تصاویر از جدیدترین لامبو به نام Veneno به بیرون درز کرد! علاوه بر اینترنت روزنامه های معتبر نیز اقدام به منتشر کردن این تصاویر کردهاند.اما برای دیدن تصاویر واقعی این خودرو باید تانمایشگاه ژنو صبر کنیم.
این خودرو روی شاسی یک تکه فیبرکربنی ساخته خواهد شد که قبلاً هم در ساخت برخی از مدلهای آوانتادور بکار گرفته شده بود.این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی است که میتواند ۷۴۰ اسب بخار نیرو تولید کند یعنی یک گاو وحشی واقعی! این قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل میشود. این خودرو میتواند بیشتر ۳۵۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را تنها در عرض ۲.۸ ثانیه طی کند.
طراحی این خودرو کاملاً واقعاً منحصر به فرد است، بیشتر المان های طراحی این خودرو از خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده مانند چراغهای بزرگ جلو و چراغ های بومرنگ مانند عقب. داخل خودرو هم مانند سایر لامبوها دارای طراحی خاصی است. چرخ های جلوی این خودرو ۲۰ اینچی و چرخ های عقب هم ۲۱ اینچی است، یک اسپویلر بزرگ هم برای روی زمین نگه داشتن این جت جنگنده طراحی شده است.
گرانترین خودروی لامبو!!! این خودرو ۴.۵ میلیون دلار قیمت خورده است. جالب است بدانید برای خیلیها رقم ناچیزی است، از این خودرو به صورت سفارشی تنها ۳ عدد تولید خواهد شد که متاسفانه همگی پیش فروش شده اند! در تصاویر مدل خاکستری رنگ این خودرو را میبینید اما این مدل تولیدی نمیباشد، ۳ مدلی که تولید خواهند شد بر اساس پرچم ایتالیا به سه رنگ سبز، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. مدل خاکستری در نمایشگاه ژنو حضور پیدا خواهد کرد. همه چیز در این ویدئو مشخص است:
بروز رسانی – نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: نمایشگاه امسال سه ستاره داشت: وننو، مک لارن P1 و جانشین انزو یعنی LaFerrari. اما بحث ما در اینجا پیرامون اولین ستاره یعنی وننو خواهد بود. ریشه نامی که لامبورگینی برای این خودرو درنظر گرفته به سال ۱۹۱۴ میلادی بر میگردد که یکی از معروفترین ماتادورهای اسپانیا یعنی José Sánchez Rodríguez بدست یکی از سریع ترین و وحشی ترین گاوهای آن زمان که وننو نام داشت، کشته شد.
تنها مشخصه جدیدی که از این خودرو در ژنو اعلام شده، وزن خالص ۱,۴۵۰ کیلوگرمی آن بوده که حدود ۱۲۵ کیلوگرم سبکتر از آونتادورهای استاندارد است و نسبت قدرت به وزن آنرا به ۱.۹۳ کیلوگرم به ازای هر اسب بخار می رساند. همچنان که قبلا گفته شد، خودرویی که تصاویر آنرا مشاهده میکنید با کد number 0 شناخته شده و نسخه آزمایشی و مختص خود کمپانی است که به احتمال فراوان بعد از اتمام مراحل تحقیقاتی اش و آماده شدن نسخه تولید نهایی وننو، راهی موزه لامبورگینی خواهد شد.
Infinite
۱۴ اسفند ۱۳۹۱بی نظیره…
فقط 3 عدد…!
کار لامبورگینی تحسین بر انگیزه…
راستی پدال پرچم ایتالیا تغییر کرده؟ :)
“آبی” – سفید – قرمز …
لطفا اصلاح کنید.
سید علیرضا سیادتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۱باتشکر،اصلاح شد.
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۳۹۱چی بگم.جایی برای حرف نزاشته.فقط میشه گفت فوق العادس.
JINPACHI
۱۴ اسفند ۱۳۹۱بسیاری از مردم نمی تونن بخرند.قیمتش خیلی خیلی زیاده.
