لامبورگینی

اوراکان هزار اسبی منصوری

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: لامبورگینی اوراکان برای برخی طرفداران این برند، به اندازه کافی رادیکال و شگفت‌انگیز نبود. بنابراین تغییرات ظاهری و عملکردی آن مورد تقاضای بسیاری از خریداران آن است. منصوری نیز برای چنین مشتریان مشکل‌پسندی، برنامه ای ویژه دارد.

Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan
حالا منصوری تُروفیو، که نام خود را از عبارت اسپانیایی تورو به معنی گاو نر و خودروهای مسابقه ای لامبورگینی سوپر تُروفیو برداشت کرده، دارای ویژگی‌هایی رادیکال در بدنه، پیشرانه و کابین گشته است.
Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan
از نظر ظاهری، منصوری تُروفیو از کیت بدنه فیبر کربنی ویژه ای سود می‌برد که سپرهای جلو، اسکرت های جانبی، آینه‌ها، قوس چرخ‌ها، باله بزرگ عقب و دیفیوزر عظیم زیر سپر عقب خودرو در آن کاملاً طراحی جدیدی دارند.
Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan
باتوجه به کیت مورد استفاده جدید، عرض خودرو در جلو ۳ و در عقب ۴ سانتی‌متر بیشتر شده است. همچنین چراغهای روزتاب با طرح کریستالی، هواکش‌ها و مجاری مشکی‌رنگ و نشان Trofeo نیز جلب توجه می‌کنند.
Mansory Torofeo Huracan Interior
Mansory Torofeo Huracan Interior
فضای داخل کابین این مدل اوراکان با پوشش‌های چرم و آلکانترا پوشش یافته است. فرمان اسپرت جدید، پدال های آلومینیومی و تزئینات فیبر کربنی هم از دیگر تغییرات داخلی می‌باشند.
Mansory Torofeo Huracan Interior
Mansory Torofeo Huracan Interior
مهم‌ترین تغییرات در اوراکان تُروفیو را باید در پیشرانه آن جستجو کرد. موتور ده سیلندر ۵.۲ لیتری این خودرو، پیستون‌ها، شاتون، بلبرینگ، میل بادامک، اینترکولر، سیستم سوخت‌رسانی و اجزای دیگر تازه‌ای را دریافت نموده است. در عین حال دو عدد توربوشارژر هم بدان افزوده شده است. سیستم اگزوز نیز ارتقا یافته و با چهار خروجی از دیفیوزر عقب خارج می‌شود.
Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan
همه این تغییرات، قدرت موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار رسانده‌اند. این در حالی است که نسخه استاندارد اوراکان، ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور نیز به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتن متر محدود گردیده است.
Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan
با چنین پیشرانه ای، اوراکان تُروفیو قادر است شتاب صفر تا صد را در تنها ۲.۷ ثانیه ثبت کند. بیشینه سرعت آن نیز به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
Mansory Torofeo Huracan
Mansory Torofeo Huracan

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. ali2240

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (513 ديدگاه)

    اوراکان خودش به تنهایی عالی بود دیگه با این کیت چه شود
    صنعت خودروی دنیا دیگه داره به سمت جنووون پیش میره یه زمانی ۵۰۰ اسب واسه همه اوج قدرت بود اما الان هایپر کارهای زیادی رو با قدرت ۱۰۰۰ میبینیم

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      فقط میتونم بگم.
      آه ای دل من.
      با شغل پزشکی به کجا می توانی برسی.
      حال که اگر یک بازاری از خدا بی خبر بودی می توانستی تو هم سر و سامانی به زندگی خود دهی.
      چرا مملکت ما اینجوریه!!!
      هیچ جوونی به آرزوش نمی رسه اگر هم رسید جوون مرگ میشه.
      اصلا کلا خوشی به ایرانی جماعت نیومده.باید زهرمار شه این زندگی دو روزه دنیا برامون.

      به هیچی نمی رسیم رسیدیم هم انقدر اغده ای و حسود و کینه ای پشت سرت حرف میزنن آخر بگی شکر خوردم.که این کارو کردم.

      1. محسن

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        واقعا . یه بی ام و 120 تومنی رو یه مدت سوار شدیم . مواد جابه جا کن شدیم . رانت خور بانک شدیم . شانس اوردیم داعشی نشدیم .

