جدیدترین محصول لامبورگینی روُئلتو (Revuelto) نام دارد. این سوپراسپرت هیبریدی، هزار اسب بخار قدرت خواهد داشت.
پس از ماهها انتظار، جایگزین اونتادور به عنوان سوپراسپرت تولید انبوه لامبورگینی معرفی شد. این خودرو، روُئلتو نام گرفته است تا حس یک مدل انقلابی و متفاوت را نشان دهد.
پیشرانه و مشخصات فنی لامبورگینی رولتو
موتور ۶/۵ لیتر V12 تنفس طبیعی به همراه سه موتور برقی، ۱,۰۰۱ اسب بخار قدرت تولید میکنند. به این ترتیب، یک سوپراسپرت دو دیفرانسیل هیبرید ساخته میشود که در زمان ۲/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت فراهم میکند. موتور بنزینی به تنهایی ۸۱۳ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
لامبورگینی ادعا میکند نسخهی پایه از روُئلتو برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت از حالت سکون، فقط ۷ ثانه زمان لازم دارد. اگر باتریهای این خودرو کاملا شارژ باشند، به صورت کاملا بیصدا و تمام برقی، تا مسافت ۱۰ کیلومتر قابل استفاده است.
ترمزهای کربن سرامیک روئلتو، بسیار بهتر از اونتادور توصیف شدهاند. در جلو، سیستم ۱۰ پیستون روی دیسک ۱۶/۱ اینچ نصب خواهد شد. وزن شاسی و پیشرانه بنزینی، کمتر از اونتادور است اما مشخص نیست وزن خالص روئلتو با وجود موتورهای برقی و باتری، چقدر خواهد بود.
دیگر اطلاعات فنی لامبورگینی روُئلتو شامل ۷ حالت رانندگی، گشتاور موتور و ظرفیت باتری، در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
طراحی بدنه و نمای بیرونی لامبورگینی رولتو
مطابق پیشبینیها، تنوع کمنظیری از خطوط تیز و حجمدهنده روی رولتو دیده میشود. حالت Y به وضوح در چراغهای دیلایت وجود دارد. روشنایی اصلی هم توسط هالوژنها نصب شده در بالا، تامین خواهد شد. حتی چراغهای عقب هم، شکل Y را تداعی میکنند. همچنین نورپردازی ویژه برای نمایش پیشرانه وجود دارد.
ترکیبی از سبک طراحی دیابلو و مورسیهلاگو در نمای جانبی خودرو استفاده شده است. پشت چرخهای جلو، برجستگی جذابی وجود دارد که بهندرت در سوپراسپرتهای امروزی دیدهایم. برشهای مثلثی درهای ورودی به کابین و انتهای بدنه در مجاورت پنجره نیز، بسیار خلاقانه به نظر میرسد. ظاهرا طراحان لامبورگینی به خوبی توانستهاند شکل Y را در بخشهای مختلف بدنه استفاده کنند.
زیبایی ظاهری، تنها نکته مثبت در طراخی روئلتو نیست. این خودرو آیرودینامیک عالی و برتری واضح نسبت به اونتادور دارد. نیروی عمود بر سطح روئلتو، ۶۶ درصد بیشتر از اونتادور است و البته دیده بهتر برای راننده فراهم میکند. جاسازی اگزوزها و فرم بدنه در عقب نیز، ضمن رعایت زیبایی بصری، آیرودینامیک خودرو را بهبود دادهاند.
چرخهای روئلتو در جلو و عقب، ۲۰ و ۲۱ اینچ هستند. البته خریدار میتواند مدل سیاه فیبرکربن با ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچ هم سفارش دهد. در نسخهی سفارشی، تایر جلو و عقب پهنای ۲۶۵ و ۳۵۵ میلیمتر خواهند داشت. لامبورگینی ادعا میکند برای جدیدترین محصول خود، ۴۰۰ رنگ قاب سفارش ارائه خواهد کرد.
