تقریباً ۱۰ ماه از زمان معرفی جدیدترین نسخهٔ لامبورگینی اونتادور بنام SVJ میگذرد. در سینهٔ این سوپراسپرت وحشی ایتالیایی همان نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی قرار گرفته که حالا خروجی آن به ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. اونتادور SVJ با استفاده از این پیشرانه و همینطور به لطف ویژگیهای آئرودینامیکی پیشرفتهٔ خود موفق شد رکورد سریعترین خودرو در پیست نوربرگرینگ را بنام خود ثبت کند؛ اما این گاه خشمگین ایتالیایی در خط مستقیم هم یکی از بهترین خودروهای حال حاضر دنیا محسوب میشود بهگونهای که ظرف تنها ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و اخیراً نشان داده که میتواند مسافت چهارصد متر را هم ظرف حدود ۱۰.۶ ثانیه طی کند.
حالا اما اونتادور SVJ در یک مسابقهٔ درگ در برابر رقیبی بسیار سرسخت یعنی مکلارن 720S قرار گرفته است. همانطور که همه میدانیم، این سوپراسپرت بریتانیایی هرگز عادت ندارد در مسابقات درگ بازنده باشد. 720S از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده میکند که ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این یعنی هرچند سوپراسپرت بریتانیاییها قدرت کمتری نسبت به اونتادور SVJ دارد اما گشتاور آن بیشتر است. علاوه بر این، مکلارن حدود ۱۵۰ کیلوگرم نیز از حریف ایتالیایی خود سبکتر است. روی کاغذ اما 720S برای رسیدن از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۰.۱ ثانیه زمان بیشتری نسبت به SVJ نیاز دارد که این میتواند به نفع ماتادور ایتالیاییها باشد.
روی پیست درگ اما کدامیک از این دو سوپراسپرت قدرتمند موفق خواهد بود؟ آیا قدرت بیشتر قلب دوازده سیلندر تنفس طبیعی لامبورگینی به یاری آن میآید یا گشتاور بیشتر و وزن کمتر مکلارن خود را نشان میدهد؟ پاسخ این سؤالات با سبز شدن چراغهای مسابقه مشخص میشود. هرچند در آغاز مسابقه، اونتادور SVJ شروع بهتری دارد و جلو میافتد اما در ادامه این 720S است که از حریف پیشی گرفته و بهعنوان خودروی پیروز از خط پایان ۴۰۰ متر عبور میکند. بدین ترتیب لامبورگینی اونتادور SVJ هم به لیست قربانیان مکلارن 720S اضافه میشود و این اعجوبهٔ بریتانیایی همچنان بدون شکست باقی میماند.
مقایسه مشخصات فنی
لامبورگینی اونتادور SVJ | مکلارن 720S | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۴ لیتری V8 توئین توربو |
قدرت | ۷۷۰ اسب بخار | ۷۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۲۰ نیوتن متر | ۷۷۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته اتوماتیک | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۲.۸ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
وزن | ۱۵۸۷ کیلوگرم | ۱۴۴۲ کیلوگرم |
قیمت | ۵۷۸ هزار دلار | ۳۳۱ هزار دلار |
[دانلود ویدئو]
OMID
۲۰ فروردین ۱۳۹۸اونتادور دیگه پیر شده نفسای اخرشه
باید صبر کرد جانشینش بیاد
sina7
۲۰ فروردین ۱۳۹۸عکس اول واسه انتخاب آونتادور کافیه
همون سالی که معرفی شد انقدر از زمان خودش جلوتر بود که مشخص بود تا 10 سال دیگه،هم جذابیتش بیشتر میشه و هم قدرتش
هر ماشینی میخوان بیارن تو پیست ببینیم کی حریفش میشه?
ولی جدا ازینا 720اس بعد از F1 دومین مک لارنیه که طراحیش فوق العاده جذابه
پی وان و 675 و سنا و مخصوصا اسپیدتیل از نظر طراحی خیلی با اون دوتا فاصله دارن
joojoo
۲۰ فروردین ۱۳۹۸پیر نشده…..
مشکل اینجاست ک به اعداد و ارقام اهمیتی نمیده….
خود راننده ی درگ تایمز وقتی پشت SVJ نشست از شدت هیجان نمیتونست خودشو کنترل کنه….و ماشینیه که به صورت استاندارد چرخای جلوش از روی زمین بلند میشه…..
