ریمک نورا جزو سریعترین خودروهای برقی دنیاست اما آیا میتواند در برابر لامبورگینی هوراکان تیون شده با ۱۸۰۰ اسب بخار قدرت نیز برتری خود را اثبات کند؟
اگرچه نورا سریعترین خودروی برقی نوربرگ رینگ به شمار میرود اما در جدیدترین مسابقه درگ روبروی یک خودروی نامآشنا یعنی لامبورگینی هوراکان قرار گرفته است. البته باید گفت هوراکان موردبحث با نسخه استاندارد خود فرسنگها فاصله دارد چراکه هماکنون ۱۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. البته چهار پیشرانه برقی ریمک نورا نیز در مجموع ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتون متر گشتاور دارند و باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۸۵ ثانیهای و حداکثر سرعت ۴۱۵ کیلومتر در ساعتی میشوند. قیمت نورا از ۲.۴ میلیون دلار شروع میشود.
در طرف مقابل لامبورگینی هوراکان شرکت JM ایمپورتس قرار دارد که در بخش پیشرانه دگرگون شده و توربوهای قدرتمندی روی آن نصب شدهاند. این بهبودها به گیربکس نیز سرایت کردهاند تا بتواند قدرت بسیار زیاد پیشرانه را تحمل نماید. در این ویدئو شاهد سه مسابقه درگ خواهید بود که ما نتیجه آنها را لو نمیدهیم اما باید گفت رقابت فشردهای بین این دو خودروی برقی و بنزینی وجود دارد و زمانهای ۸.۵ و ۸.۷ ثانیهای طی مسافت ۴۰۰ متر نیز مؤید این موضوع است.
علاوه بر مسابقه درگ از حالت سکون مسابقات رولینگ نیز برگزار میشود که در این بخش ریمک دست برتر را دارد. نهایتاً نیز تست ترمز برگزار میشود که همانند مسابقه درگ بسیار فشرده و نزدیک به هم است. به عنوان سخن پایانی باید گفت نورا اخیراً یک دور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۵.۲۹۸ ثانیه طی کرده تا عنوان سریعترین خودروی برقی جهنم سبز را به خود اختصاص دهد. رکورددار قبلی یعنی تسلا مدل S با زمان ۷ دقیقه و ۲۵.۲۳۱ ثانیه نوربرگ رینگ را طی کرده بود. نورا همچنین با زمان ۴۹.۳۲ ثانیه رکورد سریعترین خودروی برقی گوودوود را ثبت کرده است. در مجموع ۱۵۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۲بزار لامبورگینی برقی بیاد ، اونموقع به نورا و تسلا نشون میده پادشاه شتاب کیه !!
Ahmad
۱۰ شهریور ۱۴۰۲روی چه حسابی میگی لامبورگینی برقی بیاد ریمک رو میزنه به فرض هم بزنه مطمئن باش ریمک همین نورا رو بیشتر توسعه اش میده یه مدل قوی تر میزنه لامبورگینی اینقد بدبخته که موتورش رو المانی ها درست میکنن ریمک یه برند هایپرکاره ولی لامبورگینی سوپر اسپرت
سوشیانت
۱۰ شهریور ۱۴۰۲اون موتور معروف ۱۲ سیلندر رو خود لامبورگینی طراحی کرده
Hamidreza
۱۰ شهریور ۱۴۰۲همون ده سیلندرش هم توسط لامبورگینی بوده… بعد نسخه ضعیف ترش رو دادن به آئودی که بزاره رو R8
تو پدال خم یه مطلب کامل ازش گذاشته شد…
JDM
۱۰ شهریور ۱۴۰۲داداش تحقیق کن
ریماک اونقدر توانایی نداره که تا یه ماشین سریعتر بیاد یه ماشین دیگه بزنه هزینه زیادی براش داره
ریماک هم اکثرا قطعاتش رو خودش تامین نمیکنه
بهنام
۱۱ شهریور ۱۴۰۲خدایی سطح کامنت رو شما درنظر بگیر !!! طرف میگه لامبورگینی انقدر بدبخته که فلان. مگه اینجا اینتساگرامه که هر کسی تو اکسپلورر چشمش به پستی خورده کامنت میزاره ؟ سطح پدال چرا انقدر پایین اومده ؟
پوریا چالش
۲۷ شهریور ۱۴۰۲نگا لامبورگینی با این ابهت اصالت 60ساله کی بهش توهین میکنه ایرانه پراید سوار بد لامبورگینی میگن فراری لامبورگینی باشی بعد پراید سوار مسخره کنه
Enzo Ferrari 2008
۱۰ شهریور ۱۴۰۲لامبورگینی لایک 👍
ریمک نورا👎
کدوم یکی انتخاب شماست؟
Shahab
۱۰ شهریور ۱۴۰۲سوال داره آخه؟ هم قیمت هم بودن بازم هوراکان😁😎
ARIAN
۱۰ شهریور ۱۴۰۲مزخرف ترین درگ های دنیا رو واتسون میندازه. آخه کی لامبورگینی بنزینی تیون شده سیصد هزار دلاری رو با یک هایپرکار برقی سه میلیون دلاری میندازه؟ هیچیش به هیچیش نمیخوره اصن!