طراحی کابین و نمای داخلی لامبورگینی رولتو
داشبورد و ادوات فضای داخلی روئلتو، هماهنگی جذابی با طراحی بدنه و طرح Y دارند. این موضوع به خوبی در بخش مرکزی داشبورد دیده میشود.
پشت فرمان، پنل تمام رنگی دیجیتال با ابعاد ۱۲/۳ اینج نصب شده است. برای سیستم ناوبری، سرگرمی و امکانات رفاهی، مانیتور ۸/۴ اینچ با ساختار عمودی وجود دارد. روبروی سرنشین کنار راننده هم، نمایشگر باریک و عریض با قطر ۹/۱ اینچ استفاده خواهد شد.
هر سه مانیتور، قابلیتهای مختلف با تنظیمات گرافیکی متنوع دارند. سرنشین کنار راننده میتواند از نمایشگر خود برای بررسی شرایط آب و هوا یا نقشهخوانی استفاده کند. بسیاری از فناوریهای مدرن، مثل ارتباط صوتی برای کنترل تجهیزات، مسیریابی سهبعدی با نمایش اطلاعات روی شیشه، حسگرهای جلوگیری از برخورد و کروزکنترل هوشمند، روی لامبورگینی روئلتو نصب خواهد شد. همچنین بهروزسانی اینترنتی برای این خودرو وجود خواهد داشت.
طرح و رنگبندی قابل انتخاب برای صندلی، ۷۰ نوع خواهد بود. همچنین مواد مختلف با چرم طبیعی، فیبر مصنوعی، گیاهی یا دوستدار محیط زیست، به سفارش مشتری استفاده میشوند.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ فروردین ۱۴۰۲با سلام خدمت شما عزیزان
با هدف اطلاع رسانی سریع، ابتدا خلاصه مطلب نوشته شده و باقی اطلاعات در حال نوشتن هست
تصاویر گالری و فیلم معرفی رسمی، قابل مشاهده است
غلام یاکوزا
۹ فروردین ۱۴۰۲به نظر من نیسان gtr nismo بهتر از این هست
نیسان رو ترجیح میدم
R
۹ فروردین ۱۴۰۲سطح 🧠
net
۹ فروردین ۱۴۰۲خط ال ای دی نازک عمودی زیر چراغ جلو که مثل خط ال ای دی نازک زیر چراغ جلو کادیلاک اسکالید و کادیلاک ct6 و رنو تالیسمان و رنو کولئوس هست بد شده.اگر رنگ طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود و از پلاستیک مشکی استفاده شده بود و صندلی به جای پارچه از صندلی چرم مشکی با دوخت مشکی استفاده شده بود قشنگتر میشد ، برای ماشین سوپر اسپرت صندلی پارچه ای بد هست.جایگاه اگزوز ۶ ظلعی با دهانه گشاد که وسط در بالا قرار گرفته بد هست اگر ۴ اگزوز دایره ای خاکستری با دهانه کوچکتر در زیر سپر در سمت چپ و راست قرار گرفته بود قشنگتر میشد.روی داشبورد هم پارچه مخملی قرار گرفته و پلاستیک مشکی نیست بد شده.برای ماشین سوپر اسپرت جالب نیست در داشبورد جلو صندلی شاگرد صفحه نمایش کوچک قرار داده
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ فروردین ۱۴۰۲همچنین مواد مختلف با چرم طبیعی، فیبر مصنوعی، گیاهی یا دوستدار محیط زیست، به سفارش مشتری استفاده میشوند.
کجا گفته پارچه ای
فرامرز
۱۰ فروردین ۱۴۰۲پارچه مخملی روی داشبورد
بام
شیب
……..