Infinite
۱۴ اسفند ۱۳۹۱اگر ارزان هم بود خیلی ها نمی تونستند بخنرد.
فقط 3 عدد از این ایتالیایی تولید میشه.
Infinite
۱۴ اسفند ۱۳۹۱اگر ارزان هم بود خیلی ها نمی تونستند بخرند.
فقط 3 عدد از این ایتالیایی تولید میشه.
oslob22
۱۴ اسفند ۱۳۹۱به نظر دوستان اگه ؛ اگه بازم میگم اگه این خودرو به دست به اصطلاح توانمند ایرانخودرو یا سایپا طراحی و تولید میشد به چه قیمتی روانه بازار میکردن؟
masoud
۱۴ اسفند ۱۳۹۱بسیار زمخت
sajjad1112
۱۵ اسفند ۱۳۹۱کاش از سایپا هم درمورد طراحیش مشاوره میگرفت
خخخخخخخخخ
شوخی کردم خیلی زیبا و خشنه
sajjad1112
۱۵ اسفند ۱۳۹۱چقدر4.6 میلیون.بله برا اقا زاده ها رقم ناچیزیه
enzo
۱۵ اسفند ۱۳۹۱نترس تولیدش اینقدر محدوده که دست اون آقازاده ها هم بهش نمیرسه
ناشناس
۱۵ اسفند ۱۳۹۱یکی از خوبیهای این ماشین اینه که به خاطر تعداد کمش هم فقیر حسرتشو میخوره هم غنی.دم لامبورگینی گرم.
داوود
۱۵ اسفند ۱۳۹۱این ماشینه؟
چه خبره قیمته
ابوالفضل
۱۵ اسفند ۱۳۹۱من فقط میتونم تو need for speed اینو داشته باشم.هی
حسین
۱۵ اسفند ۱۳۹۱پراید قشنگ تره
sajjad1112
۱۵ اسفند ۱۳۹۱پدال چرا کامنت منو پاک کردی.از نارنجی تموم کردیم حالا رسیدیم به تو
ALI
۱۵ اسفند ۱۳۹۱کاش منم یکیشو داشتم…..
ALI
۱۵ اسفند ۱۳۹۱کاش ایران تولید میکرد تا ما هم بتونیم داشته باشیم….
رامتین
۱۵ اسفند ۱۳۹۱من در زمینه لامبورگینی بسیار مطالعه داشته ام. بهرها هم با دوستان بحث کردیم.
بیشک برترین اتومبیل دنیا لامبوست. از مدل 1963 که مدل GT را وارد کرد تا مدل 2014 آونتادور و سستو آلنترا که بزودی وارد میشه همیشه سازندگان و روسای لامبو مفهوم سرعت و ابهت را در اتومبیلهاشون دنبال کردند.
بسیار زیباست …
amir_96
۱۶ اسفند ۱۳۹۱آقا رامتین اولا سستو آلنترا نه و سستو المنتو.
دوما وقتی که از آقای “مک کنزی” (تستر مجله کار اند درایور) سوال کردند که ناامید کننده ترین اتومبیلی که در سال 2012 راندید چه بود؟ او در پاسخ گفت لامبورگینی آونتادور.
این مقاله و شرح آن در صفحه 46 مجله ماشین شماره 362 (اسفند ماه 91) تحت عنوان “چرا لامبورگینی نیازمند اصلاحات است؟” به چاب رسیده است که به علاقه مندان و مخصوصا شما آقا رامتین مطالعه آن پیشنهاد می شه.
