هماکنون اگر بخواهید بیش از ۲۰۰ هزار دلار برای خرید یک لامبورگینی هزینه کنید، میتوانید یک اوراکان نو بخرید اما اگر بخواهید از دیگران متمایز باشید، این دیابلو SV مدل ۱۹۹۸ میتواند گزینهٔ بهتری باشد. این خودرو در ابتدا در تگزاس تحویل داده شده و در سال ۱۹۹۹ به کالیفرنیا منتقل شده است. سپس اوایل امسال به تملک مالک فعلی درآمده است. این دیابلو مدل ۱۹۹۸ آخرین دیابلویی است که چراغهای مخفی دارد زیرا یک سال بعد نسخهٔ فیسلیفت با چراغهای ثابت به بازار آمد.
این خودرو در بیرون به رنگ قرمز روسو است که با گرافیک بزرگ SV، بال عقب مشکیرنگ و رینگهای ۱۸ اینچی OZ تضاد جالبی دارد. این رینگها با لاستیکهای پیرلی ۲۴۵ در جلو و ۳۳۵ در عقب پوشیده شدهاند و پشت آنها دیسکهای ترمز سوراخدار با کالیپرهای مشکیرنگ برمبو خودنمایی میکند. گفته شده در سپتامبر ۲۰۲۰ پیشرانه و گیربکس این خودرو بهطور کامل سرویس شده که شامل مواردی مثل تسمههای جدید، شمعهای جدید و تنظیم سوپاپها میشود.
در داخل خودرو نیز چرم کرمیرنگی در صندلیها، رو دریها و تونل گیربکس دیده میشود که در طول این سالها بهخوبی نگهداری شده است. دیابلو SV به یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V12 تنفس طبیعی مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی متصل شده که نیرو را به دیفرانسیل لغزش محدود ZF در عقب میفرستد. این دیابلو نزدیک به ۵۵ هزار کیلومتر کار کرده و قیمت پیشنهادی برای آن تا این لحظه ۲۲۰ هزار دلار است. برای مقایسه، قیمت یک اوراکان اوو محرک عقب پایه از ۲۱۵ هزار دلار شروع میشود.
new reventon
۳ شهریور ۱۴۰۰بستگی داره چقد پول داشته باشی
اگه یه مقدار کمی داشته باشی و با اون بخای به بهترین نتیجه برسیو روز تا بشب لب سواحل لس انجلس بچرخیو لیدی بار کنی اوراکان
اگرم خیلی پول داری باشی و بخای با ماشینای آنالوگ بدون esp حال کنی دیابلو میخری
آخر هفته هام از ازین شوروم خر پولا صدات میزنن بری ماشینتو تو پارتی هاشون شو کنی و کلی کلاس ماشین بازی بزاری!
مسعود
۳ شهریور ۱۴۰۰به نام خدا داوود خدادوست هستم
طبیعت گرد و عاشق استفاده از محصولات ارگانیک خداوند…
اوراکان نو :)
البته اوراکان فقط پرفورمانته
امین
۳ شهریور ۱۴۰۰😂من هم سلیمان نبی هستم😂
porsche
۳ شهریور ۱۴۰۰منم عیسام
Mad.z.Max
۳ شهریور ۱۴۰۰:|
ارسلان
۳ شهریور ۱۴۰۰سوالتون مثله اینه بگیم e46 یا سری 3 مدل 2022 ؟
خب مشخصه حسی که ما از یه ماشین میگیریم بعد از بیس، سی سال با مدل جدید متفاوت هست
اما سوال اینه کدوم حس خوشایندتره ؟
خب بطور واضح برای کسی که مدل قدیمیش رو در جوانی سوار شده جدا از عادت و لذتی که از یه ماشین تماما مکانیکی برده اضافه بر اون یه لذت نوستالژیک هم کنارش بهش اضافه میشه برای همین برای این مدل آدما ماشین قدیمی لذت خیلی بیشتری داره
اما برای شخصی که جوانی ش مصادف بوده با مدل جدید اصلا درکی از مدل قدیمیتر نخواهد داشت و براش کسل کننده خواهد بود مگه اینکه از جامعه حس اینو بگیره که ماشین خاصی در اختیار داره وگرنه اگه تنها نظره خودش ملاک باشه و جامعه ماشین باز ماشینش رو فاقد جذابیت بدونه مسلما اون ماشین ارزشی برای خودش هم نخواهد داشت و دید اوراقی بهش خواهد گرفت
Philipp
۳ شهریور ۱۴۰۰در مورد پاراگراف اول کاملا موافقم
اما در مورد پاراگراف دوم
من خودم سنم از CLK GTR و Z8 کمتره
اما جفتشون رو به تمام ماشینا ترجیح میدم هر ماشینی که می خواد باشه
درسته عاشق SL65 M3 GTR SLS C63BS LFA هم هستم که توی نوجوانیم بودن
ولی اون دوتا….
محمد امین
۳ شهریور ۱۴۰۰دیابلو ارزش خیلی بیشتری داره مثل یه تالبو هنری و فراتر از یه ماشین امرزی هست، اما اگر کسی تمام پولش همین ۲۲۰ تا باشه و یه حس به یاد ماندنی و یه رفیق قدیمی بخواد ، دیابلو میخره ، اما اگر کسی دوست داره بره به پیست و از شتاب و چیز های جدید و کامپیوتری لذت ببره ، پس هوراکان بگیره
AMG GT R
۳ شهریور ۱۴۰۰قطعا دیابلو با احترام به اسطوره (هوراکان)
Ninja
۳ شهریور ۱۴۰۰اوراکان مخصوصا وقتی اوو باشه
یه مشکی مات
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳ شهریور ۱۴۰۰اوراکان ، چون یه لامبورگینی همیشه لامبورگینیه ، همیشه در بهترین حد خودشه ، پس ترجیح میدم بهترین حد یه لامبورگینیو تو سال ۲۰۲۰ سوار شم تا حداکثر تو ۳۰ سال پیش
mahan
۳ شهریور ۱۴۰۰ای جاانم به دیابلو!قطعا دیابلو
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۳ شهریور ۱۴۰۰دیابلو
mm.y@rlou
۳ شهریور ۱۴۰۰من باشم دیابلو رو انتخاب میکنم چون در آینده خودرو ارزشمند تری خواهد بود البته نمیشه خیلی روی سواری و لذت رانندگی با این خودرو حساب کرد چون یک مدل نسبتا کلکسیونی وبیشتر به عنوان یک نماد هستش و جنبه اقتصادی بالایی داره
شاهین
۳ شهریور ۱۴۰۰قطعا هوراکان. مخصوصا اگر تیونینگ هم باشه
https://www.instagram.com/p/CSzVT8Kl_HG/
ماشین برقی رو میبره زیر خروار ها سوال با این اوصاف
HamiD
۳ شهریور ۱۴۰۰انتخاب من دیابلو هست
بنظرم ی دیابلو اس وی خیلی بیشتر از ی هوراکان جلب توجه میکنه! الان هر بچه پولداری ی اوراکان تو گاراژش داره!
اصلا نمیگم هوراکان بده اتفاقا خیلی عالیه ولی دیابلو منو یاد نیدفوراسپید و ی سری خاطرات خوش میندازه!
آریا ماشین
۳ شهریور ۱۴۰۰خودم هوراکان رو ترجیح میدم مخصوصا که مدل اوو دیفرانسیل عقب باشه که عشق و حال خالصه!
ولی کلا اگه بودجه ۲۰۰ هزار دلاری داشتم یه آستون مارتین VANQUISH S میخریدم
عاشق این ماشینم به نظرم آخرین آستون اصیل بود قبل از اینکه توربو بندازن رو ۱۲ سیلندر هاشون
نه تنها خواسته های پرفورمنس رو برآورده میکنه بلکه یه ماشین لوکس هست و عالی برای سفر و حتی شهر
و اون آوای V12 تنفس طبیعی……
❤ASTON MARTIN VANQUISH S❤
مهردادکمال
۳ شهریور ۱۴۰۰اوراکان
Porsche
۳ شهریور ۱۴۰۰خیلی از دیابلو خوشم میاد
اسطوره ی فوق العاده ای هست
مخصوصا که از مدل SV هم باشه
به نظرم ارزش دیابلو بیشتر از این حرفهاست
یکی از تمامی لامبورگینی های به یاد ماندنی و بی نظیر
مهدی
۳ شهریور ۱۴۰۰من دیابلو رو انتخاب میکنم چون یه عشق و سنت خاصی داره و از اوراکان هم بیشتر هست این عشق و سنتش
ارشیاsvj
۳ شهریور ۱۴۰۰من اورکان
porsche
۳ شهریور ۱۴۰۰دیابلو
Reza Waffen SS
۴ شهریور ۱۴۰۰دو راهی سخت
SRT
۴ شهریور ۱۴۰۱دیابلو،نوستالژیه بی نظیر.
پوریا چالش
۲ مهر ۱۴۰۱دیابلو