🤦♂️🤦♂️
net
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فرامرز
افرین، پارچه مخملی روی داشبورد و صندلی هست که جالب نیست
فرامرز
۱۰ فروردین ۱۴۰۲net جون دوست دارم ❤❤
خدایی خیلی باحالی دمت گرم ❤❤
مشتاقی
۹ فروردین ۱۴۰۲لامبورگینی گرون فروش شده
corvette
۹ فروردین ۱۴۰۲به به
عجب چیزی شد
مشتی محکم به رقیب دیرینه
باید منتظر فراری باشیم
تبریک به فن های لامبورگینی
NSH
۹ فروردین ۱۴۰۲تعجب من از مردمه که ازش خوششون میاد شایدم من تعجب دارم ولی جلوش که شبیه لایکان هایپر اسپرته (بیشتر کاپوتش و فرمش) چراغ جلوش مثل سیانه عقبش مثل سنتاریو
اگزوزاش چرا انقدر بزرگه آخه؟؟
محمدهادی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خدایی به نمای عقبی که دیگه نمیشه ایراد گرفت
فوق العاده زیبا و دارای زبان طراحی جدیده
نمای کناری هم بسیار زیباست
بنظرم تمام انقادها شامل بخش جلویی خودرو میتونه باشه
ولی درکل خودروی بالغی بنظر میاد
باید مشخصات کامل تری ازش بیرون بیاد
قبلیت های ائرودینامیکیش فوق العاده بود
Amin
۹ فروردین ۱۴۰۲این ماشین فوقالعاده زیبا و سریع هست و اصلا هدفم نیست که تخریب کنم
اما با نگاه به این اعداد ، تنها برتری این ماشین نسبت به اس اف نود ، موتور v12 با ردلاین چشمگیر ۹۵۰۰ ار پی ام هست …وگر نه ، از نظر سیستم هایبرید و برد تمام الکتریکی ، صفر تا دویست که حدود ۱.۵ ثانیه کمتر از اس اف نود اعلام شده …. از نظر وزن و قیمت هم اس اف نود برتری داره و حدود ۱۰۰ هزار دلار در نسخه ی پایه ارزون تر هست
تازه نزدیک به ۵ سال پیش هم ساخته شده
منتظر sf90 vs باشید تا تمام اتفاقات چند سال اخیر صنعت خودرو رو فراموش کنید
R@min
۱۰ فروردین ۱۴۰۲وزنش بدجوری کارو خراب کرده نسخه اسپایدر هم بزنن میره رو ۲ تن !!! کوروت محدودیت قیمت داشت انقدر سنگین شد اینکه نباید این وزنو داشته باشه. متاسفانه سیستم الکتریکیش خیلی ضعیف و خیلی سنگینه ماشین ۶۰۰k دیگه محدودیت تکنولوژی نباید داشته باشه. فولکس باز هم نامردی کرد در حق محصولات لامبو. امیدوارم لااقل تو نسخه svj نزدیکای ۳۰۰ کیلو لاغر کنه.
IMAN1199
۹ فروردین ۱۴۰۲ایتالیا چون تو جنگ جهانی دوم یار و یاور آلمان بوده بنابراین این ماشین در کنار ماشین های آلمانی ( مرسدس بنز ) از همه لحاظ برترین هست و آلیاژ های خوبی درش استفاده شده
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ فروردین ۱۴۰۲علمی ترین استدلال تاریخی در تاریخ
iman1199
۹ فروردین ۱۴۰۲درود بیکران خدمت جناب اشتری که برای من خیلی عزیز هستید
اون کاربر اسم من رو کپی کرده هربار میاد یه شعری میگه میدونم که درجریان هستید فقط این رو جهت شفاف سازی برای بقیه دوستان عرض کردم
محمدهادی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خخخخخ
اصن شاهکار استدلالی بود🤣🤣🤣🤣
چرا کسی تالا به این مورد فکرنکرده بود…
Bmwgg6
۹ فروردین ۱۴۰۲منطقیه 🗿
(پس با این استدلال باید روسیه ماسل کار میزد)
AMANTE
۹ فروردین ۱۴۰۲ترکیبی از مدل وننو و سیان هست.
طراحی جذابی داره ولی میتونست بهتر باشه مخصوصا در نمای جلو.