بررسی آونتادورsv رو توی موتورترند نگاه کن….نوشته:
“Is it legal to have this much fun”
“آیا تجربه ی این سطح از هیجان و سرگرمی قانونی است”
خداوکیلی الان مکلارن 0.6 سریعتر از لامبورگینی بود….قبل از تایم گیری و درگ متقابل….کسی حس میکرد این رو؟؟؟حتی خود DRAG TIMES؟؟؟
برای همینه که ماشینای V12 لامبورگینی همیشه توی ذهن ها میمونن…..
چون کاری میکنه با راننده که معنای واقعی تک تک اسب بخارای این موتور رو حس کنه…..
نه اینکه بیاد درگ بندازه تا نشون بده سریعه…توی درگ….از دوربین مکلارن…قشنگ مکث ها و دوباره پرتاب های روبه جلوی لامبورگینی مشخص بود….این یعنی هیجان…این یعنی لذت…وگرنه طرف میخواد با چی یه مکلارن حال کنه؟؟؟؟با صدای اگزوزش که انگاری یه گاو درحال خفه شدن صدا از خودش درمیاره؟؟؟؟؟با هندلینگش که جلوی اونتادور و پورشه میبازه؟؟؟یا با شتابگیریش که تا ماشینی کنارت نباشه و چشمت روی سرعت سنج نباشه نمیتونی حس کنی چطور داری شتاب میگیری؟؟؟؟
فورد واسه ی معرفی مدل gt کاملا به این نکته واقف بود و سعی کرد ماشینی رو معرفی کنه که مردم به خاطر FORD GT بودن بخرنش…نه به خاطر اینکه توی درگ 0.5 ثانیه سریعتر از سوپر اسپورتای دیگست
بزرگترین نگرانی من به عنوان یه لامبوفن….اینه که لامبو واسه ی جانشین آونتادور….رویه ی اوراکان رو پیش گرفته باشه و سعی کرده باشه یه ماشین خوب معرفی کنه به جای یه لامبورگینی
sina7
۲۰ فروردین ۱۳۹۸با همه حرفات موافقم به جز پاراگراف اخر
اوراکان به قدری خوب بود که باعث شد مردم گالاردو رو فراموش کنن
پرفورمانته باعث شد جرمی کلارکسون و چندتا مجله بهترین ماشین سال معرفیش کنن و وقتی تو گرند تور فورد جی تی زیر هوراکان قرار گرفت گفتن مشکل از فورد نیس
این هوراکانه که خیلی قویه
مطمئنم اوو هم قراره گرد و خاک به پا کنه و امیدوارم یه نسخه مث پرفورمانته هم ازش معرفی شه
joojoo
۲۱ فروردین ۱۳۹۸خودت جواب خودتو دادی…اوراکان خیلی خوبه…..خیلی قویه…
ولی آونتادور یه لامبورگینی خالصه….
جانشین آونتادور باید یه لامبورگینی خالص باشه….نه صرفا یه ماشین قوی و شاخ شکن…
❤bugatti
۱ فروردین ۱۴۰۲خدمتتون عرض کنم که هورگان ار ۳ اسپک از اوناتدور هم سریعتره و ۳۶۲ کیلومتر در ساعت سرعت داره
ایلیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۸طرف میخواد با چی مکلارن حال کنه؟!!
کاش از اول به خودرو علاقمند نمیشدید و این دنیای قشنگ رو زشت نمیکردید
صدرا
۲۳ اسفند ۱۳۹۸عزیزم الان دیدی مکلارن سریعتر بود دیگه؟پس وقتی داری همینجور میگی لامبو که ضعیف تر از مکلارن ظاهر چه حس و حال تو آدم بوجود میاره ببین مکلارن چه میکنه! بعدشم من خودم قبول دارم مکلارن صدای اگزوزش زیاد قشنگ نیس ولی با مابه تفاوت قیمتش با لامبو میشه یه سیستم اگزوزی گذاشت که اگه بهتر صدا لامبو نیست بدتر نشه بعشدم سلیقه ایه که تو لامبو دوس داری من مکلارن ولی آخه زشته پولدخیلی گذافی رو بدی سر یه ماشین که اصن اگه صدا اگزوزش رو بشنوی میگی اینو دیگه هیچ کس اینو نمیبره تو درگ ولی میبینی یه ماشین با نصف قیمت میاد تو رو میبازونه من از این مکلارن خوشم میاد
❤bugatti
۱ فروردین ۱۴۰۲اگه پی وان بود وحشیانه اونتادور رو داغون می کرد
یانکی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸دوستان خود درگ تایمز رفته رفته داره ماهیت دروغیش رو نشون میده.اینکه خوبه تو یه درگ دیگه هوراکان سوپر شارژ 900 اسبی رو مثل آب خوردن میزنه.به خدا این720 تقویت شدست.دیمونلوجی هم خریت کرد که بدونه تست داینو باهاش زد.وگرنه که همه دیدید که 5 بار 720 رو ضربه کرد دیمون.که یکی از تایمهاش 9.85 بود.
овsкиكMас
۲۰ فروردین ۱۳۹۸چون دیمن رو زد شد تقویت شده؟! حتما اون ام۵ کامپتیشن هم تقویت بود! خود دیمنلوجی تو درگ با مک لارن نتونست زیر ۱۰ بزنه! حقیقت تلخه
باید قبول کرد مک لارن یه شاهکار ساخته که میشه سال ها ازش صحبت کرد،۷۲۰ واقعا تو درگ عالیه و ظاهرا فقط ۴۸۸ پیستا احتمال این رو داره که بتونه بزنش
Iman67
۲۰ فروردین ۱۳۹۸قبول کردن باخت وجهه بهترین داره نسبت به رد اون و دنبال دلایل غیرمنطقی گشتن
درگ تایمز که کاملا معتبر هست و اینکه بگیم تقویت کرده اصلا منطقی نیست ولی باید قبول کرد که مک لارن ۷۲۰ در حال حاضر در میان رقبای خودش بهترین هست در درگ و تمام رقبای هم کلاسش محکوم به شکست هستن در درگ مستقیم مگر اینکه ۴۸۸ مدل پیستا رو به جنگ با این خودرو بفرستن و اونجا نتیجه دیگه غیرقابل پیش بینی هست
اینکه چنین شاهکاری بتونه دیمن رو ببره خیلی عادی هست،درسته دیمن بسیار عالیه ولی اصلا با عقل جور در نمیاد که بتونه مک لارن رو شکست بده،هم در درگ تایمز شکست خورد هم در درگ با دیمنلوجی که ادعا میکرد درگ تایمز دروغ میگه و دیمن برنده درگ با مک لارن هست
بنظرم بهتره این حقیقت و شکست رو قبول کنین و دیگه بحثش رو پیش نکشین،این چیزی از نکات مثبت دیمن کم نمیکنه قطعا
Iman67
۲۰ فروردین ۱۳۹۸اینجا هم قابل پیش بینی بود باخت لامبو،چون أولیت ۷۲۰ درگ مستقیم و اولیت SVJ پیست هست و همه شاهکارش در نوربرگ رینگ رو دیدیم همه
s.h
۲۱ فروردین ۱۳۹۸من نمیدونم شما چرا انقدر مطمئن حرف میزنید ؟؟ یعین اونی که یه عمره این کارست و پیر این کاره نمیفهمه و با یه نگاه یه ماشین رو در میاره و ….. یه دنیا حرف دیگه دور از جون دور از جون مثل یه نادان مسابقه داده ؟؟؟
یه سرچی کنید درگ همین 720 رو با یه 720 هزار اسبی ببینید به شکل وحشت ناکی میبازه با اختلاف دو سه تا تریلی ( واقعا ) این نشون نمیده که تیون شده نیست ؟؟
مگه فقط تو یه کانال و درگ 720 برده ؟؟؟ بقیه هم دروغند ؟؟؟
شما چند سالتونه ؟؟؟ این حرف خیلی بچه گانست و از دهن یه نو جوون 17-18 ساله در میاد !!
ساسان
۲۰ فروردین ۱۳۹۸قابل پیشبینی بود.چون با خودرویی طرفیم که برای پیست وعبور از پیچها طراحی شده.60اسب بخار اظافه شد دون فورس تولیدیشم بیشتر شده درمدلSVJ برای همین تاپ اسپیدشم تست شد برابر با مدل پایست…ولی وجح تمایزش در عبور از پیچهاست.درمقابل یک خودرویی که بدنه کاملا سیقلی که آیرودیامیکش بالاست.ومناسب برای خط مستقیم…از طرفیم با یک سوپر اسپرت11ساله طرفیم.من فک میکنم وقتشه لامبورگینی فصل جدیدشو آغاز کنه.لامبورگینی از تمام پتانسیل اونتادور در این 11سال استفاده کرده.
