جدیدترین شاهکار منصوری با همکاری شرکت مهندسی MTM، قدرت ۱۰۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتنمتر دارد. مدل استاندارد لامبورگینی اوروس، ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
شرکت MTM تکنیک از سال ۱۹۸۵ در آلمان فعالیت خود را شروع کرد. عمده محصولات این برند، بستههای ارتقا فنی برای خودروهای آئودی، فولکس، بنتلی، پورشه، مکلارن و لامبورگینی هستند. MTM علاوهبر تقویت موتور، برای سیستم ترمز، فنربندی، اگزوز، رینگ اسپرت و حتی امکانات داخل کابین مثل صندلیها و تجهیزات الکترونیک نیز، لوازم تولید میکند.
منصوری از معدود شرکتهای تیونینگ دنیا محسوب میشود، که نسخههای مختلفی از لامبورگینی اوروس را ارتقا داده است. در مدل جدید، موتور ۴ لیتر V8، فراتر از بوگاتی ویرون عمل میکند. سپر جلو هم متحول شده است تا ورودی هوا برای پیشرانهی تقویتشده، بزرگتر شود. کیت بدنه از نظر آیرودینامیک، بهینهسازی شده و در عقب، سه اگزوز جایگزین چهار خروجی دوقلو، شدهاند.
تقویت پیشرانه توسط مهندسان MTM در آلمان انجام شده است. علاوهبر ارتقای توربوشارژها، سیستم هوارسانی به موتور و فیلترهای مربوطه نیز، متفاوت از مدل اصلی هستند. تجهیزات الکترونیک اوروس نیز بهینهسازی و برنامهریزی شدهاند تا قدرت و گشتاور را برای جلوگیری از آسیب به قطعات مختلف، کنترل کنند. ابرشاسیبلند منصوری و MTM، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۵ ثانیه و نهایت سرعت محدود شده به ۳۰۵ کیلومتر برساعت دارد.
براساس شنیدهها، لامبورگینی اوروس در سال ۲۰۲۲ تغییر چهره خواهد داد و احتمالا همراه پیشرانهی پلاگین هیبرید تولید خواهد شد.
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۳ دی ۱۴۰۰چ رینگی
مزاد
۴ دی ۱۴۰۰الان خیلی جذاب شده زیاد شلوغ کاری نکرده تغییرات کم ولی جذاب ایجاد کرده
M.Kazem.K
۳ دی ۱۴۰۰به به این شد یه چیزی ! آدم لذت میبره ! نه افراط نه تفریط !
J.L.A
۳ دی ۱۴۰۰عجب چیزیه
محمدرضا
۳ دی ۱۴۰۰این دیگه خفنه
AMG GT R-CLK GT R
۳ دی ۱۴۰۰MTM موتورش رو تیون کرده وگر نه منصوری در این حد و اندازه نیست
Carbonado Aventador
۴ دی ۱۴۰۰منصوری سال ۲۰۱۲
در مدل کربنادو اونتادور
1250 اسب قدرت کشید بیرون
ممد
۳ دی ۱۴۰۰قدرت این ماشین در حالت استوک ۶۴۰ اسبه با شتابه ۳/۶ بعد ۱۰۰۱ اسب شده ۳/۵؟ حتی سرعتشم تغییری نکرده خب پس تیونینگش چه فایده ای داشته؟
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۳ دی ۱۴۰۰داداش اگه پول داشتم یه دونه از اینا میگرفتم یه دونه هم از ان اوروس معمولی میبردمت تو برف و بعدشم صحرا اون وقت متوجه میشدی تیونیگ ش چه فایده ای داشته
امیرحسین
۳ دی ۱۴۰۰ظاهر بیرون خیلی شکیل
ولی خبری از داخل نیس
با هزار و یک اسب بخار
چرا 3.5 شد؟
نباید کمتر بشه
یا چرا محدود کردن به همون سرعت آیا دلیل گارانتی خودروس؟
مهدی
۳ دی ۱۴۰۰خوف
مهردادکمال
۳ دی ۱۴۰۰بنظر میاد اخر منصوری سر عقل اومده و وارد صراط مستقیم شده
mm-yarlou
۳ دی ۱۴۰۰سر اگزوزاش خیلی جالبن
عاشق پدال
۴ دی ۱۴۰۰اسمشو باید عوض کنه . یه اسم برند خوب بزنه و چه عجب. یه محصولی زد که خوشمون اومد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ دی ۱۴۰۰تیونینگ فقط منصوری، عالیه این نسخه از اوروس، از دریچه اگزوزاش خیلی خوشم اومد چه جالبه، کم و بیش شبیه قلب شده😅
حافظ
۱۷ خرداد ۱۴۰۱در جواب به اون دوست بزرگوارمون باید بگم سالها سفر مانده تا ام تی ام پخته شود و به گرد پای منصوری برسد والا چرا همه ی مولتی میلیاردرهای جهان ابر خودروهاشون رو به منصوری میدن برا ارتقاء وتیونینگ وزیبا تر کردن دیزاین داخلی و خارجی و افزایش اسب بخار و گشتاور ام تی ام هم خوبه ولی در مقابل منصوری حرفی واسه گفتن نداره
علی
۱۹ تیر ۱۴۰۱سلام آقای اشتری شتاب صفر تا صد این ماشین ۲/۸ ثانیه و صفر تا دویست ۸/۲ ثانیه است لطفاً اصلاح کنید