خودرویی که مشاهده میکنید جدیدترین نسخه وناتوس از لامبورگینی اوروس تیون شده توسط منصوری است و درست همانند تمامی پروژههای قبلی، اوروس وناتوس باعث میشود نسخههای استاندارد اصلاً به چشم نیایند.
مالک این اوروس خاص سفارش بدنهای با دو رنگ مشکی و سفید و قطعات فیبر کربنی فورج کاری شده را داده است. این کیت بخشی از سری ۱ از ۱۰ منصوری بوده و با نام وناتوس اوو S شناخته میشود. در بخش جلوی سوپر شاسیبلند لامبورگینی سپری دگرگون شده با اسپلیتر گیرا و جلوپنجرهای دارای تریم فیبر کربنی را میبینیم. منصوری همچنین کاپوتی فیبر کربنی به همراه ورودیهایی را برای خنک کردن پیشرانه را در نظر میگیرد. در گلگیرهای جلو نیز فیبر کربن فورج کاری شده به چشم میخورد.
قدبلند جذاب ایتالیاییها به رینگهای مشکی جذاب و کالیپرهای ترمز نارنجی مجهز شده است. این تیونر در پروفایل جانبی هم رکابهای کربنی و آینههای فیبر کربنی فورج کاری شده را پیشنهاد میکند. شاید بخش عقب این خودرو برجستهتر از جاهای دیگر باشد زیرا بال عقب ثابت، اسپویلر کوچک روی سقف و دیفیوزر جدید دیده میشوند. سه خروجی اگزوز جذاب نیز جزو دیگر موارد قابلذکر هستند. اما پوشش روی بدنه جزو برجستهترین موارد خواهد بود. رنگ سفید جلوی اوروس رفتهرفته به مشکی تغییر میکند و جلوه دیگری به این خودرو میبخشد.
هیچ پروژهای از منصوری بدون دستکاری کابین کامل نخواهد بود و به همین خاطر اوروس وناتوس جدید این شرکت نیز از ترکیب چرم زرد و سفید روی صندلیها، داشبورد، ستونها، فرمان، پانل دربها و تونل گیربکس استفاده کرده است. این تیونر همچنین کیت ارتقای قوای محرکه را نیز در نظر میگیرد. به این ترتیب قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو اوروس از ۶۴۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر به ۹۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتون متر میرسد.
جناب ایکس
۱۶ خرداد ۱۴۰۱واقعا حوصله سر بر و خس شده این تیونینگای تکراری، اون اس اف ۹۰ خوب بود ولی این مدلاش اصلا خوب نیست بنظرم، حیف اوروس…
احمدرضا
۱۶ خرداد ۱۴۰۱اگه حق انتخاب داشته باشم که ندارم
اوروس فابریک رو ترجیه میدم
مسعود
۱۶ خرداد ۱۴۰۱فقط ۳ کلمه برای این تیون میتونم بگم:
زشت ، افتضاح ، داغون
Jdm باز
۱۶ خرداد ۱۴۰۱کابینش خوبه از نظرم
تیونینگ فنیش هم خوبه
فقط بیرونش یکم زیادی شلوغ شده
Dna
۱۶ خرداد ۱۴۰۱با عینک جوشکاری نزدیک شوید
javadhy
۱۶ خرداد ۱۴۰۱این چه سمی بود من سر صبح دیدم
فرید
۱۶ خرداد ۱۴۰۱بیرونش زیادی شلوغ شده
داخلش هم زیادی زرد شده
ولی باز هم من به عنوان هدیه میپذیرمش 😎
امیرحسین
۱۶ خرداد ۱۴۰۱سلام.
تشکر ازجناب احمدزاده.
یکی این یکی هم جی کلاس چی کشیدن ازدست منصوریو برابوس😂هزاربارتیون کردنشون.ول نمیکنن این دوتارو.
ولی این شلوغ کاریه.تیونینگ باید ساده باشه مثل اس کلاسایی که هردوتا تیون کردن یا گوستی که منصوری تیونش کرد خیلی زیبان.ولی طرح رنگش قشنگه انگار بااسپره رنگ کردن بعد وسطش یهو تمام شده بقیشو رنگ نکردن🤣
کی میخوان ایندوتا دست از جی کلاس و اوروس بردارن.خسته نشدن؟!انگار هروقت نمیدونن چی تیونینگ کنن میرن سراغ ایندو.😂
akrh78
۱۶ خرداد ۱۴۰۱نمیشه یه نارنجکی، موشکی، خمپاره ای چیزی بزنن وسط منصوری برا همیشه این بازی کثیفو تموم کنن؟
حداقل فکر آبروی مارو بکن فردا نگن اینا هموطن منصوری هستن همون که *** ماشینا
shirko
۱۶ خرداد ۱۴۰۱منصوری این طراحی های عجق وجق و از کجا میاره 😂
Alan.r
۱۶ خرداد ۱۴۰۱طراحی بیرونیش تقریبا خوبه ولی دیگه کابینش زیادی زرده تو ذوق میزنه
مهدی
۱۶ خرداد ۱۴۰۱من خودم اگه بخوام اوروس معمولی رو انتخاب میکنم اما به نظرم اون تغییر رنگ وسط بدنه خوشگله
( نظر شخصیمه )
مهدی
۱۶ خرداد ۱۴۰۱حلیم
مهردادکمال
۱۶ خرداد ۱۴۰۱منو یاد بزی میندازه که بندازنش تو یه باغچه پر گل و زیبا بزنه همشو لگد کوب کنه