slr722
۱۵ اسفند ۱۳۹۱اقا رامتین ناراحت نشیاااا…
اقا رامتین تو این که لامبو عالی کار میکنه هیچ شکی نیست…
ولی میشه منم قانع کنی…
چون همیشه اولین نبوده…
کارخونه های قوی دیگری هم هستن…مثل:
مکلارن فراری پورشه پاگانی و خیلی خیلی دیگه…
پس بیشک بهترین نیست…
جز بهترینهاست…
مجید
۱۵ اسفند ۱۳۹۱کاش یه رینگ درست و حسابی پاش می نداختن
دانا
۱۵ اسفند ۱۳۹۱میشه اون کسی که به کامنت اول منفی داده خودشو معرفی کنه و دلیلشو بگه آخه الکی که نمیشه همدیگرو رد کرد که این رفتار شما توی حوزه خرد و معرفت نیست واقا
sajjad1112
۱۶ اسفند ۱۳۹۱اقا من که چیزی نگفتم یکی از دوستان گفت این ماشینه؟
منم گفتم:پ ن پ الاغه دادیم دست سایپا این شکلیش کرده
مهراد
۱۶ اسفند ۱۳۹۱آدم با این ماشین بره دوردور! آقا اون سه رنگ سبز سفید قرمز پرچمه ایرانه! باز افتخار آفرینی کردیم!
میثم
۱۶ اسفند ۱۳۹۱توجــــــه!!
دوستان به دلیل بالا بودن قیمت این خودرو بیاید دست به دست هم بدیم و شرکت لامبورگینی رو تحریم کنیم و دیگه ماشین نخریم!!
nima
۱۶ اسفند ۱۳۹۱طراحی واقعا بی نظیره، انگار از آینده اومده!، اگر فقط یکی دیگه از روش میساختن من میخریدم، حیف شد واقعا… :/
احسان 16v
۱۶ اسفند ۱۳۹۱در برابر طراحی فوق زیبای تیبا هاچ بک هیچی نیست
پروفشنال
۱۶ اسفند ۱۳۹۱رویایی ترین لامبورگونی(به قول جمشید مشکات ویلای من) که تا حالا دیدم بسیار بی نظیر
ضماً مهراد عزیز عرق ملیتو ایول می بالم بهش اما ایتالیا هم رنک پرچمش همینه ولی شاید طراحش ایرانی باشه
درکل زنده باد ایران و ایرانی!
زنده باد لامبورگینی!
poorahmadi
۱۷ اسفند ۱۳۹۱به نظر من طراحیش یه ایراد داره و اونم اینه که طرحش خیلی شلوغ و عجق وجق هست. کسی با نظر من موافقه؟
A
۱۷ اسفند ۱۳۹۱خوب طبق معمول این مدلم مث سایر مدل های لامبو شگفت انگیزه.در مجموع طراحی بدنه زیباست که بر اساس آونتادور طراحی شده.
ولی بنده به شدت با طراحی چراغای جلو و عقب مخالفم.میتونست خیلی زیباتر باشه.نمای عقب ماشینو به گند کشیده.همچنین چراغای جلو بیش از حد کشیده شده.
اون بال عقبم یه خورده بی ریخت هست. از لامبو انتظار بیشتری میره.اصولا مدلهای محدودش اینجوریه.
صدای اگزوزم که وحشتناکه ولی به پای صدای آونتادور نمیرسه.
اب
۱۸ اسفند ۱۳۹۱البته لامبو هر از چند گاهی بعد از تولید چند مدل بسیار زیبا یک مدل رو خراب میکنه.که حالا ما به بزرگی خودمون می بخشیم.! این مدلم که محدوده حتما سلیقه ی مشتریاش اینجور بوده!
وگرنه لامبورگینی بایستی اصالتشو حفظ کنه.
Yanni
۱۷ اسفند ۱۳۹۱آره عزیزم انقد شلوغش کردن که ماشین شبیه سفینه شده .یه جورایی طراحیش فضاییه.فکر کنم دنده هوایی هم داره
mojtaba
۱۸ اسفند ۱۳۹۱این چیه بابا.!!!برید هاچ بک تیبا رو ببینید….
رضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۱آقا منم میخام یکیشو سفارش بدم باید چیکار کنم
ا
۱۹ اسفند ۱۳۹۱مبلغو میریزی به حساب.بعد با من تماس میگیری واسه مراحل بعدی.