دو روز پیش وبسایت Carscoops تصاویر جاسوسی تازهای از یک لامبورگینی اوراکان پروتوتایپ با پوشش بدنه کامل و در حال آزمایش در آبوهوای برفی منتشر کرد.
به نظر میرسد این خودروساز با عزم جدی توسعه نمونه قویتری از اوراکان را دنبال کرده و طی مدت اخیر پیوسته در حال انجام بررسیها و آزمایشهای گوناگون بوده است.
نسخه جدید این گاو خشمگین چه مطابق گذشته با پسوند سوپرلگرا (Superleggera) عرضه شود چه نام دیگری داشته باشد، فرقی نمیکند. چیزی که هویداست این است که همزمان وزن کمتر و قدرت بیشتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت و تجربه رانندگی به مراتب هیجان انگیزتری را ارائه خواهد کرد.
نگاهی به تصاویر میاندازیم. نمونه موجود در تصویر کیت بدنه کاملاً متفاوتی داشته و باله بسیار بزرگی (از نوع ثابت) در عقب آن نصب شده است. ورودیهای هوای حجیم، دیفیوزر غولآسا و بسیار گیرا، قرارگیری خروجیهای سامانه اگزوز در مرکز و رینگهای کاملاً جدید موسوم به center-lock نیز سایر خصائص آن را تشکیل میدهند.
در بخش فنی انتظار داریم گونه بهینهسازی شده همان پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی با خروجی نزدیک به ۶۵۰ اسب بخار (یا حتی بیشتر) مورد استفاده قرار گیرد. این افزایش قدرت در کنار کاربرد گسترده فیبر کربن و سایر مواد سبکوزن و نیز سامانه تعلیق و ترمزهای قویتر قطعاً مجموعه جذابی را تشکیل خواهد داد که میتواند همانند گالاردو سوپرلگرا توجه زیادی را به خود جلب کند.
لامبورگینی اوراکان تقویتشده سال ۲۰۱۷ رسماً رونمایی خواهد شد.
مجید
۲۲ آذر ۱۳۹۵پوستر گالاردو سوپرلگرا هنوز تو اتاقم هست ولی اگه این مدل معرفی بشه یه پوسترش رو میچسبونم کنارش.در کل لامبورگینی با پسوند سوپرلگرا یه چیز دیگه س چون حتی عکش هم خواستنی و باحاله!!!!!
البته از حق نگذریم سری سوپر ولوچه یا SV هم خیلی خاص و جالبن.
(ali (CHEVY NOVA
۲۲ آذر ۱۳۹۵من همچنان فراری رو بهتر میدونم
اصلا فراری یه کلاس دیگه ای داره ماشیناش چه مدلهای کلاسیکش که میلیونی قیمت دارند و چه مدلهای جدیدش
از لحاظ افتخارات هم که فراری همجوره بالاتر هستش
شما جوایز فراری رو تو زمینه های مختلف ببینید فقط
از لحاظ مدلهای کلاسیک هم تمام لامبورگینی های کلاسیک تاریخ رو جمع کنید هم قیمت 250gto فراری نمیشه
پس فراری بهتر از لامبورگینی هست
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۲۲ آذر ۱۳۹۵علی شوی عزیز قصد بدی ندارم چون رفیق گلی هستی میگم
یعنی چون اون مدل فرای کلاسیک قیمتش بالاس از لامبورگینی بهتره ؟؟؟؟ همین
یعنی علی جان چون کوروت قیمت بالایی نداره پس کمپانی لکسوز از شورلت بهتره چون مدل lfa از خیلی از محصولات شورلت گرون تره ///
علی جان قبول میکنی ….
Ferrari Huayra Sv
۲۲ آذر ۱۳۹۵بذارید این بحث رو براتون کامل کنم.
توی اسپرت سازها.چند دسته داریم اسپرت سازهایی که با اسم خودشون و با زیرشاخه پرفورمنس اسپرت سازی میکنند(مرسدس بنز/آ ام گ)
عده ای که از ابتدا اسپرت بودند ولی حالا در سگمنت هایدیگه ای هم تولید میکنند(پورشه)
دسته سوم فقط اسپرت ساز هستند و درواقع برندهای سنتی هستند(فرراری.بوگاتی.لمبوگینی)
دسته اول پول برند خیلی زیاده و درواقع یک شرکت معظم هست…پس میتونه به راحتی دخل و خرج اسپرت سازی(که بسیار هزینه بر هست) رو از پسش بربیاد و به راحتی اسپرت سازی خودش رو اداره کنه.