Scuderia Ferrari
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحی خشن و جذابی داره و در بحث پرفورمنس ۱۰۰ در ۱۰۰ باید بهتر از SF90 استراداله باشه و این اعداد و ارقام اعلامی توسط لامبورگینی محافظه کارانه هست
تولد اسطوره جدید رو به طرفداران این برند تبریک میگم
Rerace777
۹ فروردین ۱۴۰۲از شدت شادی چیزی نمی تونم بگم
amir-mr
۹ فروردین ۱۴۰۲🔥🔥🔥
مهدی
۹ فروردین ۱۴۰۲با کمال احترام این اون چیزی که مورسیه لاگو و اونتادور بود نیست . به شخصه در کل زبان طراحی Y لامبو رو اصلا نمیپسندم اما احتمالا لامبو فن ها هم با من هم عقیده باشن که این خودرو بلوغ و جذابیت طراحی پیشینیان خودش رو نداره. در مورد پرفورمنس هم با ۱۰۰۰ اسب قدرت احتمالا باید ۰-۲۰۰ بهتر از ۸ ثانیه بزنه این رکورد واسه sf90 ۶.۷ ثانیه هست پس احتمالا لامبو این عدد رو محتاطانه اعلام کرده باشه
محمد
۹ فروردین ۱۴۰۲فقط مورسیه لاگو 3>
اونم از پشت
Amin
۹ فروردین ۱۴۰۲اس اف نود به طور رسمی ۶.۷ شرکت اعلام کرده اما ۶.۳هم ثبت کرد
Arshia m3csl
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحی لامبورگینی روئلتو ترکیب سیان و سنتناریو هستش طراحیش یک جورایی فیس لیفت اونتادره و رقابتش با فراری sf90 هستش و ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس که قراره بیاد ۲ سال دیگه خیلی منتظر عرضه پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس جدیدم تا رقابت جذاب با فراری sf90 و لامبورگینی روئلتو رو رقم بزنه لامبورگینی روئلتو و پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس و فراری اس اف ۹۰ خیلی رقابتشون تاریخی میشه
سبحان
۹ فروردین ۱۴۰۲با ترکیب مشابه sf90 رو ترجیح میدم
هرچند معتقدم باید منتظر جانشین ۷۲۰s موند
بهنام
۹ فروردین ۱۴۰۲با اینکه ایتالیایی ها رو خیلی دوست دارم ولی طراحیش منو شگفت زده نکرد . جانشین آونتادور بشدت زیبا از منظر طراحی حداقل چنگی به دل نمیزنه. گرچه تز نظر فنی عالی شده .
علی جردن
۹ فروردین ۱۴۰۲داشبورد کپی نامحسوس از داشبورد مکلارن
عارف
۹ فروردین ۱۴۰۲خیلی خوبه ولی فراری یه چیز دیگه است و من فراری رو انتخاب میکنم
arshiaSVJ
۹ فروردین ۱۴۰۲چی بگم اصلا نمیدونم چی بگم🗿
gmcs399168lss24
۹ فروردین ۱۴۰۲درودهایِ بسفراوان بر «سرکار اشتریِ» گرامی.براستیکه این خودرو بیماننده.هم درونش هم بیرونش آدم رو بهشدّت وسوسه میکنه.ظاهرِ خشمگینش و پیشرانهیِ پرنیروش بیشتر از هرچیزِ دیگری من رو بهوجد میآره.🔥🔥🔥🔥🔥🔥
ARMAN سابق
۹ فروردین ۱۴۰۲بنازم👏👏
Ali t
۹ فروردین ۱۴۰۲من طراحیش رو دوست دارم خیلی قشنگ شده اما اونتادور و به مخصوص مورسیه لاگو یه چیز دیگه هست از لحاظ فنی هم خیلی خوبه اما گمون نکنم به پای sf90 برسه تو خط مستقیم فکر کنم sf90 بزنش ولی تو پیست قضیه متفاوته و این برتری داره صفر تا ۲۰۰ ۸ ثانیه ایش هم فکر کنم به خاطر همین داون فورس بالا باشه…. خلاصه این گاو وحشی پیستو به آتیش میکشه
