پس از چهار سال و ساخت ۲۰ هزار دستگاه، لامبورگینی اوروس اخیراً یک بهروزرسانی میاندورهای را تجربه کرده و نسخهٔ اسپرتتری هم برای آن ارائه شده است. مدل پایهٔ این خودرو حالا پسوند S گرفته و در کنار مدل جدید پرفورمانته به فروش خواهد رسید. هردوی این مدلها ۶۶۶ اسب بخار قدرت دارند و بنابراین کسانی که خواهان اوروس قویتری هستند باید منتظر معرفی نسخهٔ پلاگینهیبریدی آن بمانند که حالا یک پروتوتایپ آزمایشی آن با پوششهای استتاری در حال یدک کشیدن دستگاه داینو دیده شده است.
برچسبهای زردرنگ فشارقوی نشان میدهند که این اوروس آزمایشی به قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی مجهز است. فعلاً از جزئیات این قوای محرکه خبر نداریم ولی احتمال استفاده از قوای محرکهٔ پورشه پانامرا توربو S هیبریدی در کراساوور لامبورگینی وجود خواهد داشت. این سیستم از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که مجموعاً ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکنند. دراینبین، یک پکیج باطری ۱۷.۹ کیلووات ساعتی هم وجود دارد که برد تمام الکتریکی ۵۰ کیلومتری را فراهم میکند.
بااینحال، استفادهٔ لامبورگینی از این قوای محرکه میتواند با ارتقاء قابلتوجه آن همراه باشد تا قیمت بیشتر اوروس پلاگینهیبریدی نسبت به خودرویی مثل کاین توربو S هیبریدی را توجیه کند. همچنین طبیعتاً این نسخهٔ پلاگینهیبریدی جدید باید به پرچمدار خانوادهٔ اوروس تبدیل شود و بالاتر از مدلهای S و پرفورمانته قرار گیرد. طبق گزارشی از کار مگزین، خروجی این سیستم در اوروس میتواند حدود ۸۲۰ اسب بخار باشد که در این صورت اوروس پلاگینهیبریدی به قویترین شاسیبلند جهان تبدیل خواهد شد.
پوششهای استتاری پروتوتایپ آزمایشی این ماشین بسیار سنگین هستند ولی بااینحال به نظر میرسد سپر جلوی آن با اوروس S و پرفورمانته متفاوت باشد. علاوه بر این، بهاحتمالزیاد طراحی سپر عقب هم تغییر کرده است تا در کنار رینگهای جدید و احتمالاً رنگهای تازه، این شاسیبلند پلاگینهیبریدی را از نسخههای درونسوز کنونی متمایز کند. در داخل نیز انتظار میرود شاهد تودوزی و تزئینات جدید با منوهای اختصاصی هیبریدی در صفحه آمپر و نمایشگر سیستم اطلاعلاتی-سرگرمی باشیم. اهالی سنت آگاتا گفتهاند که تا سال ۲۰۲۴ هر سه محصول لامبورگینی را هیبریدی خواهند کرد.
meysam
۱۳ مهر ۱۴۰۱پلاگین هیبرید واقعا گزینه خوبیه
مهم نیست تو چه سگمنتی
واقعا کارایی ماشینو بالا میبره و در عین حال میتونی از انجین درونسوز هم لذت ببری.
Radmehr
۱۳ مهر ۱۴۰۱دوستان میدونم سوال سطح پایینیه شما ب زیاد بودن اطلاعاتتون ببخشید
فرق هیبرید و پلاگین هیبرید چیه؟
کرگدن باواریا
۱۳ مهر ۱۴۰۱هیبرید کاملا برقی یا انرژی تجدید پذیر هست
پلاگین هیبرید یه انتخاب بهت میده اولویت سوزوندن بنزین هست ؛ بعد استفاده از مخزن برقی.
