لامبورگینی روئلتو به تازگی معرفی شده اما برخی طراحان دنیای خودرو به دنبال تجسم نسخه قویتر آن با پسوند SVJ بودهاند و ما نیز میخواهیم نگاهی به آن بیندازیم.
اگر خودروهای آونتادور، مورسیه لگو و حتی دیابلو را بررسی کرده باشید متوجه شدهاید که طراحی محصولات لامبورگینی با گذشت زمان شلوغتر و پیچیدهتر شده است. نسخههای اولیه خودروهای این برند طراحی سادهتر و یک دستتری داشتهاند اما با گذشت زمان شاهد تولید محصولاتی با ورودیهای هوا و بال های بیشتر در بدنه بودهایم و این موضوع در مورد مدلهای سفارشی و پرفورمنس بیشتر صدق میکند. هنوز مشخص نیست که آیا همین داستان درباره روئلتو نیز صدق خواهد کرد یا خیر اما طراحان دنیای خودرو فرصت را غنیمت شمرده و رندرهایی از روئلتو SVJ احتمالی را منتشر کردهاند.
آونتادور سوپر ولوچه جوتا LP770-4 حدود هفت سال پس از تولید مدل اصلی LP700-4 معرفی شد بنابراین خبری از لامبورگینی روئلتو SVJ در سالهای پیش رو نخواهد بود. مدیرعامل لامبورگینی نیز گفته بود سوپرکار پلاگین هیبریدی این خودروساز حداقل برای دو سال پیش رو فروخته شده و بنابراین سفارشهای جدید تا اواسط سال ۲۰۲۵ دریافت نخواهند شد. چنین تقاضای بالایی نشان میدهد برند یاد شده عجلهای برای تولید نسخه قویتر از ابر خودروی ۱۲ سیلندر خود ندارد.
البته با توجه به سنت لامبورگینی در سالهای قبل میتوان گفت SVJ یکی از نسخههای سفارشی متنوع برای روئلتو خواهد بود. پرچمدار قبلی لامبورگینی با نسخههای سفارشی گوناگونی شامل نسخه روباز و تک ساخت آونتادور J تولید شد. البته نسخه SVJ از روئلتو میتواند از پکیج آیرودینامیک گیراتر به همراه قطعات فیبر کربنی بیشتر و پیشرانه قویتر معرفی شود. لامبورگینی قبلاً گفته بود با هیبریدی کردن پیشرانه ۱۲ سیلندر خود خواهد توانست این نیروگاه پرحجم را حداقل تا سال ۲۰۳۰ روی خط تولید نگه دارد به این ترتیب ایتالیاییها زمان زیادی برای تولید نسخههای گوناگون روئلتو خواهند داشت. قطعاً تولید نسخه رودستر این خودرو در دستور کار خواهد بود و شاید حتی نسخهای مخصوص پیست از آن نیز توسعه یابد. ابر خودروی جدید لامبورگینی شاید از نظر طراحی خشونت و جذابیت خاص نسخههای بعدی آونتادور همچون وننو، سنتناریو یا سیان را نداشته باشد اما لامبورگینی فرصت زیادی برای افزایش جذابیت بصری آن خواهد داشت.
Tesla
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲اول نسخه s عرضه میشه بعد sv و بعد از همه اینا svj ، این نسخه حداقل تا سال ۲۰۲۸ رو خط تولید نمیره ولی میشه انتظار داشت تا اون موقع به دلیل پیشرفته تر شدن باتری های الکتریکی ( عرضه شدن باتری های حالت جامد ) و برای کم نیاوردن جلوی الکتریکی های قدرتمند آینده ، قدرت روئلتو svj به حدود ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ اسب بخار برسه ، منبع : inside ev
Amir
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ولی به احتمال زیاد روی کاپوت و روی سقف دریچه هوا میزارن مثل اونتادور svj
Amir
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲چون تغییر آنچنانی نداره
procar
۲۹ تیر ۱۴۰۲داداش اول لامبورگینی رئولتو را کامل بیار بعدش برو سراغ SVJ اش اخه🙃
Hamilton1970
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲به امید درخشش گاو وحشی سنتآگاتا و اسب سرکش مارانلو ❤️🤍💚
FGH
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲مطمئنا طرح اصلی svj ازین طرح دیجیتالی شلوغ تر و زیبا تر خواهد بود .
Radmehr (ایتالیایی فن متعصب)
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲برا svj بودن خیلی سادس
باید هواکش میذاشتن رو کاپوت
دیفیوزرو تغییر میدادن
و هواکش های بیشتر
مازیار
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲بهتر از نسخه فعلی هست
MehdiTurbo
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲لامبو هنوزم فقط فقط اونتادور
ای کاش اونتادور همزمان با این تولید میکردن میلیاردر شدم میرفتم امریکا میخریدم
اگه همزمان تولید میشدن هیچ وقت به اونتادور ترجیحش نمیدادم با اون کابین خلبانی پر دکمه اش و گاو وحشی بودنش