دسته دوم به صورت دولبه عمل میکنند یعنی با استفاده از درآمد فروش دیگر سگمنت ها اسپرت میسازه و با استفاده از تبلیغات اسپرت ها در دیگر سگمنت ها موفقیتش رو بیشتر میکنه.
و اما دسته سوم از نظر بودجه بسیار در مضیقه هست.
بوگاتی ضرر دهی داره برای فولکس و استقلال مالی نداره.1مدل
لامبو با 2مدل که انجین یکیشون یعنی اوراکان با یه شرکت دیگه مشترک هست (آئودی) زندگی میکنه و قدرت تیم داری در مسابقاتی مثل فرمولا رو نداره.
و اما میرسیم به فرراری برندی که تنها و تنها از قطعات خودش استفاده میکنه.فقط اسپرت میسازه(9مدل در حال فروش ) ولی با همه این احوال توی فرمولا رکورد دار بلامنازع هست توی لمان همیشه سطح جدیدی از سرعت رو ارائه کرده(512/912/921/دینو و…)
توی gt3حضور فعال داره.
بهترین لذت رانندگی بهترین کیفیت ساخت(اینو من نمیگم مهندس های آکورا.آن اس ایکس…مکلارن و … میگن)
زیباترین صدا…..روح ناب.امضای طراحی.رنگ قرمز افیشیال خوشگلش و قس علی هذا.
فرراری یه اسپرت ساز نوع سوم هست ولی
پرافتخارترین توی مسابقات(فرمولا/لمان/جی تی 3)که البته فقط همین سه سری مسابقات قابل ابتیاع هست.
پرستیژ فرراری باعث میشه یه خودروش65میلیون دلار به فروش بره.
فرراری بی رقیبه .
فرراری با بودجه مسابقات و تحقیق توسعه اش میتونه لامبو و دوکاتی و جگوار رو بخره و آزاد کنه براش پول بمونه.
فرراری با این که نوع سوم هست ولی خرخره شرکتهایی مث لامبو و پورش رو جویده.
خلاصه اینکه یه اسپرت ساز هرچیزی که باید داشته باشه.فرراری اونارو در حد اعلی داره.
تازه پیشرانه هاش که هرسال جایزه میبرن رو یادم رفت براتون بگم.
.
.
ممنون که خوندید???
ببخشید اگه طولانی بود.
بود؟??
ونوم
۲۲ آذر ۱۳۹۵علی شوی عزیز و کینگ گرامی تمام عشق ماشین ها به این دو علاقه دارن ولی به نظر من بهترین توصیف رو برای رقابت بین این دو تا یه خبر نگار خارجی کرده بود تو جمله ای که گفته بود بعد از ابراز علاقه به هر دو گفته بود : فراری از نظر فنی احتمالا برتری بیشتری به لامبو داشته باشد اما در طراحی و زیبایی قطعا لامبو برتر است (نقل قول کردم)
Ashkan11
۲۲ آذر ۱۳۹۵Ferrari Huayra SV من یکی دوسالی هست میام پدال ولی تاحالا هیچ وقت کامنتی به پختگی کامنتت ندیدم.
آره فراری اسپرت ساز نوع سومه ولی از هر نظر اعجاب انگیزه.
امپراتور لامبورگینی
۲۲ آذر ۱۳۹۵مجید جان…
داداش خیلی سلیقمون مثل همه. اسممون هم همینطور.
واقعا از خوندن کامنت هات لذت بردم.
.
من هم دقیقا مثل تو ، پوستر گالاردو تو اتاقم زدم به دیوار.
یادش بخیر ، دوران بچگی ، 10 یا 12 سال پیش بود. تازه پرینتر رنگی خردیده بودم ، حدود 200 عکس لامبورگینی با شوق و ذوق با اینترنت Dial Up با سرعت 1 کیلوبایت ! (چه بدبختی بود. ) دانلود کردم و پرینت گرفتم و چسپوندم به دیوار اتاقم ! همه ی دیوار از عکس های Gallardo ، Murcielago ، Diablo VT و Countach و Miura پر شده بود. واقعا اثر هنری بود برای خودش. حیف اون زمان دوربین و اینستاگرام و … نبود.