Abbas
۲۰ فروردین ۱۳۹۸داداش از چه زاویه ای حساب کردی که عمر اونتادور شده ۱۱ سال؟
ساسان
۲۰ فروردین ۱۳۹۸زاویه ی جنوب شرقی …2011 معرفی شد من بد حساب کردم 9سال.از شما پوزش میخوام!!!عفو بفرمایید!….با9سال پدر بزرگ تمام سوپراسپرتهای حال حاضره..با اینحال خیلی خوب جنگید.یادمه شتاب 2.8تو اون سال رویا بود.که تو سوپراسپرتهای تولیدانبوه با اونتادور شروع شد.
Abbas
۲۰ فروردین ۱۳۹۸قربون شما،پیش میاد مشکلی نیست،آره منم قبول دارم که دیگه سنش بیش از حد رفته بالا و دیگه این بروز رسانیا براش کاری نمیکنن،ولی ب قول جرمی کلارکسون اونتادور ماشینیه که به سوپراسپرتا معنی میبخشه
Amir
۲۰ فروردین ۱۳۹۸کسی حریف این هیولا نمیشه مگر برادر خودش یعنی سنا.تا به حال هیچ درگ ریسی نبوده که در شرایط استاندارد ۷۲۰ شکست خورده باشه و این واقعا بی نظیره!
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸چرا چندین بار پورشه918 بااختلاف شکستش داده.همون اختلافی که مکلارن720 در درگ با رقباداشت همون فاصله رو هم 918 داشت با مکلارن.
овsкиكMас
۲۰ فروردین ۱۳۹۸خب ۹۱۸ که رقیب این نیس!
s.h
۲۱ فروردین ۱۳۹۸918 یه ماشینیه که خود پورشم شک داره بتونه رو دستش بزنه تازه 15 سال دیگه بقیه میرسند به اپشن ها و تکنو لوژیش
یادمه یکی از این مجری ها ( هموند ) میگفت 800 تا اپشن تو اتق ماشین فقط هست
واقعا منم مثل شما نمیدونم 800 تا اپشن مگه چیا به حساب میاد ؟؟؟ حتی اگر صف نانوایی رو هم حساب کنیم بازم به زور 20-30 تا بشه ولی همه میدونند دروغ نیست و 918 یه ماشین تکرار نشدنی و یه کانپیوتر متحرکه رقیبشم پی وان و لافراری و اگر باشه سنا هست نه این
M
۲۰ فروردین ۱۳۹۸کاری به جذابیت بصری و اصالت ندارم که لامبو هر دو رو با اختلاف برندس ! تو پیست هم که لامبو برتریشو ثابت کرده !
فقط صدای اون V12 تنفس طبیعی واس کافیه که با قاطعیت بگم SVJ!!!
البته نباید شاهکار مک لارن رو هم فراموش کنیم که واقعا تو درگ غول مرحله آخر شده عجیب غریب والبته اون سیستم تعلیق بینظیرش!
ایلیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۸اونتادور بزرگ!
این به ی تکیه کلام تبدیل شده که فلان خودروساز نسل بعدی فلان ماشین رو چطور میخواد بسازه؟!
ولی واقعا لامبو نسل بعد اونتادور رو چطور میخواد بسازه؟
اوج شکوه و زیباییه این ماشین، هنوزم طراحیش رقیب نداره. چطور ممکنه ماشینی جذاب تر از این ساخته بشه؟
720s هم که دیگه پیروزیش کسی رو شگفت زده نمیکنه باید با سوپر اسپرت های دهه ی آینده مقایسه بشه
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸این همون drag timeهستش که چندتا اززمان گیری هارو رو آوردم ویه سری از دوستان میگفتن معتبر نیست.خوبی این مجله اینه که خودروهارو میبره توخط درگ که چسبندگی بالایی داره آسفالتش وخودروها توان واقعی خودشون رو میتونن نشون بدن.
درمورد مکلارن 720هم انگار تنها پورشه918 میتونه شکستش بده.خیلی خیلی سریعه این ماشین
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸البته مجله اتوکار مکلارن 720 رو مقابل مکلارن سنا گذاشته.در زمان گیری مکلارن سنا با اینکه در شتاب صفرتاصد کندتر بودش اما در شتاب 0تا100 مایل ودوباره به صفرپیروز رقابت میشه وزمان سریع تری داره
Abbas
۲۰ فروردین ۱۳۹۸با این که طرفدار دو آتیشه ی لامبورگینی هستم ولی باید اعتراف کنم دم مکلارن بشدت گرم با ساختن این اعجوبه
محمدامین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸دم لامبورگینی به شدت گرم با ساختن اعجوبه ای برای پیست که تنظیمات مخصوص پیست رو داره و نه درگ و در شتاب اولیه جلو میزنه . 720 تنظیمات مخصوص درگ داره .
Danial
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ای وای این چرا اینجوری شد لامبورگینی بدجوری نابود شد تازه به نظر میومد مکلارن لانچ خیلی مناسبی نداشت با این حال واقعاً فاصله چشم گیری بود
seyed.AMG
۲۰ فروردین ۱۳۹۸به جاش svj تو پیست نابودش میکنه .
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸مجله تاپ گیر در جدیدترین درگی که انجام داده مرسدس G63 رو گذاشته مقابل پورشه کیمن GTS و آئودی RS3 که واقعا خیلی باحاله.نتیجه بمونه تاپدال زحمتش رو بکشه ومطلبش رو بزاره
فرید
۲۰ فروردین ۱۳۹۸نکته ای هست که باید گفته بشه. یک اینکه همین مجله درگ تایمز ماشینشو(720s)برد رو داینو و اونجا معلوم شد این خودرو سر چرخ قدرت 691 اسبی داره. پس هیچوقت قدرت موتور 720 اسب نمیشه و بیشتره. دوم هم که گیبرکس آونتادور دیگه واسه درگ مناسب نیست. اون تقه هایی که رخ میده حین تعویض دنده باعث اتلاف انرژی زیادی میشه. قبل اینکه فیلمو ببینم هم میدونستم کی برنده میشه
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۸گیربگس اونتادور ازهمون روز اول خیلی از مجلات خودرویی ازش ایراد میگرفتن.مخصوصا اون اوایل.میگفتن خیلی خشکه وبدترین شرایط رو در خیابون ها داره.حتی دربرنامه تخت گاز این موضوع رو کاملا نشون داد توخیابون ها.البته در نسخه های بروزتر تاحدودی بهتر شد. ولی بازم یکی از ضعف های اونتادور گیربگسش هست.
خیلی از مجلات خودرو لامبورگینی هوراکان رو بهترین لامبورگینی ساخته شده میدونن اونم درمدل پرفومانته. البته متعادل ترین وکامل ترین.چون خوی وحشی بودن لامبورگینی در اونتادور بیشتر هستش تا در هوراکان
محمدامین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸دوست عزیز این 720 اسب در واقع اسب سر فلایویل هستش .تمام خودروهای دنیا اسب های سر چرخشون کمتره عدد اعلامیه کارخانه اس چون کارخانه همیشه عدد سر فلایویل رو اعلام میکنه .
شاهین
۲۰ فروردین ۱۳۹۸تقریبا شبیه نتیجه ی درگ 720 با پرفورمانته شد
با این تفاوت که اونتادور سنگینتره و کلاچه خوبی نداره، یعنی برای درگ خوب نیست این مشخصات
در عوض هوراکان چون سبکتره و دوبل کلاچه بهتر عمل میکنه برای درگ و امیدوارم لامبو اخرین نسله هوراکان رو برای درگ بفرسته تو میدون یعنی با قدرت 650 اسبی و گشتاور 630 تایی و صد البته کاهش وزنه 40 کیلویی
اما سخته چون هم تنفس طبیعیه و هم دو دف که اصولا نمیشه برای درگ آماده سازیش کرد اونم بصورت کارخونه ای
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۸این درگ تایمز اگه اراده کنه هر ماشینی که بخواد رو میتونه بیاره و تست کنه و باهاش درگ برگزار کنه
حالا موندم چرا یه ۴۸۸ پیستا رو نمیاره تا ببینیم نتیجه چی میشه و همه با چشم خودشون برنده واقعی رو ببینن
Ferrari Fxx K Evo
۲۰ فروردین ۱۳۹۸وای از اون روزی که فراری ۴۸۸ پیستا در کنارش قرار بگیره
Ferrari Fxx K Evo
۲۰ فروردین ۱۳۹۸۴۸۸ پیستا قطعا سریعتر از ۷۲۰ هستش
behrouz
۲۰ فروردین ۱۳۹۸دوست عزیز درسته پورشه 918 تو درگ با 720 پیروز شده ولی پورشه هایپر کاره و تو کلاس هم نیستن . 918 توی یه دنیای دیگست و منم طرفدارشم
Ali Keyhani
۲۰ فروردین ۱۳۹۸درگ 720 با svj هم اومد ولی درگ پیستا و 720 هنوز نیومده?
овsкиكMас
۲۰ فروردین ۱۳۹۸لامصبا بیارین ۴۸۸ پیستا رو دیگه! چقدر انتظار واس این درگ
هر دو عالی اما یکی واس پیست یکی درگ
Ahmad
۲۱ فروردین ۱۳۹۸یه درگ تو اینستاگرام ازشون دیدم ولی خیلی حرفه ای نبود.
عرفان
۲۰ فروردین ۱۳۹۸باید این رو در نظر بگیریم که خاص ترین مدل اونتادور یعنی svj در مقابل مدل تکی ۷۲۰ قرار گرفته پس درواقع لامبورگینی جدید تر از مکلارن می باشد پس این نهایت قدرت لامبو است لامبو باید چند وقت پیش جانشین اونتادور معرفی می کرد این ماشین سال ۲۰۱۱ سریع ترین بود اما از اون موقع خیلی گذشته و بقیه دست خالی ننشستن ولی من فکر میکنم اونتادور چون فروش خوبی داشته تا الان مونده که این حرفو مسیولین لامبورگینی هم گفته اند این نشون میده که برای لامبورکینی فروش خیلی مهمه در حالی که فراری سال اینده f8 رو توی خیابونا میبره اما این نکته هم هست که این مدل لامبورگینی به دست خیلی ها نخواهد رسید چون تولید محدود هست ولی میتونیم چند تا مکلارن داشته باشیم
Sam
۲۰ فروردین ۱۳۹۸توی درگ سال موتور ترند زمان 720 شد 10.1 و پرفورمانته زمان 10.4 رو زد
درگ اونتادور اس وی و پرفرمانته هم به نفع اورنتادور تموم شد
اس وی جی هم مثله پرفورمانته از سیستم ala استفاده میکنه که همه میدونن دیگه اون دید قدیمی که هر ماشینی باله پشت داره یعنی توی درگ ریس ضعیف تره رو بی اعتبار میکنه
با توجه به این دلایل تایم لامبو منطقی نیست
منطقیش اختلاف خیلی کم بین این دوتاس
joojoo
۲۱ فروردین ۱۳۹۸منم همینو به خود اون کچل درگ تایمز گفتم….اس وی 10.3 رو ثبت کرده….چطور اس وی جی با قدرت و گشتاور بالاتر 0.3 تایمش بدتر شد؟؟
از طرفی تایم 918 در بهترین حالت 9.8 بوده….720s هم به ادعای درگ تایمز 9.8 رو زده….
ولی هربار ک با 918 درگ انداختن 720 پودر شده جلوی 918……
حسن
۲۰ فروردین ۱۳۹۸من خودم عاشق لامبورگینی هستم، ولی وقتی تیتر و دیدم، حدس زدم مکلارن برنده این دوئل بوده. گیربکس اونتادور و مشتقاتش نقطه ضعفشونه. امیدوارم در نسل جدید گیربکس خوبی براش در نظر بگیرن، مثلا چیزی شبیه گیربکس pdk پورشه. با این حال مکلارن 720اس واقعا دو درگ حریف نداره!
Saied
۲۱ فروردین ۱۳۹۸لامبومخصوص ماشین بازا نیست. مخصوصه دختر بازاست.
ماشین بازا یا فراری انتخاب میکنن یا ۹۱۱ یا مکلارن
اوس پوری
۲۱ دی ۱۴۰۰بیا پاین داداش من یه عشق ماشین تا هالا چیزی شبیهه svj تو تاریخ فراری و پرش ندیدم چه لافراری چه 918 هرچی بهترین و زیبا ترین ماشین جهان لامبورگینی اونتادرو svj البته اینم بگم فراری فقط یک شاهکار داره که من رقیب اصلی svj میدونمش اونم 812 با رنگ قرمز فک کن یه اونتادرو قرمز یه 812 قرمز داشته باشی 😃😍😍
محمدرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۸چیکار داره میکنه این مکلارن ؟!؟
طراحی هر دو ماشین عالی و حس و حال لامبو ی چیز دیگس و مهندسی و روح انگلیسی مکلارن رو هم نمیشه نا دیده گرفت
درکل هر دو عالین
❤bugatti
۱ فروردین ۱۴۰۲من اگر می خواستم لامبورگینی بگیرم سراغ اونتادور نمی رفتم تنها هوراگان
آخه اونتادور زیرش طراحش افتضاح کرده
وقتی می تونم هوراکان ار ۳ اسپک سریع رو بگیرم چرا برم سراغ این