،
۱۰ شهریور ۱۴۰۲قبلا درگ میدیدم خیلی هیجان داشت. ولی الان کسل کننده شده. من بعضی وقتا احساس میکنم صرفا دارن ماشین های برقی رو تبلیغ میکنن. ماشین های برقی هم خوبن. مثلا من تو این درگ طرفدار برقی هستم چون سرعتش بیشتره و ظاهری زیبا تری داره
Huracan Performante
۱۰ شهریور ۱۴۰۲مت واتسون با بچه های ریمک رفیق شده اونام ماشینشونو به این میدن یه درگی بذارن!!
ــ
۱۰ شهریور ۱۴۰۲با تسلا اس پلاید درگ بزنه اون موقعه ببینیم ریماک در چ حده
Huracan Performante
۱۰ شهریور ۱۴۰۲همین مت واتسون ریمک و مدل اس پلد رو فکر کنم گذاشته درگ. نذاشته باشه هم تسلا قطعا میبازه
JDM
۱۰ شهریور ۱۴۰۲؟؟؟ ریماک سریعترین برقی هستش و تو درک اس پلد رو رنده کرده
Huracan Performante
۱۰ شهریور ۱۴۰۲این ریمک الان مونده با دوجچلنجر جدیدی که رکورد ۱/۴ مایل رو زده درگ بذاره. بغیر از اون هیچ رقیبی دیگه برا ریمک نیست
شاهین
۱۰ شهریور ۱۴۰۲لامبو اگر 200 تا گشتاور بیشتری داشت راحت ریمک رو میزد
محمد
۱۰ شهریور ۱۴۰۲لامبورگینی میبازه حریف سرتره چون وزن لامبرگینی رو دارن کم میکنن وحریف وزنش بیشتره یعنی تعادل 650کیلو بیشتره لامبورگینی 1650اون یکی 2300باید باشه و لامبورگینی 1800و اون 1940فک کنم لامبورگینی میبازه قول میدم
محمد
۱۰ شهریور ۱۴۰۲لامبورگینی میبازه قول میدم
HFball
۱۰ شهریور ۱۴۰۲باشه باشه داداش آروم باش
JDM سابق
۱۰ شهریور ۱۴۰۲پیش بینی: ریمک میزنه
درست بود؟
Jack
۱۰ شهریور ۱۴۰۲اگه تیونر هوراکان آندر گراند ریسینگ بود لامبو آسفالتو جر میداد
Shahab
۱۰ شهریور ۱۴۰۲این لامبورگینی رو درست تقویت نکرده بودن
همین کارواو لامبورگینی هوراکان ۱۲۰۰ اسبی آورده بود از این سریع تر راه میرفت
من هوراکان ۱۹۰۰ اسبی دیدم ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر رو توی ۲.۳ ثانیه زد . امکان نداشت ریماک بتونه بگیره اونو . این ماشین درست تقویت نشده به نظرم .
حالا بساط خنده یه مشت ترول فراهم شد فقط .
