدهادی
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ایمسا رقابت های چند ساعتیه و پرطرفداره در ایالت های مختلف امریکا
توی بالارده ترین سطحش ماشینای مزدا و کادیلاک میدرخشن