به دنبال خرید نسخهای جدیدتر از لامبورگینی اوراکان هستید؟ شاید برای این کار باید یک یا دو سال دیگر صبر کنید. همانقدر که به معرفی نسخه ۲۰۱۹ اوراکان در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ نزدیک میشویم، خریداران میتوانند با تغییرات قابلتوجهی شگفتزده گردند.
بنا به گزارش کار اند درایور، بزرگترین تغییر اوراکان میتواند به استفاده از فرمانپذیری چرخهای عقب مربوط شود. این تکنولوژی از برادر بزرگتر یعنی آونتادور S گرفته شده و میتواند هندلینگ بهتری را چه در جاده و چه در پیست به اوراکان اعطا کند.
دومین تغییر بزرگ این خودروی دوست داشتنی ایتالیایی میتواند استفاده از سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی باشد. البته این امر به معنی اوراکان هیبریدی نخواهد بود. سیستم ۴۸ ولتی یاد شده به همراه سیستم ۱۲ ولتی اصلی انجاموظیفه خواهد کرد و مشابه سیستم بکار رفته در بنتلی بنتایگا خواهد بود. اوراکان از این سیستم برای جان بخشی به میلههای ضد غلطش استفاده خواهد کرد. همین تنظیمات را میتوان در بنتلی بنتایگا و آئودی SQ7 دید.
HORSE
۱ آذر ۱۳۹۶مجبورن اینکارو بکنن!
چون خیلی از رقباشون عقب ترن!
shirko.mercedesbenz
۱ آذر ۱۳۹۶رقباش اگه منظورت فراریه ، غیر از اصالتش باید حالا حالاها بدوه که به لامبور برسه
ایمان
۱ آذر ۱۳۹۶بزرگی و عظمت فراری رو هیچوقت با لامبورگینی مقایسه نکن
تاریخچه و افتخارات فراری کجا ….
تاریخچه و افتخارات لامبورگینی کجا ….
Amirho3ein
۱ آذر ۱۳۹۶داداش من نمی دونم شما چه مشکلی با لامبورگینی داری؟شاید به خاطر تعصب روی فراری هس اما شخصا به عنوان یک فن لامبورگینی ازت خواهش دارم با کامنت هایی که می ذاری این خبر لذت بخش رو برای ما تلخ نکن در کل شاید هر دو هفته یکبار یک خبر از لامبو پخش بشه
بله کانسپتی که اخیرا معرفی شد به علاوه لیست تحویل دوساله لامبو باید هم بعضی ها رو ناراحت کنه خوشحال میشم اگر دلیل عقب موندن لامبو رو برام توضیح بدی؟
ایمان
۱ آذر ۱۳۹۶ببخشید حق با شماست دوست عزیز سعی میکنم تو پیج لامبورگینی کمتر نظر بدم
ولی در جواب شما باید بگم (فرمول یک؛ مسابقات لمانز؛ نسخه های مخصوص پیست؛ بهترین انجین سال و ….)
ساسان
۱ آذر ۱۳۹۶به عکس پروفایلم دقت کن بعد صحبت از عقب موندن بکن….چیزی که تو پروفایلم میبینی خواب و رویای فراریه که هنوز قفله رو لافراریش هی اسپویلر عوض میکنهFX..
FXX..FXXXX…FXXXXXK….فعلا شماها بشینید افو ایکسهای مدلهاشو بشمارید تا لامبورگینی ماشین پرندشم بسازه…هه پیشرفت!!!!حیف که حوصله ندارم..با این کامنتهای تعصبی تهوع آورت…نیا تو پستهای لامبورگینی با این کامنتهای کودکانه
HORSE
۱ آذر ۱۳۹۶همین FXX K ایی که مسخره میکنی لامبو حد اقل ۵سال دیگه به تکنولوژیش میرسه!
Sam
۱ آذر ۱۳۹۶بستگی داره عقب بودنو توی چی ببینیم؟!
هوراکان پرفورمانته خودشو ثابت کرده و هیچکدوم از رقبای موتور وسطش نتونستن رکوردشو توی پیست بزنن…رقبایی که اصلا دستو پا بسته نیستن و کلی تجربه فرمول 1 پشت سر خودشون دارن…و این معجزه لامبو بود.
همه چیز اسب بخار نیست، مهم ابنه چجوری از این اسبا استفاده بشه…
به شخصه v10 با اون صداشو ترجیح میدم به v8 توربویی ک قدرت بیشتریم تولید کنه…
شاهین
۱ آذر ۱۳۹۶از این ی تیکه حرفت خیلی حال کردم (همه چیز اسب بخار نیست، مهم ابنه چجوری از این اسبا استفاده بشه…)
هوراکان تنفس طبیعی رفت پیستو آتیش زد رقباش دو تا چهار تا توربو و سوپر شارژ دارن بازم نرسیدن به هوراکان
رفیقمون گفت تکنولوژی اف ایکس کی خیلی خوبه و لامبو مونده تا 5 سال بهش برسه! دقیقا یا تقریبا چ تکنولوژی داره؟ چرا سال 2010 که سستو المنتو با اون طراحی و سبک وزنیش زبون زد خاص و عام و برنامه تخته گاز بود این حرفارو نمیزدین؟!
بهزاد
۱ آذر ۱۳۹۶دوست گرامی sam ، برای مثال رکورد پیست پورشه 918 در پیست spa بلژیک 2 دقیقه و 39 ثانیه هست و در همین پیست خودروی مسابقه ای فراری 488 GTLM با 490 اسب بخار 2:15 ثانیه میباشد.
خب چیزی که مشخصه یک خودرو وقتی مخصوص پیست مجهز میشه معلومه که رکوردها با یک نسخه استاندارد خیابانی کلی تغییر میکنه.
الان در چند پیست که از پرفورمانته رکوردگیری کردن که نسبت به هوراکان استاندارد حدود 2 ثانیه بهتر بوده و با توجه به طول پیست ها در بهترین حالت 10 الی 12 ثانیه و در صورت استفاده از تایر مخصوص حدود 18 ثانیه میتونه در نوربرگ رینگ سریعتر از هوراکان با 7:28 ثانیه باشه.
البته این مطلب ممکنه برای کسانی که مسابقات را دنبال نمیکنند هضمش دشوار باشه یا شاید هم به خاطر عدم حضور جدی برند مورد علاقه دنبال هم نشه.
Sam
۱ آذر ۱۳۹۶بهزاد جان شما خودت داری جواب خودت رو میدی
فراری مسابقه ای…
هوراکان پرفورمانته یه خودرو کاملا خیابونیه و لاستیک هایی که میفرمایی جز آپشنای این ماشین هست…
امروزه همه خودروساز ها توی جهنم سبز خودرو هاشونو تست میکنن که تبدیل به یک معیار شده و اگه خودروی اونها بتونه رکوردی بزنه مطمئن باش رسانها و گینس و همرو خبر میکنن!
واقعیت یکم تلخه به قول دوستمون بعضیا دوست ندارن لامبو رو جدی بگیرن…
من عاشق خودرو های ایتالیاییم از صحبت هام منطقی برداشت کن بحث طرفدار برند بودن نیست واقعیته…
ساسان
۱ آذر ۱۳۹۶عاشق هوراکانم که خیلی از هایپرکارها ها رو به چالش کشید….مدلهای بعد پرفورمانته دیگه چی میشن….