شاید چند سال پیش استایل به شدت خاص لامبورگینی با معرفی مدل اوراکان نمود بیشتری یافته باشد اما این خودرو هنوز هم یکی از رادیکالترین طراحیها را دارد. این طراحی خاص شاید هماکنون با کیت بدنهی تهیه شده توسط Liberty Walk اغواکنندهتر نیز شده است.
کیت بدنهی سفید در نظر گرفته شده برای اوراکان دربردارندهی اسپلیتر جلوی جدید، دیفیوزر عقب، رکابهای جانبی و بال عقبی با دو نوع طراحی متفاوت است. این قطعات هم بهصورت جدا از هم و هم بهصورت کیت کامل در دسترس هستند و میتوان آنها را هم از جنس فایبرگلاس و هم از فیبر کربن سفارش داد.
پیشرانهی تنفس طبیعی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری اوراکان بدون تغییر باقی مانده است. با بیش از ۶۰۰ اسب بخاری که از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به همهی چرخها انتقال مییابد، اوراکان میتواند در مدت زمان ۳.۲ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت این خودرو نیز بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.
شاید این جلوههای بصری موردپسند همه نباشد اما قطعاً حس عاطفی بیشتری را به این خودرو تزریق میکند. قیمت این کیت بین ۱۴۴۶۶ تا ۱۸۴۲۶ پوند است که به تنهایی از قیمت برخی خودروها از قبیل سئات ایبیزا بیشتر است.
عدالت
۵ تیر ۱۳۹۵چقدر طراحی لامبو به دل میشینه و کاملا تهاجمی و خشمگینه هر چند من خودم به شخصه اونتادور رو بیشتر میپسندم.
یو اس اس اینترپرایز
۵ تیر ۱۳۹۵واقعا چهره وحشی داره.افرین به کمپانی لامبورگینی
elemento
۵ تیر ۱۳۹۵مگه خود ماشین به اندازه ی کافی قشنگ نیست؟؟؟ مثل ماشینای توی need for speed شده وقتی 10-12 سالمون بود درست میکردیم و باهاش حال میکردیم. ابهت لامبورگینی رو خراب کرده. بیشتر شبیه اسباب بازی شده. چرخاشم که نصفش رفته تو گلگیر که من اصن خوشم نمیاد!!
لامبورگینی زیباترین طراحی ها رو خودش انجام میده ولی اگه نیاز به افراطی تر کردن چهره ی خودرو باشه فقط Novitev torado و منصوری خوب از پس این کار برمیان
حبیب
۵ تیر ۱۳۹۵سنگ تموم گذاشته واس لامبو عالی شده
Hitler
۶ تیر ۱۳۹۵سنگ تموم زمانی هس که یه دستی هم به موتورش بکشه
احمد باقری
۵ تیر ۱۳۹۵طراحی های لامبورگینی خیلی عالی هستند.
continental
۵ تیر ۱۳۹۵این ماشین عالیه بنظرم خیلی بهتر از فراری 485 و 488 است.
ATS
۵ تیر ۱۳۹۵485??
king 918
۶ تیر ۱۳۹۵485 احتمالا مدلی از فراری است که این دوستمون حق دیدنشو داره ….
Pagani
۶ تیر ۱۳۹۵458 منظورش بود
خیلی بده که همیشه گیر الکی میدی
یو اس اس اینترپرایز
۷ تیر ۱۳۹۵فراری 458 ی چیز دیگست خداییش
مجید
۵ تیر ۱۳۹۵زیبا و وحشی و سرکش و پرقدرت!!!!!خوبی که بهتر شد!!!!!!!!!
علیرضا
۵ تیر ۱۳۹۵خیلی خوشگل شده غیر از رینگاش که رفته تو گلگیرش ولی من نمیدونم این نیسان جی تی آر چه موتور و گیربکسی داره که با 500 اسب و…شتاب 2.8 ثانیه میده حیف که جی تی آر به خوشگلی بقیه اسپرتها نیست
Sajjad Ahmadi
۶ تیر ۱۳۹۵حرف از GTR شد و محفل این پست روشن شد.
داداش اون مهندسی ژاپنی بی نقص رو با خودش یدک میکشه و حسابش از بقیه ماشینا جداست.
Nissan...japan
۶ تیر ۱۳۹۵در مورد قدرت و سرعت و شتاب اعجاب انگیز جی تی اره نسبت به تعداد سیلندر و اسب بخارش باهات موافقم ولی طراحی و خوشگلی رو نه…چون اولا پسند کردن طراحی یه چیز کاملا سلیقه ایه و سبکو سیاق جی تی ار در طراحی که یه چیز مابین ماسل کار و سوپر اسپرت با طراحی لامبورگینی که یه سوپر اسپرت خالص و کاملا خوابیدس زمین تا اسمون فرق داره چه بسا کسانی که طراحی جی تی ار و ۹۱۱ رو از لامبورگینی بیشتر میپسند و بهش عشق میورزن هرچند سوپراسپرتای ایتالیایی هم طرفدارای خودشونو دارن.
کاوه آهنگر
۷ تیر ۱۳۹۵شتاب حضرت جی تی آر ۲.۷ است
حميد
۶ تیر ۱۳۹۵سلام
این ماشین رو کجا میشه سوار شد
خیلی زیباست و میتونه رو دوستان ادم تأثیر بزاره برا مخ زدن هم خوبه
منتهی تو اولین سرعت گیر خیابونهای تهران نصفش میره
ali
۶ تیر ۱۳۹۵فک کنید این با این ارتفاعه خفنش بیاد خیابونای ایران ? از خیابون بیشتر تو تعمیرگاه میمونه
ماشینه فوق العاده ای شده
ali
۶ تیر ۱۳۹۵فک کنید این با این ارتفاعه خفنش بیاد خیابونای ایران ? از خیابون بیشتر تو تعمیرگاه میمونه
moein
۶ تیر ۱۳۹۵این دیگه تایر عقبش حرکت می کنه تازه به تایر شیبم داده باز داخل بدنس وای بحال این که تایر راست بود
USA & JAPAN
۷ تیر ۱۳۹۵معرکه شده مخصوصا لاستیک عقبش