همه میدانیم که یک لامبورگینی اوراکان توئین توربو خودرویی بسیار سریع خواهد بود. البته شاید با دیدن میزان سرعت و شتاب این خودرو در دنیای واقعی شوکه شوید! به گزارش carscoops، خودرویی که مشاهده میکنید از نوع پرفورمنته بوده و به تازگی مجری کانال AutoTopNL با آن در اتوبان حضور یافته است. این خودرو توسط شرکت B تیونینگ و RS انجینرز ارتقا یافته و درحالیکه پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی آن قدرت ۶۴۰ اسب بخاری ارائه میکند، اضافه کردن دو توربو باعث شده خروجی پیشرانه نیز تقریباً دو برابر شود.
آنگونه که گفته میشود سه تنظیم مختلف برای پیشرانه وجود دارد و راننده میتواند بنا به شرایط و دلخواه خود یکی را انتخاب کند. در حالت عادی قدرت پیشرانه به ۸۵۰ اسب بخار محدود میشود درحالیکه در حالت میانی این رقم به ۱۱۰۰ اسب بخار افزایش مییابد. در حد نهایی پرفورمنس یعنی حالت کورسا، لامبورگینی اوراکان توئین توربو قدرت ۱۲۵۰ اسب بخاری خواهد داشت.
برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳.۲۱ ثانیه زمان نیاز است که باعث میشود این سوپر اسپرت ایتالیایی سریعتر از بوگاتی شیرون باشد. نکته جالب اینکه خودروی موردبحث دومین خودروی سریعی است که توسط کانال AutoTopNL تست میشود. سریعترین خودروی این کانال لامبورگینی گالاردو توئین توربوی ۱۷۵۰ اسب بخاری ساخت شرکت دالاس پرفورمنس نام دارد.
این لامبورگینی به طرز دیوانهوار و ترسناکی سرعت میگیرد و در یک چشم بر هم زدن مرزهای سرعت را درمینوردد. رسیدن از سرعت ۲۰۰ به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نیز تنها در ۶.۱۸ ثانیه انجام میشود که تقریباً نصف زمان لازم برای مک لارن 765LT است. همچنین شتاب ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز در ۲.۵ ثانیه ثبت میشود. راننده لامبورگینی اوراکان توئین توربو موردبحث نهایتاً به سرعت باورنکردنی ۳۵۸ کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند. با خداحافظی اسطوره پرچمدار این برند یعنی آونتادور از بازار، کم کم باید منتظر وداع با اوراکان نیز باشیم. جانشین این خودروها از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهند کرد و اگرچه دیگر خبری از پیشرانه تنفس طبیعی نخواهد بود اما قطعا با یک لامبورگینی تمام عیار روبرو خواهیم شد…
JDM lover
۲۷ مرداد ۱۴۰۱به به عجب هیولایی شده
ix55car
۲۷ مرداد ۱۴۰۱هیولای واقعی اینه
ایلیا
۲۷ مرداد ۱۴۰۱اورجینالش فوقالعاده بود ولی این خداست
Sobhan
۲۷ مرداد ۱۴۰۱به بوگاتی بگو بیاد پایین
Amard
۲۷ مرداد ۱۴۰۱مگه بستن توربو روی لامبو چقد خرج داره که کمپانی انجام نمیده با اینکه فوق العاده پتانسیل داشتن یه هایپر کار داره چرا برای خداحافظی با بنزین سوزها یدونه نمیزنه الان یه عده میگن تنفس طبیعی اصالت اگه اصالت به عدم پیشرفت پس همه برن موتور بخار ببندن رو ماشین
Carbonado Aventador
۲۷ مرداد ۱۴۰۱جوری که این لعنتی به ۳۵۸ رسید فکر کنم اگه راننده بیشتر جیگر داشت و گازو نگه میداشت راحت تا ۳۸۰ ۳۹۰ تا میرفت..
.
البته هوراکان اندرگراند ریسینگ تو مسابقه درگ ۱ مایل تا ۴۱۲ کیلومتر هم سرعت گرفته!!
