لامبورگینی

ارزان‌ترین لامبورگینی و چیزی که نصیبتان می‌شود

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، چیز زیادی از «دیابلو» باقی نمانده، ولی با این حال این خودرو یک مالک جدید پیدا کرده است.

Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
مطمئناً‌ این شروع یک پروژه بازسازی خواهد بود که البته در این مورد خاص، چالش‌های بیشتری را در پی دارد. به گفته فروشنده، این لامبورگیینی یک آتش‌سوزی در نزدیکی جعبه داشبورد تجربه کرده است. با این وجود، فلز باقیمانده با یک لایه برای از بین بردن زنگ‌زدگی‌ها و آثار آتش، پوشانده شده است. این فریم تهاجمی به جای اینکه در زیر پوست یک سوپرماشین زیبا قرار داشته باشد، سال‌های زیادی را درون یک انباری سپری کرده و اخیراً‌ در لیست فروش eBay قرار گرفته است. پس از دریافت ۲۶ پیشنهاد برای خرید، برنده مزایده مبلغی معادل ۴۶۰۰ دلار برای این فریم پرداخت کرده است.
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
چیزی که خریدار دریافت کرده، نه سیستم پیشرانه ندارد و نه بدنه یا عنوان، و مطابق شرایط مرسوم، خودش باید این وسیله نقلیه را تحویل بگیرد.
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
دیابلو مدلی از لامبورگینی است که بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ ساخته می‌شد و اولین و آخرین مدلی بود که تحت مالکیت «کرایسلر» توسعه پیدا کرد؛ چرا که لامبورگینی در سال ۱۹۹۸ به گروه خودروسازی فولکس‌واگن فروخته شد. دیابلو در دو فرم بدنه کوپه و رودستر عرضه می‌شد که به صورت RWD یا AWD بودند.
Lamborghini Diablo ROADSTER
Lamborghini Diablo ROADSTER
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo
دیابلو در ابتدای عمرش، برای پیشرانه از یک موتور ۵/۷ لیتری V12 استفاده می‌کرد که قدرتی برابر ۴۹۲ اسب‌بخار داشت و با یک گیربکس ۵ دنده دستی همراه بود. دیابلو در سال ۱۹۹۹ با یک تجدیدنظر در طراحی‌اش، چراغ‌های جلوی برجسته‌اش را از دست داد و از یک طراحی ساده‌تر در بدنه و یک داشبورد جدید استفاده کرد. همچنین خروجی پیشرانه به ۵۲۹ اسب‌بخار و ۶۰۵ نیوتن‌متر ارتقا یافت. دیابلو بعداً جای خود را به «مورچیه‌لگو» داد؛ مدلی که سپس با «اونتادور» در لامبورگینی جایگزین شد. در مورد این پروژه بازسازی باید گفت که در مورد میزان کارهای موردنیاز برای احیای دیابلو و طبیعتاً، هزینه نهایی آن، ابهامات زیادی وجود دارد. البته ما امیدوارانه خبرها را دنبال می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. فردین بهادری نژاد

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    بازسازی این نوع ماشینا به مراتب لذت بخش تر از خرید یه ماشینه لوکس و نو هستش
    البته به نظر من
    بی صبرانه منتظر زنده شدنش هستم

    1. نوید جهرمی

      ۶ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      هم لذت بخش هم خیلی سخت. البته اونور راحت تراز ایرانه برای بازسازی.
      منم منتظر خبر بازسازی شدنشنم.

  2. Sina

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    من حاضرم با وام 25 میلیونی و سود 40 درصد اینو بخرم ولی پراید نخرم

  3. ali ayat

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    همون چهارتا کمک با فنرشو دیسک ترمزش قیمتش از پراید بیشتره خود کمک خیلی قیمتشه این که دیگه بماند

  4. احمد باقری

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    حما طرف وقت داره، بیکاره، میخواد ببره بازسازی کنن. هر چیزی رو تبدیل به پول می کنن.

  5. shahab

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    خیلی سخته و نفس گیره آخه هیچی مداره ماشین ولی زمانی که تموم بشه صاحبش یه لذت وصف نشدنی رو تجربه میکنه که از یه آهن پاره یه شاهکار ساخته البته بشرطی که بتونه درست درش بیاره و تبدیل به یه شاهکارش کنه

  6. مرتضی

    ۷ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    آتش کیفیت آلیاژ ، مقاومت و فرم شاسی را تغییر میدهد . شما یک مفتول آلومینیوم را خم کنید سپس آنرا جلوی آتش بگیرید بعد از سرد شدن دوباره امتحان کنید. به مراتب سست تر شده است.
    بنابراین هرچقدر هم طرف وارد باشد. چیز خوبی از آب درنمی آید.

  7. ali

    ۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مورچیه لگو با اونتادور جایگزین شد یا گالاردو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا