شرکت ژاپنی لیبرتی واک از کیت تیونینگ جنجالی خود برای سوپر اسپرت مشهور لامبورگینی کانتاش رونمایی کرد.
لیبرتی واک سال قبل یک کیت بدنه پهن برای فراری F40 نمادین در نظر گرفته بود و طرفداران این خودرو نظرات متفاوتی درباره پروژه تیونینگ یاد شده داشتند. هماکنون تیونر موردبحث کیت مشابه دیگری را برای یکی از خودروهای اسطورهای دهه ۸۰ میلادی یعنی لامبورگینی کانتاش معرفی کرده است. در تصاویر منتشر شده میتوانیم تغییرات وسیع بدنه کانتاش را مشاهده کنیم. همانند F40 انتظار میرود نظرات بسیار متفاوت و بحثبرانگیزی بین فعالان دنیای خودرو به وجود آید و شاید برخی افراد از ظاهر خشنتر این خودرو با بال عقب بزرگ و گلگیرهای پهن لذت ببرند اما برخی طرفداران لامبورگینی احتمالاً از این کیت بسیار ناراحت و عصبانی خواهند شد.
استفاده از اسپلیتر جدید به همراه ورودیهای هوای متفاوت باعث شدهاند دماغه کانتاش ظاهری جعبهای داشته باشد. ورودیهای موجود در گوشهها نیز با گلگیرها حالت یکپارچه پیدا کردهاند که این کار باعث میشود دماغه تا سمت چرخها امتداد داشته باشد و ظاهر متفاوتی را ایجاد کند. در پروفایل جانبی خودرو میتوانیم رکابهای جانبی پهن و جدیدی را ببینیم که تا بالای چرخها ادامه دارند.
وجود ورودیهای هوا در بخش بالایی دم لامبورگینی کانتاش لیبرتی واک نشان میدهد که خودروی انتخابی این تیونر از نوع گرامی داشت ۲۵ سالگی است. این سوپرکار کلاسیک همچنین به رینگهای فورج کاری شده تیره با طرح پرههای Y و لاستیکهای تویو مجهز شده است. ژاپنیها فکر میکنند بال استاندارد کانتاش کوچک بوده و به همین خاطر از یک بال بزرگتر استفاده کردهاند. بخش پشتی خودرو همچنین پذیرای چراغهای جدیدی شده و دیفیوزر بزرگ زیر خودرو هم با چهار خروجی اگزوز همراه است تا ظاهری مشابه خودروهای مسابقهای را القا کند. لیبرتی واک اشارهای به قیمت قطعات مختلف کیت خود نکرده و در وبسایت خود اظهار داشته علاقهمندان برای سفارش این کیت با کمپانی تماس بگیرند. نظر شما درباره این کیت تیونینگ بحثبرانگیز چیست؟
Reza Waffen SS
۲۳ دی ۱۴۰۲آخ ناله کن . . . .
NAVID@@98
۲۳ دی ۱۴۰۲😂 ناله کن ….. این لیبرتی واک رسما …. به کار و استایل ولی خیلی بد نیست 😗
ولی این نکته جالبه که بدونید ژاپنی ها علاقه خاصی به انواع لامبورگینی ها دارن چراش رو نمیدونم ولی عجیب نیست 🤷
۲۳ دی ۱۴۰۲بعد برخی کاربر ها به من گیر میدن و ناله میکنن درصورتیکه من بهشون نگفتم آخ نالهَ کن
Cyber truck punk
۲۳ دی ۱۴۰۲جلوش شبیه دیابلو شده
بابی
۲۵ دی ۱۴۰۲فعلا ناله نکنین چون هنوز GTRو supra سوار زیاد دارن
Ballista
۲۳ دی ۱۴۰۲الان که دقت میکنم دقیقا پدربزرگ مورسیه لاگوئه .
خیلی شباهتشون زیاده .
𝐀𝐥𝐢
۲۳ دی ۱۴۰۲اوفففف عجب چیزی شده
Saeed
۲۳ دی ۱۴۰۲بادی کیت زدن همچین ماشینی و از بین بردن اصالتش خریته قطعا
Jdm& muscle
۲۳ دی ۱۴۰۲بعضی ها این عتیقه هارو فابریک دوست دارن اما منم دوست دارم بادی کیت ببندم
Saeed
۲۳ دی ۱۴۰۲بادی زدن همچنین ماشینی مثل این میمونه که بگی باید طرح هایی تخته جمشید رو چون خوشم نمیاد باید تغییر داد و از نو تراشید
مهدی
۲۳ دی ۱۴۰۲لامبورگینی واقعا زبان طراحی خاص خودش رو داره و شبیه هیچ برندی نیست اما اگر به کفنپوش ها برنمیخوره از طراحی کانتاش هیچوقت خوشم نمیومد و نمیاد به نظرم زیادی تینیجری اغراق آمیزه و این کیت بدنه هم خیلی جالبش نکرده . از نظر طراحی میورا واقعا زیبا بود و بعد از اون هم lp670 ساده و جذاب. البته که نظر شخصیمه
Mercedes
۲۳ دی ۱۴۰۲منم زیاد طرفدار کانتاش نیستم (طراحی)
ولی خب بدم هم نمیاد
در مورد گالاردو هم همین نظر رو دارم
بنظرم مورسیه لاگو خیلی زیبا تر از گالاردو هست
همینطور زیباتر از کانتاش
توی خودرو های مدرن هم از اونتادور پایه خوشم نمیاد جلوش زیاد جالب نیست و نسخه ها sv و svj خیلی جذاب تره
اوراکان تکنیکال هم بنظرم در کنار sto جزو زیباترین لامبو های مدرن هستند
yaghoub
۲۳ دی ۱۴۰۲😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Amirali
۲۳ دی ۱۴۰۲ماشین کلاسیک رو بنظرم نباید دستکاری کرد فابریکش خیلی زیباتره
LAMBORGHINI
۲۳ دی ۱۴۰۲خفنه 🔥🔥🔥🔥
SCORPION
۲۴ دی ۱۴۰۲حقوقم باکسر مالیات ودریافتی زیر ۲۵۰ یورو درماهه.اما پای ادعا وخواستن که میام اورد ونظر میدم در حد ماهی ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ یورو.در ضمن الان طراحها ومهندسای کارخونه اومدن پیشم با غلط کردن دارن ازم نظر خواهی میکنن.
میلاد فکور
۲۴ دی ۱۴۰۲وای وای وای 🍑
BMW
۲۴ دی ۱۴۰۲شما فقط ناله کن😂😜بقیه اش رو خیابون انجام میده❤️🔥
بی همتا
۲۴ دی ۱۴۰۲این کی ماشینه ماشینی که راه بره زیر زمین سایده شه بدرد لونه میخوره