نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: لامبورگینی اوراکان برای برخی طرفداران این برند، به اندازه کافی رادیکال و شگفتانگیز نبود. بنابراین تغییرات ظاهری و عملکردی آن مورد تقاضای بسیاری از خریداران آن است. منصوری نیز برای چنین مشتریان مشکلپسندی، برنامه ای ویژه دارد.
حالا منصوری تُروفیو، که نام خود را از عبارت اسپانیایی تورو به معنی گاو نر و خودروهای مسابقه ای لامبورگینی سوپر تُروفیو برداشت کرده، دارای ویژگیهایی رادیکال در بدنه، پیشرانه و کابین گشته است. از نظر ظاهری، منصوری تُروفیو از کیت بدنه فیبر کربنی ویژه ای سود میبرد که سپرهای جلو، اسکرت های جانبی، آینهها، قوس چرخها، باله بزرگ عقب و دیفیوزر عظیم زیر سپر عقب خودرو در آن کاملاً طراحی جدیدی دارند. باتوجه به کیت مورد استفاده جدید، عرض خودرو در جلو ۳ و در عقب ۴ سانتیمتر بیشتر شده است. همچنین چراغهای روزتاب با طرح کریستالی، هواکشها و مجاری مشکیرنگ و نشان Trofeo نیز جلب توجه میکنند. فضای داخل کابین این مدل اوراکان با پوششهای چرم و آلکانترا پوشش یافته است. فرمان اسپرت جدید، پدال های آلومینیومی و تزئینات فیبر کربنی هم از دیگر تغییرات داخلی میباشند. مهمترین تغییرات در اوراکان تُروفیو را باید در پیشرانه آن جستجو کرد. موتور ده سیلندر ۵.۲ لیتری این خودرو، پیستونها، شاتون، بلبرینگ، میل بادامک، اینترکولر، سیستم سوخترسانی و اجزای دیگر تازهای را دریافت نموده است. در عین حال دو عدد توربوشارژر هم بدان افزوده شده است. سیستم اگزوز نیز ارتقا یافته و با چهار خروجی از دیفیوزر عقب خارج میشود. همه این تغییرات، قدرت موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار رساندهاند. این در حالی است که نسخه استاندارد اوراکان، ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور نیز به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتن متر محدود گردیده است. با چنین پیشرانه ای، اوراکان تُروفیو قادر است شتاب صفر تا صد را در تنها ۲.۷ ثانیه ثبت کند. بیشینه سرعت آن نیز به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.۲۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ali2240
۱۳ اسفند ۱۳۹۳اوراکان خودش به تنهایی عالی بود دیگه با این کیت چه شود
صنعت خودروی دنیا دیگه داره به سمت جنووون پیش میره یه زمانی ۵۰۰ اسب واسه همه اوج قدرت بود اما الان هایپر کارهای زیادی رو با قدرت ۱۰۰۰ میبینیم
NA-NikandreosApotheon-NA
۱۳ اسفند ۱۳۹۳فقط میتونم بگم.
آه ای دل من.
با شغل پزشکی به کجا می توانی برسی.
حال که اگر یک بازاری از خدا بی خبر بودی می توانستی تو هم سر و سامانی به زندگی خود دهی.
چرا مملکت ما اینجوریه!!!
هیچ جوونی به آرزوش نمی رسه اگر هم رسید جوون مرگ میشه.
اصلا کلا خوشی به ایرانی جماعت نیومده.باید زهرمار شه این زندگی دو روزه دنیا برامون.
به هیچی نمی رسیم رسیدیم هم انقدر اغده ای و حسود و کینه ای پشت سرت حرف میزنن آخر بگی شکر خوردم.که این کارو کردم.
محسن
۱۳ اسفند ۱۳۹۳واقعا . یه بی ام و 120 تومنی رو یه مدت سوار شدیم . مواد جابه جا کن شدیم . رانت خور بانک شدیم . شانس اوردیم داعشی نشدیم .
سام
۱۴ اسفند ۱۳۹۳این شمایید که توهم زدید فکر کردید اونور دنیا بهشته و همه لامبورگینی و بوگاتی سوارن !! نه داداش .شما نباید دلتو صابون بزنی با این چچیزا . تقصیر خودته . دنیا همینه
saleh.cars.motorcycles
۱۴ اسفند ۱۳۹۳به پیج زیر سر بزنین تا ببینین منصوری تو نمایشگاه ژنو خودروهای زیبای دیگری را زیباتر از همیشه کرده که بدل علاقمندان به خودروهایSUV خیلی میشینه
http://www.gtspirit.com/2015/03/05/geneva-2015-mansory-porsche-cayenne/
و علاقه مندان به BMW COUPE
http://www.gtspirit.com/2015/03/04/geneva-2015-mansory-s-63-amg-coupe-diamond-edition/
saleh.cars.motorcycles
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ببخشید پیج دوم برای علاقمندان به MERCEDES BENZ COUPE
سعید
۱۳ اسفند ۱۳۹۳رنگش خیلی قشنگه
M5
۱۳ اسفند ۱۳۹۳نه تنها رنگ بلکه ویو جلو عقب اوراکان خیلی زیباتر شده!