پدرم وقتی از سر کار برگشت و دید همه ی دیوار که تازه رنگ شده بود رو با چسپ کثیف کردم و ازون بدتر ، شارژ پرینتر رو تموم کردم ، مجبورم کرد تمام چسپ ها رو با بدبختی از روی دیوار جدا کنم [طوری که یک لکه هم نمونه !!!] و پرینتر رو هم با پول هایی که با بدبختی جمع کرده بودم دوباره شارژ کنم !
منم عکس ها رو با هزار غصه جدا کردم ولی مواظب بودم پاره نشن ، گذاشتشمون توی یک آلبوم و الان دارمش. فقط یک عکس مربوط به گالاردوی زرد روی دیوار اتاق نگه داشتم.
این عکس ها خیلی برام خاطره انگیزه. گاهی نگاشون میکنم و یاد معصومیت و سرخوشی دوران کودکی میافتم.
حیف که قلب ها کدر میشن و اون دوران مثل باد میگذره.
.
من از بچگی ، شاید 7 سال یا کمتر، ماشینی که با تمام قلبم عاشقش شدم ، فقط لامبورگینی بوده.
لامبورگینی برای من ، به عنوان یک عشق ماشین ، یعنی خاطرات خوش کودکی ، یعنی تمام سال های نوجوانی.
هر زمان به یک نحوی درگیر علاقه به این ماشین بودم ، یک دوره ، عکس هاش رو نگاه میکردم ، یک زمان در Need for speed از روندنش لذت میبردم. یک دوره با عشق به اون درس خوندم و چند زبان یاد گرفتم ، و حالا در صفحات پدال کامنت گذاشتم. این دوره از زندگی هم میگذره ، دیگه باید پدال رو هم به خاطرات بسپارم ،
خدا رو چه دیدی ، شاید من یک روز هم پشت فرمون لامبورگینی خودم ، از لذت شنیدن صداش بهره ببرم .
امیدوارم همه با تلاش و توکل به خدا به آرزوهاشون برسن.
ونوم
۲۲ آذر ۱۳۹۵مجید جون دیروز اگه اشتباه نکنم منتظر معرفی سوپر لگرا بودی خدا دوست داشت هاااا
امپراتور لامبورگینی
۲۲ آذر ۱۳۹۵آره ونوم جان.
خدا ، قربونش برم ، همیشه منو دوست داشته.
یاس ی
۲۲ آذر ۱۳۹۵اوراکان را از لحظه ای که دیدم عاشقش شدم، از دید من زیباترین لامبورگینی هستش.
امپراتور لامبورگینی
۲۲ آذر ۱۳۹۵.
این ماشین ، Uracan Superleggera با هایپرکار هایی با چندین برابر قیمت خودش رقابت خواهد کرد.
sasan
۲۲ آذر ۱۳۹۵بسیار جذاب وعالی..حتی ازروی پوششم جذابه…ایناهم رندرهاشه که سایتlambocarsمنتشرکرده
http://uploadax.byethost3.com/images/65075918874854288230.jpg
http://uploadax.byethost3.com/images/64361394477644204224.jpg
http://uploadax.byethost3.com/images/98089183845290409439.jpg
http://uploadax.byethost3.com/images/69464400367676994524.jpg
http://uploadax.byethost3.com/images/89764635025345719709.jpg
بنتلی
۲۲ آذر ۱۳۹۵جدای بحث عملکرد این خودرو ک حتما خیلی عالی هس،من از ظاهر اوراکان زیاد خوشم نمیاد و هنوزم اونتادور مخصوصا نسخه svرو بیشتر دوس دارم.
kurdishlambo
۲۲ آذر ۱۳۹۵فک نکنم قدرتش رو به 650 برسونن. احتمالا 621 یا 631 باشه
چون هنوز باید 7سال دیگه اوراکان تولید بشه
Carbonado Aventador
۲۳ آذر ۱۳۹۵بعد سوپر لجرا , یه مدل “سوپر تروفی اسکادرا کورسا” میمونه!
رو چه حسابی گفتی که 7 سال دیگه باید تولید شه؟؟؟