Siyavash
۱۰ شهریور ۱۴۰۲من خودم عاش تمام خودرو هایه درون سوز هستم ..از فراری بگیر تا لامبو مکلارن..تا گردن کلفت هایه آمریکایی تا سامورایی هایه ژاپنی ….ولی باید قبول که در حال حاضر هیچ خودرو درون سوزی حریف ریماگ نمیشه .فقط چهار گزینه میمونه…بوگاتی شیرون..کوینگ زگ..هنسی.تواتارا..که از این چهار گزینه در حال حاضر هیچ کدوم درگی رو با ریماک برگذار نکردن.خودم البته همین چهارتا هم باید تویه رولینگ با ریماک سرشاخ بشن چون امیدی به درگ ۴۰۰ متر نیس که بتونن ریماک شکست بدن….ولی تویه ماشین هایه تیونینگ شده به نظرم نیسان gtrبتونه ریماک رو شکست بده با نسخه آلفا ۱۲ یا نسخه هایه دیگه تیونینگ شده gtr..
k-jafaee
۱۰ شهریور ۱۴۰۲هردو ماشین قدرت بالایی دارن و نتیجهی این دِرَگ فقط به اصطکاک چرخها با زمین بستگی خواهدداشت. هرکدوم از ماشینها که تایرهاش بیشتر به زمین چنگ بزنه و بتونه نیروی بیشتری به زمین منتقل کنه و سُر نخوره، همون جلو میافته. باید دید جنس تایرهای ریمک چیه که تا الان تونسته اینقدر نتایج خوبی ثبت کنه. البته سیستمهای الکترونیکی مدیریت گشتاور برای جلوگیری از هرزگردی چرخها هم خیلی مهمه که فکر میکنم هردو ماشین از این نظر، در یک سطح باشن
𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓷 𝓸𝓯 𝔀𝓲𝓼𝓱𝓮𝓼
۱۰ شهریور ۱۴۰۲هوراکان با اون نسبت وزن به قدرتش باید عملکرد بهتری داشته باشه
همایون
۱۱ شهریور ۱۴۰۲مشکل این لامبورگینی و اکثر محصولات تیون شده اینکه این اسب بخارها درست رام نشدن تا به نیروی محرکه تبدیل بشن از یه توانایی به بعد باید مهندسی پشتش باشه تا شتاب و سرعت فوق العاده بهت بده دوج چلنجر یا نیسان جی تی آر تیون شده تا دو هزار اسب یا حتی محصولات منصوری مثل کربنادو ۱۲۰۰ اسبی شتاب زیر دو نداشتن ولی محصولات استاندارد کارخونه مثل دوج چلنجر ۱۰۲۵ اسبی میاد یهو ۱.۶۶ شتاب میزنه حالا شما یه چلنجر هلکت رو بده دست هنسی برسونه به هزار و صد اسب عمرا بتونه زیر دو تایم بزنه
سروش
۱۷ شهریور ۱۴۰۲صفر تا صدو در نظر نمیگیرین وقتی ماشین با لاستیک مخصوص میره تو پیست درگ تایم ۴۰۰ متر مهمه و توی همین پدال gtr 1400 اسبی تایم ۸.۹ میزنه مثله همون چلنجر و راجب ۲۰۰۰ اسب بهتره بدونی حدود ۹ سال پیش آلفا امگا تایم زیر ۸ زده ،همون چلنجر بیاد رو این آسفالت لامبو نقطش میکنه چه برسه ریماک و نمیفهمم اصن چرا باید محصولات منصوری رو با اینا مقایسه کنی و اینکه جای ۰ تا ۱۰۰ برو ۰ تا ۴۰۰ هنسی رو ببین
Sobhan
۱۳ شهریور ۱۴۰۲همین که پا به پاش رفت خیلیه 🤣
Kian
۱۳ شهریور ۱۴۰۲واقعا آفرین به لامبورگینی که با یه تیونینگ میتونه در حد یه هایپر کار درگ کنه اونم با ماشینی که ۷برابر قیمت بیشتر داره از صداش هم که نگم
علی
۲۳ مهر ۱۴۰۲فقط لامبرگینی🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