shahryar
۱۳ اسفند ۱۳۹۳تازه فهمیدم چطو میشه به مطالب قبل برگشت :D
قسمت بایگانی،نمیدونم چرا قبلا نمیدیدیم O_o
سعید
۱۳ اسفند ۱۳۹۳خسته نباشی :D
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۱۳ اسفند ۱۳۹۳خوبه که همه بدنه شو از فیبر کربن نساخته چون واقعا تکراری شده بود اینجوری خوشکل تره.
حدث میزنم هوراکان سوپر لگرا که در آینده ساخته میشه شباهت زیادی به این داره.
E 36
۱۳ اسفند ۱۳۹۳دمت گرم منصوری
saleh.cars.motorcycles
۱۳ اسفند ۱۳۹۳کارش خیلی درست این منصوری : زیباتر کردن ماشینهای زیبا
وباافزایش قدرت از 610 اسب به 1000 اسب و صفر تا صد 2.7 تازه شده اون چیزی که باید میبود
فروش بعضی خودرو ها (×بعضی خوردوها:بعضی بدون تغییر هم زیباوپرفروش هستن×)بخاطر تغییراتی که بعضی تیونرها روشون انجام میدن بالاتر میره که باید خودروسازها ازا این تیونرها ممنون باشن
مرسی پدال
Ahmad..F12
۱۳ اسفند ۱۳۹۳خیلی از نظر ظاهر جذابتر شده، عملکرد فنیش هم که دیگه عالی
من اصلاً با این مدل حال نمیکنم، انگار لامبورگینی نیست
در کُل یه چیز نگاهمو جلب کرد اونم این بود که منصوری آرم لامبورگینی رو برداشته و آرم خودشو گذاشته،
چقدر برش داره این ایرانی تبار :)
ALIen
۱۳ اسفند ۱۳۹۳زیباست ولی مشکل اینه که عقب ماشین شبیه aventador lp-720 شده.
با این حال منصوری هنوز چیزی درحد carbonado gt خودش نساخته.
یونس
۱۳ اسفند ۱۳۹۳بنظر من لامبورگینی اوراکان نسبت به گایاردو قیافه ی زیبایی نداره ولی منصوری خوب ماشینی در آورده.
احسان(احسان سابق)
۱۳ اسفند ۱۳۹۳منصوری طراحای واقعا عجیبی داره.معمولا از ماشینی که کسی غیر از کارخونه سازنده دست ببره خوشم نمیاد و حالا مهم نیست چقدر قویترش کرده باشه.اما این ماشین…بنظرم باید به تفکرم انعطاف بیشتری بدم
Amin.Fucco
۱۴ اسفند ۱۳۹۳نسبت به خود هوراکان خیلی خیلی بهتر شده، مخصوصاً سپر جلو و دیفیوزر عقب، اما در کل با هوراکان حال نمیکنم به دل نمیشینه، احساس میکنم حرف خاصی واسِ گفتن نداره.
رادین
۱۴ اسفند ۱۳۹۳اولین نظر که دارم میدم فقط در جواب اون آقای پزشک که گفت بازاری، باید بگم نه داداش از این خبرا نیست، اونایی که شما میگید دلالان و مافیای اجناس و زمین و آقازاده ها هستن، تو شهر ما که همه ماشینای بالای صد تومن واسه دکتراست مخصوصا دندان پزشک ها. موفق و پیروز باشی
محمد
۱۶ اسفند ۱۳۹۳عجبببببب
لامبو!!!
علی لامبو
۲۱ اسفند ۱۳۹۳کسایی که شغلشون پزشکیه نگران چی هستن ؟ ماهی هفتاد هشتاد کمشه که دارن…عجبا
09308563256
۲۲ مرداد ۱۳۹۵دیگه صعنت خودرو سازهای میخواد بجا برسه.واقعا دیگه بالتر ازاین چی میشه. ما همچنان در طراحی پژو که طراحیش مال چندین سال فرانسه است موندیم.کاش بجای فکر کردن به اینکه با کدوم پا وارد دستشوی شیم فکر این بودیم که چطور تو صعنت خودمون بکشیم بالا.