      2. سام

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        این شمایید که توهم زدید فکر کردید اونور دنیا بهشته و همه لامبورگینی و بوگاتی سوارن !! نه داداش .شما نباید دلتو صابون بزنی با این چچیزا . تقصیر خودته . دنیا همینه

    2. saleh.cars.motorcycles

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (467 ديدگاه)

      به پیج زیر سر بزنین تا ببینین منصوری تو نمایشگاه ژنو خودروهای زیبای دیگری را زیباتر از همیشه کرده که بدل علاقمندان به خودروهایSUV خیلی میشینه
      http://www.gtspirit.com/2015/03/05/geneva-2015-mansory-porsche-cayenne/
      و علاقه مندان به BMW COUPE
      http://www.gtspirit.com/2015/03/04/geneva-2015-mansory-s-63-amg-coupe-diamond-edition/

      1. saleh.cars.motorcycles

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (467 ديدگاه)

        ببخشید پیج دوم برای علاقمندان به MERCEDES BENZ COUPE

  2. سعید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    رنگش خیلی قشنگه

    1. M5

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (293 ديدگاه)

      نه تنها رنگ بلکه ویو جلو عقب اوراکان خیلی زیباتر شده!

  3. shahryar

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (236 ديدگاه)

    تازه فهمیدم چطو میشه به مطالب قبل برگشت :D
    قسمت بایگانی،نمیدونم چرا قبلا نمیدیدیم O_o

    1. سعید

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      خسته نباشی :D

  4. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    خوبه که همه بدنه شو از فیبر کربن نساخته چون واقعا تکراری شده بود اینجوری خوشکل تره.
    حدث میزنم هوراکان سوپر لگرا که در آینده ساخته میشه شباهت زیادی به این داره.

  5. E 36

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    دمت گرم منصوری

  6. saleh.cars.motorcycles

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    کارش خیلی درست این منصوری : زیباتر کردن ماشینهای زیبا
    وباافزایش قدرت از 610 اسب به 1000 اسب و صفر تا صد 2.7 تازه شده اون چیزی که باید میبود

    فروش بعضی خودرو ها (×بعضی خوردوها:بعضی بدون تغییر هم زیباوپرفروش هستن×)بخاطر تغییراتی که بعضی تیونرها روشون انجام میدن بالاتر میره که باید خودروسازها ازا این تیونرها ممنون باشن
    مرسی پدال

  7. Ahmad..F12

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    خیلی از نظر ظاهر جذابتر شده، عملکرد فنیش هم که دیگه عالی

    من اصلاً با این مدل حال نمیکنم، انگار لامبورگینی نیست

    در کُل یه چیز نگاهمو جلب کرد اونم این بود که منصوری آرم لامبورگینی رو برداشته و آرم خودشو گذاشته،

    چقدر برش داره این ایرانی تبار :)

  8. ALIen

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (87 ديدگاه)

    زیباست ولی مشکل اینه که عقب ماشین شبیه aventador lp-720 شده.
    با این حال منصوری هنوز چیزی درحد carbonado gt خودش نساخته.

  9. یونس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    بنظر من لامبورگینی اوراکان نسبت به گایاردو قیافه ی زیبایی نداره ولی منصوری خوب ماشینی در آورده.

  10. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    منصوری طراحای واقعا عجیبی داره.معمولا از ماشینی که کسی غیر از کارخونه سازنده دست ببره خوشم نمیاد و حالا مهم نیست چقدر قویترش کرده باشه.اما این ماشین…بنظرم باید به تفکرم انعطاف بیشتری بدم

  11. Amin.Fucco

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    نسبت به خود هوراکان خیلی خیلی بهتر شده، مخصوصاً سپر جلو و دیفیوزر عقب، اما در کل با هوراکان حال نمیکنم به دل نمیشینه، احساس میکنم حرف خاصی واسِ گفتن نداره.

  12. رادین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اولین نظر که دارم میدم فقط در جواب اون آقای پزشک که گفت بازاری، باید بگم نه داداش از این خبرا نیست، اونایی که شما میگید دلالان و مافیای اجناس و زمین و آقازاده ها هستن، تو شهر ما که همه ماشینای بالای صد تومن واسه دکتراست مخصوصا دندان پزشک ها. موفق و پیروز باشی

  13. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    عجبببببب
    لامبو!!!

  14. علی لامبو

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کسایی که شغلشون پزشکیه نگران چی هستن ؟ ماهی هفتاد هشتاد کمشه که دارن…عجبا

  15. 09308563256

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیگه صعنت خودرو سازهای میخواد بجا برسه.واقعا دیگه بالتر ازاین چی میشه. ما همچنان در طراحی پژو که طراحیش مال چندین سال فرانسه است موندیم.کاش بجای فکر کردن به اینکه با کدوم پا وارد دستشوی شیم فکر این بودیم که چطور تو صعنت خودمون بکشیم بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا