اقدامی عیب در خودرویی نهچندان جادار!
هر چند لامبورگینی مدل اوروس را با حالت آفرود و قابلیتهای آفرود رونمایی کرده است اما در حقیقت کمتر کسی از آن برای آفرود واقعی استفاده میکند. این بلندقامت ایتالیایی بیشتر در خیابانها و مراسمهای خاص کاربرد دارد تا گلولای و مسیرهای صعبالعبور! از همین رو کمتر کسی هم پیدا میشود که آن را مانند یک دستگاه تویوتا فوررانر یا فورد F-150 به خانهای متحرک تبدیل کند. با این وجود یک مرد از ایالت کولورادوی ایالاتمتحده پیدا شده که آن را بهعنوان خانه متحرک خود انتخاب کرده است.
جای خواب در این خودرو برخلاف کمپرونها و مدلها آفرودی مجهزتر تنها برای یک نفر جا دارد و خبری از پشهگیر روی شیشهها هم نیست چراکه جایی برای اتصال آنها وجود ندارد! نگهدارنده سر صندلی تطبیقپذیر نیست و چراغعقب ضعیف آن هم عقبرفتن را در تاریکی دشوار میکند. در سوی دیگر، سقف آن بهلطف نگهدارندههای قدرتمندش میزبان امکاناتی چون کیف سقفی برای نگهداری لاستیک زاپاس، چمدان وسایل، چراع کمکی و پایه دیش اینترنت ماهوارهای استارلینک شده است. چرخهای متداول اوروس هم با نمونههای ۲۲ اینچی آفرود «Klassik B» جایگزین شده است تا بهتر از نسخههای عادی این خودرو از پس مسیرهای صعبالعبور بربیاید.
تخت تاشونده ردیف عقب، اجازه استفاده از صندلیهای این ردیف را هم به راننده میدهد تا بتواند سه تا چهار سرنشین را با خود جابهجا کند. پیشرانه این خودرو یک واحد استاندارد ۴ لیتری V8 تویین توربوی لامبورگینی است که ۶۴۱ اسب بخار قدرت تولید میکند و درطول سفر ۳۲ هزار کیلومتری «کانر»، مالک آن، در ۱۶ کشور مختلف تنها با مشکل واشر سرسیلندر مواجه شد و راننده را مجبور به یدککردن اوروس کرد. البته که سفر او شامل تعمیرات دورهای لامبورگینی نیز بوده که هزینه اضافهای را بر دوشش گذاشته بوده است.
کانر اولین کسی نیست که خودرویی خیابانی را به وسیلهای شخصی برای آفرودهای ماجراجویانه تبدیل میکند. تنوع خودروهای آفرود یا گردشگر آنقدر زیاد است که شامل نسخههای کلاسیک کانورتیبل، سدانهای برقی، شاسیبلندهای فدرتمند و خودروهای اسپرت میشود. اگر شرایط آن مهیا شود، شما چه خودرویی را برای این کار انتخاب میکنید؟
محسن
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشالا پول زیاد
ماشالا کله خراب
ماشالا امریکن دریم
ماشالا لامبو خراب کن
😂
A
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳😂
زیزیگولو
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳بعضی آدما ذاتاً ماجراجو هستن و دنبال یه سری مسائل و هیجانهای عجیبو خاص خودشون میگردن و کارایی میکنن و چیزایی رو امتحان میکنن که هیچکس تا حالا امتحان نکرده و زندگیشونو کُلاً تبدیل میکنن به ماجراجویی ……….. ولی این ماجراجوییا یه جاهایی اگه زیاد از حد بگزره یقه آدمو میگیره
ممد ژانگولر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳بیخودی نیست لقب حضرت سلطان به این ماشین دادن .لاکردار همه جا جوابه .
ناخدا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳وسط آفرود واشر سرسیلندر زده
Saji
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ناخدا شما با الاغم ۱۶ تا کشور و مسافرت ۳۲۰۰۰کیلومتری مستمر بری واشر میزنه….مسافرتی نبوده ک بخواد هر هزار هزاروپونصدکیلومتر برسه به خونش و یکماه استراحت و دوباره راه بیوفته
۱۶ تا کشور باسوخت و روغن و جاده و هزار مسئله مختلف طبیعیه هرماشینی باشه به مشکل بخوره…حالا همین لندکرور بود و آرم تویوتا داشت میگفتی عجب ماشین خفنیه ۳۲هزارکیلومتر سفرجادهای رفتع فقط واشر زده جلوبندی و اینجا و اونجا و توربو و فلانش آخ نگفته
ممد ژانگولر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳درود بر ساجی خان .جزو معدود شخصیتهاست که کامنت حقیقت گذاشتی .👏
دیگه داشتم نامید میشدم سایت داره از بین میره نه خداروشکر هستن انسانهای فهیم
ناخدا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳آقای ساجی من بر علیه لامبورگینی جبهه نگرفتم اما حتی برای ماشینهای تولید سایپا هم ۳۲۰۰۰ تا چیزی نیست و چه برسه برندهای بزرگی مثل لامبورگینی
ناخدا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تاکسی پراید هم به صورت مستمر هر روز از صبح تا بوق سگ باهاش کار میکنن اما واشر نمیزنه
ناخدا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تاکسی پراید هم به صورت مستمر هر روز از صبح تا بوق س.گ باهاش کار میکنن اما واشر نمیزنه
Carbonado Aventador
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اینکه واشر زده برا من هم عجیبه..
ولی وقتی به استفاده ی هوی دیوتی این ماشین فکر میکنم
و صحراهایی که با دمای ۴۰ ۵۰ درجه با سرعت کم که ماشین به راحتی ممکنه اور هیت بشه و سیستم اینترکولرر ممکنه نتونه پاسخگو باشه…
واشر زدن خیلی هم عجیب و غریب نیست..!!!
