شرکت DRVN موفق به ساخت خودرویی منحصر به فرد با استفاده از لامبورگینی گالاردو شده است. این مدل، ساختار بدون سقف دارد و فقط به تعداد ۱۵ دستگاه ساخته خواهد شد.
در سالهای آغازین قرن ۲۱، سوپراسپرتهای ساخت لامبورگینی به شهرت جهانی رسیدند. ابتدا مورسیه لاگو و بعد گالاردو، بدون محدودیت در تیراژ تولید به کشورهای مختلف دنیا صادر شدند تا خرید مدلهای اسپرت با توانایی نزدیک به تولیدات فراری، سادهتر شود. احتمالا به همین دلیل، مهندسان شرکت DRVN تصمیم به ساخت خودرویی ویژه براساس لامبورگینی گرفتند؛ چراکه هزاران دستگاه گالاردو با ظاهر مشابه، معمولا ارزش کلکسیونی ندارند.
تواناییهای فنی گالاردو با گذشت ۱۹ سال از رونمایی اولین مدل، هنوز جذاب و تحسینبرانگیز است. این خودرو به تعداد ۱۴ هزار دستگاه بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ تولید شد و نسخههای مختلف با پیشرانههای ۱۰ سیلندر داشت. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت با انواع گالاردو، ۳/۵ تا ۴/۵ ثانیه زمان میبرد و نهایت سرعت، حدود ۳۱۰ کیلومتر است.
براساس اظهارات DRVN، خودروی مونتهروسا با الهام از موتورسیکلتهای اسپرت طراحی شده است تا برای سرنشینان، هیجانی مشابه سوپربایک داشته باشد. اطلاعات فنی دقیق از تواناییهای فنی و امکانات این خودرو هنوز در دسترس نیست؛ اما از تصاویر موجود میتوان نتیجه گرفت که فاقد شیشهی جلو و نیازمند کلاه ایمنی یا عینک ویژه برای رانندگی خواهد بود.
مونتهروسا احتمالا از پیشرانهی استاندارد گالاردو با قدرتی در حدود ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتنمتر استفاده میکند اما نسبت به مدل اصلی، سبکتر خواهد بود و میزان قدرت به وزن یک اسب بخار برای دو کیلوگرم خواهد داشت. با این شرایط، احتمالا وزن خالص مونتهروسا، به عدد تحسینبرانگیز هزار تا ۱۱۰۰ کیلوگرم خواهد رسید. لامبورگینی گالاردو کوپه، حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن دارد.
NAVID۰۰۹۸
۳ بهمن ۱۴۰۰چرا باید این خودروی دستکاری شده را به یک گالاردوی استاندارد ترجیح داد !
🔥A.H MOTORS🔥
۳ بهمن ۱۴۰۰چرا بدنه ی پشتش رو برداشتن بردن؟
A ... She just reminds Me of love ... A
۳ بهمن ۱۴۰۰من گالاردو رو بیشتر از هوراکان دوست دارم . اصلا گالاردو عشقه خالصه.
تحت پیگرد
۳ بهمن ۱۴۰۰طراحی فاجعست جلوش مثل الوا شده پشتشم معلوم نیست چیه داخلشم کاملا دمودست
akrh78
۳ بهمن ۱۴۰۰دیدمش اولین چیزی که به ذهنم اومد لوتوس 3-eleven بود
Philipp
۳ بهمن ۱۴۰۰جلوش بجای اینکه داد بزنه لامبو هستم داد میزنه میکسی از فراری و مکلارن هستم
مهردادکمال
۳ بهمن ۱۴۰۰نمونه کلکسیونی هست و فقط برای یک لحظه خاص که خیابونا خلوته و هوا عالیه قابل استفاده هست ولاغیر عملا جنبه کاربردی نداره
RKH7787
۳ بهمن ۱۴۰۰اگه کار خود لامبو بود میرفتم یقه ی فروچیو رو از اون دنیا میگرفتم
فريد
۳ بهمن ۱۴۰۰اینایی که گفتید واسه کلکسونر ها اصلاً مهم نیست اونا فقط میخوان
علی رضایی
۳ بهمن ۱۴۰۰از نظر من کاملا یک اثر بدرد نخورد هست
من فکر می کردم تو مایه های sc20باشه
ولی اون چیزی که من فکر می کردم نبود
تازه اصلا هم شبیه یک لامبورگینی نیست مخصوصا
لامبورگینی گالاردو افسانه ای
اصلا شبیه لامبورگینی نیست
اصلا تو زاتش نیست
باید خود لامبورگینی اینو طراحی می کرد
نیمه کارس
اصلا عقبش معلوم نیست که چجوریه
Mahdi
۴ بهمن ۱۴۰۰ینی چی آخه . ماشین درست کردی حداقل بیا درشوببند 😂😂😂
چرا پشتش بازه؟
Danial
۴ بهمن ۱۴۰۰نکنید این کارارو الان همین مدیر سایپا اینو ببینه از فردا میگه خب درب کاپوت رو برمیداریم عین لامبورگینی میدیم دست ملت.
علی رضایی
۴ بهمن ۱۴۰۰دقیقا همین کرو می کنه🤣🤣
BENZ
۴ بهمن ۱۴۰۰فلز کم آوردن پشتش رو درست نکردن 🤣🤣
Khosrow
۴ بهمن ۱۴۰۰کاترهام نیست؟ عباس ج دی دی ه؟ ..
حسام
۷ بهمن ۱۴۰۰احتمالا وقتی این ماشین رو داشتن طراحی می کردن پایان ساعت کاری بوده و وقت و حوصله نداشتن چون واقعا بد قیافه هست و پشتش هم که فقط یه نوار چراغ گذاشتن و اینکه کلا ماشین هایی که شیشه ندارن مثل کاترهم و اریال اتم و … همه فاجعه هستن چون فقط قیافه دارن و واسه رانندگی به شدت سخت و بدرد نخور هستن
اوس پوری
۱۵ بهمن ۱۴۰۰اینو درست کردن که لامبورگینی رو کوچیکش کنن من یه لامبو فن هستم خیلی هم روش تعصب دارم ولی این کار لامبو نیس این از رو فراری کپی شده 😭اصلا لامبورگینی نیس
Mercedes Benz
۲۴ بهمن ۱۴۰۰شیطونه میگه با پراید با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بزنی بهش😂😂😂😂😂😂😂😂
PegaSus41148
۳۰ بهمن ۱۴۰۰وتف حاجی؟! این دیگه چه سمیه؟!😐😂 گیربکس سستو المنتو چی میگه اون پشت؟!😂😂😂😂😂