شرکت مشهور نوویتک از جدیدترین پروژه تیونینگ خود برای لامبورگینی اونتادور LP780-4 آلتیمائه رونمایی کرد. اگرچه نوویتک قوای محرکه را تغییر نداده اما ظاهر و هندلینگ آن را بهبود داده است.
خودروی موردبحث از قطعات آیرودینامیک و سبکوزن کربنی استفاده میکند تا هم ظاهر گیراتری داشته باشد و هم راندمان آیرودینامیکی اش بهبود یابد. آونتادور اولتیمائه همچنین از رینگهای فورج کاری شده شرکت ووسن با ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی استفاده میکند. به این موارد باید فنرهای اسپرت برای بهبود هندلینگ و همچنین سیستم اگزوز جدید برای ایجاد صدایی پرطنینتر و کاهش ۱۹ کیلوگرمی وزن را نیز اضافه کنیم. نهایتاً مالکان میتوانند از بین آپشن های متنوع نوویتک برای کابین خودرو موارد مدنظر خود را انتخاب نمایند.
برای آنکه ظاهر لامبورگینی اونتادور آلتیمائه جذابتر به نظر برسد نوویتک از قطعات کربنی استفاده کرده و با تست آنها در تونل باد از راندمان آیرودینامیکی آنها نیز اطمینان حاصل کرده است. نمای جلوی این خودرو از اسپویلرهای اضافی در بالا و پایین ورودیهای هوا استفاده میکند و کلیت طراحی خودرو در بخش جلو باعث بهبود عبور جریان هوا به سمت ترمزها خواهند شد. همچنین مجاری هوای جدیدی وجود دارند که با کاهش بالا آمدن اکسل جلو در سرعتهای بالا به بهبود پایداری لامبورگینی آونتادور LP780-4 اولتیمائه کمک میکنند. روی کاپوت نیز ورودیهای هوای جدیدی وجود دارند.
تیونر موردبحث در پروفایل جانبی سوپر اسپرت ایتالیاییها از پانل جدید برای قوسهای چرخ جلو و عقب استفاده کرده و ورودیهای هوا نیز تغییر شکل یافتهاند. همچنین پانلهای عقب نیز از ورودیهای جدیدی برای بهبود ورود هوا به پیشرانه سود میبرند. مالکان همچنین میتوانند بال عقب مخصوص نوویتک را با دو طرح مختلف سفارش دهند. این شرکت با ووسن برای رینگهای جدید اولتیمائه همکاری کرده است. برای خودروی موردبحث رینگهای NL4 با پرهای متمایز انتخاب شدهاند. رینگهای ووسن اگرچه ابعاد بزرگی دارند اما سبکوزن هستند و با ۷۲ رنگ مختلف و ظاهر برس یا پولیش خورده در دسترس خواهند بود.
نوویتک دستی هم بر سر و روی سیستم تعلیق کشیده و با استفاده از فنرهای اسپرت باعث بهبود هندلینگ و همچنین ظاهر آونتادور PL780-4 اولتیمائه شده است. با کاهش ارتفاع خودرو هم هندلینگ آن بهبود مییابد و هم ظاهر جذابتری پیدا میکند. در واقع ارتفاع سوپر اسپرت لامبورگینی ۳۵ میلیمتر کاهش یافته است؛ اما باید گفت نوویتک به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری خودرو با ۷۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتون متر گشتاور دست نزده هرچند اگزوز اسپرت نوویتک صدای جذابتری تولید میکند. این اگزوز از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و باعث تنفس بهتر پیشرانه و بهینهسازی عملکرد آن میشود. سیستم اگزوز یاد شده باعث صرفهجویی ۱۹ کیلوگرمی در وزن خودرو نیز میشود.
A.Az
۱۶ فروردین ۱۴۰۲پدال دیگه این مدلیشو ندیده بودم
پست قبلی رو کلا پاک کردی!؟😳😶
F22RAPTOR
۱۶ فروردین ۱۴۰۲من فک کردم مرورگر من ایراد داره
پس واسه همه اینجوریه
Moein
۱۶ فروردین ۱۴۰۲در مورد چی بود؟
Mahdi
۱۶ فروردین ۱۴۰۲قیمت جدید کارخونه زده بود
به این شکل که موقع خوندن قیمتا میگفتی
یا حسین یا حسین
یا رضا یا رضا
یا مهدی یا مهدی
یا زهرا یا زهرا
قیمت کارخونه کوییک رو 400 و خورده زده بود پارس 600 و بقیه هم به همین شکل
7 صبح!!!
ARIAN
۱۶ فروردین ۱۴۰۲خدای جذابیت! اگه قرمز بود رنگش که دیگه واویلا میشد. البته الانم فوقالعاده قشنگه.
کاوه
۱۶ فروردین ۱۴۰۲چقدر این ماشین جذابه خدایا!!!لامبو باید همینو میداد بیروی جای روئلو!!!!!همه جور شاهکاره.شما فقط رینگا رو ببین😍😍😍😍
R/T
۱۶ فروردین ۱۴۰۲نوویتک کارشو بلده
خوب شده
JDM سابق
۱۶ فروردین ۱۴۰۲۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری!
No replacement for displacement
بالا بری پایین بیای هیچ چیز جایگزین حجم بالا رو نمیگیره
درود بر کسانی که تو این اوضاع برقی بازی همچنان همچنان به حجم بالا متکی هستند
وی
۱۶ فروردین ۱۴۰۲حق
پوریا چالش
۱۶ فروردین ۱۴۰۲زیبا ترین ماشین دنیا ♥️♥️
ب ت bugatti
۱۶ فروردین ۱۴۰۲سلما رولتو جایگزین شایسته اونتادور بود
این من رو یاد شیرون اسپرت میندازه فقط ۱۹ کیلوگرم از شیرون استاندارد سبکتر بود
ولی در کل اونتادور یک شاهکاره
رنگش خوبه
محشره