Alan.r
۹ فروردین ۱۴۰۲غول سنت آگاتا😎😎💪💪
پارسا
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحیش به اندازه اونتادور انقلابی نیست . ولی عالیه انصافا . هیچ نقصی نداره چه بسا چندین خلاقیت ناب داره که به الگویی برای طراحی خودرو تبدیل خواهند شد
اما طراحی داخلش هیچ چیز خارقالعادهای نداره . خوبه اما خیلی بهتر میتونست باشه
محمد
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحی و خصوصیات فنی بسیار نفسگیر ، واقعا جانشین شایسته ای برای اونتادور هست
Sobhan
۹ فروردین ۱۴۰۲۱۰۱۵اسبه تا اون جایی که میدونم
R
۹ فروردین ۱۴۰۲اسمش بده شتاب صفر تا ۲۰۰ بالاست حداکثر سرعتش محدود شده
Sobhan
۹ فروردین ۱۴۰۲و بازم تا اونجایی که میدونم لامبورگینی درمورد شتاب ۰ تا ۲۰۰و نهایت سرعت چیزی نگفته 🙌
وی
۹ فروردین ۱۴۰۲فکر نمیکردم اینقدر شبیه لیکان هایپر اسپرت چند سال پیش باشه به هر حال ان شاء الله که لامبورگینی اسکی نرفته( برین سرچ کنید تا متوجه شباهت زیادشون بشید)
به نظر من اصلا به زیبایی اونتادور یا حتی هوراکان نیست
ولی از نظر فنی خیلی جذابه
حمید
۹ فروردین ۱۴۰۲این و ببینی بعد ۲ سال بری تو نوبت تیبا وایسی ! انصاف کجایی
مردیم از خوشی
۹ فروردین ۱۴۰۲فیلم تبلیغاتش دیگه ته ته تخیل بود 😂
مردیم از خوشی
۹ فروردین ۱۴۰۲فیلم تبلیغاتش دیگه ته ته تخیل بود 😂
KAMI
۹ فروردین ۱۴۰۲فقط به درد پوستر اتاق نوجوان میخوره و بس
فک کن با ۱۰۰۰ اسب بخار AWD که ۲۰۰ تاش همون اول در دسترسه شتاب ۲.۵ بزنی
وزنشم اعلام نکردن چون ۲ تن میشه
Carbonado Aventador
۹ فروردین ۱۴۰۲پرفومانته با ۶۴۰ اسب صفر تا صد ۲.۴ میزنه..
خیلی از مرحله باید عقب باشی که اعداد اعلامی لامبورگینی رو باور کنی..
Sobhan
۹ فروردین ۱۴۰۲من که عاشق طراحیش هستم
Sobhan
۹ فروردین ۱۴۰۲اولندش این اعداد بجز شتاب صفر تا صد تایید نشدن ،دومندش لامبور کلا اعداد در بدترین شرایط رو میگه
LP 670 - 4 SV
۹ فروردین ۱۴۰۲از یانکی غیر ازین نباید توقع داشت .
منتظر تحلیل رسانه های خارجی و مخصوصا امریکایی از این ماشین باش تا خودت ببینی اونا چطور تعریف میکنن ازین ماشین .
Sobhan
۹ فروردین ۱۴۰۲عجب تبلیغی بود 😂😂آخرش گنگ و خفن
Hadi
۹ فروردین ۱۴۰۲V12 لامبورگینی هنوز زندست 🇮🇹👌🏼
با این که دچار برق گرفتی شده ولی هنوزم تنفس طبیعی هستش و این داستان رو جالب میکنه…
طراحی بشدت زیبا و با ابهته ولی نمای جلو اون ظرافت اونتادور رو نداره اما زیباست…
فرزند اونتادور واقعا جانشین معرکه ای هستش…
مهزیار
۹ فروردین ۱۴۰۲مسخرست
HR3
۹ فروردین ۱۴۰۲با دیدن این همه زیبایی فقط می تونم دیالوگ معروف سعید پورصمیمی تو فیلم برادران لیلا رو بگم :
” به به ” پسره !!