Radmehr
۱۳ مهر ۱۴۰۱خوب هیبرید ک تعریف الکتریکیو داره
مگه هم بنزین هم برق نیس؟
کرگدن باواریا
۱۳ مهر ۱۴۰۱نه هم بنزین هم برقی پلاگین هیبرید میشه
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱Radmehrجان
خودرو هیبریدی ساده پیوسته هست و با نیروی موتور و اگر اشتباه نکنم ذخیره نیروی ترمز باتری کوچیکش رو شارژ میکنه تا مصرف بنزین بیاد پایین
پلاگین هیبرید همونطور که از اسمش معلومه کلمه پلاگ یعنی دوشاخه میتونی مثل ماشین های الکتریکی در جایگاه شارژ شارژش کنی که برد بیشتری داره
جنوب
۱۳ مهر ۱۴۰۱هیبرید برق و بنزینیه که شارژش با همون موتور بنزینیه
پلاگین هیبرید هم بنزین و برقیه اما میشه به برق شهری وصل کرد و شارژش کرد
در واقع اولی کابل و سوکتی برا شارژ نداره
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱زیر این پست مغزم شکست یک زمانی بچه هایی داشتیم که اگر عاشق صنعت خودروسازی بودی میرفتی توی پست های مختلف که از کامنت هاشون اطلاعات بگیری
الان اکثرشونو رو بذاری روی هم هایبرید که هیچی دوسیلند وی در نمیاد ولی هنوز بعضی ها هستن اطلاعات دارن ولی دیگه سمت کامنت های بچه بازی نمیان فعال نیستن وگرنه وقتشون با نونهال های کره و چین فن هدر بدن
خداحافظ برای همیشه از پدال
خوبی بدی چیزی دیدید ببخشید
Royal Driver UK 70
۱۳ مهر ۱۴۰۱ببین عزیز داخل پلاگین هیبریدی باتری منبع اولیه ماشینه یعنی اول خودرو از باتری الکتریکی استفاده میکنه، بعد از اینکه باتری تموم شد. موتور درون سوز کار میکنه و کارو تو دست میگیره. ولیکن داخل یک هیبرید باتری یکم کوچیک تره بردشم کمتره. برای رانندگی توی سطح پایین تر اگر اشتباه نکنم.
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۳ مهر ۱۴۰۱داداش اشتباه گفتی
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱حس میکنم کف گیر کل کارشناس های خودرو سایت خورد به ته دیگ
حالا خوبه نپرسید کاربرات چیه
کرگدن باواریا
۱۳ مهر ۱۴۰۱باش شما خوبین ؛ حالا علمی هم دارین قرار نیست بکنی تو چشمون !
اکثر کاربران اطلاعات فنی خوبی دارن ولی دوره کاربرات یا هر پیشرانِه پرتوپرت گذشته شاید به خاطر همین علاقه ایی به دانستن مشخصات فنی چنین موتوری رو ندارن !
در مورد پلاگین هیبرید اشتباهیی هم صورت بگیره یکم بد نیست فروتنانه بحث کنین ؛ راست گفتن درخت هرچه پربار تر افتاده تر
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۴ مهر ۱۴۰۱حست درسته
روزبه
۱۳ مهر ۱۴۰۱موتورِ برقیِ هیبرید از طریقِ موتورِ درونسوز شارژ میشه . ولی موتورِ پلاگین هسبرید رو میشه با برقِدشهری هم شارژ کرد . اینایی که سیمِ برق وصل شده بهشون مثلِ جارو برقی همه از دم پلاگین هیبرید هستن . البتع یه تفاوتای دیگه هم دارن …
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱پلاگین بازده رو میبره بالا و قیمتش بالاست ولی توی این ماشین بهترین جای ممکنه در ماشین های اکونومی همون هیبرید پیوسته بهتره
عارف
۱۳ مهر ۱۴۰۱برای ورود جیپ و دوج
برای قدرت بالای 200 اسب
برای داشتن ماشین ایمن
برای…
تحت پیگرد
۱۳ مهر ۱۴۰۱این که به لحاظ طراحی تفاوتی نداره دیگه استتار چه معنی ای میده
Sobhan
۱۳ مهر ۱۴۰۱لامبور چقدر گیر داده به آوروس 😂😂کلا همه ماشین هاشو داره عوض میکنه و این خیلی ترسناک هست چون معلوم نیست میتونه برامون مثل قبل جذاب باشه یانه
amir1400
۳ آبان ۱۴۰۱از اونجایی که لامبورگینی و پورشه زیر مجموعه های فلوکس واگن کبیر هستن ، از نظر من قطعا این ماشین از پیشرانه پورشه پانامرا توربو هیبریدی استفاده میکنه ، ولی از اونجایی که این سامانه قراره رویه یه لامبورگینی سوار بشه احتمالا به دستور فلوکس ، مهندسان لامبو یه تغییراتی توش بدن تا خروجی سامانه رو به بیش تر از ۷۰۰ اسب برسونن ، چون به هر حال این هیولا باید بتونه قیمت به شدت بالا خودش رو توجیه کنه ( اوروس هیبریدی به احتمال زیاد بالای ۳۵۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت )
AmirHossein Asgari
۱۹ مرداد ۱۴۰۲داداش حالت خوب نیست الان ۲۳۵/۰۰۰ دلار هست و سایت carwow گفتش تا حدود ۲۲۰/۰۰۰ یورو که میشه ۲۴۰/۰۰۰تا ۲۵۰/۰۰۰ دلار آقای دکتر