انجین پرفومنس و توربویی که فشار زیادی رو تمام قطعاتش هست با موتور اکونومی و سگجونی مثل پراید مقایسه نکنید!!!
ممد ژانگولر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ناخدا داداش پس به این نتیجه میرسیم پراید خوبه .بد میگن ملت پرایدو نمیخوان
Saji
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳همین ک پرایدو وارد بازی کردی صدآفرین داره….طبیعتا بارکشی و جونسختی خرو اسبم نداره ولی درسته قیاسشون کنیم؟ نمیگم حرفت کامل غلطه ولی نه شرایط برابره نه تکنولوژی نه سبک مدیریت و رسیدگی به ماشین خیلیا ۴۰۵ تاکسی دیدیم ک ۴۰۰ ۵۰۰ هزارتا کار کرده صاحبش گفته بهترین و کمخرجترین ماشینه و واشرزدنشم من تا حالا ندیدم )چون رو ماشینش حساس بوده و حواسش به مصرفیاش بوده( خودمنم یکی از دوستام سال ۹۸ پارس xu7 گرفت سر یکسال و نیم دوبار واشر زد چون فقط سوار میشد گاز به پشتش میبست و عین خیالش نبود آب داره روغن باید تعویض شه یا نه….خلاصه ۹۰ درصدش برمیگرده به شرایط صاحب و نگهداریش ماشینی ک تو عمرمم من یکی نمیتونم از نزدیک ببینم دلیلی نداره بخوام اینجور دفاع کنم که انگار بابام سهامداره شرکتشه یا جوری الکی بد بگم ک انگار رقیب شرکت بابامه😂
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اگه اون فرد بود
الان اوروس تو ایران هم میومد و یه ماشین لاکچری میشد
mohsen68
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳دنیای امروزمونو دوست ندارم
یه روزی هر کسی هر چی داشت بجز اینکه دوستش داشت و مراقبش بود یه رابطه احساسی خاص هم باهاش برقرار میکرد. مراقب وسیله اش بود.
این روزا همه چی شده تولید محتوا. همه میخوان یه چیزی بهت بفروشن.
خیلی ها آرزوی داشتن این ماشین رو دارن. مگه مریضی با این میری بیابون؟ مرتیکه چوپون شلوارکی 😂
Mad.z.Max
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نوشته درطول سفر ۳۲ هزار کیلومتری «فقط» به مشکل واشر سرسیلندر برخورده!
فقط؟؟ دیگه چه بلایی باید سر یه ماشین نو بیاد توی 32 هزارتا راه رفتن؟ :))
! i M α η δ υ α R
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳مدی جان سلام …
16 تا کشور رفته …
کیفیت بنزین که همه جا یکسان نیست …
خیلی وقت ها شرایط آب و هوا پایدار نیست توی سفر و شاید مسیرش خیلی جاها آفرودی هم شده …
رانندگی طولانی هفت ، هشت ساعته در روز هم که قاتل این جور ماشیناست …
خلاصه توی این جور سفر ها رس ماشین کشیده میشه …
Ben
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشینی که ۳۲هزار مشکل واشر سر سیلندر پیدا کنه به درد نمیخوره.
𝐀𝐥𝐢
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳لامصب تو که میخواستی افرود بری جیپی تویوتایی چیزی میگرفتی آخه اوروس چه به این کارا
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعاً داره زندگی می کنه
صاحاب این ماشین به معنی واقعی کلمه از وسیله اش استفاده میکنه که اتفاقاً خوب هم هست 👏
ماشین گرفته که ازش استفاده کنه نه ماشین از اون
kawaki
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اوروس هم کم دوام نیست پس
جالبه
BMW
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳امکانات این لامبو از خونه زندگی ما بیشتره😂
پوریا چالش
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳منم پول داشتم با اوروس سفر میکردم ن با تویوتا
علی جردن
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳G4X4² میخواد واسه این سفرهای ماجراجویانه
شکیبا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳کسایی که واشر زدن ماشینو ایراد حساب میکنن یا راننده نیستن یا اگه رانندگی بلدن فنی نیستن هر دلیلی که دمای موتور ماشین رو بالاتر از استاندارد ببره باعث واشر زدن میشه که ممکنه یه میخ یه سنگ یا حتی یه تیکه چوب باشه که توی سفرهای طولانی تو جاده های افرود طبیعیه
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳البته همیشه تبلیغات منفی علیه فراری و لامبورگینی وجود داشته چون همه جوره برتر هستن و کمتر کسی این واقعیت تلخ و بر میتابه پس باید شک کرد به حرفهاشون
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳البته همیشه تبلیغات منفی علیه فراری و لامبورگینی وجود داشته چون همه جوره برتر هستن و کمتر کسی این واقعیت تلخ و بر میتابه پس باید شک کرد به حرفهاشون مخصوصا آمریکاییها که خیلی حس رقابت دارن با ایتالیاییها
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا پیاممو پاک کردید 😐
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا بازم پاک کردید
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳فک کنم ادمین آمریکن فن باشه بازم پاکید
عارف رضاییان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای شما به عنوان یک رسانه عمومی باید بی طرف باشه عیبه که هر پیامی که باب میلتون نیست را پاک میکنید
ایران
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۳۲هزار کیلومتر تو آفرود داداش نه تو شهر فقط آفرود سواران میفهمند که طرف چی نوشته کمپانی لامبورگینی خوشبختانه تو ایران نیست که فقط با سایپا و ایرانخودرو رقابت بکنه