Carbonado Aventador
۲۷ مرداد ۱۴۰۱خطاب به همه رقیبای لامبورگینی(فراری پورشه مکلارن و..) و طرفداراشون…
بترسید از روزی که لامبو ها توئین توربو بشن یا با سیستم هیبرید به بالای ۱۰۰۰ اسب برسن!!!
Payfast
۲۷ مرداد ۱۴۰۱به نظرت میشه موتور بوگاتیو انداخت رو اوراکان؟
Carbonado Aventador
۲۸ مرداد ۱۴۰۱مثل اینه که بگی میشه یه موتور ۸ سیلندر هلکت رو پراید ۱۱۱ انداخت!!
.
.
نه فضا اجازه میده نه شاسی…
SRT
۲۷ مرداد ۱۴۰۱از دوتا ماشبن تنفس طبیعی که تویین توربو شدن خیلی باید ترسید،
یکی لامبو چ هوراکان چه اونتادور
اون یکیم داج وایپر
Carbonado Aventador
۲۷ مرداد ۱۴۰۱کلا موتور ۱۰ سیلندر لامبو و دوج قابلیت اطمینان و تیونینگ بسیار بالایی دارن درست مثل( ۲jz)…
چون خیلی کمتر از توانی که دارن ازشون خروجی گرفتن…
سر همینه این دوتا خودرو با یه تیونینگ ساده هزار و خورده ای اسب میشن بدون اینکه قابلیت اطمیمانشون بیاد پایین…
JDM lover
۲۷ مرداد ۱۴۰۱تازه این ۱۲۵۰ اسب بود
بنظرم بیشتر از اینا هم میشه ازش گرفت
۱۵۰۰ تا یا حتی بیشتر
چند از شرکت هم کیت های تویین توربو برای این ماشبن درست کردن
یکیشون هم ams performance بود فک کنم که ۱۸۰۰ اسب میکرد اوراکان رو !
پیشنهاد میکنم حتما ویدئو ها و عکس هاشو ببینید تو یوتیوب و گوگل
حسن
۲۷ مرداد ۱۴۰۱روی دنده اخر دور موتور هم چسبیده بود تهش، در واقع این محدودیت گیربکس بود نه موتور که تاپ اسپید ۳۵۸ شد.
رامتین
۲۷ مرداد ۱۴۰۱واقعا لامبو با تقویت هیولا میشه. قشنگ جا داره همه کار کرد…
سام
۲۷ مرداد ۱۴۰۱مصرف سوخت هم بایستی در نظر بگیرید پورشه هم میتونه موتور ۲۰۰۰اسب بخاری تولید کنه
Payfast
۲۷ مرداد ۱۴۰۱یه نظر سنجی
وننو لایک
اسنزا دیس
SRT
۲۷ مرداد ۱۴۰۱پرفورمنسی که قطعا اس سی وی خیلی خفن تره ولی از نظر طراحی ب نظرم هنوزم وننو بهترینه
Payfast
۲۷ مرداد ۱۴۰۱اسنزا اسم یه عطر هم هست =\
Reza Waffen SS
۲۷ مرداد ۱۴۰۱پشمام
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۸ مرداد ۱۴۰۱جانشین اونتادور که قرار با موتور هایبریدی بیاد از این غول تر میشه
Elemento
۲۸ مرداد ۱۴۰۱عشق بود عشق تر شد. با هیبریدی سازی موافق نیستم لامبورگینی همون تنفس طبیعی بهش میاد
Elemento
۲۸ مرداد ۱۴۰۱یه چیز دیگه؛ من کلا با تیونینگ موافق نیستم. خودروساز خودش ماشین رو در بهترین حالت “هارمونی”و توازن خلق کرده و هر گونه بر هم زدن کفه های این ترازو به ضرر عملکرد و کارایی کلی خودرو هستش. شاید بهتر شتاب بگیره ولی انسجام و همه فن حریفی و راحتی و خاطرجمعی ماشین قبلی رو نخواهد داشت
پوریا چالش
۱۴ آذر ۱۴۰۱پشما 350تا چقد زود پر کرد لعنتی