کمپانی لامبورگینی در کنار مدل دیوانه کننده چنتناریو LP770-4 از مدل پایه سفارشی و تولید محدود اوراکان LP610-4 در رویداد ژنو پرده برداشت.
در این میان شاید چنتناریو توجهات را از طوفان کوچک لامبو به سمت خود جذب کرده باشد؛ اما گاو نر لامبورگینی هنوز هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. هر چه باشد یک لامبورگینی است! به گفته اشتفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی علیرغم تشابه ظاهری و رنگ آمیزی آن با سایر اوراکان ها، بحثهای فنی، آیرودینامیک، ارگونومی و طراحی این مدل همچون بسیاری مدلهای لامبورگینی مثل ریونتون، وننو و اونتادور با الهام از صنعت هوانوردی و جتهای جنگندهای همچون رپتور F22 شکل گرفته است. تنها ۲۵۰ عدد از آویو ساخته خواهد شد که طراحی منحصر بفرد داخلی و بازی رنگها در بیرون شامل بکارگیری خطوط متمایز سفید و خاکستری در آینه های جانبی، هودهای جانبی کنار درب، لبه اسپویلر جلو و نوار سفید روی سقف و جلو خودرو چهره اسپرت تری به آن خواهند بخشید. نشان L63 که L آن مخفف لامبورگینی و ۶۳ سال تاسیس کمپانی است روی پنل های درب تعبیه شده است. این مدل در طیف پنج رنگه جدید شامل خاکستری شاهینی معمول و چهار رنگ اختیاری دیگر شامل سبز یک دست عرضه می شود که سبز آن حس یک جنگنده نظامی را منتقل می کند. اسامی رنگها از نشانهای نظامی دوره های هوانوردی نظامی در ایتالیا گرفته شده است. اگر فکر می کنید اینها کافی نیست، باید سری هم به برنامه شخصی سازی لامبورگینی بیندازید که طی آن مشتری امکان سفارشی کردن بیشتر محصول را پیدا می کند. طراحی داخلی به همان رنگ مشکی استاندارد رنگ آمیزی شده و اشکال لانه زنبوری(در داخل قاب فرمان، دریچه تهویه و ….)با حکاکی لیزری تعبیه و همچنین نشان L63 بطرز استادانهای با کار دست در اطراف صندلیها دوخته شده است. از لحاظ پیشرانه و بحث ساختاری، مدل مذکور تفاوتی با نمونه معمول نکرده و از همان پیشرانه V10 با حجم ۵.۲ لیتر بهمراه جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه بهره می برد. نسبت توان به ازای وزن این خودرو۲.۳۳ (کیلو/اسب بخار)بوده و در ۳.۲ ثانیه به ۱۰۰ می رسد. سیستم خروجی دود نیز همان نمونه معروف وخاص آئودی-لامبو است که صدای غرش خاص خود را دارد.۱۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مسعود
۱۹ اسفند ۱۳۹۴اوراکان از هر نظر از 458 سرتره طراحی صدا بجز فرمان دهی البته من لامبو رو ترجیج میدم طراحی خیلی بیشتر برام مهمه امیدوارم قبل از پیر شدن یکی بگیرم :))
ظمنا من این ماشینو از نزدیک دیدم از برادر بزرگش آونتادور خیلی دوست داشتنی تر هست. درود به ایتالی :))
پژمان
۱۹ اسفند ۱۳۹۴هوراکان از 458 سرتره؟؟؟؟؟!!!! اصلا اینطور نیست زمانی که فراری 458 تولید شد همه جایزه های رسمی و جهانی رو گرفت بهترین خودرو تو کلاس خودش انتخاب شد و…….. اما هوراکان چی؟؟ فک نکنم تا حالا یه دونه جایزه هم گرفته باشه , صدای 458 فوق العادس یه صدای اسپرتی ناز و قوی ادم واقعا لذت میبره , توی محصولات لامبورگینی فقط اونتادور
امید
۱۹ اسفند ۱۳۹۴تو از چه لحاظ میگی سرتر نیست ؟؟
مگه به جایزه گرفتنه ؟
اگه به تایم لپ عه !!! قطعا هوراکان سرتر از 458 عه
Pagani
۱۹ اسفند ۱۳۹۴لامبورگینی میورا بهترینه نه آونتادور
بعدشم هوراکان خیلی بهتر از 458 نیست البته بجز مدل های خاصشون.
❤اسپرت فقط ایتالیایی❤
پاگانی
لامبو
فراری
mohsen
۱۹ اسفند ۱۳۹۴458 واسه گایاردو بود الان 488 هست موضوع با اوراکان البته 458 برتری داشت نسبت به گایاردو و 488 هم سر و صدا کرده و باز هم جلو میزنه اینجام پر لامبو بازه لایک دادن بهت
اشکان
۱۹ اسفند ۱۳۹۴فردا منصوری اینم میترکونه…
امید
۱۹ اسفند ۱۳۹۴شتاب رو خودشون گفتن 3.2
ولی تو تستا از جمله ignition
سه و حتی 2.8 زده
O.o
Pooya_SK
۱۹ اسفند ۱۳۹۴لامبورگینی اوراکان من در بازی RR3 چطوره؟
http://uupload.ir/files/6ug_customization_16-02-24_012448_1280x720.jpg
ali
۱۹ اسفند ۱۳۹۴پدال جان آخرش ما نفهمیدیم تعداد این ماشین25 تاس یا 250 تا؟
احمد باقری
۱۹ اسفند ۱۳۹۴جالب بود.
naseaferari
۱۹ اسفند ۱۳۹۴شماچیکار به فراری دارید بخدا نمیدونم 458پنج سال پیش چه غوغایی کزد به نظرشما اورکان این کارا ازش برمیاد یابراومده ازش نمیدونم ،یکم فگرکنید
رامین
۱۹ اسفند ۱۳۹۴به لامبو توهین نکن که ناراحت میشم
مثلش نیمومده و نخواهد اومد
mohsen
۱۹ اسفند ۱۳۹۴با اینکه فراری بازم ولی لامبو هم عالیه رقابت اینجا ها غوغا میکنه و باعث جلو رفتن میشه
خط های تیز لامبو عشقه
alishahedi
۲۱ اسفند ۱۳۹۴واقعا عالیه